Lyza heeft toch iemand gezien, kennelijk.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:44 schreef mario390 het volgende:
en vrouw zoekt en vrouw over nporadio de an Kerst in Top 2000 Cafe was
Die is inmiddels 20 jaar ouderquote:Op maandag 14 januari 2019 20:44 schreef mario390 het volgende:
en vrouw zoekt en vrouw over nporadio de an Kerst in Top 2000 Cafe was
Die beesten hebben gewoon een wat eigenzinniger karakter dan bijvoorbeeld honden en laten zich niet commanderen, je moet ze paaien.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Katten zijn eigenlijk een soort spionage drones werden ook in het oude Egypte vereerd
Zuchtquote:
Je zat hem ook vol met sneeuw te schoppen zoals die vrouw in het filmpje?quote:Op maandag 14 januari 2019 21:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn dochter heeft bij mijn ex ook een kat die moet je ook niet over de zeik helpen
Zo die heeft mij een keer toegetakeld
Nee hij logeert hier af en toe en hij zat bang achter de gordijnen, toen dacht ik, ik pak hem wel evenquote:Op maandag 14 januari 2019 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zat hem ook vol met sneeuw te schoppen zoals die vrouw in het filmpje?
Ja was hij ook gewoon in paniekquote:Op maandag 14 januari 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
Ach ja hij zal ook wel een beetje onwennig geweest zijn in een ander huis
Denk meer het gedrag van de eigenaar des huizes...quote:Op maandag 14 januari 2019 21:24 schreef pullup het volgende:
Ach ja hij zal ook wel een beetje onwennig geweest zijn in een ander huis
En ook wie de vrienden zijn:quote:Op maandag 14 januari 2019 21:29 schreef pullup het volgende:
Zielig
Maar ik heb ook wel filmpjes gezien van katten die gewoon krokodillen of cobra's wegmeppen,
Ze hebben echt extreme reflexen en weten blijkbaar precies hoe snel de tegenstanders zijn
quote:Op maandag 14 januari 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij logeert hier af en toe en hij zat bang achter de gordijnen, toen dacht ik, ik pak hem wel even
Leukquote:
Wanneer komt-ie weer op bezoek?quote:Op maandag 14 januari 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar Ik hou wel van hem, het zou iets meer wederzijds mogen zijn
En dat zijn er niet zo veelquote:Op maandag 14 januari 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nog een foto gepost in de UTO Sc toenkan hem niet meer vinden
Van de zomer weer als den Hex met vakantie gaatquote:Op maandag 14 januari 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wanneer komt-ie weer op bezoek?
Zodat jij ook een leuke vakantie met je vriend hebt.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van de zomer weer als den Hex met vakantie gaat
quote:Op maandag 14 januari 2019 21:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zodat jij ook een leuke vakantie met je vriend hebt.
Die andere heet zeker Philip.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Morris geeft er geen fuck om trouwens, die pakt hem zo
Het is haar territorium natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Morris geeft er geen fuck om trouwens, die pakt hem zo
Zijnquote:Op maandag 14 januari 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is haar territorium natuurlijk.
Heb je allemaal mannetjesbeesten?quote:Op maandag 14 januari 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijnik scroll snel door voordat hij dit leest
Ja maar mannetjes ratten zijn lui en worden veel groter vond ik leuker, vrouwtjes racen en bouwen de hele dagquote:Op maandag 14 januari 2019 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je allemaal mannetjesbeesten?
Ja, daar word je gestoord van.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar mannetjes ratten zijn lui en worden veel groter vond ik leuker, vrouwtjes racen en bouwen de hele dag
Wat bouwen ze dan zoal?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar mannetjes ratten zijn lui en worden veel groter vond ik leuker, vrouwtjes racen en bouwen de hele dag
Het zijn natuurlijk ook maar kleine beestjes.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kleine raketinstallaties niet echt grote dingen
quote:Op maandag 14 januari 2019 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zijn natuurlijk ook maar kleine beestjes.
quote:Op maandag 14 januari 2019 22:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kleine raketinstallaties niet echt grote dingen
Ja, dat begint nu wel heel lang te duren.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Sash kan wel een Amber alert voor de kleine Prisha doen inmiddels zeg
Bier gedronken met haar lover, we gunnen haar nog een paar daagjes.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Sash kan wel een Amber alert voor de kleine Prisha doen inmiddels zeg
Geen lover in de picture meerquote:Op maandag 14 januari 2019 22:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bier gedronken met haar lover, we gunnen haar nog een paar daagjes.
Till die kijkt Judasquote:Op maandag 14 januari 2019 22:11 schreef Recce het volgende:
Kan Tilly die curva niet even appen dat ze hier nog een bierrecensie moet posten?
Oh, dat kan van alles betekenen.quote:Op maandag 14 januari 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ho ho zoiets begreep ik ik vroeg komt je verkering ook toen zei ze ik heb geen verkering geloof ik
Zijn ze verloofd?quote:Op maandag 14 januari 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ho ho zoiets begreep ik ik vroeg komt je verkering ook toen zei ze ik heb geen verkering geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |