quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:27 schreef Driepink het volgende:
Dit topic is te rustig, dus wc selfie voor jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WC selfie![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 10:27 schreef Driepink het volgende:
Dit topic is te rustig, dus wc selfie voor jullie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wel een beetje greys.quote:
Beautiful as always,quote:
Greys.quote:
Wat was dát voor festival....quote:Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Laatst een festivalselfie gemaakt
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uitquote:Op maandag 4 februari 2019 18:31 schreef LuNaTiC het volgende:
Sneeuwbal! Superleuk concept(Google maar
) en thanks
Leuke foto!quote:Op maandag 4 februari 2019 18:26 schreef LuNaTiC het volgende:
Laatst een festivalselfie gemaakt
[ afbeelding ]
Zo geniet ervan.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 07:45 schreef Maikuuul het volgende:
Filipijntjes met een altijd smaakvolle Red Horse
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zaterdag 9 februari 2019 07:45 schreef Maikuuul het volgende:
Filipijntjes met een altijd smaakvolle Red Horse
[ afbeelding ]
Mooiquote:
komt wel heel dichtbij zoquote:
flinke baard ouwe. Ben je 'm aan het uitgroeien? Ziet er langer uit dan de vorige foto hier dacht ik.quote:
Mag ik jullie allebeiquote:
jij hebt ons allebei al gehad. Er zijn fotosquote:
Hmmm ik wil vooral naar bed om te slapenquote:
Thanksquote:
quote:
Nee. Was slechts moe en mascara-loos.quote:
Welke shampoo gebruik jij? Ben ook naar zoiets op zoek.quote:Op zondag 17 februari 2019 07:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thanks. Wordt steeds mooier nu ik geen shampoo en conditioner met sulfaten e.d. gebruik.
[..]. Bedankt, denk ik
.
[..]
Nee. Was slechts moe en mascara-loos.
quote:
Baking soda en appelazijn. Als t droog is masseer ik olie in de puntenquote:Op zondag 17 februari 2019 08:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Welke shampoo gebruik jij? Ben ook naar zoiets op zoek.
Oh, die 2 producten heb ik gewoon in huis! Gewoon baking soda oplossen in de appelazijn dan?quote:Op zondag 17 februari 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Baking soda en appelazijn. Als t droog is masseer ik olie in de punten.
Nee, baking soda in wat water tot een papje roeren en er onder de douche de hoofdhuid mee inmasseren, even in laten trekken en uitspoelen.quote:Op zondag 17 februari 2019 09:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, die 2 producten heb ik gewoon in huis! Gewoon baking soda oplossen in de appelazijn dan?
O haiquote:
kleine oogjes! Heb je slecht geslapen?quote:
Cute! Waar zweef je ergens?quote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]ik doe ook weer een keer mee
Heyquote:Op zondag 17 februari 2019 21:55 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]ik doe ook weer een keer mee
Nee, beetje dronken was ikquote:Op zondag 17 februari 2019 21:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
kleine oogjes! Heb je slecht geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |