Eén belangrijk tegenargument: Billy Bakker.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het lijkt me nou juist hét voorbeeld van een doodnormale Nederlandse stad. Geen rare accenten, geen flauwekulletjes, niet overstroomd door toeristen. Normaal.
De meeste mensen rijden er dan ook voorbij.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het lijkt me nou juist hét voorbeeld van een doodnormale Nederlandse stad. Geen rare accenten, geen flauwekulletjes, niet overstroomd door toeristen. Normaal.
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Eén belangrijk tegenargument: Billy Bakker.
Misschien moet ik daar naartoe.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's Haarlem tegenwoordig. Ook al zo'n 'normale' stadquote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Oké, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk om een keer te posten als Mo en Badeendje er ook bij zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 00:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zooi utopia gifs vanaf week 1 hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |