Als dat zingen en dansen werkelijk direct achter elkaar zijn, lijkt het me een flinke klus.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:45 schreef Karina het volgende:
Hij moet wel wat aan zijn conditie doen hij zweet zich helemaal kapot
Nou ja als je in een musical speelt doe je beiden 1 1/2 uur of zo achter elkaar. Dit is 2x 3 minuten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat zingen en dansen werkelijk direct achter elkaar zijn, lijkt het me een flinke klus.
Het wilt maar niet lukken dus. Een beetje geluk heb je wel nodig.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:46 schreef Max23 het volgende:
Tialda deed ook mee met the voice geloof ik
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je in een musical speelt doe je beiden 1 1/2 uur of zo achter elkaar. Dit is 2x 3 minuten.
Vals dus.quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Beetje vreemd ja, maar ben benieuwd naar het zingen van haar.
Dat jaquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:00 schreef Max23 het volgende:
Ohjee, begin vond ik nog wel gaan, maar wordt nu wel heel snel slechter
Ja, als ze zuiver leert zingen heeft ze wel een mooie klankquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:03 schreef MissJ het volgende:
Zij heeft het volgens mij echt wel in haar om beter te leren zingen. Het is niet dat ze het totaal niet kan ofzo.
Dat is het lastige aan muziek - je knoopt het vast aan gebeurtenissen en mensen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:06 schreef MissJ het volgende:
Klotenummer dit, moet gelijk aan een ex denken. Ga even thee zetten hoor
Dus dat, maar gelukkig zorgt het vaak juist ook voor hele mooie momenten of herinneringenquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is het lastige aan muziek - je knoopt het vast aan gebeurtenissen en mensen.
Jazeker.quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dus dat, maar gelukkig zorgt het vaak juist ook voor hele mooie momenten of herinneringen
Dat denk ik ook, denk dat ze best wel redelijk kan zingenquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:26 schreef Karina het volgende:
Tja misschien had ze gewoon 'normaal' moeten zingen.
Wat ook raar is, als een talent de eerste discipline doorkomt en daarna faalt kan de jury nog op de gouden knop drukken.quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:36 schreef Disana het volgende:
Toch is het zonde: als een kandidaat een van de twee disciplines goed kan maar de andere niet, moet hij weg en gaat zijn talent verloren. Tenzij hij het via een andere weg opnieuw probeert.
Het was me nog niet eens opgevallen dat ze afvallen als ze de eerste discipline niet goed doen. Maar als ze twee keer onvoldoende hebben zijn ze sowieso af.quote:Op donderdag 10 januari 2019 21:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat ook raar is, als een talent de eerste discipline doorkomt en daarna faalt kan de jury nog op de gouden knop drukken.
Als ze de eerste discipline niet goed zijn, mogen ze de andere niet meer doen en kan die jury dus ook niet drukken.
Ow ik had die gouden knop verkeerd begrepen denk ikquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat ook raar is, als een talent de eerste discipline doorkomt en daarna faalt kan de jury nog op de gouden knop drukken.
Als ze de eerste discipline niet goed zijn, mogen ze de andere niet meer doen en kan die jury dus ook niet drukken.
Ow dat zou ook kunnenquote:Op donderdag 10 januari 2019 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik had die gouden knop verkeerd begrepen denk ikIk dacht dat als de 1 nee zei en de ander ja dat je dat met die knop kon overrulen.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
JAAAAAAAA
ik had de regel goed geïnterpreteerd
Ah, die heeft dit dus eerder gedaan. Ik dacht nog 'waarom doet ze niet met de Voice mee'.quote:
Grappig feitjequote:Op donderdag 10 januari 2019 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, die heeft dit dus eerder gedaan. Ik dacht nog 'waarom doet ze niet met de Voice mee'.
Daarom staat Johnny erbijquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Grappig feitje
Ze verloor van Romy Monteiro in de liveshows (clashes)
Knap dat jij je dat herinnert. Ik herken haar helemaal niet.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Grappig feitje
Ze verloor van Romy Monteiro in de liveshows (clashes)
Ik heb het opgezochtquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap dat jij je dat herinnert. Ik herken haar helemaal niet.
En gewoon 100% correct maar dat kan gordon weer niet aan.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:10 schreef superniger het volgende:
Helemaal kapot gesloopt door Angela.
https://www.ad.nl/show/ta(...)eten-komen~a6b3d63a/
Ja ik ook. Totdat ze het verneukte met een band van maar 3 (of 4) leden. Vond die optredens met zijn zessen juist het leukst.quote:Op donderdag 17 januari 2019 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vond ik wel een leuke talentenjacht.
Ik eveneens. Het was spannend en origineel. Dat kun je van Dancesing niet zeggen.quote:Op donderdag 17 januari 2019 21:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja ik ook. Totdat ze het verneukte met een band van maar 3 (of 4) leden. Vond die optredens met zijn zessen juist het leukst.
Haha ze was pissed off! Arrogante muts vond ik hetquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:00 schreef MissJ het volgende:
Oh jee, deze kan het echt niet hebben dat er wordt gezegd dat haar dans niet goed is
Dat random Arabisch van Johnny ookquote:Op donderdag 17 januari 2019 21:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Dat random Engels opeens was wel een beetje vreemd
Ja ik ook, ze kwam niet bepaald sympathiek over.quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:03 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Haha ze was pissed off! Arrogante muts vond ik het
haha jaquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:04 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dat random Arabisch van Johnny ook
Ik van Rebel Wilsonquote:Op donderdag 17 januari 2019 22:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Bij Romy krijg ik een beetje stepford wives club vibes
quote:Op donderdag 17 januari 2019 22:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik van Rebel Wilson
https://www.google.com/se(...)igB&biw=1366&bih=626
De een moet de ander overtuigen. Lukt dat niet dan ligt diegene erui.quote:Op donderdag 24 januari 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
Waarom is iemand af die nog maar één ja en één nee te pakken heeft? Moeten de andere twee juryleden niet eerst oordelen?
Dat eerste wist ik dus niet, dankjewel. Dat tweede heb ik gezien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:40 schreef ato het volgende:
[..]
De een moet de ander overtuigen. Lukt dat niet dan ligt diegene erui.
Men moet 2 ja's kunnen scoren op dance en sing.
Gisteren was een dame afgewezen voor zang, men twijfelden maar gaven toch een nee.
Bij dance scoorde zij hoog en toen hebben Steve en Timur op de gouden knop gedrukt.
Zodat zij alsnog naar de bootcamps mag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |