Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 10:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Wil je Sig imiteren met al die Toepjes ?
Niet gezien, en FYI, 5 februari.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dat dacht ik ook vannacht![]()
Hoe vindt je mijn schilderijtje?
zonde...... moet je hem effe bewaren voor vanavond.......quote:Op dinsdag 15 januari 2019 11:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit op werk, kan geen yjoetjoep bekijken.
Ik ook niet... ik ga douchenquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee Fann.. Ik heb Mo vannacht niet gesproken
Ah dat topic was ik kwijtquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik ga douchen![]()
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #116
Wat loop je dan te zeuren, je lijkt je moeder wel.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik ga douchen![]()
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #116
Komt er dagelijks een inspecteur bij je langs om te controleren wat je eet.quote:Amsterdam - Nederlanders mogen zich opmaken voor een vleesrantsoen.
Als het aan de opstellers van het klimaatakkoord ligt, verdwijnt vlees vijf van de zeven dagen per week van het bord.
Ik zou bellen en vragen waar het blijft.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:28 schreef chufi het volgende:
PostNL is mn pakje nog aan het sorteren , terwijl ik het thuis al heb uit gepakt
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Komt er dagelijks een inspecteur bij je langs om te controleren wat je eet.
en dan heb ik het dubbel, hetgeen geen kwaad kanquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou bellen en vragen waar het blijft.
Ik kende iemand die zo expres webshops oplichtte, laag volk.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
en dan heb ik het dubbel, hetgeen geen kwaad kan
Ik heb niet gebeldquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kende iemand die zo expres webshops oplichtte, laag volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |