Jij ook bedankt ok01. Tot volgend jaar!quote:Op maandag 31 december 2018 19:15 schreef ok01 het volgende:
En met dit prachtnummer van Supertramp ga ik afsluiten
Bedankt mensen, door jullie is de laatste week van het jaar altijd nog leuker![]()
Jullie hebben gewoon het luisteren naar Bløf leuker gemaakt![]()
Geniet van de jaarwisseling en zorg dat de kater niet al te groot wordt
Nee, geen tijd meer.quote:
Geen levenquote:
Ach ja, zolang niemand iets anders van me wil, zit ik hier nog wel.quote:
Ik ben er tot ca. half 9 kameraad.quote:Op maandag 31 december 2018 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen leven
Al denk ik dat ik hier straks alleen zit
ja ik moet een bijna een volledige werkdag compenseren... en nooit meer gaan werken op oudjaarsdagquote:
Ik tot 12.... die hard enzoquote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik ben er tot ca. half 9 kameraad.
Keep the topic alive!!!!quote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik tot 12.... die hard enzo
Ik denk: Nog 5x Queenquote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk de hele tijd wel: oh my we krijgen dus nog een keer of 5 Queen
laat het over je heen komenquote:Op maandag 31 december 2018 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk de hele tijd wel: oh my we krijgen dus nog een keer of 5 Queen
Even doorposten tot de 300quote:
Welk nummerquote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef peaceman het volgende:
ik ga gewoon bij 39 het hele nummer niet posten.![]()
lekker puh
quote:Op maandag 31 december 2018 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen leven
Al denk ik dat ik hier straks alleen zit
Het is toch de Top 1999?quote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef peaceman het volgende:
ik ga gewoon bij 39 het hele nummer niet posten.![]()
lekker puh
Nog een keerquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Dit was al een toegift van mijn kant. Ik hoop dat jullie het zonder mij redden. Was gezellig. I go back to black
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen.
Succes ermeequote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Even doorposten tot de 300
quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Dit was al een toegift van mijn kant. Ik hoop dat jullie het zonder mij redden. Was gezellig. I go back to black
Go your own way, alpeko!quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Adieu Mondieu!quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Ja, dat wordt nog watquote:
ciaoquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen. En geniet van Fleetwood Mac
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen. En geniet van Fleetwood Mac
Datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |