4 voet.quote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
Als sacha gaat, ga ik ook.
Trusten laiverds
Met de juiste schoenen wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat de auto van Verstappen ook zo over de baan komend jaar?
Droom fijn!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
Trusten laiverds
Bang voor mannen, zeker?quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:41 schreef Lyza666 het volgende:
Trusten laiverds
Wel een aardig apparaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met de juiste schoenen wel.
Dit ding werd gemaakt door een Honda-ingenieur. Die werkten in hun vrije tijd op de fabriek aan dit soort projectjes. Eens per jaar lieten ze dan zien wat ze bedacht hadden.
Maar het is wel mooi dat-ie daar nog steeds aan meedoet. Hij is wat dat betreft wel heel monomaan, dat geeft 'm ook een zekere voorsprong tijdens the dayjob.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een aardig apparaat.
Verstappen is trouwens in z'n vrije tijd thuis aan het simracen. Hij heeft al wat wereldrecords neergezet, dus dat gaat 'm ook goed af. Hij had wel een akkefietje: hij heeft iemand van de baan gebeukt die 'm dwars zat en dat schijnt een behoorlijk zonde te zijn in dat wereldje.
Ik denk dat de rest wat minder met racen bezig is inderdaad. Hij zal wel weer allerlei onmogelijke inhaalplekken aan het oefenen zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar het is wel mooi dat-ie daar nog steeds aan meedoet. Hij is wat dat betreft wel heel monomaan, dat geeft 'm ook een zekere voorsprong tijdens the dayjob.
Het gaat hoe dan ook meer in je systeem zitten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat de rest wat minder met racen bezig is inderdaad. Hij zal wel weer allerlei onmogelijke inhaalplekken aan het oefenen zijn.
Ach ja, het is maar een spelletje.quote:
Wel een heel realistisch spelletje. De banen worden met laser ingescand en alle hobbeltjes zitten er dus in.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach ja, het is maar een spelletje.
Whehe, zijn het allemaal burgers? Wel helemaal aan Donnie aangepast.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij eet best veel voor iemand die alleen in het Witte Huis zit.
Ja, de friet staat helemaal links.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, zijn het allemaal burgers? Wel helemaal aan Donnie aangepast.
Ja, je moet er wel wat van kunnen om daaraan mee te kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel een heel realistisch spelletje. De banen worden met laser ingescand en alle hobbeltjes zitten er dus in.
Het interesseert hem ook geen fluit dat het niet zo'n handig plaatje is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, de friet staat helemaal links.
Z'n gezichtsuitdrukking is wel vreemd. Alsof-ie doet of-ie heel zielig is.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Het interesseert hem ook geen fluit dat het niet zo'n handig plaatje is.
Verstappen rijdt in een paar rondjes tijden waar professionele simcoureurs heel lang voor moeten oefenen. Lijkt me trouwens wel raar als je thuis op je computer zit te racen en je opeens door Verstappen wordt ingehaald.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je moet er wel wat van kunnen om daaraan mee te kunnen doen.
Hij zal wel aan Fake reporters denken daar.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n gezichtsuitdrukking is wel vreemd. Alsof-ie doet of-ie heel zielig is.
Nou ja, Verstappen racet ook al vanaf z'n vijfde.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Verstappen rijdt in een paar rondjes tijden waar professionele simcoureurs heel lang voor moeten oefenen. Lijkt me trouwens wel raar als je thuis op je computer zit te racen en je opeens door Verstappen wordt ingehaald.
Het is voor een ontvangst voor de kampioen in het College Football, lees ik. Sporters zijn natuurlijk dol op slecht vreten, dat is logischquote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij zal wel aan Fake reporters denken daar.
Great American Food!quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is voor een ontvangst voor de kampioen in het College Football, lees ik. Sporters zijn natuurlijk dol op slecht vreten, dat is logisch
Donnie was in het filmpje steeds heel benieuwd hoeveel er over zou zijn. Dat neemt-ie natuurlijk mee naar z'n slaapkamer.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
And cold by the time they get in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |