abonnement Unibet Coolblue
  zondag 30 december 2018 @ 20:34:30 #51
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184098097
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ik hoop dit jaar mijn eerste wedstrijd te boksen. Of dat helemaal realistisch is weet ik nog niet. Zal er aan liggen of ik er voldoende tijd in kan steken. En of ik mijn gezond eten streven volhoudt :')
Oh, held :o Lijkt me zwaar!
Wat is je planning?
With the stars as her umbrella
pi_184098119
quote:
16s.gif Op zondag 30 december 2018 20:33 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nee train nog niet zo lang, volgens mij 7e week nu. Spar nu een dag in de week en 3 reguliere trainingen daarnaast en nog twee dagen hardlopen. Maar ga wss snel naar twee dagen sparren en 3 reguliere trainingen.
Zou snel zijn als je dan dit eerste half jaar al wedstrijd bokst. Maar het kan zeker ! Maar als ik zie hoe veel tijd de wedstrijdboksers er hier in steken, met ongeveer 8 keer trainen in de week, vraag ik me af of dat haalbaar is voor mij naast mijn werk enzo.
Grootste nadeel vind ik bij mij dat ik een vrouw ben en bij mij op de club vooral mannen zijn die sparren. Niet dat dat perse een probleem is, maar meestal zijn ze een stuk langer dus lastig om echt fatsoenlijk mee te sparren.
  zondag 30 december 2018 @ 20:35:02 #53
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184098128
quote:
16s.gif Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wil eerst half jaar mijn eerst amateurwedstrijd boksen, en misschien met wat oud klasgenoten mee doen met een wedstrijd hardlopen. :P
Ook netjes :7
Welke wedstrijd? Hoeveel kilometer?
With the stars as her umbrella
pi_184098187
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:34 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Oh, held :o Lijkt me zwaar!
Wat is je planning?
Planning is eerst voeding op orde te krijgen om zo wat af te vallen (wil maximaal op 69 kg boksen). Daarnaast train ik nu 4x per week boksen (+2x volleybal) maar ik zal meer krachttraining/looptraining erbij moeten doen. En verder gewoon veel sparren en beter worden. En dan hoor ik vanzelf van mijn trainster wanneer ik er klaar voor ben.
pi_184098191
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2018 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
Hebben jullie nog sportieve doelen voor 2019?
Ook buiten lessen naar de sportschool gaan om aan mijn zwakke punten te werken. :Y

Waaronder squats en lunges qua techniek. Wat weer samenhangt met andere zwakke punten zoals core stability en mobiliteit.

En jijzelf nog?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2018 20:36:56 ]
pi_184098260
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:34 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Zou snel zijn als je dan dit eerste half jaar al wedstrijd bokst. Maar het kan zeker ! Maar als ik zie hoe veel tijd de wedstrijdboksers er hier in steken, met ongeveer 8 keer trainen in de week, vraag ik me af of dat haalbaar is voor mij naast mijn werk enzo.
Grootste nadeel vind ik bij mij dat ik een vrouw ben en bij mij op de club vooral mannen zijn die sparren. Niet dat dat perse een probleem is, maar meestal zijn ze een stuk langer dus lastig om echt fatsoenlijk mee te sparren.
Ja klopt, is ook een optimistisch doel moet ik zeggen. (misschien iets te)

En 8 keer trainen is wel veel zeg. :o Bij ons zijn de wedstrijdvechters verplicht aan de 7,5 uur te komen op de boksschool en dan daarnaast nog schaduwboksen en hardlopen en zo. Bij ons zijn het ook wel behoorlijk wat meer mannen dan vrouwen ja, ken er maar een paar die wedstrijden boksen. Wel gaaf hoor. ^O^ _O_
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 30 december 2018 @ 20:38:51 #57
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184098300
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:36 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Planning is eerst voeding op orde te krijgen om zo wat af te vallen (wil maximaal op 69 kg boksen). Daarnaast train ik nu 4x per week boksen (+2x volleybal) maar ik zal meer krachttraining/looptraining erbij moeten doen. En verder gewoon veel sparren en beter worden. En dan hoor ik vanzelf van mijn trainster wanneer ik er klaar voor ben.
Goed plan ^O^
Houd ons op de hoogte :D
With the stars as her umbrella
pi_184098308
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2018 20:27 schreef -Miauw- het volgende:
Hebben jullie nog sportieve doelen voor 2019?

Ik ben van plan de Damloop by Night te doen. 5 Engelse mijl, 8 kilometer dus. Dat is niet zo heel veel, maar de laatste keer dat ik heb gerend is duizend jaar geleden. Dus :')
weer terug naar de fysio :')
Want dan durf ik denk ik meer mezelf te pushen als ik die begeleiding weer even heb
pi_184098321
quote:
16s.gif Op zondag 30 december 2018 20:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja klopt, is ook een optimistisch doel moet ik zeggen. (misschien iets te)

En 8 keer trainen is wel veel zeg. :o Bij ons zijn de wedstrijdvechters verplicht aan de 7,5 uur te komen op de boksschool en dan daarnaast nog schaduwboksen en hardlopen en zo. Bij ons zijn het ook wel behoorlijk wat meer mannen dan vrouwen ja, ken er maar een paar die wedstrijden boksen. Wel gaaf hoor. ^O^ _O_
7.5 dan zit je ook wel aan 4 a 5x op de boksschool. En daarnaast nog schaduwboksen en hardlopen dan ga je ook wel richting de 8x per week :P
pi_184098377
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:39 schreef Pinuts het volgende:

[..]

7.5 dan zit je ook wel aan 4 a 5x op de boksschool. En daarnaast nog schaduwboksen en hardlopen dan ga je ook wel richting de 8x per week :P
Ah ja ik dacht 8 keer bij de boksschool, dan is het wel ongeveer hetzelfde inderdaad. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 30 december 2018 @ 20:41:13 #61
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184098415
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Ook buiten lessen naar de sportschool gaan om aan mijn zwakke punten te werken. :Y

Waaronder squats en lunges qua techniek. Wat weer samenhangt met andere zwakke punten zoals core stability en mobiliteit.

En jijzelf nog?
Heel herkenbaar eigenlijk :+ Ik heb het wel over hardlopen blabla maar als eerste moet ik mijn eten op orde krijgen. Mealpreppen, voorbereiding, dat is echt een zwakte hier.

Fysiek zou ik net als jij kunnen werken aan mijn lunges, het voelt alsof ik maar wat doe :') Daarnaast is balans ook een punt.

En dus langzaam toewerken naar die 8 kilometer hardlopen. Ik heb tot eind september de tijd.
With the stars as her umbrella
pi_184098441
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:36 schreef Chia het volgende:

[..]

Ook buiten lessen naar de sportschool gaan om aan mijn zwakke punten te werken. :Y

Waaronder squats en lunges qua techniek. Wat weer samenhangt met andere zwakke punten zoals core stability en mobiliteit.

En jijzelf nog?
Buiten de groepslessen? Wat mij veel heeft geholpen met techniek is mijzelf filmen en het dan zelf bekijken of nog beter laten bekijken door mensen met veel verstand van zaken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 30 december 2018 @ 20:41:58 #63
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184098444
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:38 schreef Allures het volgende:

[..]

weer terug naar de fysio :')
Want dan durf ik denk ik meer mezelf te pushen als ik die begeleiding weer even heb
Pushen in meer doen, zwaarder trainen? Als ik jouw posts lees klinkt het alsof je al heel goed bezig bent _O_
With the stars as her umbrella
pi_184098450
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Heel herkenbaar eigenlijk :+ Ik heb het wel over hardlopen blabla maar als eerste moet ik mijn eten op orde krijgen. Mealpreppen, voorbereiding, dat is echt een zwakte hier.

Fysiek zou ik net als jij kunnen werken aan mijn lunges, het voelt alsof ik maar wat doe :') Daarnaast is balans ook een punt.

En dus langzaam toewerken naar die 8 kilometer hardlopen. Ik heb tot eind september de tijd.
Moet lukken voor september ! Maar voeding is mij mij ook meestal het lastigste deel..
  zondag 30 december 2018 @ 20:43:17 #65
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_184098506
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:42 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Moet lukken voor september ! Maar voeding is mij mij ook meestal het lastigste deel..
Yep :')

Met name lunch en tussendoortjes. Planning dus!
With the stars as her umbrella
pi_184098533
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:35 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ook netjes :7
Welke wedstrijd? Hoeveel kilometer?
Geen idee eigenlijk, we lopen nu wel eens samen maar heb nog nooit een wedstrijd gedaan, ook nog niet echt in verdiept. Zij hebben verleden jaar een wedstrijd gedaan in Gouda en vonden dat wel leuk en willen die nog eens lopen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184098681
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 20:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Pushen in meer doen, zwaarder trainen? Als ik jouw posts lees klinkt het alsof je al heel goed bezig bent _O_
Ja pushen in die zin.
Ik ben ook goed bezig. Als ik kijk naar waar ik vandaan kom pfff O+ (conditie is zooo veel beter. Mindset echt helemaal anders, ik mis sporten als ik niet ga. Trok net mijn broek per ongeluk van mijn kont dus maar snel wat anders aan gedaan dus lijf verandert ook leuk mee)
Maar ik merk dat ik nu bepaalde dingen niet durf ivm blessures die ik had en die ik echt echt niet terug wil
Ik hoop dat ik door die (mentale) barrière heen kom als mijn fysio daarin meedenkt en achter de hand is
(Fysio is ook op de sportschool, dus die kan letterlijk mee kijken)

Eten kan hier ook wel strakker in 2019! Goeie van de rest
pi_184098699
quote:
16s.gif Op zondag 30 december 2018 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Buiten de groepslessen? Wat mij veel heeft geholpen met techniek is mijzelf filmen en het dan zelf bekijken of nog beter laten bekijken door mensen met veel verstand van zaken.
Open gym is bij ons met trainer :D verder is overanalyseren juist een punt waardoor ik het soms slechter doe, omdat ik letterlijk over alles nadenk, dus vind dit ideaal. :Y

En ben gewoon een beetje motorisch uitgedaagd, dus een groot deel is gewoon km's blijven maken. :P
pi_184098909
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:46 schreef Chia het volgende:

[..]

Open gym is bij ons met trainer :D verder is overanalyseren juist een punt waardoor ik het soms slechter doe, omdat ik letterlijk over alles nadenk, dus vind dit ideaal. :Y

En ben gewoon een beetje motorisch uitgedaagd, dus een groot deel is gewoon km's blijven maken. :P
Ah ja, lekker doen waarmee je vooruitgaat sowieso. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184099188
quote:
16s.gif Op zondag 30 december 2018 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah ja, lekker doen waarmee je vooruitgaat sowieso. ^O^
Idd.

En mijn doel waar ik al aan begonnen was is een logboek bijhouden. :Y vond mezelf daar eerst te noob voor, maar een referentiepunt voor bijvoorbeeld een bepaald maximum aantal kg is toch wel erg handig. En dan moet je het toch ooit opgeschreven hebben. Ik onthoud zulke dingen toch vaak verkeerd en onderschat mijn vooruitgang.
pi_184099276
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:55 schreef Chia het volgende:

[..]

Idd.

En mijn doel waar ik al aan begonnen was is een logboek bijhouden. :Y vond mezelf daar eerst te noob voor, maar een referentiepunt voor bijvoorbeeld een bepaald maximum aantal kg is toch wel erg handig. En dan moet je het toch ooit opgeschreven hebben. Ik onthoud zulke dingen toch vaak verkeerd en onderschat mijn vooruitgang.
Ja dat is sowieso erg fijn, ik hield dat allemaal in excel bij in mijn schema's. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 30 december 2018 @ 21:09:27 #72
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184099794
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:55 schreef Chia het volgende:

[..]

Idd.

En mijn doel waar ik al aan begonnen was is een logboek bijhouden. :Y vond mezelf daar eerst te noob voor, maar een referentiepunt voor bijvoorbeeld een bepaald maximum aantal kg is toch wel erg handig. En dan moet je het toch ooit opgeschreven hebben. Ik onthoud zulke dingen toch vaak verkeerd en onderschat mijn vooruitgang.
Sowieso bijhouden ja
Al was het maar om aan jezelf aan te tonen hoeveel vooruitgang je hebt geboekt. Bijvoorbeeld op momenten dat je geen progressie merkt :P
  zondag 30 december 2018 @ 21:09:47 #73
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184099811
Jaaa tenzij je alleen maar voor spierbehoud traint he, dan is dat allemaal onzin

:T
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:40:50 #74
236264 crew  capricia
pi_184101232
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 21:09 schreef hugecooll het volgende:
Jaaa tenzij je alleen maar voor spierbehoud traint he, dan is dat allemaal onzin

:T
Haha!
Maar ja, trainen voor spierbehoud doe je alleen in tijden van blessures of op vakantie. Toch?
Definitely not CIA
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:43:33 #75
236264 crew  capricia
pi_184101379
Vraagje:
Ik wil mijn eiwitten graag hoog houden, maar ook af en toe een dagje zonder vlees/vis doen.

Hebben jullie ideeen qua maaltijden?
Ontbijt is altijd al kwark met muesli. Maar de andere maaltijden, als het vega moet..? Ik kom er niet goed uit.
Definitely not CIA
pi_184101407
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:40 schreef capricia het volgende:

[..]

Haha!
Maar ja, trainen voor spierbehoud doe je alleen in tijden van blessures of op vakantie. Toch?
Was een referentie naar user Rothstein in het vorige deel, #269, geen idee of hij geblesseerd is.
pi_184101712
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 21:43 schreef capricia het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn eiwitten graag hoog houden, maar ook af en toe een dagje zonder vlees/vis doen.

Hebben jullie ideeen qua maaltijden?
Ontbijt is altijd al kwark met muesli. Maar de andere maaltijden, als het vega moet..? Ik kom er niet goed uit.
Als je iets met rijst eet, paar eitjes doorheen doen. :9
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:51:51 #78
236264 crew  capricia
pi_184101874
quote:
16s.gif Op zondag 30 december 2018 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als je iets met rijst eet, paar eitjes doorheen doen. :9
Ik moet ook zelf wel concreet zijn:
Ik wil minimaal 100 gram eiwit per dag. Op een kcal inname van ongeveer 1500 kcals.

Rijst met een paar eitjes gaat dat niet oplossen.
Hoe doen vegetariërs dit?
Definitely not CIA
pi_184102121
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 21:43 schreef capricia het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn eiwitten graag hoog houden, maar ook af en toe een dagje zonder vlees/vis doen.

Hebben jullie ideeen qua maaltijden?
Ontbijt is altijd al kwark met muesli. Maar de andere maaltijden, als het vega moet..? Ik kom er niet goed uit.
Ik heb een boek van Fajah L. dat ik gebruik voor ideeën. :@ Snelle greep uit de vega recepten waarbij eiwitten het grootste aandeel hebben in g:
Omelet met feta/hüttenkäse
Proteïnepannekoeken
Eiermuffins
Vegetarische quiche waarbij je whey in het deeg verwerkt
Spinazie-courgettesoep
Salade van tomaat, basilicum en mozzarella light
Volkorenwraps met hüttenkäse en avocado
Volkorenwraps met feta (en tomaat, komkommer en sla)
Courgette spaghetti met feta
Slaschuitjes met tempeh
Gevulde flespompoen uit de oven

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2018 21:56:37 ]
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:57:17 #80
18653 crew  D.
pi_184102177
Huh, ineens vliegt het topic er doorheen :o
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 21:57:36 #81
5428 crew  miss_sly
pi_184102201
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 21:43 schreef capricia het volgende:
Vraagje:
Ik wil mijn eiwitten graag hoog houden, maar ook af en toe een dagje zonder vlees/vis doen.

Hebben jullie ideeen qua maaltijden?
Ontbijt is altijd al kwark met muesli. Maar de andere maaltijden, als het vega moet..? Ik kom er niet goed uit.
Je kunt dan vleesvervangers kiezen waarop vermeld is dat ze extra eiwit bevatten.
Of je eet op die vegetarische dagen peulvruchten. Een bonenschotel, bijvoorbeeld, met kikkererwten en zwarte bonen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 30 december 2018 @ 21:59:27 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_184102286
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik moet ook zelf wel concreet zijn:
Ik wil minimaal 100 gram eiwit per dag. Op een kcal inname van ongeveer 1500 kcals.

Rijst met een paar eitjes gaat dat niet oplossen.
Hoe doen vegetariërs dit?
Gewoon meer kwark eten he :P Voor je naar bed gaat zo'n bakkie van 500gr opeten en dan heb je al zo'n beetje de helft
pi_184102396
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik moet ook zelf wel concreet zijn:
Ik wil minimaal 100 gram eiwit per dag. Op een kcal inname van ongeveer 1500 kcals.

Rijst met een paar eitjes gaat dat niet oplossen.
Hoe doen vegetariërs dit?
Ah ja geen idee, ik eet bijna het dubbele. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184102420
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 21:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gewoon meer kwark eten he :P Voor je naar bed gaat zo'n bakkie van 500gr opeten en dan heb je al zo'n beetje de helft
Ik krijg nachtmerries van kwark voor het slapen. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184102507
quote:
16s.gif Op zondag 30 december 2018 22:01 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ah ja geen idee, ik eet bijna het dubbele. :P
Als jij vegetarisch 3000 kcal naar binnenwerkt met 200 g eiwit, dan kan je dat gewoon halveren voor capricia.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:06:23 #86
236264 crew  capricia
pi_184102635
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 21:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Gewoon meer kwark eten he :P Voor je naar bed gaat zo'n bakkie van 500gr opeten en dan heb je al zo'n beetje de helft
Dat is idd het makkelijkst, nog meer kwark.dan ik al doe. Heb dat een paar keer gedaan.
Maar mijn darmen worden daar wat instabieler van. :@
En veel recepten zijn idd met Whey-poeder toegevoegd. Heb ik hier wel, maar gebruik ik niet vaak.
Bonen eet ik sws wel vaak in lunch of avondeten. (Wij bereiden onze lunches op kantoor zelf thuis de avond van te voren)

@Chia
Ik zal dat Fajah L. van Chia eens opzoeken. Dank je daarvoor!!
Definitely not CIA
pi_184102652
quote:
6s.gif Op zondag 30 december 2018 22:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Als jij vegetarisch 3000 kcal naar binnenwerkt met 200 g eiwit, dan kan je dat gewoon halveren voor capricia.
Nee 200gr eiwit kom ik niet aan dagelijks. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:10:52 #88
236264 crew  capricia
pi_184102891
Ik maak bijv voor de lunch klaar: 200 gram Japanse roerbak met wat rijst (50 gram) en 150 gram biefstuk reepjes (in sojasaus).
Of een variant hierop met kipspiesjes in limoensaus met koriander (staat nu in de koelkast voor morgen).

Of wrap met cottage cheese en zalm met sla.

En als ik kikkererwten met feta maak (salade), kom ik wel aan de kcals, maar niet aan de eiwitten.
En dat is nog maar lunch.. :{

Het gaat om vegetarische maaltijden met 40 gram proteïne (om en nabij). Alle recepten zijn welkom. :)
Definitely not CIA
pi_184103355
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:10 schreef capricia het volgende:

Het gaat om vegetarische maaltijden met 40 gram proteïne (om en nabij). Alle recepten zijn welkom. :)
Ik ben vegetariër, maar zonder wheypoeder kom ik niet gauw tot 40 g eiwit in een maaltijd volgens mij. Alleen ik gebruik dat ook niet vaak.

Dus eet tegenwoordig maar af en toe kip als variatie op ei en kwark. :T :@
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:24:24 #90
236264 crew  capricia
pi_184103604
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:19 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik ben vegetariër, maar zonder wheypoeder kom ik niet gauw tot 40 g eiwit in een maaltijd volgens mij. Alleen ik gebruik dat ook niet vaak.

Dus eet tegenwoordig maar af en toe kip als variatie op ei en kwark. :T :@
Ja. Ik begrijp je.
Tonijn een optie?

Dacht aan tonijn met bonen in een wrap of zo. Of als salade. Als afwisseling. Maar echt vegetarisch is dat niet.

Anders kom je snel uit in sojabonen alla tempeh en tofu (wat mijn gezin weer niet eet).

Ik eet 300 kcals ontbijt. 25 gram proteïne
500 lunch: 40 gram eiwit
600 avondeten: 40 gram proteïne.

Hoe ik dit vegetarisch moet doen, vind ik lastig.
Met een gezin.
Definitely not CIA
pi_184103956
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja. Ik begrijp je.
Tonijn een optie?

Dacht aan tonijn met bonen in een wrap of zo. Of als salade. Als afwisseling. Maar echt vegetarisch is dat niet.

Anders kom je snel uit in sojabonen alla tempeh en tofu (wat mijn gezin weer niet eet).
Alle tempeh en tofu niet? Zijn best wat mogelijkheden mee die niet per se veel op elkaar lijken.

Verder bijvoorbeeld moet een vegetarische linzencurry wel in goede aarde moeten kunnen vallen denk ik.

Bedankt voor de tip. Vis heb at ik al amper voordat ik vegetariër werd, dus zou wel een leuk nieuw experiment kunnen zijn om te leren eten.
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:36:47 #92
236264 crew  capricia
pi_184104213
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:31 schreef Chia het volgende:

[..]

Alle tempeh en tofu niet? Zijn best wat mogelijkheden mee die niet per se veel op elkaar lijken.

Verder bijvoorbeeld moet een vegetarische linzencurry wel in goede aarde moeten kunnen vallen denk ik.

Bedankt voor de tip. Vis heb at ik al amper voordat ik vegetariër werd, dus zou wel een leuk nieuw experiment kunnen zijn om te leren eten.
Ik zal daar meer mee moeten experimenteren. Tofu en tempeh. Ga ik doen.
Als we Indonesisch uit eten gaan, lusten ze het wel. :D
Maar ja, Dan is het vaak weer erg zoet klaar gemaakt. En wie lust dat niet. :)
Definitely not CIA
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 22:49:25 #93
5428 crew  miss_sly
pi_184104855
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik zal daar meer mee moeten experimenteren. Tofu en tempeh. Ga ik doen.
Als we Indonesisch uit eten gaan, lusten ze het wel. :D
Maar ja, Dan is het vaak weer erg zoet klaar gemaakt. En wie lust dat niet. :)
Tofu kun je bijna net zo marineren als vlees. Of simpelweg in blokjes opbakken met wat knoflook en afblussen met wat ketjap manis.

Er zijn ook veel groenteburgers met eiwit zodat ze als vleesvervangers kunnen dienen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 23:04:30 #94
236264 crew  capricia
pi_184105728
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 22:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tofu kun je bijna net zo marineren als vlees. Of simpelweg in blokjes opbakken met wat knoflook en afblussen met wat ketjap manis.

Er zijn ook veel groenteburgers met eiwit zodat ze als vleesvervangers kunnen dienen.
Tofu is ook sojabonen toch?
(Geen negatief oordeel)
Definitely not CIA
  Moderator zondag 30 december 2018 @ 23:32:08 #95
5428 crew  miss_sly
pi_184107246
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 23:04 schreef capricia het volgende:

[..]

Tofu is ook sojabonen toch?
(Geen negatief oordeel)
Klopt. Het is ook niet iets waarvan ik iedere dag grote hoeveelheden zou eten, maar het past prima 8n een gevarieerd, gezond, eiwitrijk eetpatroon.

Je zou ook kunnen overwegen om een paar glazen magere melk pe4 dag te drinken, misschien?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 31 december 2018 @ 13:45:54 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184120139
Zo.. Laatste workout van 't jaar gehad. Zoals gehoopt snatch, clean and jerk en tot slot de deadlift.
Gewoon richting 1rm of wat goed voelt.
Was lekkere afsluiting :)
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 13:52:52 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_184120347
De laatte afgesloten met een partnerwod :) ! 800m rennen, 100KB's/20kg plated above head, 100 too2bar/wallsits, 50 synchronized burpees, 400m sprint. Alles zga 50/50 gedaan behalve 't rennen natuurlijk.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_184121623
Lekker bezig hoor beide. :D

Ik ga vandaag alleen maar oliebollen vreten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_184121673
Gezwommen want sportschool is dicht O+ hopelijk lukt me dat morgen ook
pi_184122603
Hier ook afgesloten met een partner WOD. Met o.a. hang power cleans, wall balls, push jerks, burpees, blokje om rennen en deadlifts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')