Gaat hij dinsdag optreden in de Voice van België?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:00 schreef justnathan321 het volgende:
Hij zingt het bij MNM veel beter dan in het station! Moet in Tel Aviv wel goed komen
Ja, bij de Waalse versiequote:Op vrijdag 5 april 2019 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gaat hij dinsdag optreden in de Voice van België?
Gave studio. eerste wat me opviel.quote:
Wat een koppie heeft ie toch.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Mensen op het podium gaan ook mee naar Tel Aviv
Het zou mij niet verbazen als dit een blauwdruk was voor hoe we het gaan zien in Tel Aviv. Er is duidelijke choreografie geoefend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Het is echt heel saai zo, op deze manier zie ik het nog niet kwalificerenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:00 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als dit een blauwdruk was voor hoe we het gaan zien in Tel Aviv. Er is duidelijke choreografie geoefend.
Helaas moet ik wel concluderen (hoewel ik nog goede hoop had) dat het toch echt geen indruk gaat maken straks. Op de plaat vind ik het nog steeds lekker klinken en het staat zelfs in mijn Top 5, maar de kritiek dat het lied een grote anti climax zou zijn, dat moet ik eigenlijk wel beamen na dit live optreden.![]()
Sorry Eliot!
België staat nu nog op een 9de plek om te kwalificeren bij de bookies.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is echt heel saai zo, op deze manier zie ik het nog niet kwalificeren
Ik hoop dat de act er wel heel anders gaat uitzien, want dit werkt voor mij totaal niet. Die dansers voegen niks toe in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou Frans, kom d’r maar in.
“Er mag wel meer pit in”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |