Ik laat me verrassen. Ik ga alleen niet roeien.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:54 schreef Recce het volgende:
Weet iedereen wat-ie moet doen voor het organiseren van de surpriseparty?
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen. Ik ga alleen niet roeien.
Er was laatst iemand die beweerde dat je naar Vlieland kon wadlopen. Je mag met die user meelopen.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik laat me verrassen. Ik ga alleen niet roeien.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die beweerde dat je naar Vlieland kon wadlopen. Je mag met die user meelopen.
Ik denk dat Mario ook wel een klein stijfje had toen-ie daar stond.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is te mooi om niet te gebruiken.
We springen van container naar container.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Er was laatst iemand die beweerde dat je naar Vlieland kon wadlopen. Je mag met die user meelopen.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We springen van container naar container.
Die liggen aan de andere kant.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scherp of ze moeten er langs gaan niet echt waarschijnlijkquote:
Het is met dat soort dingen, ook met die escaperooms, net als op het werk. Het zijn altijd de verkeerde mensen die de leiding nemen, degene die het hardste schreeuwt. Doodvermoeiend.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
De eerste de beste die tegen mij zegt, hier zijn de palen bouw een vlot sterft on the spot
Whehe. Ik snap trouwens iets niet met die containers. Volgens mij komt de stroming altijd uit het zuidwesten. Hoe kunnen containers dan van bij Borkum op de Nederlandse Wadden terechtkomen?quote:Op maandag 14 januari 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja echt Escaperoom ook ophoeren, in de familie app iets van 20 mensenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is met dat soort dingen, ook met die escaperooms, net als op het werk. Het zijn altijd de verkeerde mensen die de leiding nemen, degene die het hardste schreeuwt. Doodvermoeiend.
Ik was ook van plan om van de andere kant te komen. Het moet wel een verrassing zijn natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is met dat soort dingen, ook met die escaperooms, net als op het werk. Het zijn altijd de verkeerde mensen die de leiding nemen, degene die het hardste schreeuwt. Doodvermoeiend.
Alleen een paar drijvende met licht spul kwamen daar, de rest is gezonken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe. Ik snap trouwens iets niet met die containers. Volgens mij komt de stroming altijd uit het zuidwesten. Hoe kunnen containers dan van bij Borkum op de Nederlandse Wadden terechtkomen?
Ik had ooit zo'n team 3-daagse inclusief allerlei van dat soort activiteiten. Toen moesten we een brug bouwen met jerrycans over een rivier en daar dan overheen lopen naar de overkant.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
De eerste de beste die tegen mij zegt, hier zijn de palen bouw een vlot sterft on the spot
Ja, de containers die gezonken zijn, liggen bij Borkum, maar het lichte spul kan nooit van daar naar het westen zijn gekomen tegen de stroming in. Die containers zullen er dan wel eerder vanaf zijn gevallen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Alleen een paar drijvende met licht spul kwamen daar, de rest is gezonken.
Beter ga je gewoon bowlen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n team 3-daagse inclusief allerlei van dat soort activiteiten. Toen moesten we een brug bouwen met jerrycans over een rivier en daar dan overheen lopen naar de overkant.
ER WAS EEN BRUG OP 20 METER VAN DIE PLEK VANDAAN![]()
Ik heb geweigerd
Jaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n team 3-daagse inclusief allerlei van dat soort activiteiten. Toen moesten we een brug bouwen met jerrycans over een rivier en daar dan overheen lopen naar de overkant.
Ik heb geweigerd
boven Vlieland en Terschellingquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de containers die gezonken zijn, liggen bij Borkum, maar het lichte spul kan nooit van daar naar het westen zijn gekomen tegen de stroming in. Die containers zullen er dan wel eerder vanaf zijn gevallen.
De lichtste containers staan het hoogst dus lijkt me logisch dan.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de containers die gezonken zijn, liggen bij Borkum, maar het lichte spul kan nooit van daar naar het westen zijn gekomen tegen de stroming in. Die containers zullen er dan wel eerder vanaf zijn gevallen.
Waanzinquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb geweigerd
Nieuwe baan gezocht, zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb geweigerd
En dan hele analyses en gesprekken daarna waarom ik weigerde en dat ik niet echt meedeed en me zo buiten 'de groep' zette. Ja flikkerstraal lekker op met je gezeik.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Japleur op van die enge groeps bonding dingen
Enge dingen bedacht door enge mensen vaakquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:07 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan hele analyses en gesprekken daarna waarom ik weigerde en dat ik niet echt meedeed en me zo buiten 'de groep' zette. Ja flikkerstraal lekker op met je gezeik.
O ja, je hebt hier ook een paar clubjes die hun showtje opvoeren midden in het centrum. Ook zo fijn al die frisse lucht tijdens het sportenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Tegenwoordig heb je ook work out in de wijk, staan van die wijven opeens rare bewegingen te maken in je straat
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, je hebt hier ook een paar clubjes die hun showtje opvoeren midden in het centrum. Ook zo fijn al die frisse lucht tijdens het sporten
Ja het is grappig zat om te zienquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, je hebt hier ook een paar clubjes die hun showtje opvoeren midden in het centrum. Ook zo fijn al die frisse lucht tijdens het sporten
Dat soort flauwekulletjes doen we hier niet aan hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Tegenwoordig heb je ook work out in de wijk, staan van die wijven opeens rare bewegingen te maken in je straat
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
nee, er ligt een lint van containers in de Noordzeequote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké, het spul is er dus niet in één keer vanaf gevallen.
Op zo'n groot schip gaat alles langzaam.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké, het spul is er dus niet in één keer vanaf gevallen.
Dan hebben ze de meesten toch vrij snel opgespoord. Ze missen er niet zoveel meer toch?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:11 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, er ligt een lint van containers in de Noordzee
Nordic walking heet dat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kwam een keer in het bos een groepje met van die loopstokken tegen ff de naam kwijt
en een over enthousiaste groepsleider
jawel nog steeds, defensie stuurt nu een mijnenjagerquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan hebben ze de meesten toch vrij snel opgespoord. Ze missen er niet zoveel meer toch?
Duur grapjequote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
jawel nog steeds, defensie stuurt nu een mijnenjager
Heeft zo'n ding ook nog een keer nut.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
Ja, ze zijn er nog iets van 40 kwijt of zo? Dat vind ik nog relatief weinig als die ze over zo'n afstand is kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:15 schreef sacha het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet lezen hier hoor, in het normale Nederland.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:17 schreef sacha het volgende:
op de site van de Leeuwarder Courant staat wel een aardig dossier Rekkie
Fake newsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:17 schreef sacha het volgende:
Je woont in Zwollequote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet lezen hier hoor, in het normale Nederland.
Die las mijn vader altijd als we op Ameland waren.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:17 schreef sacha het volgende:
Holland bedoel je.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar daardoor is het nog niet het normale Nederland, hè?
Konden ze jullie daar wel verstaan?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die las mijn vader altijd als we op Ameland waren.Ik zie het inderdaad staan. Nog zeker vijftig vermist dus.
Het lijkt me nou juist hét voorbeeld van een doodnormale Nederlandse stad. Geen rare accenten, geen flauwekulletjes, niet overstroomd door toeristen. Normaal.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar daardoor is het nog niet het normale Nederland, hè?
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Konden ze jullie daar wel verstaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eén belangrijk tegenargument: Billy Bakker.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het lijkt me nou juist hét voorbeeld van een doodnormale Nederlandse stad. Geen rare accenten, geen flauwekulletjes, niet overstroomd door toeristen. Normaal.
De meeste mensen rijden er dan ook voorbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het lijkt me nou juist hét voorbeeld van een doodnormale Nederlandse stad. Geen rare accenten, geen flauwekulletjes, niet overstroomd door toeristen. Normaal.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Eén belangrijk tegenargument: Billy Bakker.
Misschien moet ik daar naartoe.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's Haarlem tegenwoordig. Ook al zo'n 'normale' stadquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk om een keer te posten als Mo en Badeendje er ook bij zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zooi utopia gifs vanaf week 1 hehe
4 voet.quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
Als sacha gaat, ga ik ook.
Trusten laiverds
Met de juiste schoenen wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat de auto van Verstappen ook zo over de baan komend jaar?
Droom fijn!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
Trusten laiverds
Bang voor mannen, zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
Trusten laiverds
Wel een aardig apparaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de juiste schoenen wel.
Dit ding werd gemaakt door een Honda-ingenieur. Die werkten in hun vrije tijd op de fabriek aan dit soort projectjes. Eens per jaar lieten ze dan zien wat ze bedacht hadden.
Maar het is wel mooi dat-ie daar nog steeds aan meedoet. Hij is wat dat betreft wel heel monomaan, dat geeft 'm ook een zekere voorsprong tijdens the dayjob.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een aardig apparaat.
Verstappen is trouwens in z'n vrije tijd thuis aan het simracen. Hij heeft al wat wereldrecords neergezet, dus dat gaat 'm ook goed af. Hij had wel een akkefietje: hij heeft iemand van de baan gebeukt die 'm dwars zat en dat schijnt een behoorlijk zonde te zijn in dat wereldje.
Ik denk dat de rest wat minder met racen bezig is inderdaad. Hij zal wel weer allerlei onmogelijke inhaalplekken aan het oefenen zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi dat-ie daar nog steeds aan meedoet. Hij is wat dat betreft wel heel monomaan, dat geeft 'm ook een zekere voorsprong tijdens the dayjob.
Het gaat hoe dan ook meer in je systeem zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest wat minder met racen bezig is inderdaad. Hij zal wel weer allerlei onmogelijke inhaalplekken aan het oefenen zijn.
Ach ja, het is maar een spelletje.quote:
Wel een heel realistisch spelletje. De banen worden met laser ingescand en alle hobbeltjes zitten er dus in.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ja, het is maar een spelletje.
Whehe, zijn het allemaal burgers? Wel helemaal aan Donnie aangepast.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij eet best veel voor iemand die alleen in het Witte Huis zit.
Ja, de friet staat helemaal links.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, zijn het allemaal burgers? Wel helemaal aan Donnie aangepast.
Ja, je moet er wel wat van kunnen om daaraan mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een heel realistisch spelletje. De banen worden met laser ingescand en alle hobbeltjes zitten er dus in.
Het interesseert hem ook geen fluit dat het niet zo'n handig plaatje is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de friet staat helemaal links.
Z'n gezichtsuitdrukking is wel vreemd. Alsof-ie doet of-ie heel zielig is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het interesseert hem ook geen fluit dat het niet zo'n handig plaatje is.
Verstappen rijdt in een paar rondjes tijden waar professionele simcoureurs heel lang voor moeten oefenen. Lijkt me trouwens wel raar als je thuis op je computer zit te racen en je opeens door Verstappen wordt ingehaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel wat van kunnen om daaraan mee te kunnen doen.
Hij zal wel aan Fake reporters denken daar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n gezichtsuitdrukking is wel vreemd. Alsof-ie doet of-ie heel zielig is.
Nou ja, Verstappen racet ook al vanaf z'n vijfde.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Verstappen rijdt in een paar rondjes tijden waar professionele simcoureurs heel lang voor moeten oefenen. Lijkt me trouwens wel raar als je thuis op je computer zit te racen en je opeens door Verstappen wordt ingehaald.
Het is voor een ontvangst voor de kampioen in het College Football, lees ik. Sporters zijn natuurlijk dol op slecht vreten, dat is logischquote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij zal wel aan Fake reporters denken daar.
Great American Food!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is voor een ontvangst voor de kampioen in het College Football, lees ik. Sporters zijn natuurlijk dol op slecht vreten, dat is logisch
Donnie was in het filmpje steeds heel benieuwd hoeveel er over zou zijn. Dat neemt-ie natuurlijk mee naar z'n slaapkamer.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
And cold by the time they get in.
Dan gaat hij zich er in rondwentelen zoals Dagobert Duck in zijn geld.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Donnie was in het filmpje steeds heel benieuwd hoeveel er over zou zijn. Dat neemt-ie natuurlijk mee naar z'n slaapkamer.
Ik heb het ook niet op m'n bankrekeningquote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:15 schreef Recce het volgende:
Milliljard is best een groot getal. Een 1 met 6003 nullen. Ik had het woord nog nooit eerder gezien.
Als een soort terror-Jaap.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan gaat hij zich er in rondwentelen zoals Dagobert Duck in zijn geld.
Als je dat wel zou hebben, zou al het geld plotseling niets meer waard zijn door inflatie.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet op m'n bankrekening
Nou ja, dan maar een quattuordeciljard. Dat is een één met 87 nullen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je dat wel zou hebben, zou al het geld plotseling niets meer waard zijn door inflatie.
Misschien is Trump wel eens een weekendje in Nederland geweest.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Jaap zou een zoon van hem kunnen zijn als hij een wat minder duidelijke onderkaak had.
Goh!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar een quattuordeciljard. Dat is een één met 87 nullen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is Trump wel eens een weekendje in Nederland geweest.
Hopelijk komt Jaap er nog achter wie z'n vader is. Die gaat 'm vast chanteren.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]He loves the city of Schiphol.
Ja, zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik hou dat allemaal bij, hè?
Dat je het dan voluit wil schrijven en dan halverwege de tel kwijt raaktquote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:29 schreef Recce het volgende:
Googol is 10100, dat is al best groot, een 1 met 100 nullen. Googolplex is 10googol. Dat getal is zo groot dat je het niet kunt opschrijven omdat er bij lange na niet genoeg atomen in het heelal zijn. Googolplexian is dan weer 10googolplex. Dat is beangstigend.
Dat het universum opgeslokt wordt door een levensvorm die het nodig heeft om googelplex op te schrijven.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat je het dan voluit wil schrijven en dan halverwege de tel kwijt raakt
Ik zal dat niet zijn en zeker vanavond niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat het universum opgeslokt wordt door een levensvorm die het nodig heeft om googelplex op te schrijven.
Welterusten! Hopelijk hoef je niet tot een quinquagintiljard te tellen voordat je slaapt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal dat niet zijn en zeker vanavond niet.
[ afbeelding ]
Trusten
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 02:15 schreef Marsani het volgende:
Ja het ging door. Officieel eigenaar nu. Maar eerst slapen want morgen werken.
Had Judas al uit! Maar volgens mij komt Prish vaak dinsdags wel even aanwaaien.quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 januari 2019 02:15 schreef Marsani het volgende:
Heb ik je verjaardag gemist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Van hartequote:Op dinsdag 15 januari 2019 02:15 schreef Marsani het volgende:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 03:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb ik je verjaardag gemist?
Ik heb niet teruggelezen maar als het waar is Gefliciteerd!!!![]()
Ik was druk.....
nee joh.. over een paar weken pas..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt die kreeft nu te smilen?
Wat was de investering ook al weer?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Met dit weertype heb je er niets aan, maar op jaarbasis toch ongeveer ¤1000 opbrengst. [ afbeelding ]
Als de efficientie gedurende 10 jaar hetzelfde blijft heb je het er uit gehaald Wel regelmatig schoonhouden lijkt mequote:
Subsidie moet er nog af, dus het zal rond de 7 jaar zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als de efficientie gedurende 10 jaar hetzelfde blijft heb je het er uit gehaald Wel regelmatig schoonhouden lijkt me
Denk dat het afhankelijk is van omgeving en de luchtvervuiling ... Maar daar, platteland valt het wel mee denk ikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Subsidie moet er nog af, dus het zal rond de 7 jaar zijn.
Dat schoonhouden lees je verschillende dingen over, maar eigenlijk doen de meeste mensen er niets aan en merken dat blijkbaar niet in de opbrengst.
Welke sport?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:43 schreef mario390 het volgende:
ik vraag me echt wat kann Shiffrin stoppen ,zij is weer 1,5 sekonden schneller als de 2te en de anderen zijn 2 sekonden achter
Oh... ik was te moe om terug te lezen, ja die kreeft was blij dat hij levend gekookt wasquote:Op dinsdag 15 januari 2019 07:26 schreef chufi het volgende:
[..]
nee joh.. over een paar weken pas..
Ligt die kreeft nu te smilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo is ie wel goed![]()
Straks de puinhoop opruimen![]()
ja lekker!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Salderingsregeling gaat op de schop, dus zijn de panelen prima om in de zomer airco op te laten draaien als het zover komt.
Er zijn een hoop dikke voorbeeldenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Thankskleinigheidje meneer Sonneberg....
Ken je meneer Sonneberg niet?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:56 schreef Driepink het volgende:
Meneer Sonneberg zegt mij dan weer helemaal niets, maar ik doe het je niet na iig
Zit op werk, kan geen yjoetjoep bekijken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ken je meneer Sonneberg niet?![]()
kijk maar even... is geinig
Zou ik maar een Goggelen danquote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:56 schreef Driepink het volgende:
Meneer Sonneberg zegt mij dan weer helemaal niets, maar ik doe het je niet na iig
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik was te moe om terug te lezen, ja die kreeft was blij dat hij levend gekookt was![]()
waarom zal ik zelf ook nooit kreeft eten, maar mijn zwager is de Kok bij mijn zus, zij
kookt zelf nooit...
Dus en.... vandaar.........
Hij is klaar, het schilderijtje dan, dan kan ik hem geven als ik volgende week weer zie
dan gaan we met alle zussen mijn zuipzussie haar verjaardag vieren bij een etentje,
dan mag ze hem thuis uitpakken want hij is meteen ook voor mijn zwager, die is al
geweest maar toen zaten ze in Thailand, vandaar.......De Kreeft etersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo is ie wel goed![]()
Straks de puinhoop opruimenI will do what i must !!
ik weest het ook niet heb erst vanaf Nr.10 gekijkt,maar onze 2 besten hebben zich laatste weekend beide am knie verletzt ,saison vorbijquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was te laat.. Ze skiën ook op alle dagen van de week tegenwoordig..
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je Sig imiteren met al die Toepjes ?
Ja dat. Daarom maar blik zo af en toe.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:10 schreef chufi het volgende:
Kreeft is wel lekker, maar wel een gedoe om het vlees er uit te krijgen
Daar zit meestal zo'n lipje aan om het makkelijk open te trekkenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoewel zo'n blik open kauwen ook niet meevalt.
Met blikjes openen ben ik net zo handig als met het openen van 'hersluitbare' vleeswarenverpakkingen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zit meestal zo'n lipje aan om het makkelijk open te trekken
werkt dat bij jou? http://ovego.tv/publ/live_tv/muzyka/vh1_classic/4-1-0-458quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zit meestal zo'n lipje aan om het makkelijk open te trekken
Bij mij niet, 2 browsers geprobeerd.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt dat bij jou? http://ovego.tv/publ/live_tv/muzyka/vh1_classic/4-1-0-458
bij mi ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij mij niet, 2 browsers geprobeerd.
Ik krijgquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
werkt dat bij jou? http://ovego.tv/publ/live_tv/muzyka/vh1_classic/4-1-0-458
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik krijgja je heeft niet de belangrijke pluginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flash plug in inschakelen bij site infoquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja je heeft niet de belangrijke plugin
Zels met flash werkt die bij mij niet.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Flash inschakkelen
ja is en ander foutje werkt bij mi ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zels met flash werkt die bij mij niet.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
maar dat werkt https://www.firstonetv.live/Live/United-Kingdom/MTV-Classic-57quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien geblokkeerd in het buitenland.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is en ander foutje werkt bij mi ook niet
kann het zijn dat nu in Melbourne erst 21:43 is ? 10 uuren achter?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Flash plug in inschakelen bij site info
nee meestal werkt het bij miquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien geblokkeerd in het buitenland.
ja 10 uur verschilquote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann het zijn dat nu in Melbourne erst 21:43 is ? 10 uuren achter?
Ja, in winter +10 uur.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
Australian Open is,Thiem gaat zo beginnen, dat bedoelt ze spelen daar vannacht?
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bedoelt het is in Melbourne al de 16.januar? of achter?
quote:21:59 dinsdag 15 januari 2019
Tijd in Melbourne Victoria, Australië
Het is daar eerder 16 januari dus +10quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann heb ik gelijk dann is in melbourne -10 uuren
Rare Australiersquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dann heb ik gelijk dann is in melbourne -10 uuren
wat nu?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Het is daar eerder 16 januari dus +10
Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je Sig imiteren met al die Toepjes ?
Niet gezien, en FYI, 5 februari.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dacht ik ook vannacht![]()
Hoe vindt je mijn schilderijtje?
zonde...... moet je hem effe bewaren voor vanavond.......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit op werk, kan geen yjoetjoep bekijken.
Ik ook niet... ik ga douchenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Fann.. Ik heb Mo vannacht niet gesproken
Ah dat topic was ik kwijtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik ga douchen![]()
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #116
Wat loop je dan te zeuren, je lijkt je moeder wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik ga douchen![]()
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #116
Komt er dagelijks een inspecteur bij je langs om te controleren wat je eet.quote:Amsterdam - Nederlanders mogen zich opmaken voor een vleesrantsoen.
Als het aan de opstellers van het klimaatakkoord ligt, verdwijnt vlees vijf van de zeven dagen per week van het bord.
Ik zou bellen en vragen waar het blijft.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:28 schreef chufi het volgende:
PostNL is mn pakje nog aan het sorteren , terwijl ik het thuis al heb uit gepakt
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt er dagelijks een inspecteur bij je langs om te controleren wat je eet.
en dan heb ik het dubbel, hetgeen geen kwaad kanquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou bellen en vragen waar het blijft.
Ik kende iemand die zo expres webshops oplichtte, laag volk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
en dan heb ik het dubbel, hetgeen geen kwaad kan
Ik heb niet gebeldquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kende iemand die zo expres webshops oplichtte, laag volk.
Ik zat ooit eens in een bus in Spanje naar Barcelona.... zag ik ook opeens het achterwiel voorbij stuiteren.... 3 uur vertraging langs de kant van de snelweg in de warme augustus zon....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:17 schreef mario390 het volgende:
bij 0:35 konnt ik niet meer van lachen![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat ooit eens in een bus in Spanje naar Barcelona.... zag ik ook opeens het achterwiel voorbij stuiteren.... 3 uur vertraging langs de kant van de snelweg in de warme augustus zon....
quote:
Ga eens aan je werk, je mag geen utube filmpjes kijken.quote:
Op mn telefoon gekekenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga eens aan je werk, je mag geen utube filmpjes kijken.
Ik zal niets zeggen we houden het onder ons tweeën.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op mn telefoon gekeken
Geen geluid bij nodig
Heb je wel wifi van de zaak ?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 14:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Op mn telefoon gekeken
Geen geluid bij nodig
Ik stel dit op prijsquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal niets zeggen we houden het onder ons tweeën.
OK doe maar dikquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
Internet bundel van 50gig.. niet nodig
ja levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je gezien de crash met de Gasflessen?
Ja ....quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
en op de andre seite zijn de autos gerijden
Ah nee joh, wat ik mis heb jij zag ik.quote:
Ik heb jou nooit gezienquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah nee joh, wat ik mis heb jij zag ik.
ja 3te satz heeft paire gewonnen,achzo daar is de 16.jan nu al?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ....
2-1 inmiddels en 1 uur 16 jan.
Ja daar lopen ze voorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja 3te satz heeft paire gewonnen,achzo daar is de 16.jan nu al?
1 of 2 topics heb ik nog wel foto's gepost.quote:
met een camera voor je hoofdquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1 of 2 topics heb ik nog wel foto's gepost.
Als ik een foto maak terwijl ik een camera voor mijn hoofd houd dan zegt een foto nog niet veel.quote:
Ja doe maar misschien zit ze vast bij iemand in het auto zitjequote:
Oooohh, die doorzichtige bedoel je?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
1 of 2 topics heb ik nog wel foto's gepost.
Die ja, of was dat niet persoonlijk genoeg?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
Oooohh, die doorzichtige bedoel je?
Wel iets te persoonlijk hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ja, of was dat niet persoonlijk genoeg?
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja doe maar misschien zit ze vast bij iemand in het auto zitje
Wie missen we?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]aww
Ze heeft nog niet geantwoord, maar wel vanochtend online geweest op whatsapp, dus ze leeft nog![]()
Of de seriekindermoordenaar heeft haar telefoon te pakkenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:22 schreef TillyB het volgende:
[..]aww
Ze heeft nog niet geantwoord, maar wel vanochtend online geweest op whatsapp, dus ze leeft nog![]()
Ik werd op straat ook gelijk herkend.quote:
Ja ik plaats ook geen foto's gelijk al die wilde wijven achter mij aan andersquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik werd op straat ook gelijk herkend.
Zal ook wel meevallen als je ze wijven noemtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik plaats ook geen foto's gelijk al die wilde wijven achter mij aan anders
Ja zoiets, hier liepen ze zelfs met metaaldetectors rond om mij te vinden.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik plaats ook geen foto's gelijk al die wilde wijven achter mij aan anders
Ja ja zo kan die wel weer over onze conjokurvaquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Of de seriekindermoordenaar heeft haar telefoon te pakken
Ohjeejquote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha, ernstig vermist nadat ze zaterdag eigen gebrouwen bier heeft gedronken!
Zou het daardoor komen?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 15:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha, ernstig vermist nadat ze zaterdag eigen gebrouwen bier heeft gedronken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |