En dus, boeien. Dat is de vraag toch niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
haha
dan voelt ze niet zo veel meer
Heel lekker. En je partner zien genieten en kronkelen.. Dat is nicee.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:56 schreef roos94 het volgende:
Nou? Leuk of niet? (Even vanuit gaande dat alles schoon is etc)
Mijn favoriete bezigheid, mag je me voor wakker maken hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:56 schreef roos94 het volgende:
Is ze zo lenig of bi?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:05 schreef matigeuser het volgende:
Ik vind het ook geil om te doen. Mijn vrouw helaas minder.
Is het een afknapper ook?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:24 schreef Aiciu het volgende:
Dat verschilt per kut. Bij een lekkere kut ga ik gretig tussen de benen, maar als het zo'n stinkkut is die je al ruikt bij het uittrekken dan zeg ik dat ik daar niet aan doe
Het is wel een beetje een afknapper, maar nog geen directe reden om haar te skippen.quote:
quote:
Ja, bij een nieuwe chick ruik ik altijd eerst even onopvallend aan m'n vinger voor ik besluit om daar beneden verder te gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:24 schreef Aiciu het volgende:
Dat verschilt per kut. Bij een lekkere kut ga ik gretig tussen de benen, maar als het zo'n stinkkut is die je al ruikt bij het uittrekken dan zeg ik dat ik daar niet aan doe
Gewoon keer goed spugen en door toch ?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:24 schreef Aiciu het volgende:
Had je verwacht van niet dan?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oooh......ze bestaan dus wel.....mannen die dit lekker vinden om te doen......![]()
Vind het altijd meer iets weghebben van een grote open wond.quote:Op maandag 7 januari 2019 07:52 schreef Sicstus het volgende:
Lekker hoor, met je snufferd in die zoute rosbief.
Ik ging een keer bijna over m'n nek zo goor rook het. Wat een rioollucht kwam daar van af zeg.quote:Op zondag 6 januari 2019 23:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon keer goed spugen en door toch ?
quote:Op maandag 7 januari 2019 08:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vind het altijd meer iets weghebben van een grote open wond.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 7 januari 2019 09:08 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Ik ging een keer bijna over m'n nek zo goor rook het. Wat een rioollucht kwam daar van af zeg.
Is jaren terug. Was gewoon een normale dame. Tja.. Wat voor details heb je verder nodig?quote:Op maandag 7 januari 2019 10:05 schreef Tribble het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Wat voor vrouwen zijn dat dan?
Ligt dat aan haar of aan jou?quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:05 schreef matigeuser het volgende:
Dan moet je het ook eens bij haar doen ....quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:05 schreef matigeuser het volgende:
Combi van beiden denk ik. Zij vindt er sowieso al niet zo veel aan en dus doen we het weinig, waardoor ik weer weinig kan oefenen.quote:
Ook al eens andermans zaad uit haar geproefd?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 07:02 schreef ariebloot het volgende:
Heerlijk, vooral als je zaad weer uit haar kut of anus loopt de boel weer schoon likken dan komen ze vaak nog een keer of drie vier klaar,
Ook zalig als ze lekker op je gezicht gaan zitten.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 07:02 schreef ariebloot het volgende:
Heerlijk, vooral als je zaad weer uit haar kut of anus loopt de boel weer schoon likken dan komen ze vaak nog een keer of drie vier klaar,
Ook zalig als ze lekker op je gezicht gaan zitten.
Yepquote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:38 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
[..]
Ook al eens andermans zaad uit haar geproefd?
Dat is echt onzinquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:28 schreef anoniemV het volgende:
Naar mijn ervaring doen ze het alleen als ze denken dat een meisje wat te hoog gegrepen is voor hen en ze zeker op een goed blaadje willen staan bij hen. Of ja, in veel gevallen is het toch zo.
Ja ik kijk dan ook wel vanuit het standpunt van een single die vooral one night stands heeft en veel date met allerlei soorten mannen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:38 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dat is echt onzindan ontmoet je de verkeerde mannen. De meeste vinden seks echt wel fijner als de vrouw ook intens geniet. (Maarja de hoofduitzondering hierop zijn mannen die alleen one night stands willen)
Een one night stand is vaak puur egoisme, even met je half zatte hoofd, half voldaan zijn door je verovering die je daarna toch nooit meer ziet dus hoe boeit het hoe de ander het ervaart. Als je hier meer uit wilt halen moet je je als doel stellen hem gewoon niet te laten komenquote:Op donderdag 10 januari 2019 10:44 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja ik kijk dan ook wel vanuit het standpunt van een single die vooral one night stands heeft en veel date met allerlei soorten mannen.
Bij een ons heb je juist niet dat iemand nog extra zijn best gaat doen vanwege de ander lijkt mij.quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:44 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja ik kijk dan ook wel vanuit het standpunt van een single die vooral one night stands heeft en veel date met allerlei soorten mannen.
Ik doe het zelde heeft iets met dynamiek van mijn relaties te maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:56 schreef roos94 het volgende:
Precies dit!quote:Op zaterdag 5 januari 2019 00:54 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Heel lekker. En je partner zien genieten en kronkelen.. Dat is nicee.
Ja voor mannen blijkbaar wel. Heb zelf wel genoeg uurtjes op mn knieën zitten pijpen terwijl een kerel die ik amper ken in de zetel hangt en van zijn biertje drinkt en verder geniet Ik vind dat net leuk. Dat is net een deel ervan, de ander laten genieten en als ik hoor van mijn vriendinnen denken zij dat ook. Maar mannen denken daar blijkbaar anders over...quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij een ons heb je juist niet dat iemand nog extra zijn best gaat doen vanwege de ander lijkt mij.
Dan doe je het omdat je weldegelijk de ander wil laten genieten, want de buit is dan al binnen, nietwaar?
Iemand pijpen terwijl hij niet eens zijn aandacht erbij houdt en gewoon een biertje drinkt? Dan laat je je wel een beetje gebruiken denk ik zoquote:Op donderdag 10 januari 2019 12:41 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja voor mannen blijkbaar wel. Heb zelf wel genoeg uurtjes op mn knieën zitten pijpen terwijl een kerel die ik amper ken in de zetel hangt en van zijn biertje drinkt en verder geniet Ik vind dat net leuk. Dat is net een deel ervan, de ander laten genieten en als ik hoor van mijn vriendinnen denken zij dat ook. Maar mannen denken daar blijkbaar anders over...
Je leest hier dat het merendeel van de mannen net zo goed geniet van het geven van orale seks en toch blijf je bij jouw standpunt. Wat wil je dat ik nog zeg?quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:41 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja voor mannen blijkbaar wel. Heb zelf wel genoeg uurtjes op mn knieën zitten pijpen terwijl een kerel die ik amper ken in de zetel hangt en van zijn biertje drinkt en verder geniet Ik vind dat net leuk. Dat is net een deel ervan, de ander laten genieten en als ik hoor van mijn vriendinnen denken zij dat ook. Maar mannen denken daar blijkbaar anders over...
Dan zijn de meeste mannen niet degenen waar ik en zowat al mijn vriendinnen seks mee hebben. Excuses als ik mannen heb beledigd. We weten ook wel dat in het daten de 80/20 regel van toepassing is, niet?quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je leest hier dat het merendeel van de mannen net zo goed geniet van het geven van orale seks en toch blijf je bij jouw standpunt. Wat wil je dat ik nog zeg?
Of omdat ze het gewoon lekker vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 10:28 schreef anoniemV het volgende:
Naar mijn ervaring doen ze het alleen als ze denken dat een meisje wat te hoog gegrepen is voor hen en ze zeker op een goed blaadje willen staan bij hen. Of ja, in veel gevallen is het toch zo.
Wat denk jij als sjaars nou helemaal van de wereld te weten? 🤣quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:32 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste mannen niet degenen waar ik en zowat al mijn vriendinnen seks mee hebben. Excuses als ik mannen heb beledigd. We weten ook wel dat in het daten de 80/20 regel van toepassing is, niet?
De vraag is, gezien je reacties: of je eigenlijk wel blij bent met het type man waarmee je seks hebt? Maak je niet herhaaldelijk de verkeerde keuze?quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:32 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste mannen niet degenen waar ik en zowat al mijn vriendinnen seks mee hebben. Excuses als ik mannen heb beledigd. We weten ook wel dat in het daten de 80/20 regel van toepassing is, niet?
quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:00 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Wat is de 80 / 20 regel? 80% van de vrouwen wordt geneukt door 20% van de mannen?
Wat is het dan wel? 80/20 regels worden voor dit sort vergelijkingen gebruikt maak ik ken hem niet bij dating / sexquote:
Ja dat is. En misschien is dat wat overdreven maar denk wel dat er een zekere waarheid achter zit.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:00 schreef verbijstering het volgende:
[..]
De vraag is, gezien je reacties: of je eigenlijk wel blij bent met het type man waarmee je seks hebt? Maak je niet herhaaldelijk de verkeerde keuze?
Wat is de 80 / 20 regel? 80% van de vrouwen wordt geneukt door 20% van de mannen?
Nou dan hebben die 20% van de mannen het wel heel erg druk. Ik denk niet dat het zo extreme is, maar het klopt zeker tussen de 15 - 25 heb je veel maagden onder de mannen en veel mannen die wel heel veel neuken. Maar die mannen zijn totaal niet opzoek naar relaties en vrouwen die die mannen wel even zullen temmen vallen daar weer massaal op.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:38 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja dat is. En misschien is dat wat overdreven maar denk wel dat er een zekere waarheid achter zit.
Jij studeert echt? Goffer, het niveau van het vwo is dan wel ingestort.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:38 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja dat is. En misschien is dat wat overdreven maar denk wel dat er een zekere waarheid achter zit.
Tja.. Nu ik 't een beetje terug lees. Denk ik niet dat ze de 80/20 regel kent. Zoals ik het lees zit ze wel lekker veel op d'r knietjesquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:31 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? 80/20 regels worden voor dit sort vergelijkingen gebruikt maak ik ken hem niet bij dating / sex
Ja precies. Van alle mannen waar ik het van weet hebben ze meestal zeer weinig bedpartners, alleen enkelen die zelfs rond de 80 meiden hebben geneukt. Vaak maar 1 keer maar toch...quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:40 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Nou dan hebben die 20% van de mannen het wel heel erg druk. Ik denk niet dat het zo extreme is, maar het klopt zeker tussen de 15 - 25 heb je veel maagden onder de mannen en veel mannen die wel heel veel neuken. Maar die mannen zijn totaal niet opzoek naar relaties en vrouwen die die mannen wel even zullen temmen vallen daar weer massaal op.
Gelukkig is generaliseren zo gemakkelijk
Mag ze daarna op d'r knietjes om hem weer omhoog te halenquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:53 schreef EipNiC het volgende:
9 van de 10 keer word ik er slap van. Dat zegt genoeg me dunkt.
Al met al erg omslachtig.quote:Op donderdag 10 januari 2019 14:57 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Mag ze daarna op d'r knietjes om hem weer omhoog te halen
Bij moeten kiezen tussen beffen of gepijpt worden, zal ik altijd kiezen voor het beffen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oooh......ze bestaan dus wel.....mannen die dit lekker vinden om te doen......![]()
deze manquote:Op donderdag 10 januari 2019 20:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Bij moeten kiezen tussen beffen of gepijpt worden, zal ik altijd kiezen voor het beffen.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:00 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Bij moeten kiezen tussen beffen of gepijpt worden, zal ik altijd kiezen voor het beffen.
Maar jij vind een man met 80 dus stoerder? Want een man met een vaste relatie van 5 jaar zal waarschijnlijk veel meer seks gehad hebben dan iemand met 80 one night standsquote:Op donderdag 10 januari 2019 14:49 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Ja precies. Van alle mannen waar ik het van weet hebben ze meestal zeer weinig bedpartners, alleen enkelen die zelfs rond de 80 meiden hebben geneukt. Vaak maar 1 keer maar toch...
Als je 80 verschillende vrouwen hebt gehad wil dat niet zeggen dat je ze stuk voor stuk maar één keer hebt geneukt.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:34 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Maar jij vind een man met 80 dus stoerder? Want een man met een vaste relatie van 5 jaar zal waarschijnlijk veel meer seks gehad hebben dan iemand met 80 one night stands
Lezen: "80 one night stands"quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je 80 verschillende vrouwen hebt gehad wil dat niet zeggen dat je ze stuk voor stuk maar één keer hebt geneukt.
Ja, dat had ik gelezen. Maar dat maakte jij van mannen die 80 vrouwen geneukt hadden.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:39 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Lezen: "80 one night stands"
AnoniemV zegt zelf ook 'Vaak maar 1 keer maar toch...'. Dus vrijwel allemaal ONS.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gelezen. Maar dat maakte jij van mannen die 80 vrouwen geneukt hadden.
Dus de vraag blijft.
Ja, en die paar waar ze een relatie mee hebben gehad hebben ze wellicht 10 keer per week stukgetrokken. Zet dat eens af tegen het gemiddelde van 3 keer per maand wat kennelijk gangbaar is.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:33 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
AnoniemV zegt zelf ook 'Vaak maar 1 keer maar toch...'. Dus vrijwel allemaal ONS.
Komt inderdaad voor. Ik denk voor een deel uit schaamte, waardoor ze in hun hoofd blijven.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:55 schreef De_Onnoembare het volgende:
Toch zijn er ook best wat vrouwen die er niet van houden als het bij ze gedaan wordt. Apart.
Jij leest wat je wil lezen. Je trekt haar post totaal uit z'n verband, maar mijn zegen heb je hoor. Dat je daar een probleem van maakt..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, en die paar waar ze een relatie mee hebben gehad hebben ze wellicht 10 keer per week stukgetrokken. Zet dat eens af tegen het gemiddelde van 3 keer per maand wat kennelijk gangbaar is.
Jouw conclusie klopt gewoon niet.
Jij leest iets wat er niet staat en dan roep je dat ik lees wat ik wil lezen???quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:54 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Jij leest wat je wil lezen. Je trekt haar post totaal uit z'n verband, maar mijn zegen heb je hoor. Dat je daar een probleem van maakt... 1x 80 vrouwen of 1+ x 80 vrouwen.. Who cares.
Dat je daar een probleem van maakt..quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Jij leest iets wat er niet staat en dan roep je dat ik lees wat ik wil lezen???
Ik maak nergens een probleem van. Ik constateer dat er hier wat mensen zijn die dingen verdraaien zodat het beter in hun straatje past ofzo.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:00 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Dat je daar een probleem van maakt... 1x 80 vrouwen of 1+ x 80 vrouwen.. Who cares.
Lijkt me onzin.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:01 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Ik kan niet opgewonden raken als de vrouw dat ook niet is. Daarom zou een hoerenbezoek voor mij ook niks zijn. Je weet in je achterhoofd toch dat het voor de hoer een toneelstukje is. Al is die Spaanse nog zo nat, het blijft poppenkast.
Zou je eens niet gewoon beginnen naar beiden in the zone komen? In plaats van prestatiegericht te werk gaan?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 02:08 schreef Pimpeltje het volgende:
Dat is geen onzin. Ik denk hetzelfde als Pudd1ngbuks.
Seks is plezier voor 2.
Met een prostitué gaat dat niet.
Het eerste wat ik doe is het vrouwtje een hoogtepunt bezorgen, en dan pas zoek ik mijn eigen plezier.
En bovendien: beffen is lekker.
De tarrels zijn het lekkerst.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:09 schreef Stukhout het volgende:
Als het kutje stinkt is de bacteriënbalans na de kloten.
Beffen is lekker en als toetje het kontje likken.
Vies. Ik heb het een keer gedaan en ik zal het niet nog een keer doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:56 schreef roos94 het volgende:
Why.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:53 schreef Atak het volgende:
[..]
Vies. Ik heb het een keer gedaan en ik zal het niet nog een keer doen.
Vagina’s zitten vol met bacteriën en andere vunzigheid. En het is een gat. Niet echt opwindend om aan een uitgang te lopen zuigen.quote:
Hahahaha. Man die nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien gespot.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Vagina’s zitten vol met bacteriën en andere vunzigheid. En het is een gat. Niet echt opwindend om aan een uitgang te lopen zuigen.
Hihiquote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hahahaha. Man die nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien gespot.
Afgekeurde vrouwtjes heb ik al helemaal niks mee gezien jouw leeftijd.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hahahaha. Man die nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien gespot.
Hoeft ook niet. Ik ben getrouwd en goed voorzien. Vind het alleen best rot voor je dat je zo worstelt met je rol en mannelijkheid. Je gedraagt je als een stereotype.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Afgekeurde vrouwtjes heb ik al helemaal niks mee gezien jouw leeftijd.
Het is wetenschap. Van beffen kan je kanker op je tong krijgen. Maar als feminist geef je daar natuurlijk geen reet om. Bah bah.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik ben getrouwd en goed voorzien. Vind het alleen best rot voor je dat je zo worstelt met je rol en mannelijkheid. Je gedraagt je als een stereotype.
Was jij dat, in The Naked Gun?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Het is wetenschap. Van beffen kan je kanker op je tong krijgen. Maar als feminist geef je daar natuurlijk geen reet om. Bah bah.
Het klinkt vooral of jij iets aan je selectiebeleid qua mannen moet doen. Ik hou er juist van om de vrouw enorm te laten genieten. Al moet ik eerlijkheidshalve wel zeggen dat een ONS bij mij nooit bij een ONS bleef, dus wellicht is dat anders.quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:41 schreef anoniemV het volgende:
[..]
Wat voor vetkees tref jij dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Vagina’s zitten vol met bacteriën en andere vunzigheid. En het is een gat. Niet echt opwindend om aan een uitgang te lopen zuigen.
Piemels zitten ook vol bacteriën, vunzigheid en hebben een gat.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat voor bacteriën zit er dan in een piemel? In een vagina zit er een zee van bacteriën, zuren, en andere vunzigheid dat om de zoveel tijd eruit komt. Als er dan geen goede balans is dan gaat het ook nog stinken. Dit heb je niet bij piemels. Je moet vergelijkt appels met peren.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Piemels zitten ook vol bacteriën, vunzigheid en hebben een gat.
Je zuigt trouwens niet aan dat gat bij een vrouw, dus buiten het feit dat jij het zelf niets vond, gaat zij al helemaal zoiets gehad hebben van.
Oh en het is keelkanker.
Moeten wij als vrouw daar nu ook rekening mee houden? Hpv geeft ons baarmoederhalskanker en dan hebben we het nog niet over de SOA's van daaronder gehad.
Nee, je moet blazen. Vooral heeeeel hard blazen. Als op een ballon, weet je wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Echt.. Lees eens een biologie boek aub.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 23:58 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat voor bacteriën zit er dan in een piemel? In een vagina zit er een zee van bacteriën, zuren, en andere vunzigheid dat om de zoveel tijd eruit komt. Als er dan geen goede balans is dan gaat het ook nog stinken. Dit heb je niet bij piemels. Je moet vergelijkt appels met peren.
Blabla. Kennelijk heb je geen argumenten meer.quote:Op zondag 13 januari 2019 00:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Echt.. Lees eens een biologie boek aub.
En dit is een serieuze vraag??quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:56 schreef roos94 het volgende:
Hangt van de vrouw af. Zoals altijd.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:24 schreef potjecreme het volgende:
Wat als een vrouw meerdere keren kan komen? Wat doen de befkoningen dan?
Doorlikken tot je moet stoppenquote:Op zondag 13 januari 2019 13:24 schreef potjecreme het volgende:
Wat als een vrouw meerdere keren kan komen? Wat doen de befkoningen dan?
Tot je kramp in je tong krijgt.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:36 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Doorlikken tot je moet stoppen
LEKKER LIKKEN HEHRHRHHRHRRRquote:
Ok dan.quote:Op zondag 13 januari 2019 00:38 schreef Atak het volgende:
[..]
Blabla. Kennelijk heb je geen argumenten meer.
Dan moet jij maar geen vieze mannen pijpen.quote:Op zondag 13 januari 2019 21:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok dan.
Een piemel hangt ook vol bacteriën en restjes urine.
Als de kerel een vetklep is dan kom je ook nog smegma tegen. Het voorvocht komt er uitgesijpeld en sperma is licht alcalisch.
Moeten de vrouwen nu ook van jouw waarschijnlijk perfecte piemol afblijven?
Je pijpt of beft om de ander te laten genieten. Jij bent de eerste om te zeiken dat jij een 'wijf' weggooit als ze geen hoofd () geeft maar zelf ben je niet mans genoeg om iets terug te geven.
JIj hebt wel eens een man gepijpt? Piemels "stinken" ook. De ene piemel ruikt "lekkerder" dan de andere. Dat zal bij vagina's hetzelfde zijn.quote:Op zondag 13 januari 2019 22:22 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet jij maar geen vieze mannen pijpen.
In mijn mening is dit geen argument om te bewjjzen dat vagina’s schoner zijn dan piemels. Als eerst piemels stinken zelden terwijl vagina’s wel stinken. Hoe denk je dat dat komt? Het is vies en ook nog eens kankerverwekkend.
Gewassen piemel stinkt nooit.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
JIj hebt wel eens een man gepijpt? Piemels "stinken" ook. De ene piemel ruikt "lekkerder" dan de andere. Dat zal bij vagina's hetzelfde zijn.
Piemels zijn ook kankerverwekkend als het gaat om baarmoederhalskaker.
Nog nooit van gehoord. Dat dat stinkt.quote:
Vrouwen maken geen flauwe grappen daarover.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Dat dat stinkt.
Jij vindt voorvocht stinken?![]()
Hoe bedoel je flauwe grappen?quote:Op zondag 13 januari 2019 23:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vrouwen maken geen flauwe grappen daarover.
Voorvocht een een typisch luchtje. Bij de een is het lekker en bij een ander kan het zijn dat ik het vind stinken.
Geloof jij niet dat sommige mannen een stinkende piemel hebben?quote:Op zondag 13 januari 2019 23:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe bedoel je flauwe grappen?
Geloof je niet dat sommige vrouwen echt een stinkende kut hebben?
Na dat ze hem gewassen hebben niet nee. Ongewassen zonder twijfel.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geloof jij niet dat sommige mannen een stinkende piemel hebben?
Ik weet niet wie jij allemaal pijpt.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Voorvocht een een typisch luchtje. Bij de een is het lekker en bij een ander kan het zijn dat ik het vind stinken.
Piemels hebben geen zuurgraad zoals vagina’s. Ik snap niet waarom feministen het niet snappen. Hebben ze nooit biologie gehad of is het iets anders?quote:Op zondag 13 januari 2019 23:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Na dat ze hem gewassen hebben niet nee. Ongewassen zonder twijfel.
Gast jij spoort totaal niet!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 19:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Heeft te maken met hoeveel fruit de desbetreffende man eet. Hoe meer zoetig fruit hoe beter hun voorvocht en sperma smaken.Maar jij weet dat ongetwijfeld.quote:Op zondag 13 januari 2019 23:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sorry dat is anatomisch waar maar niet zoals jij het vertelt! Piemels niet nee want die maken niets aan naast kopkaas. Het voor vocht gemaakt door je prostaat wel degelijk! Dat is juist alkalisch om de zuur graad in een vagina lager te maken zodat de spermacellen een grotere kans hebben dat ze het overleven tot de eicel. Maar wat voor een man geld, telt ook voor een vrouw. Eet zoetig fruit en je gaat beter "smaken"quote:Op maandag 14 januari 2019 00:05 schreef Atak het volgende:
[..]
Piemels hebben geen zuurgraad zoals vagina’s. Ik snap niet waarom feministen het niet snappen. Hebben ze nooit biologie gehad of is het iets anders?
Volgens mij spoor jij niet. En snap je het vooral niet.quote:Op maandag 14 januari 2019 01:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast jij spoort totaal niet!![]()
![]()
Wat is er nou lekkerder en leuker om een vrouw naar een orgasme te brengen??
Daarnaast snap je beffen totaal niet, boeie dat er bacteriën in zitten, die zitten ook op mijn piemel. Het feit dat een vrouw mij toe laat in haar meest intieme deel van haar lichaam met mijn hoofd is een eer en er dan lekker aan mogen likken en sabbelen en HMMM alles wat je wil met je mond en tong....... God domme het is toch heerlijk als ze schuddend en spastisch klaarkomt door je mond en tong!!
Fruit laat de sperma beter smaken. Dan heeft niks te maken met hoe de piemel smaakt/ruikt. Wtf!!quote:Op maandag 14 januari 2019 01:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry dat is anatomisch waar maar niet zoals jij het vertelt! Piemels niet nee want die maken niets aan naast kopkaas. Het voor vocht gemaakt door je prostaat wel degelijk! Dat is juist alkalisch om de zuur graad in een vagina lager te maken zodat de spermacellen een grotere kans hebben dat ze het overleven tot de eicel. Maar wat voor een man geld, telt ook voor een vrouw. Eet zoetig fruit en je gaat beter "smaken"
Waarom maak jij je zo druk om iets wat duidelijk totaal niet in jouw leven speelt?quote:Op maandag 14 januari 2019 10:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij spoor jij niet. En snap je het vooral niet.Als je straks keelkanker krijgt dan sta je voor lul (en dat is het minst erge wat je zal overkomen).
Hoezo eigenlijk niet?quote:Op maandag 14 januari 2019 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
De mijne vindt het heerlijkIk niet zo, maar zo kruimelt het koekje
En van neuken kanker op je pik.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Het is wetenschap. Van beffen kan je kanker op je tong krijgen. Maar als feminist geef je daar natuurlijk geen reet om. Bah bah.
Lulkanker. De kans om wat girth op te bouwenquote:Op maandag 14 januari 2019 19:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
En van neuken kanker op je pik.
Ook maar stoppen met neuken?
Jij bent echt de domste user ooit!quote:Op zondag 13 januari 2019 22:22 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan moet jij maar geen vieze mannen pijpen.
In mijn mening is dit geen argument om te bewjjzen dat vagina’s schoner zijn dan piemels. Als eerst piemels stinken zelden terwijl vagina’s wel stinken. Hoe denk je dat dat komt? Het is vies en ook nog eens kankerverwekkend.
Om te stoppen moet je eerst beginnen!quote:Op maandag 14 januari 2019 19:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
En van neuken kanker op je pik.
Ook maar stoppen met neuken?
Alsof ik daar wakker van lig. Iemand die zich op film door Jan en alleman laat nemen voor duppie en dan gaat zeuren dat piemels vies zijn.quote:Op maandag 14 januari 2019 19:13 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Jij bent echt de domste user ooit!
Niemand zegt dat vagina's niet stinken als ze niet vers gewassen zijn. Niemand zegt dat je er geen keelkanker kan van krijgen.
En een feministe ben ik al helemaal niet! Als een man niet wil, dan is dat helemaal prima! Niet zoals bij jou die het meisje dumpt als ze niet wil pijpen.
Maar een penis hangt OOK vol bacteriën en stinkt OOK als ie niet vers gewassen is en kan ons baarmoederhalskanker geven.
Het gaat niet om beter, mooier, lekkerder... Het gaat om feiten!
Hoeveel stijve piemels, druipend van voorvocht, heb jij geroken?quote:Op maandag 14 januari 2019 19:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Alsof ik daar wakker van lig. Iemand die zich op film door Jan en alleman laat nemen voor duppie en dan gaat zeuren dat piemels vies zijn.Piemels stinken niet als de man zich gewoon wast. Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen.
Interessant man.quote:Op maandag 14 januari 2019 20:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik hou er zo van dat ik er zelfs hier op FOK! ooit een club voor heb opgericht.
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 14 januari 2019 19:29 schreef Atak het volgende:
[..]
Alsof ik daar wakker van lig. Iemand die zich op film door Jan en alleman laat nemen voor duppie en dan gaat zeuren dat piemels vies zijn.Piemels stinken niet als de man zich gewoon wast. Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen.
Atak is gewoon een 12 jarig ventje. Weet hij veel.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Trouwens, SEX is een serieus subforum. Als je zo graag relt en trolt dan ga je maar naar KLB of ONZ.
Als een vrouw zich gewoon wast dan stinkt een vagina ook niet.
Hoax. Vagina kan heel goed gewoon stinken.quote:Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
Trouwens, SEX is een serieus subforum. Als je zo graag relt en trolt dan ga je maar naar KLB of ONZ.
Als een vrouw zich gewoon wast dan stinkt een vagina ook niet.
Je kan natuurlijk van alles oplopen als je onveilig orale sex hebt. Als je partner HPV heeft, dan meen ik dat je op den duur keelkanker kan ontwikkelen (ik ben geen medicus, dus ben niet 100% zeker).quote:Dan moet jij maar geen vieze mannen pijpen.
Ja dat klopt!quote:Op maandag 14 januari 2019 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoax. Vagina kan heel goed gewoon stinken.
Ik snap het prima.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:09 schreef Atak het volgende:
[..]
Volgens mij spoor jij niet. En snap je het vooral niet.Als je straks keelkanker krijgt dan sta je voor lul (en dat is het minst erge wat je zal overkomen).
Zeker wel!! Het voorvocht wat je prostaat produceert is ten grote delen verantwoordelijk daar voor, mits je m gewassen hebt natuurlijk, mocht ie vol met kopkaas zitten dan ruikt ie uiteraard heel anders, maar fruit helpt wel degelijk met de geur en smaak van je voorvocht en sperma, zo ook de vagina bij vrouwen. Ze kunnen zurig zijn maar als ze veel vers fruit eten heeft dat zeer zeker invloed op hoe ze ruiken en smaken.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Fruit laat de sperma beter smaken. Dan heeft niks te maken met hoe de piemel smaakt/ruikt. Wtf!!
[ afbeelding ]
Hoe de fuck krijg je kopkaas? Dan heb je hem 3 weken niet gewassen ofzo ?quote:Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap het prima.Spoor niet helemaal maar normaal schaap zijn is ook zo saai.
![]()
Gast ik rook flink dus een keertje beffen overleef ik ook wel.
[..]
Zeker wel!! Het voorvocht wat je prostaat produceert is ten grote delen verantwoordelijk daar voor, mits je m gewassen hebt natuurlijk, mocht ie vol met kopkaas zitten dan ruikt ie uiteraard heel anders, maar fruit helpt wel degelijk met de geur en smaak van je voorvocht en sperma, zo ook de vagina bij vrouwen. Ze kunnen zurig zijn maar als ze veel vers fruit eten heeft dat zeer zeker invloed op hoe ze ruiken en smaken.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoe de fuck krijg je kopkaas? Dan heb je hem 3 weken niet gewassen ofzo ?
Gewoon laten lekken in je boxer die je al weken aan hebt zekerquote:Op maandag 14 januari 2019 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ja of m niet gewassen na het masturberen of sex dan heb je kans dat je kopkaas al de volgende dag er zit.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon laten lekken in je boxer die je al weken aan hebt zeker
Er is niks wat een nat washandje niet even snel kan oplossen. Oftewel: communicatie heren.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 12:24 schreef Aiciu het volgende:
Naja vroeg het mij toch serieus af...beetje man is toch altijdready? Als je wakker wordt die slurf wassen schone boxer net als sokken. Wanneer je na een dag werken thuis komt ruikt die jonge echt niet fris maar zit er echt geen smegma....quote:Op maandag 14 januari 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]gewoon in je spijkerbroek of Joggingbroek! Ondergoed is zo jaren 90
![]()
Maar goed genoeg lol, dit is geen onz Geerd
Start daar dan een nieuw topic over, bij mij na een dag werken echt wel. Ook je eikel en voorhuid zweten en dat opgehoopte zweet tussen je voorhuid en eikel meurt en is oa de basis van je kopkaas. Veel mannen pissen ook zonder dat ze daarna afvegen aan toilet papier oid, even schudden is genoeg en hup verder, ook dat helpt bij het maken van kopkaas en vieze luchtjes.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja vroeg het mij toch serieus af...beetje man is toch altijdready? Als je wakker wordt die slurf wassen schone boxer net als sokken. Wanneer je na een dag werken thuis komt ruikt die jonge echt niet fris maar zit er echt geen smegma....
Liever niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 23:56 schreef roos94 het volgende:
Dit is gewoon onzin.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er is niks wat een nat washandje niet even snel kan oplossen. Oftewel: communicatie heren.
Geef eens een voorbeeld van 'echt' beffen?quote:Op zondag 20 januari 2019 17:22 schreef SpecialK het volgende:
Wat vinden -echte- mannen echt van -echt- beffen?
Niet dat neppe gebef waar jullie soiboy niggas mee bezig zijn.
Jij gluurt bij fokkers?quote:Op zondag 20 januari 2019 17:22 schreef SpecialK het volgende:
Wat vinden -echte- mannen echt van -echt- beffen?
Niet dat neppe gebef waar jullie soiboy niggas mee bezig zijn.
quote:Op zondag 20 januari 2019 19:18 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van 'echt' beffen?
Ik controleer.quote:
Daarom bef ik altijd overdag... zodat ik 's nachts jullie befgedrag kan registreren.quote:Op maandag 21 januari 2019 07:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, als je niets te beffen hebt moet je jezelf ook ergens mee bezig houden.
Heb je een hoop te registreren.quote:Op maandag 21 januari 2019 08:05 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Daarom bef ik altijd overdag... zodat ik 's nachts jullie befgedrag kan registreren.
Je moet zo'n situatie als de kerstman voor je zien. Maar dan in plaats van een dikke vent die cadeaus achterlaat... een jongen van normaal postuur die stiekem vanuit je linnenkast masturberend toekijkt en soms aantekeningen maakt.quote:
Nou ja, dat je aantekeningen maakt als je bij mij toekijkt snap ik. Iets teveel lessen ineen.quote:Op maandag 21 januari 2019 08:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je moet zo'n situatie als de kerstman voor je zien. Maar dan in plaats van een dikke vent die cadeaus achterlaat... een jongen van normaal postuur die stiekem vanuit je linnenkast masturberend toekijkt en soms aantekeningen maakt.
Melk en koekjes naast de kastdeur zetten is voldoende.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, dat je aantekeningen maakt als je bij mij toekijkt snap ik. Iets teveel lessen ineen.
Maar je mag je de volgende keer gewoon aanmelden, krijg je een stoel en wat drankjes, want na een paar uurtjes zal jij ook wel dorst hebben, nietwaar?
Kijk nog even naar jouw aantekeningen, het is een inloopkast.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Melk en koekjes naast de kastdeur zetten is voldoende.
Mijn piemel is altijd vo.. oh volle melk is prima.quote:Op maandag 21 januari 2019 09:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kijk nog even naar jouw aantekeningen, het is een inloopkast.![]()
Halfvol, of vol?
gastquote:Op maandag 21 januari 2019 07:52 schreef ariebloot het volgende:
wat daarna weer heel lekker is je eigen sperma uit haar kutje likken
quote:
Gast...quote:
Lol wil leuke dames leren kennenquote:Op vrijdag 25 januari 2019 15:16 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gast...
Dit is geen porno forum, flikker op
Jouw username zegt genoegquote:Op vrijdag 25 januari 2019 13:17 schreef incel het volgende:
Onderdanig en voor mensen met een kleine piemel
Daarom vroeg ik het ook je wewt maar nooitquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:08 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Gewoon doen, Geerd! Brutalen hebben de halve wereld.
Niet vragen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het ook je wewt maar nooit
Vies zijn van jezelf of partnerquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:48 schreef Joel_87 het volgende:
Beffen is heerlijk om te doen!
Mijn vriendin vind het heerlijk om gebeft te worden, maar daarna meteen zoenen vind ze verschrikkelijk...
Dat is wel een dingetje tijdens de seks, niet echt een welkome onderbreking ofzo....
Go fuck yourself!quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:54 schreef ludovico het volgende:
Wat willen jullie dat ik zeg in naam van Anneloos?
een bezoeker kan wel een mening hebben, maar als moderator hoor je neutraal te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef possetje het volgende:
[..]
sorry ik vind dan dat je geen moderator mag zijn
? Lolquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:22 schreef Academicus het volgende:
[..]
Als Fokker is dat zo'n beetje het hoogst haalbare dus feli kerel
nie zeiken joh....quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:10 schreef funnywell het volgende:
Prima mits t gewassen is en de lippen haarvrij zijn, dat olifantengras is geen feest.
Ja maar als er betaalt wordt moet je ook leveren. En als je dan een stinkkut treft is de lol er snel af. En wanneer je beroepsmatig beft gaat de wet van de grote getallen tellen, en kun je er van uit gaan dat je vrij regelmatig een nare ervaring hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:09 schreef very het volgende:
Als ik met beffen net zoveel kon verdienen als ik nu doe dan had ik er mijn werk van gemaakt. Nu blijft het slechts een uit de hand gelopen hobby.
Nou, dat lijntje vind ik niet zo heel dun hoor. Maar wanneer je een highclass beffer bent, dan kun je gewoon hoge eisen stellen aan de la die je likt. En terecht. Het vergt een waar kunstenaar, ziet u.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar als er betaalt wordt moet je ook leveren. En als je dan een stinkkut treft is de lol er snel af. En wanneer je beroepsmatig beft gaat de wet van de grote getallen tellen, en kun je er van uit gaan dat je vrij regelmatig een nare ervaring hebt.
Ik heb weleens in het fotoboek van de Brabantse Beffer (google maar) gekeken, nou 95% zou ik met een stok nog niet aan willen raken, laat staan beffen.
Ik heb nu ook even in zijn fotoboek gekeken en zie dat er andere foto's staan maar echt warm loop ik er niet voor.
Beffen is geil als het een lekkere meid is die lekker fris is. Het is maar een heel dun lijntje tussen geil en afschuwelijk.
Ik heb hetzelfde probleem. De ondernemingszin is structureel aanwezig en winst voor beide partijen is gegarandeerd. Beffen is in dat perspectief een vorm van sociaal ondernemen, met het orgasme als bonus bij goed presteren. Maar helaas komen de wijven me niet meer aanwaaien. Ooit was dat anders. Soms heb ik een pareltje, eentje van het hoogste niveau qua schoonheid en geilheid. En dan weer lange tijd niks. Kortom, hoog- en laagconjunctuur.quote:Op donderdag 16 mei 2019 16:09 schreef very het volgende:
Als ik met beffen net zoveel kon verdienen als ik nu doe dan had ik er mijn werk van gemaakt. Nu blijft het slechts een uit de hand gelopen hobby.
Zo'n website is wel echt ontzettend triestquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja maar als er betaalt wordt moet je ook leveren. En als je dan een stinkkut treft is de lol er snel af. En wanneer je beroepsmatig beft gaat de wet van de grote getallen tellen, en kun je er van uit gaan dat je vrij regelmatig een nare ervaring hebt.
Ik heb weleens in het fotoboek van de Brabantse Beffer (google maar) gekeken, nou 95% zou ik met een stok nog niet aan willen raken, laat staan beffen.
Ik heb nu ook even in zijn fotoboek gekeken en zie dat er andere foto's staan maar echt warm loop ik er niet voor.
Beffen is geil als het een lekkere meid is die lekker fris is. Het is maar een heel dun lijntje tussen geil en afschuwelijk.
Nee, maar ik had wel mijn excuses aangebodenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:48 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Niceee.. Zat d'r kut nog vol met 't zaad van de vorige klant?
Ik vind het van de andere kant ook wel grappig dat je schijt hebt aan de hele wereld en zo jezelf presenteert.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:50 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zo'n website is wel echt ontzettend triest
Tja, het zou mijn keuze ook niet zijn maar hij gaat wel voor zijn hobby inderdaad.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het van de andere kant ook wel grappig dat je schijt hebt aan de hele wereld en zo jezelf presenteert.
Ieder zijn hobby toch?
Tsja, als je een gelikte site hebt...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 17:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Tja, het zou mijn keuze ook niet zijn maar hij gaat wel voor zijn hobby inderdaad.
Afgaande op zijn website komen er nog echt vrouwen op af ook.
Best grappig inderdaad, maar het lijkt me nou niet iemand die echt helemaal 100% is.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het van de andere kant ook wel grappig dat je schijt hebt aan de hele wereld en zo jezelf presenteert.
Ieder zijn hobby toch?
Beetje gebeft. Je ging half met je tong langs de rand en hield het toen voor gezienquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:18 schreef Marsenal het volgende:
Gisteren beetje gebeft, was prima, wel al jaren dezelfde kut.
Ik ben gewoon drukquote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:24 schreef Academicus het volgende:
[..]
Beetje gebeft. Je ging half met je tong langs de rand en hield het toen voor gezien
Wat genereus.quote:Ik bef gratis en je hebt geen neuk verplichtingen maar je mag als dank mijn benzine betalen, Maar het hoeft niet als je geen geld hebt.
Dat doet de mijn ook, soms tot vervelens toe.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:38 schreef KingSnapback het volgende:
Daar mag mijn vriendin mij altijd voor wakker maken!
Geef die jongen een tankpas en hij haalt dagelijks helemaal door tot en met de anus.quote:
Dat is het ook in die zin dat je er sowieso al heel geil voor moet zijn. Neuken kan ook met het licht uit onder de dekens, een paar keer mechanisch stoten en klaar, dat zou ik nou niet bepaald heel geil noemen. Neuken en klaarkomen is natuurlijk wel lekker en kan ook heel erg lekker en zelfs heel geil zijn, maar dat hangt er maar vanaf hoe. Klaarkomen is voor een man op zich ook niet erg intens, het kan het wel gemaakt worden maar dat is niet altijd het geval.quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:30 schreef us1987 het volgende:
Mijn vriend vind mij beffen en klaar laten komen geiler dan zelf neuken en klaarkomen (zegt hij en ik geloof hem)
Nou, ik word anders geil van beffen. Echt, er is geen moment dat ik daar niet voor te porren ben.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is het ook in die zin dat je er sowieso al heel geil voor moet zijn.
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik word anders geil van beffen. Echt, er is geen moment dat ik daar niet voor te porren ben.
Dus wellicht dat het voor jou zo werkt dat je eerst heel geil moet zijn en dan pas zin krijgt in beffen, maar dat is zeker niet voor iedereen zo.
Ik deel al decennia niet meer het bed met vrouwen waar ik niet echt geil van wordt. Als ik niet al zin heb om haar te beffen als ze de broek nog aan heeft dan begin ik er niet aan, anders kun je wel aan de gang blijven. Wat ik bedoel is dat beffen zich niet verdraagt met onverschilligheid, het is heel graag of niet, je moet er echt voor gaan zeg maar, dat is juist geil maar dat vraagt ook al geilheid.quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik word anders geil van beffen. Echt, er is geen moment dat ik daar niet voor te porren ben.
Dus wellicht dat het voor jou zo werkt dat je eerst heel geil moet zijn en dan pas zin krijgt in beffen, maar dat is zeker niet voor iedereen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik deel al decennia niet meer het bed met vrouwen waar ik niet echt geil van wordt. Als ik niet al zin heb om haar te beffen als ze de broek nog aan heeft dan begin ik er niet aan, anders kun je wel aan de gang blijven. Wat ik bedoel is dat beffen zich niet verdraagt met onverschilligheid, het is heel graag of niet, je moet er echt voor gaan zeg maar, dat is juist geil maar dat vraagt ook al geilheid.Net maakte je nog onderscheid tussen neuken en beffen. Ik neem aan dat jij neuken ook onder het bed delen vindt vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bedoel je dat je in beginsel iedere vrouw wel neukt, mits hartslag, maar alleen vrouwen waar je geil van wordt beft?
Ik kan er in ieder geval geen logisch verhaal van maken. En natuurlijk heb je alleen seks met iemand die je aantrekkelijk vindt. Althans, ik vind dat normaal.
De lat ligt hoger, ik moet wel behoorlijk op een vrouw geilen om haar te beffen, terwijl dat voor neuken op zich niet nodig zou zijn. Zou zijn, want ik heb inmiddels en lang geleden geleerd dat onderscheid op tijd te maken. Neuken is gewoon lekker, maar niet zo specifiek geil. Wellicht dat dit plaatje het verschil illustreert.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Net maakte je nog onderscheid tussen neuken en beffen. Ik neem aan dat jij neuken ook onder het bed delen vindt vallen?
Of bedoel je dat je in beginsel iedere vrouw wel neukt, mits hartslag, maar alleen vrouwen waar je geil van wordt beft?
Ik kan er in ieder geval geen logisch verhaal van maken. En natuurlijk heb je alleen seks met iemand die je aantrekkelijk vindt. Althans, ik vind dat normaal.
Bij mij ligt de lat gewoon altijd heel hoog. Misschien dat ik het daarom in het geheel niet begrijp.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De lat ligt hoger, ik moet wel behoorlijk op een vrouw geilen om haar te beffen, terwijl dat voor neuken op zich niet nodig zou zijn. Zou zijn, want ik heb inmiddels en lang geleden geleerd dat onderscheid op tijd te maken. Neuken is gewoon lekker, maar niet zo specifiek geil. Wellicht dat dit plaatje het verschil illustreert.
[ afbeelding ]
Je dacht echt dat het een moetje was?quote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het eerder nooit echt boeiend om gebeft te worden Mijn vriend nu vind het helemaal super om te doen en gelukkig kan hij het ook erg goed. Dus ik ben om![]()
Blijkbaar kunnen mannen het echt gewoon oprecht leuk/lekker vinden.
Zo....quote:Op maandag 17 juni 2019 18:47 schreef NegroideNeger het volgende:
Ik ben verslaafd aan beffen eerlijk gezegd. Als het aan mij ligt kan ik de heledag zuigen op een paar mooie schaamlippen.![]()
Ik moet ook minimaal 20 min kunnen likken als voorspel, het is eigenlijk gewoon een must voor mij.
Meestal moet de desbetreffende vrouw mij vragen om te stoppen met likken, en mijn jongeheer erin te stoppen.. omdat ze dan zo nat en geil is, maar ik ga dan alsnog gewoon door hoor..![]()
Ik ga helemaal op in het likken. Meestal zit mijn hele gezicht na het beffen ook onder de pussyjuice, van neus tot kin..![]()
![]()
![]()
Dit zegt al genoeg denk ik haha..
Hahaha klopt, ik schaam me er niet eens voor. Het is wie ik ben. Andere mannen houden van borsten of voetten/tenen en weet ik veel wat nog allemaal...quote:Op maandag 17 juni 2019 18:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo....
Jij bent zoals ze dat noemen "een dorstige neger".
ik wordt er nu al geil van als ik er zelfs nog maar aan denkquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:
Een vriendin vertelde dat ze een vriend had die beffen vies vond. Maar zij wilde gebeft worden en om haar zogenaamd tegemoet te komen zette hij zijn gezicht dicht bij haar vagina en ging met zijn vinger doen alsof hij befte. Hahahaha!
Zij heeft ervaring met echte beffen dus ze merkte gelijk dat het zijn tong niet was
quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:
Een vriendin vertelde dat ze een vriend had die beffen vies vond. Maar zij wilde gebeft worden en om haar zogenaamd tegemoet te komen zette hij zijn gezicht dicht bij haar vagina en ging met zijn vinger doen alsof hij befte. Hahahaha!
Zij heeft ervaring met echte beffen dus ze merkte gelijk dat het zijn tong niet was
Ik denk ook niet dat het echt wat kan worden als je het niet super vindt om te doen.quote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het eerder nooit echt boeiend om gebeft te worden Mijn vriend nu vind het helemaal super om te doen en gelukkig kan hij het ook erg goed. Dus ik ben om![]()
Blijkbaar kunnen mannen het echt gewoon oprecht leuk/lekker vinden.
Ken ze wel die het wel echt leuk vonden om te doen. Maar het dan niet op de manier deden die mij beviel schijnbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk ook niet dat het echt wat kan worden als je het niet super vindt om te doen.
wat is ditquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:
Helpt dat een beetje bij het aantrekken van vrouwen of niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2019 00:59 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik ben ook een grote beffer. Ik sta er in mijn stad voor bekend. De sapjes maken mij geil.
Ja, toen ik heel jong was geen succes, maar hoe ouder ik word hoe meer succes.quote:Op donderdag 27 juni 2019 15:48 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Helpt dat een beetje bij het aantrekken van vrouwen of niet?
Mijn hemel, is dat echt zo bijzonder dat je dat gaat melden?quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:04 schreef Asb6 het volgende:
Ik moet vanavond weer aan de slag om de juffrouw klaar te beffen
Ja die schooljongen slaaf .quote:Op zaterdag 20 juli 2019 18:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mijn hemel, is dat echt zo bijzonder dat je dat gaat melden?
(Sowieso, lekker spontaan ook)
quote:Op zondag 21 juli 2019 04:56 schreef McBrokkie het volgende:
Ik eet alleen pola in het geval van een relatie of een exclusieve scharrel. Dat laatste weet je natuurlijk nooit, maar dat geldt ook in het geval je een relatie hebt. Mensen kunnen altijd liegen en bedriegen.
Ik kan me er namelijk niet toe zetten dat ik m’n mond moet zetten bij die pola, terwijl 3 dagen daarvoor nog een tollie daar is geweest. Dan krijg ik kortsluiting. Het is iets mentaals.
Oh ja, en het moet schoon zijn. Het kan niet zo zijn dat dat ding naar trie of redi bere garnalen ruikt. Dat kan niet.
Als ik een visje wil happen, dan pleeg ik wel een bezoekje aan Ruud de Haan.
Pure poëziequote:Op zondag 21 juli 2019 04:56 schreef McBrokkie het volgende:
Ik eet alleen pola in het geval van een relatie of een exclusieve scharrel. Dat laatste weet je natuurlijk nooit, maar dat geldt ook in het geval je een relatie hebt. Mensen kunnen altijd liegen en bedriegen.
Ik kan me er namelijk niet toe zetten dat ik m’n mond moet zetten bij die pola, terwijl 3 dagen daarvoor nog een tollie daar is geweest. Dan krijg ik kortsluiting. Het is iets mentaals.
Oh ja, en het moet schoon zijn. Het kan niet zo zijn dat dat ding naar trie of redi bere garnalen ruikt. Dat kan niet.
Schrijf gewoon dat je issues hebt. Dat is zoveel korter en net zo duidelijk.quote:Op zondag 21 juli 2019 04:56 schreef McBrokkie het volgende:
De user zegt mij verder niets. Ik verbaas mij alleen over zijn post. Als iedere fokker zich hier iedere keer dat hij (of zij) heeft gebeft zich gaat melden, dan zitten we voor het einde van het jaar op aflevering 1000.quote:Op zondag 21 juli 2019 01:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ja die schooljongen slaaf .
Vraag om veel aandacht net als kleine kinderen .
Kompleet zielige eigenlijk en dat voor een volwassen man.
Leeft dus totaal in zijn fantasie wereld.
Uhh. Dit is FOK! ik denk dat je blij mag zijn met reeks 1 vol te krijgen.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De user zegt mij verder niets. Ik verbaas mij alleen over zijn post. Als iedere fokker zich hier iedere keer dat hij (of zij) heeft gebeft zich gaat melden, dan zitten we voor het einde van het jaar op aflevering 1000.
Yeah, not buying that.quote:Op zondag 21 juli 2019 10:44 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Uhh. Dit is FOK! ik denk dat je blij mag zijn met reeks 1 vol te krijgen.
Vreselijkquote:
https://frontpage.fok.nl/(...)erste-wijf-ooit.htmlquote:Op zondag 21 juli 2019 10:42 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De user zegt mij verder niets. Ik verbaas mij alleen over zijn post. Als iedere fokker zich hier iedere keer dat hij (of zij) heeft gebeft zich gaat melden, dan zitten we voor het einde van het jaar op aflevering 1000.
Maar hoe wist je dat het vreselijk was en niet gewoon dacht oke zo smaakt kut ?quote:Op zondag 21 juli 2019 18:35 schreef Academicus het volgende:
[..]
VreselijkZe was bloedmooi, maar niet fris, wat een anti-climax
![]()
Gelukkig heb ik de jaren erna alleen maar goeie ervaringen gehad
Kort, maar krachtig en poëtisch opnieuw helemaal verantwoordquote:Op zondag 21 juli 2019 01:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Zijn fantasie wereld
Ja die schooljongen slaaf .
Vraag om veel aandacht net als kleine kinderen .
Kompleet zielige eigenlijk en dat voor een volwassen man.
Leeft dus totaal in zijn fantasie wereld.
Ik dacht erna ook in eerste instantie: als ze maar niet allemaal zo onfris ruiken. Maar ik liet me niet uit het veld slaan en ging op jacht naar schonere oorden en vond deze dan ook godzijdank.quote:Op zondag 21 juli 2019 18:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar hoe wist je dat het vreselijk was en niet gewoon dacht oke zo smaakt kut ?
geilquote:Op zondag 21 juli 2019 18:38 schreef Academicus het volgende:
[..]
Ik dacht erna ook in eerste instantie: als ze maar niet allemaal zo onfris ruiken. Maar ik liet me niet uit het veld slaan en ging op jacht naar schonere oorden en vond deze dan ook godzijdank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |