abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184120507
Nou oké omdat het oudjaarsdag is, nog 1tje dan :')
in 2016 leerde ik een meid kennen via OkCupid, goede gesprekken, enorme klik mee, hartstikke tof. Ik besloot om een paar dagen later te vragen of ze wat wilde drinken, dat wilde ze wel bij haar thuis, kon niet weg maar wilde niet zeggen waarom... Eh oke?

Kom ik daar aan, word ik eerst begroet door een leuke hond O+ Altijd +1 En daarna begon het gedoe, althans... Ik vond het gedoe.
Het was een typische KlikShagGek ( :D ) Tattoo's, ketting met d'r naam er op, shag roken etc. We gingen wat TV kijken en heb echt 3-5 minuten moeten aanhoren wat ze wel niet allemaal goed vond aan Wilders en de PVV en had echt zo iets van eh... Oke, prima dat je dat stemt en dat je zo denkt, maar ik hoef dat niet te weten.. In ieder geval NIET op de eerste date.

Toen liepen we naar de auto :') En het eerste wat ze zei was "Hahaha, die auto is kankergay vriend" (Ging om een babyblauwe Twingo) gevolgd door "Gaan we volgende week met de hond wandelen?"

Heb haar aangegeven dat ik er thuis op terug kwam.
Ik thuis, eerst gevraagd waarom ze niet uit huis kon... Ze had een zoontje van 7, en een ex die haar zocht ( :') ) toen zei ik dat ik totaal geen interesse heb in iemand die verzwijgt dat ze een zoontje heeft, "gezocht" word door haar ex én die mijn auto (en daarmee ook mij?) beledigd.

Toen moest ik opkankeren :') _O- En dat heb ik toen ook gedaan met een druk op "Blokkeren"

:W
  maandag 31 december 2018 @ 14:24:12 #202
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_184121211
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 18:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, mijn dates kennelijk ook. En meer mensen hoeven er hun zegen niet over af te geven.
Je laat het wel af en toe doorschemeren hier, dus blijkbaar zoek je toch erkenning.
Bedankt Hans.
  maandag 31 december 2018 @ 14:47:48 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184121862
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 13:58 schreef MisterLastName het volgende:
in 2016 leerde ik een meid kennen via OkCupid, goede gesprekken, enorme klik mee, hartstikke tof. Ik besloot om een paar dagen later te vragen of ze wat wilde drinken, dat wilde ze wel bij haar thuis, kon niet weg maar wilde niet zeggen waarom... Eh oke?

Kom ik daar aan, word ik eerst begroet door een leuke hond O+ Altijd +1 En daarna begon het gedoe, althans... Ik vond het gedoe.
Het was een typische KlikShagGek ( :D ) Tattoo's, ketting met d'r naam er op, shag roken etc. We gingen wat TV kijken en heb echt 3-5 minuten moeten aanhoren wat ze wel niet allemaal goed vond aan Wilders en de PVV en had echt zo iets van eh... Oke, prima dat je dat stemt en dat je zo denkt, maar ik hoef dat niet te weten.. In ieder geval NIET op de eerste date.

Toen liepen we naar de auto :') En het eerste wat ze zei was "Hahaha, die auto is kankergay vriend" (Ging om een babyblauwe Twingo) gevolgd door "Gaan we volgende week met de hond wandelen?"

Ik thuis, eerst gevraagd waarom ze niet uit huis kon... Ze had een zoontje van 7, en een ex die haar zocht ( :') ) toen zei ik dat ik totaal geen interesse heb in iemand die verzwijgt dat ze een zoontje heeft, "gezocht" word door haar ex én die mijn auto (en daarmee ook mij?) beledigd.

Toen moest ik opkankeren :') _O- En dat heb ik toen ook gedaan met een druk op "Blokkeren"

Maar hoe kom je bij dat soort types uit. Was het niet al aan de foto te zien dat het zo'n type was?
pi_184122138
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 13:58 schreef MisterLastName het volgende:

Maar je had er eerst wel een klik mee? :?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_184122293
Ze had wel gelijk over die Twingo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 31 december 2018 @ 15:15:25 #206
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184122597
Ooh joh ik weet ook nog een leuk verhaal te vertellen. :Y
Heel lang geleden toen ik 17 was heb ik een keer afgesproken met een man. Maar hij was nogal....opdringerig zeg maar.
Ik als 17 jarig jochie was vrij bang en timide en was pas net uit de kast gekomen. Maar ik viel al wel op oudere mannen dus dacht ik zo van....misschien toch maar eens proberen ( de man in kwestie was 36)
Dus eenmaal afgesproken in de avond samen op het station en toen gingen we samen een wandeling maken. Al gouw wandelden we richting een plaats waar het vrij donker was en ik was eigenlijk best bang.
Opeens begon hij mij te vertellen hoe leuk hij mij vond en helemaal verliefd was op mij. Hij pakte mij beet en begon me te zoenen (we bevonden ons op dat moment op een verlaten weiland en er was niemand in de buurt).
Daarna greep hij mijn pik en fluisterde in mijn oor dat hij het jammer vond dat zo meteen zijn laatste trein zou vertrekken naar huis en wij dus niet veel tijd meer hadden, want anders zou hij mij ter plekke genomen hebben. :') Ondanks dat ik wel opgewonden was bekroop mij toch een onbehagelijk gevoel.
Afijn, terug gelopen naar het station en ik zou samen met hem wachten op zijn trein, er waren nog meer mensen daar. En wat deed die stomme lul....hij begon mij gewoon te zoenen waar al die mensen bij stonden.
Ik heb mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld op dat moment, mijn hoofd werd helemaal rood. Iedereen natuurlijk kijken naar ons. Ik schaamde me kapot.

Eenmaal weer thuis had ik toch heel sterk mijn twijfels en wist ik niet of ik hier wel mee verder wou gaan.
De volgende dag kreeg ik iedere 5 minuten een smsje van hem hoe veel hij wel niet van mij hield en dat we maar snel weer moesten afspreken. Echt freaking iedere 5 minuten.
Op een gegeven moment viel het zelfs mijn ouders op dat ik zo veel smsjes kreeg.
Later spraken we elkaar via MSN en toen maakte we een volgende afspraak. Dit keer zou ik naar zijn huis gaan in de avond, en hij zou voor mij koken.
Ik was bang, ik durfde eigenlijk ook niet meer. En het leek mij ook gewoon heel onverstandig.
Dus later heb ik hem toch maar gebeld en gezegd dat dit geen goed idee was en ik er liever mee wou stoppen. Hij was zwaar teleurgesteld en wou in ieder geval contact blijven houden....gewoon als vrienden. Dus ik had zoiets van...oke dat kan wel.
Maar hij bleef vreselijk opdringerig via MSN en ik werd er letterlijk helemaal gek van.
Dus op een gegeven moment zette ik mezelf offline in de hoop dat hij zou stoppen met steeds berichtjes te sturen. Dat deed hij.
En eindelijk kon ik ook eens even met mijn vrienden converseren zonder gestoord te worden door hem.
Uiteraard wachte ik ook af tot hij ook offline zou gaan zodat ik mezelf weer online kon zetten. En op een gegeven moment was hij dus offline. Dus ik weer online en dacht van....zucht...daar ben ik ff van af.
Opeens stuurde hij weer een bericht. :D ik was een vreselijke kankerhomo, en hij walgde van mij!
Ik heb hem toen meteen geblokkeerd en was er echt helemaal klaar mee.
En ik heb ook meteen een ander nummer genomen op mijn mobiel.
Dit was een date from hell. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 31-12-2018 15:24:06 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184122805
Tinder: allemaal idioten daar, een enkele uitzondering (toen ik erop zat dan).
  maandag 31 december 2018 @ 15:24:33 #208
475456 Samuel24
pi_184122853
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 15:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Tinder: allemaal idioten daar, een enkele uitzondering (toen ik erop zat dan).
_O- !
  maandag 31 december 2018 @ 16:04:18 #209
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_184123908
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:17 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Waarom zie je hem niet?
Ik zie hem wel, eens per twee weken een heel weekend. Maar dat is meer omdat co-ouderschap moeilijk te realiseren is.

Het is geen onwil van de moeder bijvoorbeeld.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_184124385
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 14:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar hoe kom je bij dat soort types uit. Was het niet al aan de foto te zien dat het zo'n type was?
Nee, ze had 2 foto's 1 met d'r hondje en 1 van d'r gezicht :')
pi_184124447
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar je had er eerst wel een klik mee? :?
Had er een klik mee, absoluut.
Maar het ging nooit over dat soort zaken op app, we praatte veel, maar gesprekken namen nooit zó'n wending.
Ze wilde haar "ware ik" bewaren voor op haar date :') Nou___! Dat is zéker gelukt.
pi_184124514
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 16:21 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Had er een klik mee, absoluut.
Maar het ging nooit over dat soort zaken op app, we praatte veel, maar gesprekken namen nooit zó'n wending.
Ze wilde haar "ware ik" bewaren voor op haar date :') Nou___! Dat is zéker gelukt.
_O-
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 16:55:44 #213
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184125378
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 15:15 schreef Samuel24 het volgende:
Ooh joh ik weet ook nog een leuk verhaal te vertellen. :Y
Heel lang geleden toen ik 17 was heb ik een keer afgesproken met een man. Maar hij was nogal....opdringerig zeg maar.
Ik als 17 jarig jochie was vrij bang en timide en was pas net uit de kast gekomen. Maar ik viel al wel op oudere mannen dus dacht ik zo van....misschien toch maar eens proberen ( de man in kwestie was 36)
Dus eenmaal afgesproken in de avond samen op het station en toen gingen we samen een wandeling maken. Al gouw wandelden we richting een plaats waar het vrij donker was en ik was eigenlijk best bang.
Opeens begon hij mij te vertellen hoe leuk hij mij vond en helemaal verliefd was op mij. Hij pakte mij beet en begon me te zoenen (we bevonden ons op dat moment op een verlaten weiland en er was niemand in de buurt).
Daarna greep hij mijn pik en fluisterde in mijn oor dat hij het jammer vond dat zo meteen zijn laatste trein zou vertrekken naar huis en wij dus niet veel tijd meer hadden, want anders zou hij mij ter plekke genomen hebben. :') Ondanks dat ik wel opgewonden was bekroop mij toch een onbehagelijk gevoel.
Afijn, terug gelopen naar het station en ik zou samen met hem wachten op zijn trein, er waren nog meer mensen daar. En wat deed die stomme lul....hij begon mij gewoon te zoenen waar al die mensen bij stonden.
Ik heb mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld op dat moment, mijn hoofd werd helemaal rood. Iedereen natuurlijk kijken naar ons. Ik schaamde me kapot.

Eenmaal weer thuis had ik toch heel sterk mijn twijfels en wist ik niet of ik hier wel mee verder wou gaan.
De volgende dag kreeg ik iedere 5 minuten een smsje van hem hoe veel hij wel niet van mij hield en dat we maar snel weer moesten afspreken. Echt freaking iedere 5 minuten.
Op een gegeven moment viel het zelfs mijn ouders op dat ik zo veel smsjes kreeg.
Later spraken we elkaar via MSN en toen maakte we een volgende afspraak. Dit keer zou ik naar zijn huis gaan in de avond, en hij zou voor mij koken.
Ik was bang, ik durfde eigenlijk ook niet meer. En het leek mij ook gewoon heel onverstandig.
Dus later heb ik hem toch maar gebeld en gezegd dat dit geen goed idee was en ik er liever mee wou stoppen. Hij was zwaar teleurgesteld en wou in ieder geval contact blijven houden....gewoon als vrienden. Dus ik had zoiets van...oke dat kan wel.
Maar hij bleef vreselijk opdringerig via MSN en ik werd er letterlijk helemaal gek van.
Dus op een gegeven moment zette ik mezelf offline in de hoop dat hij zou stoppen met steeds berichtjes te sturen. Dat deed hij.
En eindelijk kon ik ook eens even met mijn vrienden converseren zonder gestoord te worden door hem.
Uiteraard wachte ik ook af tot hij ook offline zou gaan zodat ik mezelf weer online kon zetten. En op een gegeven moment was hij dus offline. Dus ik weer online en dacht van....zucht...daar ben ik ff van af.
Opeens stuurde hij weer een bericht. :D ik was een vreselijke kankerhomo, en hij walgde van mij!
Ik heb hem toen meteen geblokkeerd en was er echt helemaal klaar mee.
En ik heb ook meteen een ander nummer genomen op mijn mobiel.
Dit was een date from hell. :')
HAAAAAAA! _O-
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 31 december 2018 @ 16:56:33 #214
475456 Samuel24
pi_184125397
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 16:55 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

HAAAAAAA! _O-
Daaaag. :')
pi_184125537
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef bascross het volgende:

[..]

Je laat het wel af en toe doorschemeren hier, dus blijkbaar zoek je toch erkenning.
Het is wat meid, mensen die antwoorden geven op vragen.
pi_184126206
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef bascross het volgende:

[..]

:D
pi_184126230
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
:') _O- erg he
pi_184128944
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Is dat zo?! Ik ben 1x in mijn leven bij een jongen die ik net had ontmoet in bed beland, dat is over 3 dagen exact 8 jaar geleden, ik heb na die nacht nog 2 nachten thuis geslapen, ben toen weer bij hem gaan slapen en ben nooit meer weggegaan.. We hebben ondertussen 2 prachtige kinderen samen en gaan volgend jaar trouwen.
Hier hetzelfde. Volgende maand zijn we 10 jaar samen en we zijn vandaag exact 8 jaar en 4 maanden getrouwd. O+ Helaas geen kindjes hier, maar wel nog steeds super gelukkig. Wij leerden elkaar via Hyves kennen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_184129150
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En, eerlijk is eerlijk: de foto’s. Dus aantrekkelijk en ik wil aan de hand van de foto’s ook vast kunnen stellen dat iemand geen overgewicht heeft. Lekker oppervlakkig enzo, maar ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen, of in ieder geval vrouwen die ik aantrekkelijk vind.
Inderdaad oppervlakkig. Ik ben dik door de chronische ziekte lipoedeem en niet door teveel eten, maar desondanks ben ik nog steeds een mooie vrouw. Dat heb ik dit jaar extra goed geleerd doordat ik een make-over kreeg. Slank is niet perse mooi en andersom. Bodyshaming zou eens moeten stoppen.
pi_184129230
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Inderdaad oppervlakkig. Ik ben dik door de chronische ziekte lipoedeem en niet door teveel eten, maar desondanks ben ik nog steeds een mooie vrouw. Dat heb ik dit jaar extra goed geleerd doordat ik een make-over kreeg. Slank is niet perse mooi en andersom. Bodyshaming zou eens moeten stoppen.
Hoezo is dat bodyshaming als ik dat niet aantrekkelijk vind?
pi_184129510
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo is dat bodyshaming als ik dat niet aantrekkelijk vind?
Ik doel vooral op de zin ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen. Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren, zoals ik die ook heb. Stemgeluid en schrijfwijze zijn bij mij heel belangrijk. En hij moet minstens 1.80 zijn, ondanks dat ik maar klein ben.
  maandag 31 december 2018 @ 20:26:36 #222
475456 Samuel24
pi_184130370
quote:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Daarom word ik ook zo boos als mensen met dit soort nonsens aankomen.
Vrouwen die een beetje overgewicht hebben kunnen ook heel mooi zijn.
Weetje wat gewoon het probleem is. Mensen zijn tegenwoordig gewoon te veeleisend. Er mag tegenwoordig echt helemaal niks aan je mankeren...want dan deug je al meteen niet meer.
Dat vind ik echt een hele onmenselijke mentaliteit.
pi_184130408
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:43 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik doel vooral op de zin ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen. Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren, zoals ik die ook heb. Stemgeluid en schrijfwijze zijn bij mij heel belangrijk. En hij moet minstens 1.80 zijn, ondanks dat ik maar klein ben.
Kleiner dan 1.80 zijn kan gewoon nog steeds mooi zijn. Wat ben jij een kortzichtig en oppervlakkig wicht zeg.
  maandag 31 december 2018 @ 20:29:28 #224
475456 Samuel24
pi_184130430
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 20:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Kleiner dan 1.80 zijn kan gewoon nog steeds mooi zijn. Wat ben jij een kortzichtig en oppervlakkig wicht zeg.
Waarom zijn vrouwen die een paar kilo meer zijn meteen onaantrekkelijk eigenlijk? :')
pi_184131138
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 20:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik was al aan het wachten op zo’n reactie. Point Made. Mij maakt het geen ruk uit hoe lang iemand is. Dit is hetzelfde als wat ik zeg over dat ik wel dik ben maar niet lelijk. Dat schijnt volgens sommigen ook een onmogelijke combi te zijn.
pi_184131347
Snelkookpan, snelkookpan!
pi_184134183
Kan niet meepraten heb letterlijk maar 3 matches gehad op blendr in een jaar tijd. En die zeiden vervolgens niets terug. Ze ruiken vast een slechte personality via het internet. Sophisticated hi-tech shit die vrouwen hoor.
pi_184134698
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 12:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Oké, de Italiaan.

Dus ik had via tinder contact met wat een leuke Italiaanse vent leek. Hij was ook wel sexy enzo, en ik heb 'n zwak voor Italiaans. Paar weken geappt, hij ging net drie weken op vakantie in Italië toen we matchten.

Uiteindelijk wat afgesproken maar op de dag van de date appt ie een uurtje of drie vooraf af want hij had heel de dag en avond afspraken op z'n werk.

Ik aangegeven van 'ja gast, leuk en aardig maar zoiets weet je vantevoren. Hier heb ik geen zin in, doei!'

Hij honderdduizend excuses gemaakt en bood aan de zaterdag naar mijn stad te komen voor 'n lunch.'Nou vooruit dan maar' we zouden nog appen over 't tijdstip. Die dag app ik smorgens om af te spreken maar krijg geen antwoord. Hele dag niks gehoord, zag wel dat ie snachts nog om 5 uur op z'n app gekeken had. Laat in de middag appt ie dat ie snachts ziek was geweest en weer van sorry sorry. Toen maar afgekapt. Nog maanden kreeg ik elke week a twee weken een appje van 'm met dat 't hem zo speet en of hij niet nog 'n kans kon krijgen tot ik 'm blokkeerde.

Oké... 't is dan nooit tot 'n date gekomen maar dit is wel 't raarste wat ik heb meegemaakt.
Jij hebt gewoon gedate met truimeneer van Yasmin23.
pi_184136941
quote:

[..]

Wat is dit nou weer voor onzin. Mensen vinden bepaalde dingen wel / niet aantrekkelijk, dat heeft niets te maken met bodyshaming.
pi_184136978
quote:

Dus omdat ik op slank val doe ik aan bodyshaming?

Dat slaat echt werkelijk nergens op. Ik heb gewoon een bepaalde voorkeur. De gedachte dat iedereen ook dik mooi zou moeten vinden is wellicht heel inclusief, maar totaal niet de realiteit.

Net zo goed als dat jij mij totaal niet aantrekkelijk hoeft te vinden. :)
pi_184136996
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:43 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Dus jij mag wel 1,80 als keiharde eis stellen, maar een ander moet vooral niets vinden over omvang.

Kom, dat snap je zelf toch ook wel dat dat hypocriet is.
pi_184136997
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 20:26 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Daarom word ik ook zo boos als mensen met dit soort nonsens aankomen.
Vrouwen die een beetje overgewicht hebben kunnen ook heel mooi zijn.
Weetje wat gewoon het probleem is. Mensen zijn tegenwoordig gewoon te veeleisend. Er mag tegenwoordig echt helemaal niks aan je mankeren...want dan deug je al meteen niet meer.
Dat vind ik echt een hele onmenselijke mentaliteit.
Ik geef gewoon aan waar ik op val. Punt. Dat is niet te politiek correctiseren, aangezien dat nu eenmaal vanuit je instinct komt.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 10:32:58 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184137364
Wellicht handig het hier over date ervaring en te hebben en niet over eisen?
pi_184137791
quote:

[..]

Het heeft niks met mooi en lelijk te maken maar met eerlijkheid en aantrekkingskracht. Als iemand veel zwaarder (of slanker, korter, onverzorgder etc) is dan op die paar fotootjes te zien is of gezegd dan zegt dat wat over hoe betrouwbaar (en zelfverzekerd) je bent. Gebrek daaraan is gewoon niet heel erg tof.

Heb ook ooit eens een date gehad met een dame die zichzelf al omschreef als ‘volslank’ en dat was aan de foto’s ook gewoon te zien, mooi gezichtje, goede uitstraling op de foto’s en leuke gesprekken online dus uiteindelijk afgesproken. Zij met de trein en ik met de auto naar Amsterdam gegaan voor een date, hebben we eerst allebei tien minuten zitten wachten terwijl we allebei al binnen waren. Blijkt ze sinds dat de foto’s genomen zijn nog 20kg aangekomen te zijn. Toen ik aangaf haar niet herkend te hebben tov de foto’s omdat ze nogal ‘uuhm, voller’ was zei ze ‘ik weet niet wat je bedoelt, ik heb dezelfde kleding als op de foto’s van de week nog aangehad en dat past nog prima dus ik ben nog helemaal hetzelfde’ en een lulverhaal over hoe media onrealistische verwachtingen scheppen en ik waarschijnlijk ook weer zo’n oppervlakkig knulletje (ben bijna 2 meter en 100kg) ben die alleen naar de buitenkant kijkt en een ‘echte’ vrouw niet kan handelen.

Heb haar maar verteld dat het probleem niet zozeer het feit was dat ze dik was (het stadium van volslank had ze objectief gezien inmiddels ruimschoots verlaten) maar meer het feit dat ze er niet eerlijk over was wat duidt op een gebrek aan betrouwbaarheid, zelfvertrouwen en de aangenomen slachtofferrol de echte letdowns waren en ik er weer vandoor ging en haar oprecht succes wenste met haar zoektocht.

Kreeg ik me toch een berg verwijten over me uitgestort over hoe ik oppervlakkig, arrogant en geïndoctrineerd door de media was en nooit meer iemand zo goed als zij zou vinden en ze blij was dat haar kinderen me nooit zouden leren kennen (bitch wat? Kinderen? Nooit wat over gehoord. Was een directe no-go geweest). Ja best joh, doei

Krijg ik de volgende dag een lange e-mail met excuses en een uitleg over haar hele situatie en de vraag of ik nog eens wil afspreken als ze wat beter in haar vel zat. Heb nog met de gedachte gespeeld om te reageren dat ze waarschijnlijk bedoelde als ze wat beter in haar vel past maar toch maar niet gedaan.
pi_184137846
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:11 schreef Deshain het volgende:

[..]

Het heeft niks met mooi en lelijk te maken maar met eerlijkheid en aantrekkingskracht. Als iemand veel zwaarder (of slanker, korter, onverzorgder etc) is dan op die paar fotootjes te zien is of gezegd dan zegt dat wat over hoe betrouwbaar (en zelfverzekerd) je bent. Gebrek daaraan is gewoon niet heel erg tof.

Heb ook ooit eens een date gehad met een dame die zichzelf al omschreef als ‘volslank’ en dat was aan de foto’s ook gewoon te zien, mooi gezichtje, goede uitstraling op de foto’s en leuke gesprekken online dus uiteindelijk afgesproken. Zij met de trein en ik met de auto naar Amsterdam gegaan voor een date, hebben we eerst allebei tien minuten zitten wachten terwijl we allebei al binnen waren. Blijkt ze sinds dat de foto’s genomen zijn nog 20kg aangekomen te zijn. Toen ik aangaf haar niet herkend te hebben tov de foto’s omdat ze nogal ‘uuhm, voller’ was zei ze ‘ik weet niet wat je bedoelt, ik heb dezelfde kleding als op de foto’s van de week nog aangehad en dat past nog prima dus ik ben nog helemaal hetzelfde’ en een lulverhaal over hoe media onrealistische verwachtingen scheppen en ik waarschijnlijk ook weer zo’n oppervlakkig knulletje (ben bijna 2 meter en 100kg) ben die alleen naar de buitenkant kijkt en een ‘echte’ vrouw niet kan handelen.

Heb haar maar verteld dat het probleem niet zozeer het feit was dat ze dik was (het stadium van volslank had ze objectief gezien inmiddels ruimschoots verlaten) maar meer het feit dat ze er niet eerlijk over was wat duidt op een gebrek aan betrouwbaarheid, zelfvertrouwen en de aangenomen slachtofferrol de echte letdowns waren en ik er weer vandoor ging en haar oprecht succes wenste met haar zoektocht.

Kreeg ik me toch een berg verwijten over me uitgestort over hoe ik oppervlakkig, arrogant en geïndoctrineerd door de media was en nooit meer iemand zo goed als zij zou vinden en ze blij was dat haar kinderen me nooit zouden leren kennen (bitch wat? Kinderen? Nooit wat over gehoord. Was een directe no-go geweest). Ja best joh, doei

Krijg ik de volgende dag een lange e-mail met excuses en een uitleg over haar hele situatie en de vraag of ik nog eens wil afspreken als ze wat beter in haar vel zat. Heb nog met de gedachte gespeeld om te reageren dat ze waarschijnlijk bedoelde als ze wat beter in haar vel past maar toch maar niet gedaan.
Damn dit is wel echt een klote date geweest zeg.
pi_184137903
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Damn dit is wel echt een klote date geweest zeg.
Drie kwartier uit en thuis dus dat viel wel mee. Hele gedoe heeft niet meer dan 10 minuten geduurd.
pi_184137921
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:18 schreef Deshain het volgende:

[..]

Drie kwartier uit en thuis dus dat viel wel mee. Hele gedoe heeft niet meer dan 10 minuten geduurd.
Nah toch zonde van je tijd als het zo'n figuur blijkt te zijn.
pi_184138167
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:12 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik was al aan het wachten op zo’n reactie. Point Made. Mij maakt het geen ruk uit hoe lang iemand is. Dit is hetzelfde als wat ik zeg over dat ik wel dik ben maar niet lelijk. Dat schijnt volgens sommigen ook een onmogelijke combi te zijn.
Net zeg je dat ze 1.80m moeten zijn en nu maakt het niets meer uit? En je lelijkheid of mooiheid is geen universeel gegeven, deal with it.

Ik hou van slank, petite, volslank, klein, lang, blank, donker, oosters, zuiders... En ja, sommige dikke vrouwen vind ik ook mooi, mits het op de juiste plekken zit en relatief strak en goed verdeeld zit.

Ik deel mijn smaak wat dat betreft zelf niet op in categorieen. Het verschilt simpelweg per lichaam.
pi_184141084
Offtopic reacties opgeschoond.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 14:57:15 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184141147
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:18 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens andersom gehad. Vrouw was op de foto dik op een mooie lekkere manier.

Bleek ze in het echt enorm afgevallen. Had een maagverkleining laten doen. ;(

Wordt je ook niet vrolijk van
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:10:16 #241
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184141271
Eigenlijk standaard als ik iemand afwijs krijg ik een vinnige sneer na. Nog geen enkele man die denkt: 'Oké, jammer, next.'

Ik heb een ex drugsverslaafde gehad die helemaal strak stond alsnog, iemand met geheugenverlies door de zenuwen misschien (of een psychose gehad en daardoor hersenschade?), mannen liegen standaard over hun lengte op Tinder (waarom?) en mannen die over seks beginnen of dat ze van vrouwen op hoge hakken houden, die match hef ik gelijk op dan. Wat bezielt deze mensen? Waar zijn de normale mensen?
pi_184141308
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:10 schreef Mishu het volgende:
Eigenlijk standaard als ik iemand afwijs krijg ik een vinnige sneer na. Nog geen enkele man die denkt: 'Oké, jammer, next.'
En heb je al geprobeerd je afwijzing anders te brengen of andere mannen te daten? Een iets volwassener slag bijvoorbeeld.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:34:46 #243
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184141504
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:14 schreef Chia het volgende:

[..]

En heb je al geprobeerd je afwijzing anders te brengen of andere mannen te daten? Een iets volwassener slag bijvoorbeeld.
Een enkeling blijft vriendelijk.
pi_184141515
quote:

Ik heb een ex drugsverslaafde gehad die helemaal strak stond alsnog, iemand met geheugenverlies door de zenuwen misschien (of een psychose gehad en daardoor hersenschade?), mannen liegen standaard over hun lengte op Tinder (waarom?) en mannen die over seks beginnen of dat ze van vrouwen op hoge hakken houden, die match hef ik gelijk op dan. Wat bezielt deze mensen? Waar zijn de normale mensen?
Niet op Tinder. Duh.
pi_184141556
quote:

Je treft juist heel veel 'normale' mensen zo te horen ;)

Ik denk dat het iets met zekerheid over jezelf te maken heeft. Wie niet met een afwijzing om kan gaan is waarschijnlijk onzeker over zichzelf, en de afwijzing bevestigd dat beeld alleen maar verder. 'Jij bent niet goed genoeg'. Online dating is een heksenketel, zeker voor degenen (m/v maar vooral m) die geen 8+ aan uiterlijk hebben kan het frustrerend zijn.

Overigens waardeer ik een afwijzing juist wel, of in ieder geval meer dan wat verreweg de meeste vrouwen doen: namelijk niks meer van zich laten horen en je blokkeren/verwijderen

[ Bericht 7% gewijzigd door GlenSpey op 01-01-2019 15:48:32 ]
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:41:41 #246
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_184141557
ok dan maar omdat het 2019 is.
Tinderperiode, leuke dame met dito fotos, wel beetje aangebrand maar normaal gesprek al bij al. Maar we moesten wel snel afspreken want chatten vond ze maar niks... Was toevallig vrij dus we gingen die middag nog samen terrasje doen ergens in de stad. Wel spannend...maar ze bleek helemaal dezelfde van de foto's... ze wou samen wat drinken en stelde dan voor dat znaar de sexbions gaan waar we in de grote zaal gingen neuken... ze had me best al wat opgegeild dus mee ingestemd en wij daarheen... zaten 3 mannen in de zaal maar die verdwenen toen we begonnen te sexen... allemaal super geil tot ik foto's moest gaan nemen om naar haar vent door te sturen... nadien nog 1 appje of ik mee naar de parenclub ging maar zat toen helaas in het buitenland...
pi_184141710
quote:
Waar zijn de normale mensen?
Hehe, jij voldoet ook niet bepaald aan die omschrijving.
pi_184141882
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus jij mag wel 1,80 als keiharde eis stellen, maar een ander moet vooral niets vinden over omvang.

Kom, dat snap je zelf toch ook wel dat dat hypocriet is.
Ik had toch al aangegeven dat ik dat niet meende. Was benieuwd of daar een reactie op kwam. En verder is aantrekkingskracht inderdaad iets persoonlijks. Het maakt verder ook niet uit. Ik wens je een mooi jaar en mooie dates toe.

En ik ben het sowieso met jullie eens dat mensen niet moeten liegen over hoe ze eruit zien en duidelijke recente foto’s moeten plaatsen.
pi_184141922
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Net zeg je dat ze 1.80m moeten zijn en nu maakt het niets meer uit? En je lelijkheid of mooiheid is geen universeel gegeven, deal with it.

Ik hou van slank, petite, volslank, klein, lang, blank, donker, oosters, zuiders... En ja, sommige dikke vrouwen vind ik ook mooi, mits het op de juiste plekken zit en relatief strak en goed verdeeld zit.

Ik deel mijn smaak wat dat betreft zelf niet op in categorieen. Het verschilt simpelweg per lichaam.
Het verschilt idd per lichaam en ook per karakter. Een mooi karakter helpt ook bij het aantrekkelijk zijn, net als een kut karakter iemand ook lelijk kan maken. Verder snap ik je helemaal. Het maakt ook niet uit. Ik vind niet iedereen knap en niet iedereen vindt mij knap. En dat hoeft ook niet. Als mijn man het maar vindt O+
pi_184142426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 14:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens andersom gehad. Vrouw was op de foto dik op een mooie lekkere manier.

Bleek ze in het echt enorm afgevallen. Had een maagverkleining laten doen. ;(

Wordt je ook niet vrolijk van
Sommige mensen worden slank ook echt niet mooier.
Had ooit een date met iemand die was wel wat te zwaar 10-15 kilo, maar was echt niets op aan te merken. Dat is niets geworden omdat ze een paniekaanval kreeg en mij naar huis stuurde, maar we hebben nog wel contact.. Ze is nu flink afgevallen en is van "te zwaar, maar mooi" naar "Op gezond gewicht maar plork" gegaan, zonde.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 16:39:55 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184142493
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:36 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Sommige mensen worden slank ook echt niet mooier.
Had ooit een date met iemand die was wel wat te zwaar 10-15 kilo, maar was echt niets op aan te merken. Dat is niets geworden omdat ze een paniekaanval kreeg en mij naar huis stuurde, maar we hebben nog wel contact.. Ze is nu flink afgevallen en is van "te zwaar, maar mooi" naar "Op gezond gewicht maar plork" gegaan, zonde.
En als het dan met sporten is dan is dat nog tot daaraan toe. Maar ik ben dus wel eens beland in bed met ene die een maagverkleining had laten doen en dan dus veel te snel is afgevallen. Echt compleet verwoest, ik schrok er echt van dat te zien. Dan had ze nog beter dik kunnen blijven.
pi_184142603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En als het dan met sporten is dan is dat nog tot daaraan toe. Maar ik ben dus wel eens beland in bed met ene die een maagverkleining had laten doen en dan dus veel te snel is afgevallen. Echt compleet verwoest, ik schrok er echt van dat te zien. Dan had ze nog beter dik kunnen blijven.
Ja, als je in 3 maanden 40 kilo afvalt blijft er niet veel over ;(
Maar sowieso als je +50 kilo kwijt moet en je doet dit met alleen een verkleining en je sport er niet bij maar eet alleen minder dan is kans op een lichaam wat niet meer mooi is best groot.

Kennis van mij is met een Gastric Bypass 105 kilo afgevallen, echt belachelijk veel, in 2 jaar tijd. Die kan amper 1 bolletje kaas op en ze moet vitamines slikken maar is wel iedere dag aan het sporten geslagen en haar huid is super strak. Zelf zegt ze dat ze er niets aan heeft laten doen en dat het komt door het vele sporten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184142694
quote:

[..]

Ook wel eens met een meid in bed beland die flink wat kilos was kwijt geraakt, was een flinke lading overtollig vel.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 16:56:49 #254
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_184142789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:36 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ze is nu flink afgevallen en is van "te zwaar, maar mooi" naar "Op gezond gewicht maar plork" gegaan, zonde.
Want haar teveel aan vel is over haar gezicht gaan hangen? Of wat?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_184142990
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Want haar teveel aan vel is over haar gezicht gaan hangen? Of wat?
Nee, maar ze heeft een enorm ingevallen bekkie gekregen..
pi_184143218
Volgens haar kon zij geesten zien
pi_184143745
Waarom krijg jij geen maagverkleining B?
pi_184144424
Ik snap niet dat ze het vel niet weghalen.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 18:50:04 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184144438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 18:48 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik snap niet dat ze het vel niet weghalen.
Is ook weer een kostbare pijnlijke operatie natuurlijk
pi_184147361
quote:
Maar ik ben dus wel eens beland in bed met ene die een maagverkleining had laten doen en dan dus veel te snel is afgevallen. Echt compleet verwoest, ik schrok er echt van dat te zien. Dan had ze nog beter dik kunnen blijven.
Dat heeft ook wel te maken met hoe dik je bent denk ik. Als je 10 kilo overgewicht hebt heb je denk ik geen last van een verwoest lichaam als je afvalt zonder sporten. 10 kilo valt te overzien. Maar als je 30, 40 of meer kilo overgewicht hebt dan kan je sporten wat je wil, maar blijf je volgens mij altijd wel sporen zien van dat je dik bent geweest.
pi_184148120
quote:

Ex drugsverslaafde moet je toch wel aan iemand kunnen zien? :o

Haha vooral dat seks gelul.. Mannen zijn mafkezen. Maar ik had dates via Tinder en deze koos ik best zorgvuldig uit, ik deed altijd een check via social media bijvoorbeeld :') . Maar als ik afsprak waren ze wel 'normaal' maar dan was toch het merendeel aan het proberen om meer gedaan te krijgen. Maarja dat kan ook liggen aan afkomst bedenk ik me, Nederlanders zijn altijd zo direct en vinden het normaal om te zoenen&Seks te hebben op eerste dates.
pi_184148402
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat heeft ook wel te maken met hoe dik je bent denk ik. Als je 10 kilo overgewicht hebt heb je denk ik geen last van een verwoest lichaam als je afvalt zonder sporten. 10 kilo valt te overzien. Maar als je 30, 40 of meer kilo overgewicht hebt dan kan je sporten wat je wil, maar blijf je volgens mij altijd wel sporen zien van dat je dik bent geweest.
Je blijft dan wel sporen zien inderdaad. Maar ik heb er wel respect voor als het iemand lukt. En als ik met iemand in bed zou belanden die ook heel veel is afgevallen en je daar nog de nasleep van ziet (Buikschort) zou dat niet per definitie een dealbreaker zijn, zou er juist veel respect voor hebben dat het iemand is gelukt!
  dinsdag 1 januari 2019 @ 21:26:32 #263
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184148600
Nooit een gekke date gehad. Wel dames leren kennen die ONS per definitie van te voor afwezen maar vervolgens mij overhalen om bij hen te slapen.
pi_184152116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:26 schreef Ciclon het volgende:
Nooit een gekke date gehad. Wel dames leren kennen die ONS per definitie van te voor afwezen maar vervolgens mij overhalen om bij hen te slapen.
en toen hing je hem er toch maar in of hield je je poot stijf (huehue)?
pi_184153595
Ik zit niet op datingapps maar werd wel eens benaderd via Couchsurfing, gewoon door random mannen. Is nu twee keer gebeurd, ze doen ook altijd of het iets casuals en onschuldigs is.

De eerste was eng want die begon mij te schrijven en bleef maar aandringen op een drankje bij hem thuis, diezelfde avond, al had ik al drie keer duidelijk nee gezegd. Ik probeerde nog "Wil je anders morgen overdag?" maar hij was heel dwingend, moest per se nu. Toen ik zei dat ik niet dronk, zei hij dat het ook thee mocht zijn, toen ik zei dat ik 's avonds thuis afspreken bij een vreemde niet een heel fijn idee vond, zei dat hij dat hij gewoon niet kon slapen en dat is alles, en "Couchsurfen is immers altijd bij vreemden slapen". Toen ik me afvroeg hoe ik dan weer thuis kwam rond dat uur (het was al 21u of zelfs later) zei dat hij wel een taxi voor me zou bestellen. De toon was gewoon niet goed, want hij luisterde niet naar mij.

Vanaf daar heb ik het ook maar genegeerd, vond het ook een eng idee dat ik onder andere omstandigheden best wel bij hem zou kunnen hebben blijven slapen :S Hij had een leuk profiel en 35 normale referenties, had helemaal niet zo'n type verwacht. Heb het aan mijn huisgenoot laten lezen toen ik thuis kwam omdat ik nog twijfelde of ik niet te bangig was, maar die zei "Jezus" :D
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_184153656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:10 schreef Megara het volgende:
Ik zit niet op datingapps maar werd wel eens benaderd via Couchsurfing, gewoon door random mannen. Is nu twee keer gebeurd, ze doen ook altijd of het iets casuals en onschuldigs is.

De eerste was eng want die begon mij te schrijven en bleef maar aandringen op een drankje bij hem thuis, diezelfde avond, al had ik al drie keer duidelijk nee gezegd. Ik probeerde nog "Wil je anders morgen overdag?" maar hij was heel dwingend, moest per se nu. Toen ik zei dat ik niet dronk, zei hij dat het ook thee mocht zijn, toen ik zei dat ik 's avonds thuis afspreken bij een vreemde niet een heel fijn idee vond, zei dat hij dat hij gewoon niet kon slapen en dat is alles, en "Couchsurfen is immers altijd bij vreemden slapen". Toen ik me afvroeg hoe ik dan weer thuis kwam rond dat uur (het was al 21u of zelfs later) zei dat hij wel een taxi voor me zou bestellen. De toon was gewoon niet goed, want hij luisterde niet naar mij.

Vanaf daar heb ik het ook maar genegeerd, vond het ook een eng idee dat ik onder andere omstandigheden best wel bij hem zou kunnen hebben blijven slapen :S Hij had een leuk profiel en 35 normale referenties, had helemaal niet zo'n type verwacht. Heb het aan mijn huisgenoot laten lezen toen ik thuis kwam omdat ik nog twijfelde of ik niet te bangig was, maar die zei "Jezus" :D
Die had er vast zin in ofzo
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:20:31 #267
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184153761
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Haha vooral dat seks gelul.. Mannen zijn mafkezen. Maar ik had dates via Tinder en deze koos ik best zorgvuldig uit, ik deed altijd een check via social media bijvoorbeeld :') . Maar als ik afsprak waren ze wel 'normaal' maar dan was toch het merendeel aan het proberen om meer gedaan te krijgen. Maarja dat kan ook liggen aan afkomst bedenk ik me, Nederlanders zijn altijd zo direct en vinden het normaal om te zoenen&Seks te hebben op eerste dates.
Die check via social media vind ik wel herkenbaar.
pi_184153775
quote:

[..]

alsof alleen mannen op de 1e date sex willen(of alleen Nederlanders). toch al een paar keer meegemaakt dat de vrouw t initiatief nam tot sex(of daarover begon op whatsapp).

ik snap ook niet wat er mis mee is als beide dat gewoon willen.

mijn mafste date was met een tinderdate. bij mij thuis afgesproken en na 10 minuuten begon zn mn inrichting al aan te passen en plannen te maken voor een grote verbouwing 😂.

nooit meer gesproken na die avond.
pi_184153898
De ander was niet per se eng, en daar heb ik mee afgesproken gewoon omdat ik toch niks te doen heb in mijn saaie leven en wel benieuwd was of hij serieus booty zocht op CS door willekeurige meiden te DM'en. Dat deed hij dus inderdaad. Op zijn foto's leek hij in de 20, in het echt minstens 35 😂 Waarom liegen al die mensen zo vaak online, het lijkt namelijk vaker te gebeuren?

Hoe dan ook, we zijn naar een klein café gegaan en toen hij op een gegeven moment iets zei over waar hij in 1998 op stage was ofzo, zei ik dat ik toen nog niet eens op school zat. Toen vroeg ik hem ook maar meteen waarom hij met kinderen afspreekt op CS :D Beetje overdreven want ik ben gewoon 18+ maar alsnog, waarom denken mannen van in de 30 dat ik interesse heb 😂 Het gebeurt supervaak, terwijl niemand van mijn eigen leeftijd naar me omkijkt :D

Ik herinner me ook nog dat ik op een gegeven moment enthousiast over iets menstruatie-gerelateerds begon, en dat deed onze prachtige avond blijkbaar de das om, want na iets meer dan een uur stond hij op en zei "oké laten we dan maar gaan want ik moet nog wat in orde maken thuis" :D
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_184153902
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die check via social media vind ik wel herkenbaar.
Ja, moet toch ook wel vind ik :P
pi_184153989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:21 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

alsof alleen mannen op de 1e date sex willen(of alleen Nederlanders). toch al een paar keer meegemaakt dat de vrouw t initiatief nam tot sex(of daarover begon op whatsapp).

ik snap ook niet wat er mis mee is als beide dat gewoon willen.

mijn mafste date was met een tinderdate. bij mij thuis afgesproken en na 10 minuuten begon zn mn inrichting al aan te passen en plannen te maken voor een grote verbouwing 😂.

nooit meer gesproken na die avond.
Haha das ook gek ja! :P

Ach nee er is niks mis mee als je het wil, maar heb er zelf niks mee. Heb die behoefte ook niet om meteen tijdens de eerste date intiem te zijn. Nooit.
pi_184154008
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Die had er vast zin in ofzo
Ja duidelijk... maar ik vind het toch wel triest altijd. Nu moet je altijd op je hoede zijn over andermans intenties en heb je toch onwillekeurig die waakzaamheid, zelfs bij mannen die gewoon aardig zijn :/

En dan heb ik het nog niet eens over die geveinsde onschuldigheid die blijkbaar nodig is, of het vervolgens niet kunnen accepteren dat een meisje helemaal niet diezelfde zin in jou heeft (zoals die kerel).
pi_184154055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:35 schreef Megara het volgende:

[..]

Ja duidelijk... maar ik vind het toch wel triest altijd. Nu moet je altijd op je hoede zijn over andermans intenties en heb je toch onwillekeurig die waakzaamheid, zelfs bij mannen die gewoon aardig zijn :/

En dan heb ik het nog niet eens over die geveinsde onschuldigheid die blijkbaar nodig is, of het vervolgens niet kunnen accepteren dat een meisje helemaal niet diezelfde zin in jou heeft (zoals die kerel).
Ja joh, ga dan lekker in een club tegen een chick aan dansen en zo kijken of iemand er zin in heeft. Gaat echt nergens over eigenlijk :7
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:42:38 #274
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184154092
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja joh, ga dan lekker in een club tegen een chick aan dansen en zo kijken of iemand er zin in heeft. Gaat echt nergens over eigenlijk :7
Zoals iemand in dit topic al zei heb ik tijdens een date gewoon wel eens gezegd: 'Als je seks wilt prima, maar betaal er dan ook gewoon netjes voor bij een prostituee. En val mij er dan niet mee lastig'. _O-

De frustratie zat hoog toen na 10 mannen op een rij die probeerden seks te krijgen.
pi_184154559
Wat ik opzich wel typisch vind trouwens, want ik hoor veel vrouwen klagen over het op seks belust zijn van mannen en dat het een afknapper is enzo, maar gezien blijkbaar ZOveel mannen het doen zal het waarschijnlijk ook wel es succes hebben. Of waarom zouden ze het anders vrouw na vrouw na vrouw blijven proberen...

Zijn hier vrouwen die het wél leuk vinden als een (knappe) man over seks begint ?
pi_184154594
Als het een aantrekkelijke man is hoor je vrouwen daar ook niet over klagen.
Maar de meeste mannen die over seks beginnen zijn niet de mannen die ze voor het uitkiezen hebben, zeg maar :')
pi_184154852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:54 schreef MisterLastName het volgende:
Als het een aantrekkelijke man is hoor je vrouwen daar ook niet over klagen.
Maar de meeste mannen die over seks beginnen zijn niet de mannen die ze voor het uitkiezen hebben, zeg maar :')
Das niet waar hoor :P
pi_184155123
Nee, al helemaal niet over de chat. Komt wanhopig en opdringerig over. Seks ontstaat als je elkaar tijdens de date aantrekkelijk vindt, dan gebeurt het zoenen en in een later stadium seks vanzelf.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2019 @ 07:33:40 #279
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_184155195
Leuk topic dit (de rare dates dan :P ) :D

Ik kan me er eentje herinneren, die leerde ik via PaiQ kennen. We werden gematcht en we raakten in gesprek. Dat gesprek liep prima, en zelfs na het zien van de foto's bleef ze om te kletsen (meestal werd ik snel verwijderd :') ). Enfin, date gepland ergens in het centrum van Tilburg en afgesproken in de vooravond op een terras.

En toen sloeg het ineens om zodra we aan het praten waren :')

Wat ze tijdens het chatten helemaal niet had gezegd, is dat ze heel graag moeder wilde worden. Toen ging bij mij al een alarmbel rinkelen, maar die ging nog harder rinkelen toen ze zei dat ze het kind dan ook echt alleen op zou voeden, geen vader en zo. Alleen zij en dat kind, een alleenstaande moeder dus. Ik vroeg aan haar waarom ze dat juist op die manier wilde.

Ze vertrouwde mannen niet maar hield wel van seks :')

M.a.w. ik zou haar vol moeten blaffen en dat was het, een soort zaaddonor. Die alarmbel was inmiddels wel op het hele terras te horen denk ik :') Toen ik vroeg waarom ze dan niet 'gewoon' bij een spermabank ging kijken, zei ze dat dat geen optie was want dat vertrouwde ze ook niet :')

Ik heb toen mijn drinken betaald en haar veel succes gewenst in haar zoektocht, en ben toen naar huis gegaan. Toen ik daarna inlogde op PaiQ had ze me een kwaad afscheidsbericht gestuurd over 'dat ik geen rekening hield met haar gevoelens' en geblokt :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  woensdag 2 januari 2019 @ 09:12:23 #280
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184155650
quote:

[..]

Ik denk dat je de wereld misschien te veel opdeelt in simplistische stereotypes, als je denkt dat je drugsverslaving moet kunnen herkennen aan foto's en met een Facebook check denkt te kunnen zien of iemand snel seks wil.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:43 schreef GlenSpey het volgende:
Wat ik opzich wel typisch vind trouwens, want ik hoor veel vrouwen klagen over het op seks belust zijn van mannen en dat het een afknapper is enzo, maar gezien blijkbaar ZOveel mannen het doen zal het waarschijnlijk ook wel es succes hebben. Of waarom zouden ze het anders vrouw na vrouw na vrouw blijven proberen...

Zijn hier vrouwen die het wél leuk vinden als een (knappe) man over seks begint ?
In de praktijk betekent het vooral dat vrouwen gesocialiseerd zijn om zichzelf en de omgeving te overtuigen dat er 'meer' in zit dan seks. Seks moet onderdeel zijn van een poging om een relatie te doen ontwikkelen en mag toch niet te veel om rauwe aantrekkingskracht draaien. Iets dat vrouwen natuurlijk wel degelijk voelen.

[ Bericht 29% gewijzigd door PiyeReloaded op 02-01-2019 09:18:26 ]
  woensdag 2 januari 2019 @ 09:43:02 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184155936
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:33 schreef El_Thijs het volgende:

Ik kan me er eentje herinneren, die leerde ik via PaiQ kennen. We werden gematcht en we raakten in gesprek. Dat gesprek liep prima, en zelfs na het zien van de foto's bleef ze om te kletsen (meestal werd ik snel verwijderd :') ). Enfin, date gepland ergens in het centrum van Tilburg en afgesproken in de vooravond op een terras.

Wat ze tijdens het chatten helemaal niet had gezegd, is dat ze heel graag moeder wilde worden. Toen ging bij mij al een alarmbel rinkelen, maar die ging nog harder rinkelen toen ze zei dat ze het kind dan ook echt alleen op zou voeden, geen vader en zo. Alleen zij en dat kind, een alleenstaande moeder dus. Ik vroeg aan haar waarom ze dat juist op die manier wilde.

M.a.w. ik zou haar vol moeten blaffen en dat was het, een soort zaaddonor. Die alarmbel was inmiddels wel op het hele terras te horen denk ik :') Toen ik vroeg waarom ze dan niet 'gewoon' bij een spermabank ging kijken, zei ze dat dat geen optie was want dat vertrouwde ze ook niet :')

Ik heb toen mijn drinken betaald en haar veel succes gewenst in haar zoektocht, en ben toen naar huis gegaan. Toen ik daarna inlogde op PaiQ had ze me een kwaad afscheidsbericht gestuurd over 'dat ik geen rekening hield met haar gevoelens' en geblokt :')
Ik had haar geen succes gewenst. Je zal het maar als moeder hebben. :')
pi_184155957
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 09:12 schreef PiyeReloaded het volgende:
Ik denk dat je de wereld misschien te veel opdeelt in simplistische stereotypes, als je denkt dat je drugsverslaving moet kunnen herkennen aan foto's en met een Facebook check denkt te kunnen zien of iemand snel seks wil.
Een (drugs)verslaving zie je vaak wel. Met een social media check denk ik niet te kunnen zien of iemand seks wil, maar ik krijg door middel van een check op Instagram of Facebook wel een (soort van) beeld van of iemand 'normaal' of 'betrouwbaar' is. Sociaal is. Dat soort dingen.
pi_184156042
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 01:43 schreef GlenSpey het volgende:

Natuurlijk! Er zijn genoeg vrouwen die het wel leuk vinden en seks hebben. Maar ik heb voor mezelf niet echt die drang. Ik moet er niet aan denken om seks te hebben met iemand die ik nauwelijks ken, mezelf bloot te geven. Verschrikkelijk. Ik moet echt een binding voelen om intiem te zijn. Hoe aantrekkelijk iemand ook kan zijn, dat zou mij niet lukken. Vandaar dat ik dat soort dates echt faal vond. :P

Nee, het komt wanhopig over in mijn beleving. Maar er zijn genoeg vrouwen die het wel leuk vinden en zelf ook zo zijn, dus dat is prettig. :)
  woensdag 2 januari 2019 @ 09:58:01 #284
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184156074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:33 schreef El_Thijs het volgende:

Oog van de naald bro,
Als je haar had volgeblaft was de sociale dienst bij je langsgekomen voor haar bijstand en kinderalimentatie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2019 @ 10:24:57 #285
Brabo Bastard
pi_184156352
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 09:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik had haar geen succes gewenst. Je zal het maar als moeder hebben. :')
Ik ben erg netjes :') ;(

quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Oog van de naald bro,
Als je haar had volgeblaft was de sociale dienst bij je langsgekomen voor haar bijstand en kinderalimentatie
Ja en dat vooral dus. Dikke vinger drie bier, daar ga ik niet aan beginnen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:28:36 #286
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_184156379
Daarom, altijd condooms gebruiken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:30:43 #287
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184156398
Geweldig topic om door te spitten :D

Vergeleken met de meest bizarre verhalen hier lijken mijn dates gelukkig nog erg normaal. 90% van de gevallen pakten we tijdens de eerste date een informeel drankje in de bar of op het terras.

Het karigste wat ik heb meegemaakt was tijdens de eerste date na een aantal Lexa-berichtjes. Net zoals hierboven vermeld hadden we afgesproken in een lokaal barretje. Ze was duidelijk een paar jaar ouder dan dat ik was in die tijd, ze was ongeveer midden dertig. Tijdens de date vertelde ze dat ze op oudere mannen valt, het liefst met een baard. Daar zat ik dan, een aantal jaar jonger, jong gezicht en geen baard. Toen ze dat zei reageerde ik ook lachend met: "Nou succes, dan zit je bij mij verkeerd!"

De rest van de date nog wat casual over reizen gepraat, maar we wisten beiden dat het niets ging worden. Word ze plots opgebeld door een vriendin met 'een noodgeval', waardoor ze nu gelijk met spoed weg moest. Mijn reactie daarop was dan ook: "Ha, serieus? Gebruik je dat cliché smoesje?". Anyway, ze pakte haar tasje en vertrok erg snel. Fijne avond gewenst en nooit meer gezien naderhand natuurlijk.

Ze bleef erbij dat het echt was, maar tot op de dag van vandaag weet ik wel dat het een excuus was om beleefd afscheid te nemen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:31:36 #288
475456 Samuel24
pi_184156409
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:30 schreef Kaizen_ het volgende:
Geweldig topic om door te spitten :D

Vergeleken met de meest bizarre verhalen hier lijken mijn dates gelukkig nog erg normaal. 90% van de gevallen pakten we tijdens de eerste date een informeel drankje in de bar of op het terras. .
Wat fijn voor je. :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 januari 2019 @ 10:36:59 #289
Brabo Bastard
pi_184156474
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Daarom, altijd condooms gebruiken
Oh zeker wel :P

Niet echt een date deze, maar ik vond hem wel vermakelijk.

Ook alweer jaren geleden via PaiQ aan het chatten geslagen met een jongedame. Aardig en leuk, en een leuk gesprek in het begin. Ze was wel heel erg met het milieu begaan, en een echte 'dierenvriend'. Dat ik toen nog geen onraad rook lag misschien meer aan mezelf :')

Ze vertelde me dat ze een oud wagentje had maar die niet zo vaak gebruikte want dat was slecht voor het milieu. Prima, mag iedereen zelf weten. Waarop ik vertelde dat ik zowel een auto als een motor had, en ik er met de motor graag op uit trok om lekker te toeren O+

Dat had ik beter niet kunnen zeggen want toen ging het snel bergafwaarts _O-

"En je denkt toch niet dat ik bij je achterop ga zitten! Levensgevaarlijk, en je rijdt zeker ook veel te hard? Nee, ik denk er niet aan, om bij zo'n milieuvervuilend ding achterop te gaan!"

Ik moest hier best wel om lachen, vooral omdat ik zei dat een auto toch iets meer vervuilend is dan een motor. Maar dat was allemaal gelul en ik was zeker ook lid van een motorbende :')

Ik wilde toen nog wat tikken maar ik werd toen snel geblokt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 02-01-2019 10:45:27 ]
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:44:22 #290
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184156553
Verder kan ik me nog een date goed herinneren waarbij we ergens in het stadscentrum hadden afgesproken voor een rondje lopen en elkaar leren kennen. Via Tinder ontmoet, ze was enorm energiek, grappig en extrovert op de chat.

Tijdens de eerste ontmoeten bleek ze echter een klein, verlegen muisje te zijn. Er kwam bijna geen woord uit en de humor van de chat was ook nergens te bekennen. Na tien minuten wist ik al dat het helemaal niets ging worden en begon ik mezelf ook wat te misdragen, e.g. dingen doen of zeggen die ik normaal nooit zou doen omdat ik bang zou zijn het te verpesten. Ik begon de date meer als een experiment te zien. Kijken hoe ze zou reageren op ongepaste acties. Ik complimenteerde haar op haar 'mooi figuurtje', iets wat ik zelf nooit zou zeggen, zeker niet tijdens een eerste date. Ze zei ook al snel dat het 'not done' is om zoiets te zeggen, maar het kon me bar weinig schelen. Verder wilde ik haar uit 'r schulp trekken door haar hand te pakken en samen stom te dansen, maar dit kon ze natuurlijk ook niet waarderen. (Begrijpelijk overigens, maar het boeide me niets). Na een lekkere McFlurry hebben we ook afscheid genomen en elkaar nooit meer gezien. _O_
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 2 januari 2019 @ 10:48:14 #291
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184156593
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 17:34 schreef MisterLastName het volgende:
Raarste date moet overigens een date zijn geweest die vrij ongeplanned was.
Was bij vrienden en ze zei dat ze de trein ging pakken naar m'n woonplaats, treinstation was vlakbij vrienden waar ik op dat moment was dus had zoiets van prima, dan pikken we je op en gaan we daar zitten en als't klikt kunnen we altijd naar mijn huis.

Ze kwam aan en was op het eerste gezicht echt een hele leuke meid, ook meteen knuffelen en dat voelde meteen prima.
Komen we bij het huis van die vrienden aan, en toen sloeg ze om ( )

Een van die vrienden had een kat, zij was GEK (en ik bedoel echt G E K) op katten. Ze heeft dat beestje door dat halve huis achtervolgd, ik zat daar echt met een van hier tot polen.
Maar goed, dat was dat Toen besloten we maar even om wat Tomb Raider te spelen, want waarom niet toch ? Toen begon ze over dat ze Lara Croft echt wel zou doen en het voor een videospel écht een lekker wijf was en ze er enorm nat van werd..
Ik heb medelijden met haar, als ik het verhaal goed lees. Ze dacht een date te hebben, maar zat 'opgescheept' met jou en je hele vriendengroep? En daarnaast waren jullie aan het gamen? :D Dan snap ik dat ze al snel met de kat ging spelen.
pi_184157526
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:44 schreef Kaizen_ het volgende:
Verder kan ik me nog een date goed herinneren waarbij we ergens in het stadscentrum hadden afgesproken voor een rondje lopen en elkaar leren kennen. Via Tinder ontmoet, ze was enorm energiek, grappig en extrovert op de chat.

Tijdens de eerste ontmoeten bleek ze echter een klein, verlegen muisje te zijn. Er kwam bijna geen woord uit en de humor van de chat was ook nergens te bekennen. Na tien minuten wist ik al dat het helemaal niets ging worden en begon ik mezelf ook wat te misdragen, e.g. dingen doen of zeggen die ik normaal nooit zou doen omdat ik bang zou zijn het te verpesten. Ik begon de date meer als een experiment te zien. Kijken hoe ze zou reageren op ongepaste acties. Ik complimenteerde haar op haar 'mooi figuurtje', iets wat ik zelf nooit zou zeggen, zeker niet tijdens een eerste date. Ze zei ook al snel dat het 'not done' is om zoiets te zeggen, maar het kon me bar weinig schelen. Verder wilde ik haar uit 'r schulp trekken door haar hand te pakken en samen stom te dansen, maar dit kon ze natuurlijk ook niet waarderen. (Begrijpelijk overigens, maar het boeide me niets). Na een lekkere McFlurry hebben we ook afscheid genomen en elkaar nooit meer gezien. _O_
Dat klinkt wel als een stoere date _O_
pi_184159032
Vanochtend ook wel iets raars meegemaakt na afloop van een date :')
Had 1 jaartje terug een date met iemand en dat verliep niet heel soepel, zij zat niet lekker in d'r vel, ik zat niet lekker in m'n vel, dus was geen groot succes, klik was er wel online, maar irl niet, maar we gaven elkaar nog wel het voordeel van de twijfel.

in de loop van dat jaar hielden we contact, al wat sporadisch. Afgelopen maand begonnen we weer te praten, en vandaag vroeg ik of we in het kader van nieuw jaar, nieuwe kansen ( :') ) weer het daten konden oppikken... En serieus ze had geen idee meer wie ik was _O- Ze zei "Volgens mij hebben wij nooit gedate hoor _O- Lijkt mij niet anders had ik jou wel kunnen herinneren" dus ik zeggen hoe het zat en hoe de date verliep en ook wáar we elkaar leerde kennen.

En................. nu is ze stil :D :D :D :D Dus 2019 is inderdaad nieuwe ronden, nieuwe kansen, maar niet met haar blijkbaar :+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2019 13:18:04 ]
pi_184159102
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 10:48 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met haar, als ik het verhaal goed lees. Ze dacht een date te hebben, maar zat 'opgescheept' met jou en je hele vriendengroep? En daarnaast waren jullie aan het gamen? :D Dan snap ik dat ze al snel met de kat ging spelen.
Ze kwam terwijl ik met vrienden was opeens met het bericht dat ze de trein had gepakt naar mijn woonplaats, ik was toen met vrienden dus vroeg of het oke was dat die er ook even bij waren, konden we later wel naar mijn huis of i.i.g met z'n 2e zijn, dat was prima :D

Vervolgens kwam ze daar zelf met het idee om te gamen ( :') Hoe? ) en had ze Tomb Raider meegenomen :') Toen kwam een half relaas over hoe lekker Lara Croft was, en dat was allemaal naaaaaaaaaaaaaaa het katten gedoe. Overigens ging ze niet spelen met de kat, de kat was op zolder en het enige wat ze deed was "Kom maar poes, kom dan, tsktsktsk kom dan" roepen terwijl ze half door de flat heen rende, alle kamers door :')
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:38:18 #295
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_184159433
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:22 schreef MisterLastName het volgende:
Ze kwam terwijl ik met vrienden was opeens met het bericht dat ze de trein had gepakt naar mijn woonplaats, ik was toen met vrienden dus vroeg of het oke was dat die er ook even bij waren, konden we later wel naar mijn huis of i.i.g met z'n 2e zijn, dat was prima

Vervolgens kwam ze daar zelf met het idee om te gamen ( Hoe? ) en had ze Tomb Raider meegenomen Toen kwam een half relaas over hoe lekker Lara Croft was, en dat was allemaal naaaaaaaaaaaaaaa het katten gedoe. Overigens ging ze niet spelen met de kat, de kat was op zolder en het enige wat ze deed was "Kom maar poes, kom dan, tsktsktsk kom dan" roepen terwijl ze half door de flat heen rende, alle kamers door
*proest*

Heerlijke aanvulling! Het verhaal is er nog geweldiger door geworden!! :D
pi_184159501
Dat was best een gekkie :') Iets meer dan 7 jaar geleden, en die date zal mij áltijd bij blijven.
  woensdag 2 januari 2019 @ 13:44:08 #297
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184159578
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:17 schreef MisterLastName het volgende:
Vanochtend ook wel iets raars meegemaakt na afloop van een date :')
Had 1 jaartje terug een date met iemand en dat verliep niet heel soepel, zij zat niet lekker in d'r vel, ik zat niet lekker in m'n vel, dus was geen groot succes, klik was er wel online, maar irl niet, maar we gaven elkaar nog wel het voordeel van de twijfel.

in de loop van dat jaar hielden we contact, al wat sporadisch. Afgelopen maand begonnen we weer te praten, en vandaag vroeg ik of we in het kader van nieuw jaar, nieuwe kansen ( :') ) weer het daten konden oppikken... En serieus ze had geen idee meer wie ik was _O- Ze zei "Volgens mij hebben wij nooit gedate hoor _O- Lijkt mij niet anders had ik jou wel kunnen herinneren" dus ik zeggen hoe het zat en hoe de date verliep en ook wáar we elkaar leerde kennen.

En................. nu is ze stil :D :D :D :D Dus 2019 is inderdaad nieuwe ronden, nieuwe kansen, maar niet met haar blijkbaar :+
Auw!
pi_184159747
Ja, ach. Hoort er ook bij _O-
pi_184161240
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 13:22 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ze kwam terwijl ik met vrienden was opeens met het bericht dat ze de trein had gepakt naar mijn woonplaats, ik was toen met vrienden dus vroeg of het oke was dat die er ook even bij waren, konden we later wel naar mijn huis of i.i.g met z'n 2e zijn, dat was prima :D

Vervolgens kwam ze daar zelf met het idee om te gamen ( :') Hoe? ) en had ze Tomb Raider meegenomen :') Toen kwam een half relaas over hoe lekker Lara Croft was, en dat was allemaal naaaaaaaaaaaaaaa het katten gedoe. Overigens ging ze niet spelen met de kat, de kat was op zolder en het enige wat ze deed was "Kom maar poes, kom dan, tsktsktsk kom dan" roepen terwijl ze half door de flat heen rende, alle kamers door :')
Dit is goud! Bedankt voor het delen! :D
All those moments will be lost in time, like tears in rain.
pi_184161397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 15:00 schreef Toolshed het volgende:

[..]

Dit is goud! Bedankt voor het delen! :D
Vooral erg bizar :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')