Even doorposten tot de 300quote:
Welk nummerquote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef peaceman het volgende:
ik ga gewoon bij 39 het hele nummer niet posten.![]()
lekker puh
quote:Op maandag 31 december 2018 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geen leven
Al denk ik dat ik hier straks alleen zit
Het is toch de Top 1999?quote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef peaceman het volgende:
ik ga gewoon bij 39 het hele nummer niet posten.![]()
lekker puh
Nog een keerquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Dit was al een toegift van mijn kant. Ik hoop dat jullie het zonder mij redden. Was gezellig. I go back to black
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen.
Succes ermeequote:Op maandag 31 december 2018 19:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Even doorposten tot de 300
quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Dit was al een toegift van mijn kant. Ik hoop dat jullie het zonder mij redden. Was gezellig. I go back to black
Go your own way, alpeko!quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Adieu Mondieu!quote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Ja, dat wordt nog watquote:
ciaoquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen. En geniet van Fleetwood Mac
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2018 19:22 schreef alpeko het volgende:
Knallend einde met de verkeerde plaat van Queen. En geniet van Fleetwood Mac
Datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |