Die toestanden kwamen in mei 2015 aan het licht, toen was zij hoogzwanger (in juli bevallen), en #5 is van september 2017.quote:Op donderdag 3 januari 2019 09:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar sinds zijn ehhhhh nieuws achtige dingen is het daar ook behoorlijk rustig. Anders hadden die inmiddels misschien wel meer gehad inderdaad.
quote:Kobe Bryant en zijn vrouw Vanessa verwachten een vierde dochter. Dat heeft de oud-basketballer laten weten via Instagram.
Bryant (40) en Vanessa zijn al ouders van de 15-jarige Natalia, de 12-jarige Gianna en 2-jarige Bianka.
"Vanessa en ik zijn erg verheugd te mogen vertellen dat we nog een mambacita verwachten", schrijft de voormalig basketballer, verwijzend naar zijn bijnaam Black Mamba.
Op de afbeelding staat tussen de glitters: Nieuw jaar, nieuwe baby. Baby Mamba is onderweg - 2019". Bryants vrouw Vanessa deelt hetzelfde plaatje en schrijft erbij: "Bianka krijgt een speelkameraadje. En Natalia en Gianna kijken ernaar uit om nog een kleine zus te mogen verwelkomen."
Bryant zette drie jaar jaar geleden een punt achter zijn loopbaan. Hij speelde twintig jaar in de NBA en werd vijf keer kampioen met Los Angeles Lakers.
Ohja natuurlijk, daarna hebben ze nog wel een baby gehad! Vergeten.quote:Op donderdag 3 januari 2019 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die toestanden kwamen in mei 2015 aan het licht, toen was zij hoogzwanger (in juli bevallen), en #5 is van september 2017.
Maar bij hen zat er sowieso meer tijd tussen (10-2009, 06-2011, 06-2013, 07-2015, 09-2017), dus vooralsnog niets afwijkends.
4e kind van derde vrouw geloof ik.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:09 schreef DonnaRush het volgende:
Jos Verstappen wordt opnieuw vader. Verder geen info, m'n vriend zegt het net.
Oh het wordt een jongetje lees ik!
raken ze daar zwanger van?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:54 schreef Aventura het volgende:
Gebeurt vanzelf, zodra hij zijn vriendin /vrouw begint te meppen
mee, maar dan verlaat mevrouw de woning met medeneming van de baby, waarna Verstappen gewoon weer opnieuw begintquote:
Ja klopt. Hij was met zijn vorige vrouw getrouwd tot in 2017. Ik weet niet hoelang hij met deze vriendin samen is.quote:
Ze heet schijnbaar Sandy Sijtsma.quote:Op maandag 7 januari 2019 09:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Met welke vrouw is dat dan? Met die Braziliaanse die hij vorig jaar bij had is het toch uit?
Blue Jaye is de dochter van Jos uit dat huwelijk wat tot in 2017 stand hield. Zij is inmiddels 4.quote:Op maandag 7 januari 2019 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gaat snel dan. Met die Braziliaanse is het pas vanaf maart of zo over. Lekker iemand nog geen negen maanden kennen en dan al zwanger. En wtf is Blue Jaye?
Deze noemt hij ook zijn ‘wife’.quote:Op maandag 7 januari 2019 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat gaat snel dan. Met die Braziliaanse is het pas vanaf maart of zo over. Lekker iemand nog geen negen maanden kennen en dan al zwanger. En wtf is Blue Jaye?
blauw oog verbergen misschien?quote:Op maandag 7 januari 2019 10:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Is zij blind? Ik zie alleen maar foto's van haar met een pikzwarte bril.
En al minstens 4 maanden, aangezien hij al weet dat het een jongen wordt.quote:Op maandag 7 januari 2019 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat hoeft niet persé. Een NIPT met geslachtsonderzoek kan gewoon in België en dan weet je het geslacht met 12 weken ongeveer.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 08:53 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
En al minstens 4 maanden, aangezien hij al weet dat het een jongen wordt.
Ah dat is meer aannemelijk jaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 09:16 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dat hoeft niet persé. Een NIPT met geslachtsonderzoek kan gewoon in België en dan weet je het geslacht met 12 weken ongeveer.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 18:46 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet meer zwanger ondertussen maar moest hier zo om lachen:
https://www.instagram.com/p/BsB7rrHAygk/
Die tekst erbij en dan juist zo'n ontzettende zoetsappige cliché foto plaatsen
Gut, het vrouwtje heeft aandacht nodig?quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:39 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]
Jaimie Vaes (Lil’ Kleine)
Het is het allemaal.quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:39 schreef Superfatcat het volgende:
[..]
Ze beloofde: het wordt niet zoetsappig. Het wordt stylish, elegant en stoer. En niet vergezocht of juist voor de hand liggend.
Ik schrok even van deze combiquote:
verdomme ik dacht even, hè, dat is toch geen stelquote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:30 schreef SacreCoeur het volgende:
In vermeend kan Miley Cyrus & Nev Schulman (Catfish) is vader geworden van zoontje Beau Bobby.
Ik had bron linkjesmaar nu even niet meer.
quote:Tom Hardy is weer vader geworden. Zijn vrouw Charlotte Riley is recent bevallen van een kleintje, melden verschillende Britse en Amerikaanse media. Of het om een jongen of meisje gaat, is niet bekend.
Het acteurskoppel heeft samen nu twee kinderen. In oktober 2015 kwam hun eerste ter wereld. Uit een eerdere relatie van Hardy werd de inmiddels tienjarige Louis geboren.
Hardy en Riley leerden elkaar kennen op de set van de televisieserie Wuthering Heights. In 2010 volgde een verloving en in 2014 gaven de twee elkaar het jawoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |