Vond dat de staging ook beter mocht. Beetje rook erbij enzo zou het veel beter hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:40 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vond City Lights echt GE-WEL-DIG![]()
Jammer dat ze zo zenuwachtig was, anders was ze hoger geëindigd denk ik.
Je ziet precies wat het probleem is door haar filmpjequote:
Jaquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je ziet precies wat het probleem is door haar filmpjeTijdens het refrein zegt ze dat ze hoopt dat er een sterk refrein komt.
Ik kan het even niet aan om 8 minuten naar ze te kijkenquote:Op woensdag 13 maart 2019 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
De Wiwi's zijn wel nogal lyrisch zag ik?
twitter:MikeK_ESC twitterde op vrijdag 15-03-2019 om 02:19:51UPDATE: "Wake Up" 🇧🇪Eliot will not be alone on stage and the act will look very luminous. so less gloomy...He'll also perform the song live on the 16th of april in The Voice Belgique!His favorites at the moment:- Spain- Denmark- The Netherlandshttps://t.co/9HMibxCMFF reageer retweet
http://www.ogaebelgium.be(...)Eoadlhf4V6osWYY2fQxEquote:Outfit
Een outfit is er nog niet omdat de eerste repetities op een podium pas volgende week starten. Dan zal men beter kunnen inschatten welke outfit het best zal passen.
Hij zal door de styliste van The Voice Belgique gestyled worden.
Staging zal er lumineus uitzien
Omdat er maar 6 personen op het podium mogen zal alles wat mogelijk is gebruikt worden om het podium te vullen. Het zal anders zijn dan de videoclip. Het zal minder somber zijn maar lichtrijker……“Het Songfestival is enorm” gaat Eliot verder, “Ik heb een heel klein beetje stress maar ik weet dat alles goed komt!”
Het Songfestival naar België brengen zou gaaf zijn, maar Nederland heeft ook wel kans
Zijn Songfestival zou geslaagd zijn mocht hij bij de eerste 5 eindigen, top 3 zou geweldig zijn zegt Eliot. “Maar wat zou het niet zijn als ik Sandra Kim zou opvolgen?
Hoe zou het land dan reageren mocht ik het Songfestival naar België laten komen. Dat zou echt gaaf zijn!”
Eliot heeft alle inzendingen minstens 1 keer beluisterd. Spanje en Denemarken zijn kanshebbers volgens hem maar Nederland is een absolute topper en een gevaarlijke concurrent.
Die Wiwi boys strooien ook maar met wat termen in hun reviews. Dark, Futuristic, Very Today, Artistic, Atmospheric, Fresh-faced, Mysterious, Meaningful, Haunting, Cinematic, Dreamy, Nourishing.quote:Op woensdag 13 maart 2019 19:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik kan het even niet aan om 8 minuten naar ze te kijkenmaar beetje doorheen geklikt en lijkt er wel op ja
Niet zo besttwitter:VascoArthur twitterde op donderdag 04-04-2019 om 02:50:02This ain’t it. https://t.co/s0Mxw2ElxU reageer retweet
Alvin en de Chipmunksquote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
LiveNiet zo besttwitter:VascoArthur twitterde op donderdag 04-04-2019 om 02:50:02This ain’t it. https://t.co/s0Mxw2ElxU reageer retweet
All alone in the danger zonequote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
LiveNiet zo besttwitter:VascoArthur twitterde op donderdag 04-04-2019 om 02:50:02This ain’t it. https://t.co/s0Mxw2ElxU reageer retweet
Die 'youhouuu'quote:
Ach, valt best mee. Hij moet alleen niet gaan forceren, want dan wordt het inderdaad een beetje scherp.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:22 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het ook meevallen en inderdaad mee eens over dat forceren van zijn stem.quote:Op donderdag 4 april 2019 08:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach, valt best mee. Hij moet alleen niet gaan forceren, want dan wordt het inderdaad een beetje scherp.
Dit idd. Vind het ook wel meevallen, maar die youohouhou's klinken niet overtuigend. Ik zie dit nog steeds wel de finale halen, maar geen winst zoals ik eerder dacht.quote:Op donderdag 4 april 2019 09:07 schreef Aoibhin het volgende:
De coupletten vallen best mee, maar hij moet wel aan het refrein werken ja. Die 'you's' klinken echt niet prettig.
Gaat hij dinsdag optreden in de Voice van België?quote:Op vrijdag 5 april 2019 12:00 schreef justnathan321 het volgende:
Hij zingt het bij MNM veel beter dan in het station! Moet in Tel Aviv wel goed komen
Ja, bij de Waalse versiequote:Op vrijdag 5 april 2019 12:07 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Gaat hij dinsdag optreden in de Voice van België?
Gave studio. eerste wat me opviel.quote:
Wat een koppie heeft ie toch.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Mensen op het podium gaan ook mee naar Tel Aviv
Het zou mij niet verbazen als dit een blauwdruk was voor hoe we het gaan zien in Tel Aviv. Er is duidelijke choreografie geoefend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
Het is echt heel saai zo, op deze manier zie ik het nog niet kwalificerenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:00 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als dit een blauwdruk was voor hoe we het gaan zien in Tel Aviv. Er is duidelijke choreografie geoefend.
Helaas moet ik wel concluderen (hoewel ik nog goede hoop had) dat het toch echt geen indruk gaat maken straks. Op de plaat vind ik het nog steeds lekker klinken en het staat zelfs in mijn Top 5, maar de kritiek dat het lied een grote anti climax zou zijn, dat moet ik eigenlijk wel beamen na dit live optreden.![]()
Sorry Eliot!
België staat nu nog op een 9de plek om te kwalificeren bij de bookies.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is echt heel saai zo, op deze manier zie ik het nog niet kwalificeren
Ik hoop dat de act er wel heel anders gaat uitzien, want dit werkt voor mij totaal niet. Die dansers voegen niks toe in mijn ogen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:18 schreef Em31 het volgende:
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:17 schreef Mandy040986 het volgende:
Nou Frans, kom d’r maar in.
“Er mag wel meer pit in”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |