In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: peaceman had tijd te veel2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne jaarwisseling en insgelijkschquote:Op maandag 31 december 2018 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Okay mensen ik ga even sociaal doen. Kom vanavond nog wel even online maar alvast een hele fijne jaarwisseling voor de gene die ik niet meer spreek.
En het was weer een eer om met jullie van de lijst te genieten
Ja, al die liedjes die afgehakt wordenquote:
Foeiquote:
Niet perse, Mike Shinoda heeft meer muzikaliteit in zijn toompje dan menig artiest in zijn hele lichaam.quote:Op maandag 31 december 2018 18:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het is toch gewoon puber muziek of niet?
quote:Op maandag 31 december 2018 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, alsof ik het nieuws bericht voorspelde
quote:Op maandag 31 december 2018 19:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, alsof ik het nieuws bericht voorspelde
DAT DIT KAN!!!!quote:
Zonde dat ie er zo weinig mee heeft gedaan danquote:Op maandag 31 december 2018 19:00 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Niet perse, Mike Shinoda heeft meer muzikaliteit in zijn toompje dan menig artiest in zijn hele lichaam.
quote:
Ja daar moet natuurlijk ook gewoon cultuursubsidie heenquote:Op maandag 31 december 2018 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo mien jong... gaon we gezellig carbid schieten......
Heeft al wat champagne opquote:Op maandag 31 december 2018 19:02 schreef Nizno het volgende:
wouter gooit even alle nummers door elkaar
I rest my casequote:Op maandag 31 december 2018 19:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zonde dat ie er zo weinig mee heeft gedaan danIk las trouwens My Sherona
We waren het niet altijd eens maar vond het wel heel gezellig met je! Voor jou hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2018 18:57 schreef datismijnmening het volgende:
Okay mensen ik ga even sociaal doen. Kom vanavond nog wel even online maar alvast een hele fijne jaarwisseling voor de gene die ik niet meer spreek.
En het was weer een eer om met jullie van de lijst te genieten
quote:Op maandag 31 december 2018 19:03 schreef D. het volgende:
45 The Scientist Coldplay![]()
44 School Supertramp![]()
43 Back To Black Amy Winehouse![]()
42 Go Your Own Way Fleetwood Mac![]()
41 In The Air Tonight Phil Collins![]()
40 Telegraph Road Dire Straits![]()
39 The Sound Of Silence Disturbed![]()
38 Under Pressure David Bowie & Queen![]()
37 Don't Stop Me Now Queen![]()
quote:45 The Scientist Coldplay
44 School Supertramp
43 Back To Black Amy Winehouse
42 Go Your Own Way Fleetwood Macwerd tijdens de uitvaart van mijn veel te vroeg gestorven oom gedraaid dit jaar
41 In The Air Tonight Phil Collins
40 Telegraph Road Dire Straits
39 The Sound Of Silence Disturbed_____________!!!
38 Under Pressure David Bowie & Queen
37 Don't Stop Me Now Queen *neutrale emoji*
Haha ook 39 weggehaaldquote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef Zorro het volgende:
44 School Supertramp
42 Go Your Own Way Fleetwood Mac
![]()
![]()
Stemlijstgenot
37 Don't Stop Me Now Queen
Heerlijk begin zo met Supertramp.
I see what you did therequote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef Zorro het volgende:
44 School Supertramp
![]()
![]()
Stemlijstgenot
quote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
45 The Scientist Coldplay.
44 School Supertramp
41 In The Air Tonight Phil Collins
PRIMA UURTJE!!
quote:Op maandag 31 december 2018 19:04 schreef peaceman het volgende:
45 The Scientist Coldplay![]()
44 School Supertramp![]()
42 Go Your Own Way Fleetwood Mac![]()
39 4:33
38 Under Pressure David Bowie & Queen![]()
quote:
ik heb kennelijk een memo gemistquote:Op maandag 31 december 2018 19:05 schreef Zorro het volgende:
44 School Supertramp
![]()
![]()
Stemlijstgenot
Tis gewoon een slappe kuffer, als ze er iets meer mee hadden gedaan om het iets van hunzelf te maken had ik er niet zo'n moeite mee gehad zie bijvoorbeeld ook de band Nevermore die een compleet eigen twist eraan hebben gegevenquote:Op maandag 31 december 2018 19:06 schreef alopio het volgende:
Allemaal disturbed haters hier
Al is het orgineel van S en G natuurlijk veel en veel beter
Ik moet zeggen dat ik ze niet ken. Dat siert mequote:Op maandag 31 december 2018 19:06 schreef alopio het volgende:
en dat is het ook, het origineel is stukken beter en dan zal dat slappe aftreksel ineens even populair gaan doen.quote:Op maandag 31 december 2018 19:06 schreef alopio het volgende:
quote:
O disturbed had ook best op plek 1134 mogen staan hoor, meer dan primaquote:Op maandag 31 december 2018 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat is het ook, het origineel is stukken beter en dan zal dat slappe aftreksel ineens even populair gaan doen.
Conditionering werktquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
Ik merk dat ik Coldplay gewoon echt een leuke band begin te vinden
precies daar past t bestquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
O disturbed had ook best op plek 1134 mogen staan hoor, meer dan prima
Je bent al dronken?quote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
ja nu komt het echt niet meer goed tussen onsquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
Dat is prima mogelijk als je maar stelselmatig het grootste deel van hun oeuvre links laat liggenquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef ok01 het volgende:
Mensen...
Je bent een 1 vergetenquote:Op maandag 31 december 2018 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
O disturbed had ook best op plek 1134 mogen staan hoor, meer dan prima
1135?quote:
Dit is van de tweedequote:Op maandag 31 december 2018 19:09 schreef alopio het volgende:
Nou ja dit is dan ook gewoon een goede van Coldplay
Eerste cd is sowieso meer dan prima
Wat daarna kwam
Shitquote:Op maandag 31 december 2018 19:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja nu komt het echt niet meer goed tussen ons
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zeg, een beetje hoofdrekenen zeker, daar ga ik niet aan beginnen zo laat in het jaar. Gewoon erachter plakken, veel makkelijker.quote:
Zoals hun laatste albumquote:Op maandag 31 december 2018 19:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is prima mogelijk als je maar stelselmatig het grootste deel van hun oeuvre links laat liggen
Oh ik dachtquote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga toch even naar de kelder......SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Politikquote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
In My Place is de beste Coldplay
Gr gr
nee dat was hun waarschuwing die ze al gaven op het eerste album:quote:Op maandag 31 december 2018 19:10 schreef SonicVolcano het volgende:
In My Place is de beste Coldplay
Gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop