abonnement Unibet Coolblue
pi_184393362
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 01:35 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Gast jij spoort totaal niet! :') :')

Wat is er nou lekkerder en leuker om een vrouw naar een orgasme te brengen??

Daarnaast snap je beffen totaal niet, boeie dat er bacteriën in zitten, die zitten ook op mijn piemel. Het feit dat een vrouw mij toe laat in haar meest intieme deel van haar lichaam met mijn hoofd is een eer en er dan lekker aan mogen likken en sabbelen en HMMM alles wat je wil met je mond en tong....... God domme het is toch heerlijk als ze schuddend en spastisch klaarkomt door je mond en tong!!
Volgens mij spoor jij niet. En snap je het vooral niet. :') Als je straks keelkanker krijgt dan sta je voor lul (en dat is het minst erge wat je zal overkomen). _O-
pi_184393418
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 01:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Sorry dat is anatomisch waar maar niet zoals jij het vertelt! Piemels niet nee want die maken niets aan naast kopkaas. Het voor vocht gemaakt door je prostaat wel degelijk! Dat is juist alkalisch om de zuur graad in een vagina lager te maken zodat de spermacellen een grotere kans hebben dat ze het overleven tot de eicel. Maar wat voor een man geld, telt ook voor een vrouw. Eet zoetig fruit en je gaat beter "smaken"
Fruit laat de sperma beter smaken. Dan heeft niks te maken met hoe de piemel smaakt/ruikt. Wtf!!
pi_184393456
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens mij spoor jij niet. En snap je het vooral niet. :') Als je straks keelkanker krijgt dan sta je voor lul (en dat is het minst erge wat je zal overkomen). _O-
Waarom maak jij je zo druk om iets wat duidelijk totaal niet in jouw leven speelt?
pi_184395819
quote:
12s.gif Op maandag 14 januari 2019 01:58 schreef Stray_cat het volgende:
De mijne vindt het heerlijk :P Ik niet zo, maar zo kruimelt het koekje :D
Hoezo eigenlijk niet?
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_184402157
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Het is wetenschap. Van beffen kan je kanker op je tong krijgen. Maar als feminist geef je daar natuurlijk geen reet om. Bah bah.
En van neuken kanker op je pik.

Ook maar stoppen met neuken? :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 14 januari 2019 @ 19:09:17 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_184402187
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

En van neuken kanker op je pik.

Ook maar stoppen met neuken? :+
Lulkanker. De kans om wat girth op te bouwen
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 19:13:00 #157
441859 crew  Lenny77
pi_184402258
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 22:22 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan moet jij maar geen vieze mannen pijpen. :')
In mijn mening is dit geen argument om te bewjjzen dat vagina’s schoner zijn dan piemels. Als eerst piemels stinken zelden terwijl vagina’s wel stinken. Hoe denk je dat dat komt? Het is vies en ook nog eens kankerverwekkend.
Jij bent echt de domste user ooit!
Niemand zegt dat vagina's niet stinken als ze niet vers gewassen zijn. Niemand zegt dat je er geen keelkanker kan van krijgen.
En een feministe ben ik al helemaal niet! Als een man niet wil, dan is dat helemaal prima! Niet zoals bij jou die het meisje dumpt als ze niet wil pijpen.
Maar een penis hangt OOK vol bacteriën en stinkt OOK als ie niet vers gewassen is en kan ons baarmoederhalskanker geven.
Het gaat niet om beter, mooier, lekkerder... Het gaat om feiten!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184402407
quote:
14s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

En van neuken kanker op je pik.

Ook maar stoppen met neuken? :+
Om te stoppen moet je eerst beginnen! :)
pi_184402588
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Jij bent echt de domste user ooit!
Niemand zegt dat vagina's niet stinken als ze niet vers gewassen zijn. Niemand zegt dat je er geen keelkanker kan van krijgen.
En een feministe ben ik al helemaal niet! Als een man niet wil, dan is dat helemaal prima! Niet zoals bij jou die het meisje dumpt als ze niet wil pijpen.
Maar een penis hangt OOK vol bacteriën en stinkt OOK als ie niet vers gewassen is en kan ons baarmoederhalskanker geven.
Het gaat niet om beter, mooier, lekkerder... Het gaat om feiten!
Alsof ik daar wakker van lig. Iemand die zich op film door Jan en alleman laat nemen voor duppie en dan gaat zeuren dat piemels vies zijn. :') Piemels stinken niet als de man zich gewoon wast. Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen.
pi_184402685
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:29 schreef Atak het volgende:

[..]

Alsof ik daar wakker van lig. Iemand die zich op film door Jan en alleman laat nemen voor duppie en dan gaat zeuren dat piemels vies zijn. :') Piemels stinken niet als de man zich gewoon wast. Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen.
Hoeveel stijve piemels, druipend van voorvocht, heb jij geroken?
pi_184404101
Ik hou er zo van dat ik er zelfs hier op FOK! ooit een club voor heb opgericht.
pi_184404232
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:46 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik hou er zo van dat ik er zelfs hier op FOK! ooit een club voor heb opgericht.
Interessant man.
pi_184404486
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 20:53 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Interessant man.
Thanks
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 21:17:18 #164
441859 crew  Lenny77
pi_184404717
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 19:29 schreef Atak het volgende:

[..]

Alsof ik daar wakker van lig. Iemand die zich op film door Jan en alleman laat nemen voor duppie en dan gaat zeuren dat piemels vies zijn. :') Piemels stinken niet als de man zich gewoon wast. Je begrijpt het niet of je wilt het niet begrijpen.
Waar heb je het in godsnaam over?

Trouwens, SEX is een serieus subforum. Als je zo graag relt en trolt dan ga je maar naar KLB of ONZ.
Als een vrouw zich gewoon wast dan stinkt een vagina ook niet.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184405038
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waar heb je het in godsnaam over?

Trouwens, SEX is een serieus subforum. Als je zo graag relt en trolt dan ga je maar naar KLB of ONZ.
Als een vrouw zich gewoon wast dan stinkt een vagina ook niet.
Atak is gewoon een 12 jarig ventje. Weet hij veel.

Tenminste, zo komt hij op mij over. Trekt wel bij in de toekomst.
pi_184405074
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Waar heb je het in godsnaam over?

Trouwens, SEX is een serieus subforum. Als je zo graag relt en trolt dan ga je maar naar KLB of ONZ.
Als een vrouw zich gewoon wast dan stinkt een vagina ook niet.
Hoax. Vagina kan heel goed gewoon stinken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184405209
quote:
Dan moet jij maar geen vieze mannen pijpen. :')
In mijn mening is dit geen argument om te bewjjzen dat vagina’s schoner zijn dan piemels. Als eerst piemels stinken zelden terwijl vagina’s wel stinken. Hoe denk je dat dat komt? Het is vies en ook nog eens kankerverwekkend.
Je kan natuurlijk van alles oplopen als je onveilig orale sex hebt. Als je partner HPV heeft, dan meen ik dat je op den duur keelkanker kan ontwikkelen (ik ben geen medicus, dus ben niet 100% zeker).

Maar als je beiden 'schoon' bent, hygienisch en microbiologisch, dan is het alleen maar lekker om je partner helemaal gek te maken en in vervoering te brengen. En piemels kunnen ook stinken! :)
  Moderator maandag 14 januari 2019 @ 21:45:12 #168
441859 crew  Lenny77
pi_184405319
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 21:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoax. Vagina kan heel goed gewoon stinken.
Ja dat klopt!
Piemels ook :s)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 14 januari 2019 @ 23:25:21 #169
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_184407848
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:09 schreef Atak het volgende:

[..]

Volgens mij spoor jij niet. En snap je het vooral niet. :') Als je straks keelkanker krijgt dan sta je voor lul (en dat is het minst erge wat je zal overkomen). _O-
Ik snap het prima. :Y Spoor niet helemaal maar normaal schaap zijn is ook zo saai. :P

Gast ik rook flink dus een keertje beffen overleef ik ook wel. :+

quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 10:12 schreef Atak het volgende:

[..]

Fruit laat de sperma beter smaken. Dan heeft niks te maken met hoe de piemel smaakt/ruikt. Wtf!!
[ afbeelding ]
Zeker wel!! Het voorvocht wat je prostaat produceert is ten grote delen verantwoordelijk daar voor, mits je m gewassen hebt natuurlijk, mocht ie vol met kopkaas zitten dan ruikt ie uiteraard heel anders, maar fruit helpt wel degelijk met de geur en smaak van je voorvocht en sperma, zo ook de vagina bij vrouwen. Ze kunnen zurig zijn maar als ze veel vers fruit eten heeft dat zeer zeker invloed op hoe ze ruiken en smaken.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_184407886
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik snap het prima. :Y Spoor niet helemaal maar normaal schaap zijn is ook zo saai. :P

Gast ik rook flink dus een keertje beffen overleef ik ook wel. :+

[..]

Zeker wel!! Het voorvocht wat je prostaat produceert is ten grote delen verantwoordelijk daar voor, mits je m gewassen hebt natuurlijk, mocht ie vol met kopkaas zitten dan ruikt ie uiteraard heel anders, maar fruit helpt wel degelijk met de geur en smaak van je voorvocht en sperma, zo ook de vagina bij vrouwen. Ze kunnen zurig zijn maar als ze veel vers fruit eten heeft dat zeer zeker invloed op hoe ze ruiken en smaken.
Hoe de fuck krijg je kopkaas? Dan heb je hem 3 weken niet gewassen ofzo ?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 januari 2019 @ 23:31:53 #171
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_184407993
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hoe de fuck krijg je kopkaas? Dan heb je hem 3 weken niet gewassen ofzo ?
_O- _O- Ja of m niet gewassen na het masturberen of sex dan heb je kans dat je kopkaas al de volgende dag er zit. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_184408062
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:31 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

_O- _O- Ja of m niet gewassen na het masturberen of sex dan heb je kans dat je kopkaas al de volgende dag er zit. :P
Gewoon laten lekken in je boxer die je al weken aan hebt zeker :r
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 14 januari 2019 @ 23:37:04 #173
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_184408121
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:34 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon laten lekken in je boxer die je al weken aan hebt zeker :r
_O- gewoon in je spijkerbroek of Joggingbroek! Ondergoed is zo jaren 90 :{w

Maar goed genoeg lol, dit is geen onz Geerd
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  maandag 14 januari 2019 @ 23:40:04 #174
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184408185
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2019 12:24 schreef Aiciu het volgende:
Dat verschilt per kut. Bij een lekkere kut ga ik gretig tussen de benen, maar als het zo'n stinkkut is die je al ruikt bij het uittrekken dan zeg ik dat ik daar niet aan doe _O-
Er is niks wat een nat washandje niet even snel kan oplossen. Oftewel: communicatie heren.
pi_184408189
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

_O- gewoon in je spijkerbroek of Joggingbroek! Ondergoed is zo jaren 90 :{w

Maar goed genoeg lol, dit is geen onz Geerd
Naja vroeg het mij toch serieus af...beetje man is toch altijdready? Als je wakker wordt die slurf wassen schone boxer net als sokken. Wanneer je na een dag werken thuis komt ruikt die jonge echt niet fris maar zit er echt geen smegma....
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')