In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: peaceman had tijd te veel2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne jaarwisseling en insgelijkschquote:Op maandag 31 december 2018 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Okay mensen ik ga even sociaal doen. Kom vanavond nog wel even online maar alvast een hele fijne jaarwisseling voor de gene die ik niet meer spreek.
En het was weer een eer om met jullie van de lijst te genieten
Ja, al die liedjes die afgehakt wordenquote:
Foeiquote:
Niet perse, Mike Shinoda heeft meer muzikaliteit in zijn toompje dan menig artiest in zijn hele lichaam.quote:Op maandag 31 december 2018 18:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het is toch gewoon puber muziek of niet?
quote:Op maandag 31 december 2018 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, alsof ik het nieuws bericht voorspelde
quote:Op maandag 31 december 2018 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, alsof ik het nieuws bericht voorspelde
DAT DIT KAN!!!!quote:
Zonde dat ie er zo weinig mee heeft gedaan danquote:Op maandag 31 december 2018 19:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Niet perse, Mike Shinoda heeft meer muzikaliteit in zijn toompje dan menig artiest in zijn hele lichaam.
quote:
Ja daar moet natuurlijk ook gewoon cultuursubsidie heenquote:Op maandag 31 december 2018 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo mien jong... gaon we gezellig carbid schieten......
Heeft al wat champagne opquote:Op maandag 31 december 2018 19:02 schreef Nizno het volgende:
wouter gooit even alle nummers door elkaar
I rest my casequote:Op maandag 31 december 2018 19:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zonde dat ie er zo weinig mee heeft gedaan danIk las trouwens My Sherona
We waren het niet altijd eens maar vond het wel heel gezellig met je! Voor jou hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2018 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Okay mensen ik ga even sociaal doen. Kom vanavond nog wel even online maar alvast een hele fijne jaarwisseling voor de gene die ik niet meer spreek.
En het was weer een eer om met jullie van de lijst te genieten
quote:Op maandag 31 december 2018 19:03 schreef D. het volgende:
45 The Scientist Coldplay![]()
44 School Supertramp![]()
43 Back To Black Amy Winehouse![]()
42 Go Your Own Way Fleetwood Mac![]()
41 In The Air Tonight Phil Collins![]()
40 Telegraph Road Dire Straits![]()
39 The Sound Of Silence Disturbed![]()
38 Under Pressure David Bowie & Queen![]()
37 Don't Stop Me Now Queen![]()
quote:45 The Scientist Coldplay
44 School Supertramp
43 Back To Black Amy Winehouse
42 Go Your Own Way Fleetwood Macwerd tijdens de uitvaart van mijn veel te vroeg gestorven oom gedraaid dit jaar
41 In The Air Tonight Phil Collins
40 Telegraph Road Dire Straits
39 The Sound Of Silence Disturbed_____________!!!
38 Under Pressure David Bowie & Queen
37 Don't Stop Me Now Queen *neutrale emoji*
Haha ook 39 weggehaaldquote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef Zorro het volgende:
44 School Supertramp
42 Go Your Own Way Fleetwood Mac
![]()
![]()
Stemlijstgenot
37 Don't Stop Me Now Queen
Heerlijk begin zo met Supertramp.
I see what you did therequote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef Zorro het volgende:
44 School Supertramp
![]()
![]()
Stemlijstgenot
quote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
45 The Scientist Coldplay.
44 School Supertramp
41 In The Air Tonight Phil Collins
PRIMA UURTJE!!
quote:Op maandag 31 december 2018 19:04 schreef peaceman het volgende:
45 The Scientist Coldplay![]()
44 School Supertramp![]()
42 Go Your Own Way Fleetwood Mac![]()
39 4:33
38 Under Pressure David Bowie & Queen![]()
quote:
ik heb kennelijk een memo gemistquote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef Zorro het volgende:
44 School Supertramp
![]()
![]()
Stemlijstgenot
Tis gewoon een slappe kuffer, als ze er iets meer mee hadden gedaan om het iets van hunzelf te maken had ik er niet zo'n moeite mee gehad zie bijvoorbeeld ook de band Nevermore die een compleet eigen twist eraan hebben gegevenquote:Op maandag 31 december 2018 19:06 schreef alopio het volgende:
Allemaal disturbed haters hier
Al is het orgineel van S en G natuurlijk veel en veel beter
Ik moet zeggen dat ik ze niet ken. Dat siert mequote:Op maandag 31 december 2018 19:06 schreef alopio het volgende:
en dat is het ook, het origineel is stukken beter en dan zal dat slappe aftreksel ineens even populair gaan doen.quote:Op maandag 31 december 2018 19:06 schreef alopio het volgende:
quote:
O disturbed had ook best op plek 1134 mogen staan hoor, meer dan primaquote:Op maandag 31 december 2018 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat is het ook, het origineel is stukken beter en dan zal dat slappe aftreksel ineens even populair gaan doen.
Conditionering werktquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
Ik merk dat ik Coldplay gewoon echt een leuke band begin te vinden
precies daar past t bestquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
O disturbed had ook best op plek 1134 mogen staan hoor, meer dan prima
Je bent al dronken?quote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
ja nu komt het echt niet meer goed tussen onsquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
Dat is prima mogelijk als je maar stelselmatig het grootste deel van hun oeuvre links laat liggenquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
Je bent een 1 vergetenquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
O disturbed had ook best op plek 1134 mogen staan hoor, meer dan prima
1135?quote:
Dit is van de tweedequote:Op maandag 31 december 2018 19:09 schreef alopio het volgende:
Nou ja dit is dan ook gewoon een goede van Coldplay
Eerste cd is sowieso meer dan prima
Wat daarna kwam
Shitquote:Op maandag 31 december 2018 19:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja nu komt het echt niet meer goed tussen ons
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeg, een beetje hoofdrekenen zeker, daar ga ik niet aan beginnen zo laat in het jaar. Gewoon erachter plakken, veel makkelijker.quote:
Zoals hun laatste albumquote:Op maandag 31 december 2018 19:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is prima mogelijk als je maar stelselmatig het grootste deel van hun oeuvre links laat liggen
Oh ik dachtquote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch even naar de kelder......SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Politikquote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
In My Place is de beste Coldplay
Gr gr
nee dat was hun waarschuwing die ze al gaven op het eerste album:quote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
In My Place is de beste Coldplay
Gr gr
Geen idee. In mijn herinnering hebben ze er maar 2 gemaakt daarna zijn ze overgenomen door Chinezenquote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zoals hun laatste album![]()
Wat een commerciele troep was dat
Lekkerquote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch even naar de kelder......SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2018 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik vind alles van Coldplay wel ok
quote:Op maandag 31 december 2018 19:11 schreef alpeko het volgende:
[..]
Geen idee. In mijn herinnering hebben ze er maar 2 gemaakt daarna zijn ze overgenomen door Chinezen
quote:
Dit lijkt me nu een goed moment waarop 112 bellen niet misstaatquote:Op maandag 31 december 2018 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
whisky?quote:Op maandag 31 december 2018 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen perbleem mensen, dank jullie wel voor jullie gulle gave. Nu heb ik nummer 39 helemaal voor mezelf:quote:
die en don’t Panic...quote:
quote:Op maandag 31 december 2018 19:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geen perbleem mensen, dank jullie wel voor jullie gulle gave. Nu heb ik nummer 39 helemaal voor mezelf:
39 Sound of Silence Disturbed(deze is voor u Oom Tom)
Deze School mocht ik van mijn ouders skippenquote:Op maandag 31 december 2018 19:14 schreef D. het volgende:
School
Als mijn leraren van vroeger dit zouden lezen...
Hoeveel nummers staan daar in?quote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit staat in mijn Top 5 aller tijden
Hear hear!quote:Op maandag 31 december 2018 19:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit album is van begin tot eind genialiteit. Crime of the Century. Aanrader
daar is tquote:Op maandag 31 december 2018 19:14 schreef JaneDoe het volgende:
in mn hoofd ben ik al bij het tutududu-stukje
Dit nummer is de enige goede associatie dat ik heb met schoolquote:Op maandag 31 december 2018 19:14 schreef D. het volgende:
School
ze zouden hiernaar moeten luisterenquote:Op maandag 31 december 2018 19:14 schreef D. het volgende:
School
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
En met dit prachtnummer van Supertramp ga ik afsluiten
Bedankt mensen, door jullie is de laatste week van het jaar altijd nog leuker![]()
Jullie hebben gewoon het luisteren naar Bløf leuker gemaakt![]()
Geniet van de jaarwisseling en zorg dat de kater niet al te groot wordt
quote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
Bedankt mensen, door jullie is de laatste week van het jaar altijd nog leuker![]()
Bløf is echt zo erg nog niet hoor, ok01! Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
Veel plezier ok01. Prettige jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
Hele fijne jaarwisseling en leuk dat je hier wasquote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
Zwaaiquote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
Een goede jaarwisseling gewenst ok01! Ik heb genoten van je bijdragesquote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
Jij ook bedankt ok01. Tot volgend jaar!quote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
Nee, geen tijd meer.quote:
Geen levenquote:
Ach ja, zolang niemand iets anders van me wil, zit ik hier nog wel.quote:
Ik ben er tot ca. half 9 kameraad.quote:Op maandag 31 december 2018 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen leven
Al denk ik dat ik hier straks alleen zit
ja ik moet een bijna een volledige werkdag compenseren... en nooit meer gaan werken op oudjaarsdagquote:
Ik tot 12.... die hard enzoquote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben er tot ca. half 9 kameraad.
Keep the topic alive!!!!quote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik tot 12.... die hard enzo
Ik denk: Nog 5x Queenquote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk de hele tijd wel: oh my we krijgen dus nog een keer of 5 Queen
laat het over je heen komenquote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk de hele tijd wel: oh my we krijgen dus nog een keer of 5 Queen
Even doorposten tot de 300quote:
Welk nummerquote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef peaceman het volgende:
ik ga gewoon bij 39 het hele nummer niet posten.![]()
lekker puh
quote:Op maandag 31 december 2018 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen leven
Al denk ik dat ik hier straks alleen zit
Het is toch de Top 1999?quote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef peaceman het volgende:
ik ga gewoon bij 39 het hele nummer niet posten.![]()
lekker puh
Nog een keerquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Dit was al een toegift van mijn kant. Ik hoop dat jullie het zonder mij redden. Was gezellig. I go back to black
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen.
Succes ermeequote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Even doorposten tot de 300
quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Dit was al een toegift van mijn kant. Ik hoop dat jullie het zonder mij redden. Was gezellig. I go back to black
Go your own way, alpeko!quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Adieu Mondieu!quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Ja, dat wordt nog watquote:
ciaoquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen. En geniet van Fleetwood Mac
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Datquote:
heb je ze al gehoord zonder Lindsey dan?quote:Op maandag 31 december 2018 19:24 schreef Zorro het volgende:
Ik zou heel serieus Pinkpop hebben overwogen maar zonder Lindsey
nee volgens mij niet.quote:Op maandag 31 december 2018 19:25 schreef het_fokschaap het volgende:
is de afkickdag nog in ere hersteld ?
Sowieso gaan!quote:Op maandag 31 december 2018 19:24 schreef Zorro het volgende:
Ik zou heel serieus Pinkpop hebben overwogen maar zonder Lindsey
Nee maar stel je Big Love voor. Dat kan niet.quote:Op maandag 31 december 2018 19:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb je ze al gehoord zonder Lindsey dan?
Ja, maar dat telt voor velen dan niet meer mee...quote:Op maandag 31 december 2018 19:24 schreef D. het volgende:
[..]
Na twaalven tikt de teller gewoon door hoor
Zijn er iig twee.quote:Op maandag 31 december 2018 19:24 schreef Poppejans het volgende:
Ik zit klaar voor Disturbed. Die stem is echt verrukkelijk in dat nummer
Deze jongen blijft gewoon ordinair tot 0:00.quote:
ach Neil Finn is een prima zanger. niet hetzelfde natuurlijk, maar dat is nu eenmaal zo.quote:Op maandag 31 december 2018 19:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar stel je Big Love voor. Dat kan niet.
BAM!!quote:
Ik heb het dan ook meer over dat gitaargeweld in zijn eentje op akoestiekje.quote:Op maandag 31 december 2018 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach Neil Finn is een prima zanger. niet hetzelfde natuurlijk, maar dat is nu eenmaal zo.
Miami Vicequote:
Trendsetter die Philquote:Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef het_fokschaap het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)rbraakdrum~b9ce7734/
Miami Vice is voor mij wat muziek betreft Brothers In Arms.quote:Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami Vice![]()
Wel de originele
quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Was alles op?quote:
toch word ik juist getriggerd om misschien een dag te gaanquote:Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook meer over dat gitaargeweld in zijn eentje op akoestiekje.
Dat zie ik niemand zomaar nadoen. Ook de andere "groten" niet.
ik weiger te erkennen dat er een film isquote:Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Miami Vice![]()
Wel de originele
En daar dan 30 euro voor betalen ofzoquote:
En een nieuwe seriequote:Op maandag 31 december 2018 19:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik weiger te erkennen dat er een film is
Eensquote:
genoeg moois voorbij gekomen hoor. The Chain. Albatros. Black Magic Womanquote:Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijk nummer van die band.
(Fleetwood Mac)
ookquote:Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Miami Vice is voor mij wat muziek betreft Brothers In Arms.
Crockett's themequote:Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Miami Vice is voor mij wat muziek betreft Brothers In Arms.
Ford Custom die op last van Enzo moest worden opgeblazen hahaquote:Op maandag 31 december 2018 19:29 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die zwarte daytona die eigenlijk geen daytona is
hoho, Corvettequote:Op maandag 31 december 2018 19:30 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ford Custom die op last van Enzo moest worden opgeblazen haha
quote:Op maandag 31 december 2018 19:29 schreef Sabata het volgende:
[..]
Verwissel je nu MV met Leathal Weapon?
oude Phil was echt tof. Zeker de eerste twee platen van hem op zang bij Genesis.quote:
quote:
quote:Op maandag 31 december 2018 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jullie krijgen de groeten van MadMaster
[..]
sinds wanneer ben je postbode?quote:Op maandag 31 december 2018 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Jullie krijgen de groeten van MadMaster
[..]
Ik klus met van alles bijquote:
quote:Op maandag 31 december 2018 19:35 schreef D. het volgende:
Mensen, het moment van afscheid is daar.
Het was me weer een waar genoegen afgelopen dagen met jullie te hebben beleefd. Hoewel ik 'm ander heb beleefd dan eerdere jaren was het een welkome afleiding.
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en alvast het allerbeste voor 2019
Mogen al jullie dromen uitkomen!
eejjjjjjjj
Het was me weer een waar genoegen afgelopen dagen met jullie te hebben beleefd.
Hoewel ik 'm ander heb beleefd dan eerdere jaren was het een welkome afleiding.
eejjjjjjjj
Ik ben meer fan van de mediacourantquote:
Fijne jaarwisseling en het was weer een feest!quote:Op maandag 31 december 2018 19:35 schreef D. het volgende:
Het was me weer een waar genoegen afgelopen dagen met jullie te hebben beleefd. Hoewel ik 'm ander heb beleefd dan eerdere jaren was het een welkome afleiding.
eejjjjjjjj
Dag D. het genoegen was ook aan mijn kant. Het ga je goed met alles wat je in petto hebt en waar je gedachten bij zijn.quote:Op maandag 31 december 2018 19:35 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Het was me weer een waar genoegen afgelopen dagen met jullie te hebben beleefd.
Hoewel ik 'm anders heb beleefd dan eerdere jaren was het een welkome afleiding.
eejjjjjjjj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop