Dat is het ook in die zin dat je er sowieso al heel geil voor moet zijn. Neuken kan ook met het licht uit onder de dekens, een paar keer mechanisch stoten en klaar, dat zou ik nou niet bepaald heel geil noemen. Neuken en klaarkomen is natuurlijk wel lekker en kan ook heel erg lekker en zelfs heel geil zijn, maar dat hangt er maar vanaf hoe. Klaarkomen is voor een man op zich ook niet erg intens, het kan het wel gemaakt worden maar dat is niet altijd het geval.quote:Op donderdag 13 juni 2019 09:30 schreef us1987 het volgende:
Mijn vriend vind mij beffen en klaar laten komen geiler dan zelf neuken en klaarkomen (zegt hij en ik geloof hem)
Nou, ik word anders geil van beffen. Echt, er is geen moment dat ik daar niet voor te porren ben.quote:Op donderdag 13 juni 2019 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is het ook in die zin dat je er sowieso al heel geil voor moet zijn.
Klinkt goedquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik word anders geil van beffen. Echt, er is geen moment dat ik daar niet voor te porren ben.
Dus wellicht dat het voor jou zo werkt dat je eerst heel geil moet zijn en dan pas zin krijgt in beffen, maar dat is zeker niet voor iedereen zo.
Ik deel al decennia niet meer het bed met vrouwen waar ik niet echt geil van wordt. Als ik niet al zin heb om haar te beffen als ze de broek nog aan heeft dan begin ik er niet aan, anders kun je wel aan de gang blijven. Wat ik bedoel is dat beffen zich niet verdraagt met onverschilligheid, het is heel graag of niet, je moet er echt voor gaan zeg maar, dat is juist geil maar dat vraagt ook al geilheid.quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, ik word anders geil van beffen. Echt, er is geen moment dat ik daar niet voor te porren ben.
Dus wellicht dat het voor jou zo werkt dat je eerst heel geil moet zijn en dan pas zin krijgt in beffen, maar dat is zeker niet voor iedereen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
quote:Op donderdag 13 juni 2019 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik deel al decennia niet meer het bed met vrouwen waar ik niet echt geil van wordt. Als ik niet al zin heb om haar te beffen als ze de broek nog aan heeft dan begin ik er niet aan, anders kun je wel aan de gang blijven. Wat ik bedoel is dat beffen zich niet verdraagt met onverschilligheid, het is heel graag of niet, je moet er echt voor gaan zeg maar, dat is juist geil maar dat vraagt ook al geilheid.Net maakte je nog onderscheid tussen neuken en beffen. Ik neem aan dat jij neuken ook onder het bed delen vindt vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of bedoel je dat je in beginsel iedere vrouw wel neukt, mits hartslag, maar alleen vrouwen waar je geil van wordt beft?
Ik kan er in ieder geval geen logisch verhaal van maken. En natuurlijk heb je alleen seks met iemand die je aantrekkelijk vindt. Althans, ik vind dat normaal.
De lat ligt hoger, ik moet wel behoorlijk op een vrouw geilen om haar te beffen, terwijl dat voor neuken op zich niet nodig zou zijn. Zou zijn, want ik heb inmiddels en lang geleden geleerd dat onderscheid op tijd te maken. Neuken is gewoon lekker, maar niet zo specifiek geil. Wellicht dat dit plaatje het verschil illustreert.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Net maakte je nog onderscheid tussen neuken en beffen. Ik neem aan dat jij neuken ook onder het bed delen vindt vallen?
Of bedoel je dat je in beginsel iedere vrouw wel neukt, mits hartslag, maar alleen vrouwen waar je geil van wordt beft?
Ik kan er in ieder geval geen logisch verhaal van maken. En natuurlijk heb je alleen seks met iemand die je aantrekkelijk vindt. Althans, ik vind dat normaal.
Bij mij ligt de lat gewoon altijd heel hoog. Misschien dat ik het daarom in het geheel niet begrijp.quote:Op donderdag 13 juni 2019 14:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De lat ligt hoger, ik moet wel behoorlijk op een vrouw geilen om haar te beffen, terwijl dat voor neuken op zich niet nodig zou zijn. Zou zijn, want ik heb inmiddels en lang geleden geleerd dat onderscheid op tijd te maken. Neuken is gewoon lekker, maar niet zo specifiek geil. Wellicht dat dit plaatje het verschil illustreert.
[ afbeelding ]
Je dacht echt dat het een moetje was?quote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het eerder nooit echt boeiend om gebeft te worden Mijn vriend nu vind het helemaal super om te doen en gelukkig kan hij het ook erg goed. Dus ik ben om![]()
Blijkbaar kunnen mannen het echt gewoon oprecht leuk/lekker vinden.
Zo....quote:Op maandag 17 juni 2019 18:47 schreef NegroideNeger het volgende:
Ik ben verslaafd aan beffen eerlijk gezegd. Als het aan mij ligt kan ik de heledag zuigen op een paar mooie schaamlippen.![]()
Ik moet ook minimaal 20 min kunnen likken als voorspel, het is eigenlijk gewoon een must voor mij.
Meestal moet de desbetreffende vrouw mij vragen om te stoppen met likken, en mijn jongeheer erin te stoppen.. omdat ze dan zo nat en geil is, maar ik ga dan alsnog gewoon door hoor..![]()
Ik ga helemaal op in het likken. Meestal zit mijn hele gezicht na het beffen ook onder de pussyjuice, van neus tot kin..![]()
![]()
![]()
Dit zegt al genoeg denk ik haha..
Hahaha klopt, ik schaam me er niet eens voor. Het is wie ik ben. Andere mannen houden van borsten of voetten/tenen en weet ik veel wat nog allemaal...quote:Op maandag 17 juni 2019 18:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Zo....
Jij bent zoals ze dat noemen "een dorstige neger".
ik wordt er nu al geil van als ik er zelfs nog maar aan denkquote:Op donderdag 13 juni 2019 11:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:
Een vriendin vertelde dat ze een vriend had die beffen vies vond. Maar zij wilde gebeft worden en om haar zogenaamd tegemoet te komen zette hij zijn gezicht dicht bij haar vagina en ging met zijn vinger doen alsof hij befte. Hahahaha!
Zij heeft ervaring met echte beffen dus ze merkte gelijk dat het zijn tong niet was
quote:Op woensdag 19 juni 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:
Een vriendin vertelde dat ze een vriend had die beffen vies vond. Maar zij wilde gebeft worden en om haar zogenaamd tegemoet te komen zette hij zijn gezicht dicht bij haar vagina en ging met zijn vinger doen alsof hij befte. Hahahaha!
Zij heeft ervaring met echte beffen dus ze merkte gelijk dat het zijn tong niet was
Ik denk ook niet dat het echt wat kan worden als je het niet super vindt om te doen.quote:Op maandag 17 juni 2019 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Ik vond het eerder nooit echt boeiend om gebeft te worden Mijn vriend nu vind het helemaal super om te doen en gelukkig kan hij het ook erg goed. Dus ik ben om![]()
Blijkbaar kunnen mannen het echt gewoon oprecht leuk/lekker vinden.
Ken ze wel die het wel echt leuk vonden om te doen. Maar het dan niet op de manier deden die mij beviel schijnbaar.quote:Op donderdag 20 juni 2019 14:03 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk ook niet dat het echt wat kan worden als je het niet super vindt om te doen.
wat is ditquote:Op woensdag 19 juni 2019 13:51 schreef Fancy2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |