Geenstijl heeft een lijstje. Vanzelfsprekend staat de SGP 2e kamerfractie er ook op.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Namen en beschamen!
Als ze zo stoer zijn dit soort verklaringen te ondertekenen mogen hun namen ook bekend worden.
Staat gewoon in de pdf van de verklaring.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Geenstijl heeft een lijstje. Vanzelfsprekend staat de SGP 2e kamerfractie er ook op.
Als een tweede kamerlid een verklaring ondertekent waarin letterlijk gesteld wordt dat mensen geen homos mogen zijn is dat best een wenkbrauwtje en kamervraagje waard.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
Laat die mensen toch. Waarom moeten die strengreligieuze figuren zich per se conformeren aan heersende opvattingen over bijvoorbeeld het homohuwelijk?
Lekker laten gaan.
Heel erg relevant. Waarom bagatelliseer jij dit? Je zal als homo in de klas zitten bij maatschappijleer bij die Bart Jan Spruyt. Ben je lekker meequote:Op zondag 6 januari 2019 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En hoe is dat relevant voor waar de OP over gaat?
Doen ze al.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat is het doel van deze verklaring?
Gaan de ondertekenaars er werk van maken deze 'mening' uit te dragen, aan de man te brengen?
Ik bagatelliseer helemaal niks. Ik hekel louter de overdreven reactie erop. Laat die mensen gewoon, ieder heeft recht op zijn eigen mening.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:30 schreef bamibij het volgende:
[..]
Heel erg relevant. Waarom bagatelliseer jij dit? Je zal als homo in de klas zitten bij maatschappijleer bij die Bart Jan Spruyt. Ben je lekker meeof als homo mee moeten met je conservatieve ouders naar de wekelijkse preek van een van de vele predikanten die het ondertekend heeft.
Maar Nattekat zegt 'stel je niet zo aan'
Je mag wel homo zijn, als je maar wel braaf trouwt met je nichtje en twintig koters maakt ipv je vol te laten blaffen door een grote neger.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als een tweede kamerlid een verklaring ondertekent waarin letterlijk gesteld wordt dat mensen geen homos mogen zijn is dat best een wenkbrauwtje en kamervraagje waard.
Je gaat wel heel gemakkelijk voorbij aan de machtspositie die deze mensen hebben als predikant, onderwijzer, tweede kamer lid etc. Maar ik zal je standpunt onthouden voor als er weer eens een imam wat doms zegt.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bagatelliseer helemaal niks. Ik hekel louter de overdreven reactie erop. Laat die mensen gewoon, ieder heeft recht op zijn eigen mening.
Dat doen ze dus en niet zo een beetje ookquote:Op zondag 6 januari 2019 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Laat die relifekkies lekker gigantisch conservatief zijn
Zolang ze anderen maar niet lastig vallen.
Ophef dit, ophef dat, ophef zus, ophef zo. Dat dat volk na alles nog niet overspannen is.
Waar dan?quote:Op zondag 6 januari 2019 11:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat doen ze dus en niet zo een beetje ook
Tegen homoseksualiteit zijn is niet strafbaar.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je gaat wel heel gemakkelijk voorbij aan de machtspositie die deze mensen hebben als predikant, onderwijzer, tweede kamer lid etc. Maar ik zal je standpunt onthouden voor als er weer eens een imam wat doms zegt.
Nounou, Jezus en Judas hadden het heel gezellig samen hoor. Tot Jezus Judas dumpte.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:40 schreef JimmyDean het volgende:
Nou wat een nieuws, dit is al de mainstream visie in de christelijke wereld voor 2000 jaar.
Je argument schiet alle kanten op. Eerst vallen ze niemand lastig, dan is het gewoon VvMU, dan weer vallen ze toch echt niemand lastig en moeten jonge homo's niet zo zeuren, en dan weer is het niet strafbaar.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen homoseksualiteit zijn is niet strafbaar.
Ik doel meer op deze verklaring, is dat een deel van een verdere actie? Een samenwerkingsverband om dit weer extra op de kaart te zetten ofzo?quote:
Wat dacht je van alles? Ze doen helemaal niks fout, punt, klaar.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:43 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je argument schiet alle kanten op. Eerst vallen ze niemand lastig, dan is het gewoon VvMU, dan weer vallen ze toch echt niemand lastig en moeten jonge homo's niet zo zeuren, en dan weer is het niet strafbaar.
Wat is nou je echte argument om dit welhaast te verdedigen?
En wat is nu je punt? Christengekken zijn net zulke haatbaarden?quote:Op zondag 6 januari 2019 11:54 schreef Hexagon het volgende:
Als het een groepje imams was geweest zouden enkelen die in dit topic zo voor de vrijheid van meningsuiting zijn natuurlijk iets heel anders geroepen hebben.
Wrs omdat je weet dat dit een aflopende zaak is, terwijl dat andere een oprukkende zaak is?quote:Op zondag 6 januari 2019 11:54 schreef Hexagon het volgende:
Als het een groepje imams was geweest zouden enkelen die in dit topic zo voor de vrijheid van meningsuiting zijn natuurlijk iets heel anders geroepen hebben.
Nog niet.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tegen homoseksualiteit zijn is niet strafbaar.
Dit idd, dan zou de wereld te klein zijn, ze zich maar moeten aanpassen aan de regels, normen en waarden van dit land, en iedereen die het ondertekend had teruggestuurd worden naar Islamië.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:54 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat er weinig Imam's zijn die het naschrift van deze verklaring zouden onderschrijven, zeker niet in de Arabische wereld.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:54 schreef Hexagon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |