Zelf vind ik hem eerder een mix tussen Blanche en Michael Schulte...quote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:24 schreef Wuwwa het volgende:
Als ik de juiste persoon op youtube heb gezien, is het vergelijkbaar met Loic Nottet, maar dan met een nog hoger stemmetje en minder uitstraling. Met een goed lied is dat bijzonder, maar ben er zelf geen fan van.
Is Elliott met twee ellen en twee tees z'n artiestennaam? Want op Insta heet ie gewoon Eliot Vassamillet en op Twitter ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:03 schreef iBenny het volgende:
Hij komt uit 2000... Ik begin me oud te voelen
Is dat wel echt dezelfde?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:03 schreef iBenny het volgende:
Hij komt uit 2000... Ik begin me oud te voelen
Nu ga ik twijfelen. Dit is wel wat op Youtube nar boven kwam. Ik ken m verder ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Elliott met twee ellen en twee tees z'n artiestennaam? Want op Insta heet ie gewoon Eliot Vassamillet en op Twitter ook.
Verwarrend
Oh echt heel verwarrendquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu ga ik twijfelen. Dit is wel wat op Youtube nar boven kwam. Ik ken m verder ook niet
Ja, dat is 'm
Ik heb een video gezien van z'n live show in The Voice en dat was vrij slecht (hij lag er ook na één ronde uit) maar als ze hem kiezen heb ik er wel vertrouwen in dat ie dus beter kan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is te hopen dat hij beter zingt dan dat ik net gehoord heb. Vind het niet om aan te horen.
Ik zag net een fragment van hem uit the Voice tijdens de battles en daar vind ik hem dan wel weer best ok.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb een video gezien van z'n live show in The Voice en dat was vrij slecht (hij lag er ook na één ronde uit) maar als ze hem kiezen heb ik er wel vertrouwen in dat ie dus beter kan.
Wat weten die Belgen dat toch altijd mooi te vertellenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:28 schreef Greys het volgende:
https://songfestival.be/l(...)stival-2019-wake-up/
Wake Up lijkt dus idd de titel te zijn. Vonden ze ook in de broncode oid van de officiële website van Eliot.
Niet dat hij er iets van snaptquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:45 schreef Greys het volgende:
Zo. Wel zo sociaal van ons, toch?
[ afbeelding ]
Je kunt bij elke tweet op 'vertaal tweet' klikken direct onder de tekst, dus zelfs als ie buurman niet snapt komt dat goed. (Succes snapt ie wel, gok ikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Niet dat hij er iets van snapt
Ja leuk!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:45 schreef Greys het volgende:
Zo. Wel zo sociaal van ons, toch?
[ afbeelding ]
Nope. Er is echt een grote verwarring ontstaan zo te zienquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat wel echt dezelfde?
[ afbeelding ]
Er schijnt een interview in de broncode van z'n website te staan of zoiets. En de schrijver van dat lied is benaderd en die zei 'eh het klopt dat het Wake Up heet maar dat kan nog wijzigen'. Of zoiets.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja leuk!
En is het ook nu echt al bevestigd dat het dezelfde songwriter is van City Lights, of kijk ik weer ergens overheen?
Zie!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:39 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Nope. Er is echt een grote verwarring ontstaan zo te zienDat is Elliott Schmitt. Deed ook mee aan The Voice, maar die van Frankrijk. Op zijn youtube kanaal staat er als geboorteplaats 'Parijs'. Bij de enige echte Eliot is dat Bergen.
Ook op https://oikotimes.com/ (Eurovisie nieuwssite) gebruiken ze die video, wat dus niet klopt helaas.
Ja ben bang dat nog meer mensen die 2 door elkaar zullen halen haha. Heb oikotimes alvast een berichtje gestuurd ivm hun foutje.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie!Vandaar dat ik z'n hoofd ook niet helemaal vond lijken.
En kon me al niet voorstellen dat deze Eurovisiejongen een andere naam had op z'n youtube kanaal dan op Insta en Twitter. Maar wel mega verwarrend ja.
Op Twitter? Ik nu net ook berichtje gestuurd via privé bericht aan ze namelijkquote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:45 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Ja ben bang dat nog meer mensen die 2 door elkaar zullen halen haha. Heb oikotimes alvast een berichtje gestuurd ivm hun foutje.
Via facebookquote:Op dinsdag 15 januari 2019 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Op Twitter? Ik nu net ook berichtje gestuurd via privé bericht aan ze namelijkNou ja dan is het iig duidelijk hahaha.
En maakte de soundtrack van Good Will Hunting.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:39 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Nope. Er is echt een grote verwarring ontstaan zo te zienDat is Elliott Schmitt. Deed ook mee aan The Voice, maar die van Frankrijk.
Mag je toch vinden, hij is volwassen en zoveel ouder ben jij toch niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
Nog geen nummer om te beoordelen. Wake Up als titel kan alle kanten op. Ik vind z'n stem wel prima.
En hij is best wel cute.
Ja tuurlijk, ik ben veel te oud en zo. Weet ik, weet ik.
Maar wel cute.
Negatief. Waarschijnlijk zou mijn eerste reactie ook niet meteen positief zijn hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 08:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vraag ik me af hoe wij hier zouden reageren als ze iemand zouden kiezen die er tijdens The Voice in de eerste live show uitging![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 16 januari 2019 00:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Negatief. Waarschijnlijk zou mijn eerste reactie ook niet meteen positief zijn hoorEn toch blijf ik er op hameren dat bekendheid geen graadmeter is voor succes. België heeft succes met oud deelnemers van talentenjachten, maar in de basis ligt wel een goede song. Als je dat combineert met goede begeleiding en de juiste mentaliteit, dan kun je ver komen, dat geloof ik zeker.
Ik vind deze keuze dan ook niet verrassend. Ik verwacht ook weer een goed lied. Het gaat echt niet lang meer duren voordat we met z'n allen naar Antwerpen of Brussel gaan. Onze zuiderburen en dan met name de Waalse kant, lijken te willen winnen.
Dat is zo. Nick (van Simon) kwám bij Idols niet eens tot live shows geloof ik. De jury vond het niks. En nou is het m'n genre niet ofzo maar dat is toch (ook gezien z'n optredens in De Beste Zangers in het Engels) een prima zanger en goed opgedroogd en die kan meer dan prima leven van z'n muziek. Dat kunnen velen die zo'n show gewonnen hebben niet zeggenquote:Op woensdag 16 januari 2019 08:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ach, dat hij tijdens de eerste liveshows er al uitging zegt imho vrij weinig. Blanche was ook geen talent in zingen en optreden, maar toch zette ze een goed optreden neer. Door het liedje, door de visuals én door haar kwetsbaarheid.
Je kunt zo'n show beter niet winnen. Maan won van o.a. Ivan Peroti, toch? Dat is natuurlijk absurd.quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zo. Nick (van Simon) kwám bij Idols niet eens tot live shows geloof ik. De jury vond het niks. En nou is het m'n genre niet ofzo maar dat is toch (ook gezien z'n optredens in De Beste Zangers in het Engels) een prima zanger en goed opgedroogd en die kan meer dan prima leven van z'n muziek. Dat kunnen velen die zo'n show gewonnen hebben niet zeggen
quote:Op woensdag 16 januari 2019 09:54 schreef Em31 het volgende:
Hoeft ook niets uit te maken, maar ik reageerde op een reactie waarin stond dat NL dat ook zou moeten proberen en daar heb ik persoonlijk nu niet echt vertrouwen in. Wie weet komt dat nu wel aangezien ze zich nu ook eerst op het lied hebben gefocust.
In Vlaanderen denken ze doorgaans niet zo veel van de Waalse inzending en andersom.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 08:34 schreef Em31 het volgende:
Ik vroeg me af, hoe denken ze in België eigenlijk over hun eigen inzending?
Maar zodra het ESF gaande is, is het wel altijd volop in de media.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen denken ze doorgaans niet zo veel van de Waalse inzending en andersom.
Ohquote:Op dinsdag 22 januari 2019 12:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen denken ze doorgaans niet zo veel van de Waalse inzending en andersom.
Ik kan er echt niks over vinden.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef grazz het volgende:
wat las ik nou net in SC? Belgische inzending uitgelekt?
Ik ook niet en lees er ook niets over op de bekende websites/forums en toch stijgen ze bij de bookmakersquote:
Of het is uitgelekt bij een select groepje dat nu eerst nog een goede odd wil pakken voordat het echt naar buiten komtquote:Op maandag 18 februari 2019 21:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ook niet en lees er ook niets over op de bekende websites/forums en toch stijgen ze bij de bookmakers
Ik zag alleen dit: https://old.reddit.com/r/(...)e_that_belgian_leak/quote:Op maandag 18 februari 2019 21:42 schreef grazz het volgende:
wat las ik nou net in SC? Belgische inzending uitgelekt?
De demo heeft iig een andere (werk)titel dus of dat het nou was...quote:Op maandag 18 februari 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zag alleen dit: https://old.reddit.com/r/(...)e_that_belgian_leak/
maar ik gok als het waar was dat het wel op escforum had gestaan
twitter:12_TPDP_12 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 14:23:56Volgende week donderdag, 28 februari, stellen @RTBF en @SonyMusicBE de Belgische inzending voor de komende editie van het #songfestival #eurovision voor tijdens een persconferentie in Brussel (11.00) https://t.co/NUYX6pYnBz #DareToDream https://t.co/6LIT4SYugm reageer retweet
Mijn voorgevoel zegt dat we de winnaar gaan horen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 15:20 schreef Em31 het volgende:
twitter:12_TPDP_12 twitterde op dinsdag 19-02-2019 om 14:23:56Volgende week donderdag, 28 februari, stellen @:RTBF en @:SonyMusicBE de Belgische inzending voor de komende editie van het #songfestival #eurovision voor tijdens een persconferentie in Brussel (11.00) https://t.co/NUYX6pYnBz #DareToDream https://t.co/6LIT4SYugm reageer retweet
heel benieuwd!
Ja ik heb ook hoge verwachtingen! Ik vind zijn stem erg mooi in het filmpje op deze pagina (The Voice battle): https://m.hln.be/showbizz(...)ngfestival~ae58efb5/quote:Op dinsdag 19 februari 2019 16:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Mijn voorgevoel zegt dat we de winnaar gaan horen.
twitter:meanmrmatthew twitterde op zondag 24-02-2019 om 18:23:35And apparently Belgium are sending an acoustic guitar ballad spare me #eurovision reageer retweet
Oh, die had ik niet verwacht. Benieuwd wat ervan waar isquote:Op zondag 24 februari 2019 18:40 schreef Em31 het volgende:
twitter:meanmrmatthew twitterde op zondag 24-02-2019 om 18:23:35And apparently Belgium are sending an acoustic guitar ballad spare me #eurovision reageer retweet
Ja het valt me mee dat er na zo'n videoclip opname niet meer bekend is geworden eigenlijkquote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die had ik niet verwacht. Benieuwd wat ervan waar is
Wellicht Tom Dice 2.0? Het is in ieder geval niet wat ik verwachtte van Eliot en moet eerlijk zeggen dat dat ten negatieve is. Had gehoopt op een elektronisch liedjequote:Op zondag 24 februari 2019 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, die had ik niet verwacht. Benieuwd wat ervan waar is
Die hebben vast een geheimhouding moeten tekenen op straffe van boete ofzo. Al zou het hier idd al wel gedeeld zijn vanaf een anoniem account. Ach misschien hebben ze echte fans gevraagd die hem niet willen benadelen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja het valt me mee dat er na zo'n videoclip opname niet meer bekend is geworden eigenlijkIk gok dat hier in Nederland alles al tot in detail gedeeld zou zijn
Aangezien het bij ons vermoedelijk niet een accoustische gitaarbalad zal zijn vind ik het helemaal prima.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:40 schreef Em31 het volgende:
Ohja daar had ik nog niet eens bij stilgestaan, dat ze waarschijnlijk zoiets hebben moeten tekenenquote:Op zondag 24 februari 2019 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Die hebben vast een geheimhouding moeten tekenen op straffe van boete ofzo. Al zou het hier idd al wel gedeeld zijn vanaf een anoniem account. Ach misschien hebben ze echte fans gevraagd die hem niet willen benadelen.
Iemand op twitter die bij de opnames aanwezig was vond het een leuk nummer. Leuk associeer ik niet direct met een akoestische ballade en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dit juist is. En dat is puur op basis van City Lights en de boodschap van Wake Up. Ik verwacht dus meer richting uptempo. Wake Up is een oproep aan de jeugd om samen een betere wereld te creëren en voor vrede te zorgen. Een soort anthem-achtig lied vind ik hier wel bij passen.quote:Op zondag 24 februari 2019 18:40 schreef Em31 het volgende:
In deze foto's van de videoclip opnames zie ik in ieder geval ook geen gitaarquote:Op zondag 24 februari 2019 19:20 schreef grazz het volgende:
[..]
Iemand op twitter die bij de opnames aanwezig was vond het een leuk nummer. Leuk associeer ik niet direct met een akoestische ballade en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat dit juist is. En dat is puur op basis van City Lights en de boodschap van Wake Up. Ik verwacht dus meer richting uptempo. Wake Up is een oproep aan de jeugd om samen een betere wereld te creëren en voor vrede te zorgen. Een soort anthem-achtig lied vind ik hier wel bij passen.
Hoe kom jij nou weer aan die foto'squote:Op zondag 24 februari 2019 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
In deze foto's van de videoclip opnames zie ik in ieder geval ook geen gitaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwam ze tegen op escforum, die hebben altijd allesquote:Op zondag 24 februari 2019 20:14 schreef grazz het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan die foto's![]()
![]()
Op die laatste foto zie je Eliot (toch?) met daarachter een groep jongeren die zich bij hem aansluit. Met Wake Up doen ze een beroep op alle jongeren in Europa en Ahstralya om hetzelfde te doen. Wake Up moet mensen samen brengen. Het is een lied met een sterke boodschap. Social Media gaat een grote rol spelen om dit lied te hypen.
Dat is mijn analyse na het zien van deze foto's![]()
Ik denk dat het lied een mix is van Denemarken 2011 (had ook zo'n Anthem-gevoel) en City Lights.
Ik krijg er nu al winner-vibes van.
Ik denk dat de Walen wel van 2017 geleerd hebben, maar zou het helemaal niet erg vinden als we het lied woensdag al hebbenquote:Op maandag 25 februari 2019 20:37 schreef Em31 het volgende:
Donderdagochtend 8 uur wordt het nummer bekend
Als de Russische hackers ze niet voor zijn
Het zou me niet eens meer verbazenquote:Op maandag 25 februari 2019 22:00 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik denk dat de Walen wel van 2017 geleerd hebben, maar zou het helemaal niet erg vinden als we het lied woensdag al hebben
quote:According to Peter Van de Veire, Flemish ESC commentator, the song has a similar atmosphere to City Lights and it's obvious that it was written by the same person.
Dat klinkt al goed. City Lights is echt fantastischquote:
Echt ja, elk jaar weer goede nummers. Vorig jaar ging ook echt mis door de staging. Je zou zeggen dat de winst zo een keer moet komenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:10 schreef Nexum het volgende:
België makkelijk top 5 weer.
EDIT: En honestly, zonder het lied te horen, weet ik gewoon dat ze het verdienen. België is echtbezig
Ik zie België echt nog een keer winnen de komende jaren. En zou het heel tof voor ze vinden na jaren van goede inzendingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt ja, elk jaar weer goede nummers. Vorig jaar ging ook echt mis door de staging. Je zou zeggen dat de winst zo een keer moet komen
Nu is dit wel de Cornald van Vlaanderen, maar dit klinkt wel hoopvolquote:
Liever de Cornald van Vlaanderen dan de Jan van Vlaanderenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu is dit wel de Cornald van Vlaanderen, maar dit klinkt wel hoopvol
Dit!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever de Cornald van Vlaanderen dan de Jan van Vlaanderen
Eens!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 14:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Liever de Cornald van Vlaanderen dan de Jan van Vlaanderen
Haha, heerlijk dat vertrouwen in twee zangers waar een aantal weken geleden nog nooit iemand van had gehoordquote:Op dinsdag 26 februari 2019 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit wordt onze grootste concurrent.
Jaquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, heerlijk dat vertrouwen in twee zangers waar een aantal weken geleden nog nooit iemand van had gehoord
Het is ook voornamelijk vertrouwen in de RTBF en hun track record van de laatste jaren, en het team eromheen die ook al hebben laten zien dat ze weten wat ze doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:14 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Haha, heerlijk dat vertrouwen in twee zangers waar een aantal weken geleden nog nooit iemand van had gehoord
Klopt, maar 'grootste concurrent' klinkt alsof Duncan een groot kanshebber is en alleen Eliot hem van de overwinning kan houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook voornamelijk vertrouwen in de RTBF en hun track record van de laatste jaren, en het team eromheen die ook al hebben laten zien dat ze weten wat ze doen.
Inderdaad, zo goed is België nou ook weer niet. Maar misschien worden ze 2e.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar 'grootste concurrent' klinkt alsof Duncan een groot kanshebber is en alleen Eliot hem van de overwinning kan houden.
Oh zo bedoelde ik het ook!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:36 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Klopt, maar 'grootste concurrent' klinkt alsof Duncan een groot kanshebber is en alleen Eliot hem van de overwinning kan houden.
Vorige keer deed Vlaanderen de inzending en Wallonië de organisatie en om die organisatie te betalen werden er reclames op de publieke omroep geïntroduceerd en tijdens die reclames schitterde Sandra Kim 30 jaar later door J’aime Le Blanc te zingen in een waspoederreclame.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:17 schreef Em31 het volgende:
Stel België wint, hoe doen ze dat dan met het organiseren? Wordt dat dan alleen door de Walen gedaan of werken ze dan wel samen?
Helaas ik ben niet hip genoeg en heb geen instagram accountquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:42 schreef Greys het volgende:
Hierheen gaan, links boven op rode UI klikken en je krijgt een fragment uit de clip en geluid te horen.
https://instagram.com/the(...)igshid=1frzc471mqnmd
Thanks, je kunt nog niet veel zeggen, maar het klinkt wel fijnquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen zonder Insta heb ik het ff heel onprofessioneel snel opgenomen op m'n foon en geupload. Ja dit was alles wat er is. Nergens gebruiken ofzo want tis m'n privé account.
Klinkt zeker fijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Thanks, je kunt nog niet veel zeggen, maar het klinkt wel fijn
Thanksquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:49 schreef Greys het volgende:
Voor degenen zonder Insta heb ik het ff heel onprofessioneel snel opgenomen op m'n foon en geupload. Ja dit was alles wat er is. Nergens gebruiken ofzo want tis m'n privé account.
Deze is beter qua geluid, die was er net nog niet:quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:56 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
ThanksIs het eigenlijk wel in het Engels? Kan het er zo niet echt uit opmaken, of ik hoor het niet goed
Klinkt als iets wat ik wel zou kunnen waarderen eigenlijk, maar weet niet hoe het zich verder opbouwt. Had wel iets meer een electronisch geluid verwacht. Dit korte stukje klinkt niet echt als City Lights qua sfeer vind ik
Ik hoorde eigenlijk "I came to fall, I came to fall for you So much love, so much love, I came to fall, I came to fall for you"quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
Kan het wel slecht verstaan. I gave the fight over you? Nee dat zal niet. Maar wat zingt ie dan wel?
Ik hoor het als I came to fight over you. Maar hij heeft wel echt een accent dan. En van wat daarvoor komt versta ik nog minder eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:59 schreef Greys het volgende:
Kan het wel slecht verstaan. I gave the fight over you? Nee dat zal niet. Maar wat zingt ie dan wel?
Misschien dat het later openbreekt?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:01 schreef Niels93 het volgende:
Dit klinkt toch niet als City Lights? Beetje domper op basis van dit fragment. We wachten af
Ik denk het nu na dit fragment juist niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Misschien dat het later openbreekt?
Nu denk ik eigenlijk dat Eliot en Duncan een vergelijkbaar nummer gaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder NL gehoord te hebben. Ja tis een pietsie gewaagde uitspraak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:08 schreef Greys het volgende:
Toen in dit hoorde dacht ikEens haha. Erg he zo voorbarig. Maar ik begrijp het. Hoop alleen dat als NL niet wint, het België is. Mits goed lied enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder NL gehoord te hebben. Ja tis een pietsie gewaagde uitspraak.Just do it »
Ik ook! Ik ook! Want dan kunnen we er allemaal heenquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:11 schreef Niels93 het volgende:
[..]
Eens haha. Erg he zo voorbarig. Maar ik begrijp het. Hoop alleen dat als NL niet wint, het België is. Mits goed lied enzo.
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige keer deed Vlaanderen de inzending en Wallonië de organisatie en om die organisatie te betalen werden er reclames op de publieke omroep geïntroduceerd en tijdens die reclames schitterde Sandra Kim 30 jaar later door J’aime Le Blanc te zingen in een waspoederreclame.
Tot zo ver de vorige Belgische zege in het kort. Misschien kunnen ze beter gewoon de nieuwe Te-Lex of Copycat sturen.
Oh dit klinkt wel heel aangenaam. Ik ga dit wel een mooi nummer vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 20:56 schreef Greys het volgende:
Deze is beter. Dan haal ik de mijne weer even weg. Hier het fragment:
https://twitter.com/escmatt18/status/1100482414198095873?s=19
Ik ook denk ik. Het klinkt prettig, kwalitatief, kalmerend ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh dit klinkt wel heel aangenaam. Ik ga dit wel een mooi nummer vinden.
Engels, maar hoorde het eerst ook niet goedquote:Op dinsdag 26 februari 2019 22:42 schreef justnathan321 het volgende:
De teaser is niet zo speciaal vind ik :/ Zingt ie nu in het Frans en in het Engels? Of hoor ik het echt verkeerd...?
Iemand kondigde ook aan dat het een gitaarballad was.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef Em31 het volgende:
Iemand op escforum kondigt aan dat het nummer morgen om 11 uur uit gaat lekken![]()
Dit gaat sowieso ook bij ons gebeuren
Dat is waarquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Iemand kondigde ook aan dat het een gitaarballad was.
Dus ben benieuwd wat hiervan waar is.
Nee ik bedoel het ook zeker niet positief, vind het echt irritant. Ze bereiden zo’n bekendmaking en alles voor en dat wordt nu steeds verpest.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Greys het volgende:
Zou wel lullig zijn.
Heb je het al die tijd kunnen stil houden, wordt het gelekt een dag voor het wordt gepresenteerd. Hoop echt dat dat niet gebeurt. En ook niet bij NL idd.
NEEquote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:15 schreef Greys het volgende:
Zou wel lullig zijn.
Heb je het al die tijd kunnen stil houden, wordt het gelekt een dag voor het wordt gepresenteerd. Hoop echt dat dat niet gebeurt. En ook niet bij NL idd.
Nog niks?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 23:00 schreef Em31 het volgende:
Iemand op escforum kondigt aan dat het nummer morgen om 11 uur uit gaat lekken![]()
Dit gaat sowieso ook bij ons gebeuren
Nee gelukkig nietquote:
Misschien moeten we de avrotros even een berichtje sturen dat ze het nummer niet alvast ergens klaarzettenquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:18 schreef Momo... het volgende:
Het is nu 11 uur in de UK, altijd weer die hackende Britten...
Oh zie wel dat het een Rus is die heeft gelekt. Als het een land ook nog gaat overkomen dan zijn wij datquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien moeten we de avrotros even een berichtje sturen dat ze het nummer niet alvast ergens klaarzetten
Ja vind ik ook, want verder vind ik het echt een goed nummerquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:09 schreef Spumonisal het volgende:
Toch jammer dat het refrein niet wat meer pakt. Het voelt een beetje als een anti climax na sterk couplet
Voorlopig is mijn favoriet Italië! Denk dat die zeker kans maken op de overwinning.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef Niels93 het volgende:
Wie zou het ESF kunnen winnen op basis van het al bekend gemaakte spul? Italië?
Oekraïne als ze MARUV hadden gehouden. Portugal, Noorwegen als ze goed kiezen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef Niels93 het volgende:
Daar vraag je wat... een jaar zonder winnaar misschien?quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef Niels93 het volgende:
Denk dat de eerste keer in Amsterdam zal zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:48 schreef Em31 het volgende:
Hopelijk zingt hij het nummer ook al snel een keer live
Italië klinkt voor mij ook niet echt als een typische winnaar. Verder zou ik het niet weten. Heb m'n persoonlijke favorieten (Hongarije, Slovenië) maar verwacht niet dat ze kans maken eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef Niels93 het volgende:
Ah oke, nog even afwachten dus!quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:52 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Denk dat de eerste keer in Amsterdam zal zijn.
Nou inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:00 schreef Niels93 het volgende:
Odds droppen verder. Zo slecht is het nou ook weer niet.
Vreemd. Had het tegenovergestelde verwacht na deze song.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:00 schreef Niels93 het volgende:
Dat vind ik ook nogal apart. Zeker als je je bedenkt wat er nu verder bekend is.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:00 schreef Niels93 het volgende:
Rusland, omdat ze bekend hebben gemaakt om mee te doenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:42 schreef Niels93 het volgende:
België heeft hier een hoge gunfactor, daarom zijn de meesten hier redelijk positief, denk ik. Als dit een inzending van Ierland was geweest (want zo klinkt het wel 'n beetje) was de tendens waarschijnlijk meer geweest: wel leuk, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vreemd. Had het tegenovergestelde verwacht na deze song.
Inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:33 schreef Toposcoupe het volgende:
Maar misschien waren de verwachtingen vooraf ook gewoon iets te hoog.
Hm.. zou kunnen. Misschien zit ik ook te veel 'vergeleken met de rest'.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:20 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
België heeft hier een hoge gunfactor, daarom zijn de meesten hier redelijk positief, denk ik. Als dit een inzending van Ierland was geweest (want zo klinkt het wel 'n beetje) was de tendens waarschijnlijk meer geweest: wel leuk, maar niet meer dan dat.
Italie gaat bij de televote niet heel veel doen denk ik, dat deed het in eigen land al niet... Zweden met John Lundvik en Rusland lijken me inderdaad de te kloppen landen nu...quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar vraag je wat... een jaar zonder winnaar misschien?
Soldi vind ik wel goed, maar een winnaar zie ik er niet in. Misschien toch weer Zweden, met John Lundvik. Of Rusland natuurlijk.
Geheel in traditie met de rest van de nationale voorrondes zal Zweden dus wel niet voor John Lundvik kiezenquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Italie gaat bij de televote niet heel veel doen denk ik, dat deed het in eigen land al niet... Zweden met John Lundvik en Rusland lijken me inderdaad de te kloppen landen nu...
Maar die hebben toren hoge verwachtingen, want ik lees vrijwel overal: het is geen Loic of Blanche. Het heeft toch geen zin om vorige inzendingen met elkaar te vergelijken. We zijn weer een seizoen verder. Het huidige deelnemersveld is helemaal niet zo sterk. Als de Belgen zorgen voor een goede staging en vooral bij het refrein een wow-moment kunnen creeeren om het meer impact te laten krijgen, zie ik dit nog steeds als één van de kanshebbers. Vind het echt een goed lied. Maar idd, ik vind het ook niet zo goed als City Lights, maar daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 27 februari 2019 14:07 schreef Spumonisal het volgende:
Van wat ik zo lees internationaal zijn de meeste fans niet heel erg enthousiast. Denk vandaar ook die daling nu
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heel eigenwijs denk ik dat dit heeeeeeel veel beter gaat scoren dan België vorig jaar.
Oké dat ben ik idd wel met je eens. Het had nog beter gekund. Maar tis zeker geen slechte inzending en ik vind het prima dat er nog wat op- en aanmerkingen aan zitten want dan zit er nog rek in voor Nederland enzo, hoezeeeeequote:Op woensdag 27 februari 2019 17:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijkIk vind het jammer, want het nummer heeft wel potentieel. Als ze in het refrein dezelfde beat hadden als in de coupletten was het al een stuk beter, nu wordt de vibe steeds onderbroken.
https://vimeo.com/320233907quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
Is het nummer nog ergens te horen want die transfer is verwijderd. Wilde hem nog even luisteren.
Dankjewel!quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:09 schreef misteriks het volgende:
[..]
https://vimeo.com/320233907
De laatste 30 seconden zijn er me helaas te veel aan. Anders was ik een fan
Er wordt een persconferentie gehouden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe wordt dit morgen in België eigenlijk bekendgemaakt? Of is dat hier al gezegd?
Dankuquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:34 schreef justnathan321 het volgende:
[..]
Er wordt een persconferentie gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~The present is all there is~
Dat het aan het eind weer inkakt ben ik idd met je eens. Maar het sterke begin en het sfeertje maken denk ik wel dat ze hem dat einde gaan vergeven en dat ie zo richting de top tien dendert straks, zo niet hoger.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:24 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel aardig hoor, maar een echt goed nummer moet in mijn ogen een bepaalde flow hebben, of je moet er kippenvel van krijgen. Dit nummer bouwt steeds op, en breekt dan weer af. Dat is niet prettig om naar te luisteren.
Ik weet niet wat het is, maar de Belgische inzendingen (muv Laura) hadden allemaal wel iets duisters over zich.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:10 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook de teleurstelling echt niet zo. Ja het refrein had wat steker gekund maar vergeleken met wat er tot nu toe bekend is is dit echt héél goed.
In de clip is ie alleen een beetje de creepy stalker met z'n gezicht op onweer en I came to fight enzo. Maar ik zie dit op het podium straks helemaal goed komen hoor.
Laura vond ik leuk! Scoorde wel beduidend minder als de rest afgelopen jaren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar de Belgische inzendingen (muv Laura) hadden allemaal wel iets duisters over zich.
Ja, ik vond het lied op voorhand niet zo, maar op het podium kwam het veel meer tot leven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Laura vond ik leuk! Scoorde wel beduidend minder als de rest afgelopen jaren.
Ik bedoel eigenlijk dat het lied steeds opnieuw inkakt. Muziek werkt met spanningsbogen. Het was zo goed geweest als ze in het refrein gewoon dezelfde beat hadden gehouden... maar goed, ik herhaal mezelf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat het aan het eind weer inkakt ben ik idd met je eens. Maar het sterke begin en het sfeertje maken denk ik wel dat ze hem dat einde gaan vergeven en dat ie zo richting de top tien dendert straks, zo niet hoger.
Ja dan had het zelfs een enorm goede hit kunnen zijn. Want die beat is idd te gek. Ik snap je hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat het lied steeds opnieuw inkakt. Muziek werkt met spanningsbogen. Het was zo goed geweest als ze in het refrein gewoon dezelfde beat hadden gehouden... maar goed, ik herhaal mezelf.
Ja het mist die climax die City Lights echt wel een beetje had... het zal vast de finale wel halen overigensquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef libranl het volgende:
Had er op basis van de snippet toch meer van verwacht. Het is me te rustig. Had het refrein nog iets grootser verwacht. Ik vind het lied ook niet prettig eindigen. Natuurlijk klinkt dit best goed vergeleken met de inzendingen die tot dusver bekend zijn. Dit lied lijkt me alleen makkelijk te overtreffen.
Nou, dit beschrijft eigenlijk perfect wat ik er ook van vind.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef libranl het volgende:
Had er op basis van de snippet toch meer van verwacht. Het is me te rustig. Had het refrein nog iets grootser verwacht. Ik vind het lied ook niet prettig eindigen. Natuurlijk klinkt dit best goed vergeleken met de inzendingen die tot dusver bekend zijn. Dit lied lijkt me alleen makkelijk te overtreffen.
De vorige vijf edities werden er drie Belgische Laura's ingezonden. Welke bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar de Belgische inzendingen (muv Laura) hadden allemaal wel iets duisters over zich.
Deze was niet duister, dus ik gok dezequote:Op donderdag 28 februari 2019 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Het lied begint goed, maar wanneer je denkt dat de climax komt, kabbelt het een beetje voort. Jammer. In de eerste 57 seconden is het lied mijn favoriet, daarna wordt het matig.
[..]
De vorige vijf edities werden er drie Belgische Laura's ingezonden. Welke bedoel je?
Dat was nog eens leuk. Toffe staging ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze was niet duister, dus ik gok deze![]()
![]()
![]()
Ja, hoe ze daar staan te dansenquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat was nog eens leuk. Toffe staging ook.
Laura Groeseneken, Laura Tesoro en wie nog meer dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:34 schreef BillDauterive het volgende:
Het lied begint goed, maar wanneer je denkt dat de climax komt, kabbelt het een beetje voort. Jammer. In de eerste 57 seconden is het lied mijn favoriet, daarna wordt het matig.
[..]
De vorige vijf edities werden er drie Belgische Laura's ingezonden. Welke bedoel je?
Sowieso hebben de Belgen wel goede choreo's vaak sinds 2013.quote:
Laura van den Bruel, oftewel Iris. Ow, dat is inmiddels zeven edities terug.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef grazz het volgende:
[..]
Laura Groeseneken, Laura Tesoro en wie nog meer dan?![]()
Ik bedoelde uiteraard die vrolijke Laura T
Nou ja goed, bij de bookmakers heeft dit nu 40% kans om de Top 10 te bereiken. Dat vind ik persoonlijk geen onredelijke inschatting.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:55 schreef justnathan321 het volgende:
Na een paar keer het nummer te beluisteren, vind ik het eigenlijk echt een goed nummer. Maar helaas echt geen winner song tenzij ze een goede staging regelen.
Achja, over City lights dachten velen (ik ook) hetzelfde en toch bereikte we de top 5.
Ik vond City Lights echt GE-WEL-DIGquote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:55 schreef justnathan321 het volgende:
Na een paar keer het nummer te beluisteren, vind ik het eigenlijk echt een goed nummer. Maar helaas echt geen winner song tenzij ze een goede staging regelen.
Achja, over City lights dachten velen (ik ook) hetzelfde en toch bereikte we de top 5.
Vond dat de staging ook beter mocht. Beetje rook erbij enzo zou het veel beter hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vond City Lights echt GE-WEL-DIG![]()
Jammer dat ze zo zenuwachtig was, anders was ze hoger geëindigd denk ik.
Je ziet precies wat het probleem is door haar filmpjequote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je ziet precies wat het probleem is door haar filmpjeTijdens het refrein zegt ze dat ze hoopt dat er een sterk refrein komt.
Ik kan het even niet aan om 8 minuten naar ze te kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
De Wiwi's zijn wel nogal lyrisch zag ik?
twitter:MikeK_ESC twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 02:19:51UPDATE: "Wake Up" 🇧🇪Eliot will not be alone on stage and the act will look very luminous. so less gloomy...He'll also perform the song live on the 16th of april in The Voice Belgique!His favorites at the moment:- Spain- Denmark- The Netherlandshttps://t.co/9HMibxCMFF reageer retweet
http://www.ogaebelgium.be(...)Eoadlhf4V6osWYY2fQxEquote:Outfit
Een outfit is er nog niet omdat de eerste repetities op een podium pas volgende week starten. Dan zal men beter kunnen inschatten welke outfit het best zal passen.
Hij zal door de styliste van The Voice Belgique gestyled worden.
Staging zal er lumineus uitzien
Omdat er maar 6 personen op het podium mogen zal alles wat mogelijk is gebruikt worden om het podium te vullen. Het zal anders zijn dan de videoclip. Het zal minder somber zijn maar lichtrijker……“Het Songfestival is enorm” gaat Eliot verder, “Ik heb een heel klein beetje stress maar ik weet dat alles goed komt!”
Het Songfestival naar België brengen zou gaaf zijn, maar Nederland heeft ook wel kans
Zijn Songfestival zou geslaagd zijn mocht hij bij de eerste 5 eindigen, top 3 zou geweldig zijn zegt Eliot. “Maar wat zou het niet zijn als ik Sandra Kim zou opvolgen?
Hoe zou het land dan reageren mocht ik het Songfestival naar België laten komen. Dat zou echt gaaf zijn!”
Eliot heeft alle inzendingen minstens 1 keer beluisterd. Spanje en Denemarken zijn kanshebbers volgens hem maar Nederland is een absolute topper en een gevaarlijke concurrent.
Die Wiwi boys strooien ook maar met wat termen in hun reviews. Dark, Futuristic, Very Today, Artistic, Atmospheric, Fresh-faced, Mysterious, Meaningful, Haunting, Cinematic, Dreamy, Nourishing.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan het even niet aan om 8 minuten naar ze te kijkenmaar beetje doorheen geklikt en lijkt er wel op ja
Niet zo besttwitter:VascoArthur twitterde op donderdag 04-04-2019 om 02:50:02This ain’t it. https://t.co/s0Mxw2ElxU reageer retweet
Alvin en de Chipmunksquote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
LiveNiet zo besttwitter:VascoArthur twitterde op donderdag 04-04-2019 om 02:50:02This ain’t it. https://t.co/s0Mxw2ElxU reageer retweet
All alone in the danger zonequote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
LiveNiet zo besttwitter:VascoArthur twitterde op donderdag 04-04-2019 om 02:50:02This ain’t it. https://t.co/s0Mxw2ElxU reageer retweet
Die 'youhouuu'quote:
Ach, valt best mee. Hij moet alleen niet gaan forceren, want dan wordt het inderdaad een beetje scherp.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het ook meevallen en inderdaad mee eens over dat forceren van zijn stem.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach, valt best mee. Hij moet alleen niet gaan forceren, want dan wordt het inderdaad een beetje scherp.
Dit idd. Vind het ook wel meevallen, maar die youohouhou's klinken niet overtuigend. Ik zie dit nog steeds wel de finale halen, maar geen winst zoals ik eerder dacht.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:07 schreef Aoibhin het volgende:
De coupletten vallen best mee, maar hij moet wel aan het refrein werken ja. Die 'you's' klinken echt niet prettig.
Gaat hij dinsdag optreden in de Voice van België?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:00 schreef justnathan321 het volgende:
Hij zingt het bij MNM veel beter dan in het station! Moet in Tel Aviv wel goed komen
Ja, bij de Waalse versiequote:Op vrijdag 5 april 2019 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gaat hij dinsdag optreden in de Voice van België?
Gave studio. eerste wat me opviel.quote:
Wat een koppie heeft ie toch.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Mensen op het podium gaan ook mee naar Tel Aviv
Het zou mij niet verbazen als dit een blauwdruk was voor hoe we het gaan zien in Tel Aviv. Er is duidelijke choreografie geoefend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Het is echt heel saai zo, op deze manier zie ik het nog niet kwalificerenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:00 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als dit een blauwdruk was voor hoe we het gaan zien in Tel Aviv. Er is duidelijke choreografie geoefend.
Helaas moet ik wel concluderen (hoewel ik nog goede hoop had) dat het toch echt geen indruk gaat maken straks. Op de plaat vind ik het nog steeds lekker klinken en het staat zelfs in mijn Top 5, maar de kritiek dat het lied een grote anti climax zou zijn, dat moet ik eigenlijk wel beamen na dit live optreden.![]()
Sorry Eliot!
België staat nu nog op een 9de plek om te kwalificeren bij de bookies.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is echt heel saai zo, op deze manier zie ik het nog niet kwalificeren
Ik hoop dat de act er wel heel anders gaat uitzien, want dit werkt voor mij totaal niet. Die dansers voegen niks toe in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou Frans, kom d’r maar in.
“Er mag wel meer pit in”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |