abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184131347
Snelkookpan, snelkookpan!
pi_184134183
Kan niet meepraten heb letterlijk maar 3 matches gehad op blendr in een jaar tijd. En die zeiden vervolgens niets terug. Ze ruiken vast een slechte personality via het internet. Sophisticated hi-tech shit die vrouwen hoor.
pi_184134698
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 12:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Oké, de Italiaan.

Dus ik had via tinder contact met wat een leuke Italiaanse vent leek. Hij was ook wel sexy enzo, en ik heb 'n zwak voor Italiaans. Paar weken geappt, hij ging net drie weken op vakantie in Italië toen we matchten.

Uiteindelijk wat afgesproken maar op de dag van de date appt ie een uurtje of drie vooraf af want hij had heel de dag en avond afspraken op z'n werk.

Ik aangegeven van 'ja gast, leuk en aardig maar zoiets weet je vantevoren. Hier heb ik geen zin in, doei!'

Hij honderdduizend excuses gemaakt en bood aan de zaterdag naar mijn stad te komen voor 'n lunch.'Nou vooruit dan maar' we zouden nog appen over 't tijdstip. Die dag app ik smorgens om af te spreken maar krijg geen antwoord. Hele dag niks gehoord, zag wel dat ie snachts nog om 5 uur op z'n app gekeken had. Laat in de middag appt ie dat ie snachts ziek was geweest en weer van sorry sorry. Toen maar afgekapt. Nog maanden kreeg ik elke week a twee weken een appje van 'm met dat 't hem zo speet en of hij niet nog 'n kans kon krijgen tot ik 'm blokkeerde.

Oké... 't is dan nooit tot 'n date gekomen maar dit is wel 't raarste wat ik heb meegemaakt.
Jij hebt gewoon gedate met truimeneer van Yasmin23.
pi_184136941
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Inderdaad oppervlakkig. Ik ben dik door de chronische ziekte lipoedeem en niet door teveel eten, maar desondanks ben ik nog steeds een mooie vrouw. Dat heb ik dit jaar extra goed geleerd doordat ik een make-over kreeg. Slank is niet perse mooi en andersom. Bodyshaming zou eens moeten stoppen.
Wat is dit nou weer voor onzin. Mensen vinden bepaalde dingen wel / niet aantrekkelijk, dat heeft niets te maken met bodyshaming.
pi_184136978
quote:

Inderdaad oppervlakkig. Ik ben dik door de chronische ziekte lipoedeem en niet door teveel eten, maar desondanks ben ik nog steeds een mooie vrouw. Dat heb ik dit jaar extra goed geleerd doordat ik een make-over kreeg. Slank is niet perse mooi en andersom. Bodyshaming zou eens moeten stoppen.
Dus omdat ik op slank val doe ik aan bodyshaming?

Dat slaat echt werkelijk nergens op. Ik heb gewoon een bepaalde voorkeur. De gedachte dat iedereen ook dik mooi zou moeten vinden is wellicht heel inclusief, maar totaal niet de realiteit.

Net zo goed als dat jij mij totaal niet aantrekkelijk hoeft te vinden. :)
pi_184136996
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:43 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik doel vooral op de zin ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen. Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren, zoals ik die ook heb. Stemgeluid en schrijfwijze zijn bij mij heel belangrijk. En hij moet minstens 1.80 zijn, ondanks dat ik maar klein ben.
Dus jij mag wel 1,80 als keiharde eis stellen, maar een ander moet vooral niets vinden over omvang.

Kom, dat snap je zelf toch ook wel dat dat hypocriet is.
pi_184136997
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 20:26 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Daarom word ik ook zo boos als mensen met dit soort nonsens aankomen.
Vrouwen die een beetje overgewicht hebben kunnen ook heel mooi zijn.
Weetje wat gewoon het probleem is. Mensen zijn tegenwoordig gewoon te veeleisend. Er mag tegenwoordig echt helemaal niks aan je mankeren...want dan deug je al meteen niet meer.
Dat vind ik echt een hele onmenselijke mentaliteit.
Ik geef gewoon aan waar ik op val. Punt. Dat is niet te politiek correctiseren, aangezien dat nu eenmaal vanuit je instinct komt.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 10:32:58 #233
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184137364
Wellicht handig het hier over date ervaring en te hebben en niet over eisen?
pi_184137791
quote:

[..]

Het heeft niks met mooi en lelijk te maken maar met eerlijkheid en aantrekkingskracht. Als iemand veel zwaarder (of slanker, korter, onverzorgder etc) is dan op die paar fotootjes te zien is of gezegd dan zegt dat wat over hoe betrouwbaar (en zelfverzekerd) je bent. Gebrek daaraan is gewoon niet heel erg tof.

Heb ook ooit eens een date gehad met een dame die zichzelf al omschreef als ‘volslank’ en dat was aan de foto’s ook gewoon te zien, mooi gezichtje, goede uitstraling op de foto’s en leuke gesprekken online dus uiteindelijk afgesproken. Zij met de trein en ik met de auto naar Amsterdam gegaan voor een date, hebben we eerst allebei tien minuten zitten wachten terwijl we allebei al binnen waren. Blijkt ze sinds dat de foto’s genomen zijn nog 20kg aangekomen te zijn. Toen ik aangaf haar niet herkend te hebben tov de foto’s omdat ze nogal ‘uuhm, voller’ was zei ze ‘ik weet niet wat je bedoelt, ik heb dezelfde kleding als op de foto’s van de week nog aangehad en dat past nog prima dus ik ben nog helemaal hetzelfde’ en een lulverhaal over hoe media onrealistische verwachtingen scheppen en ik waarschijnlijk ook weer zo’n oppervlakkig knulletje (ben bijna 2 meter en 100kg) ben die alleen naar de buitenkant kijkt en een ‘echte’ vrouw niet kan handelen.

Heb haar maar verteld dat het probleem niet zozeer het feit was dat ze dik was (het stadium van volslank had ze objectief gezien inmiddels ruimschoots verlaten) maar meer het feit dat ze er niet eerlijk over was wat duidt op een gebrek aan betrouwbaarheid, zelfvertrouwen en de aangenomen slachtofferrol de echte letdowns waren en ik er weer vandoor ging en haar oprecht succes wenste met haar zoektocht.

Kreeg ik me toch een berg verwijten over me uitgestort over hoe ik oppervlakkig, arrogant en geïndoctrineerd door de media was en nooit meer iemand zo goed als zij zou vinden en ze blij was dat haar kinderen me nooit zouden leren kennen (bitch wat? Kinderen? Nooit wat over gehoord. Was een directe no-go geweest). Ja best joh, doei

Krijg ik de volgende dag een lange e-mail met excuses en een uitleg over haar hele situatie en de vraag of ik nog eens wil afspreken als ze wat beter in haar vel zat. Heb nog met de gedachte gespeeld om te reageren dat ze waarschijnlijk bedoelde als ze wat beter in haar vel past maar toch maar niet gedaan.
pi_184137846
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:11 schreef Deshain het volgende:

[..]

Het heeft niks met mooi en lelijk te maken maar met eerlijkheid en aantrekkingskracht. Als iemand veel zwaarder (of slanker, korter, onverzorgder etc) is dan op die paar fotootjes te zien is of gezegd dan zegt dat wat over hoe betrouwbaar (en zelfverzekerd) je bent. Gebrek daaraan is gewoon niet heel erg tof.

Heb ook ooit eens een date gehad met een dame die zichzelf al omschreef als ‘volslank’ en dat was aan de foto’s ook gewoon te zien, mooi gezichtje, goede uitstraling op de foto’s en leuke gesprekken online dus uiteindelijk afgesproken. Zij met de trein en ik met de auto naar Amsterdam gegaan voor een date, hebben we eerst allebei tien minuten zitten wachten terwijl we allebei al binnen waren. Blijkt ze sinds dat de foto’s genomen zijn nog 20kg aangekomen te zijn. Toen ik aangaf haar niet herkend te hebben tov de foto’s omdat ze nogal ‘uuhm, voller’ was zei ze ‘ik weet niet wat je bedoelt, ik heb dezelfde kleding als op de foto’s van de week nog aangehad en dat past nog prima dus ik ben nog helemaal hetzelfde’ en een lulverhaal over hoe media onrealistische verwachtingen scheppen en ik waarschijnlijk ook weer zo’n oppervlakkig knulletje (ben bijna 2 meter en 100kg) ben die alleen naar de buitenkant kijkt en een ‘echte’ vrouw niet kan handelen.

Heb haar maar verteld dat het probleem niet zozeer het feit was dat ze dik was (het stadium van volslank had ze objectief gezien inmiddels ruimschoots verlaten) maar meer het feit dat ze er niet eerlijk over was wat duidt op een gebrek aan betrouwbaarheid, zelfvertrouwen en de aangenomen slachtofferrol de echte letdowns waren en ik er weer vandoor ging en haar oprecht succes wenste met haar zoektocht.

Kreeg ik me toch een berg verwijten over me uitgestort over hoe ik oppervlakkig, arrogant en geïndoctrineerd door de media was en nooit meer iemand zo goed als zij zou vinden en ze blij was dat haar kinderen me nooit zouden leren kennen (bitch wat? Kinderen? Nooit wat over gehoord. Was een directe no-go geweest). Ja best joh, doei

Krijg ik de volgende dag een lange e-mail met excuses en een uitleg over haar hele situatie en de vraag of ik nog eens wil afspreken als ze wat beter in haar vel zat. Heb nog met de gedachte gespeeld om te reageren dat ze waarschijnlijk bedoelde als ze wat beter in haar vel past maar toch maar niet gedaan.
Damn dit is wel echt een klote date geweest zeg.
pi_184137903
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Damn dit is wel echt een klote date geweest zeg.
Drie kwartier uit en thuis dus dat viel wel mee. Hele gedoe heeft niet meer dan 10 minuten geduurd.
pi_184137921
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:18 schreef Deshain het volgende:

[..]

Drie kwartier uit en thuis dus dat viel wel mee. Hele gedoe heeft niet meer dan 10 minuten geduurd.
Nah toch zonde van je tijd als het zo'n figuur blijkt te zijn.
pi_184138167
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 21:12 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik was al aan het wachten op zo’n reactie. Point Made. Mij maakt het geen ruk uit hoe lang iemand is. Dit is hetzelfde als wat ik zeg over dat ik wel dik ben maar niet lelijk. Dat schijnt volgens sommigen ook een onmogelijke combi te zijn.
Net zeg je dat ze 1.80m moeten zijn en nu maakt het niets meer uit? En je lelijkheid of mooiheid is geen universeel gegeven, deal with it.

Ik hou van slank, petite, volslank, klein, lang, blank, donker, oosters, zuiders... En ja, sommige dikke vrouwen vind ik ook mooi, mits het op de juiste plekken zit en relatief strak en goed verdeeld zit.

Ik deel mijn smaak wat dat betreft zelf niet op in categorieen. Het verschilt simpelweg per lichaam.
pi_184141084
Offtopic reacties opgeschoond.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 14:57:15 #240
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184141147
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:18 schreef Deshain het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens andersom gehad. Vrouw was op de foto dik op een mooie lekkere manier.

Bleek ze in het echt enorm afgevallen. Had een maagverkleining laten doen. ;(

Wordt je ook niet vrolijk van
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:10:16 #241
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184141271
Eigenlijk standaard als ik iemand afwijs krijg ik een vinnige sneer na. Nog geen enkele man die denkt: 'Oké, jammer, next.'

Ik heb een ex drugsverslaafde gehad die helemaal strak stond alsnog, iemand met geheugenverlies door de zenuwen misschien (of een psychose gehad en daardoor hersenschade?), mannen liegen standaard over hun lengte op Tinder (waarom?) en mannen die over seks beginnen of dat ze van vrouwen op hoge hakken houden, die match hef ik gelijk op dan. Wat bezielt deze mensen? Waar zijn de normale mensen?
pi_184141308
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:10 schreef Mishu het volgende:
Eigenlijk standaard als ik iemand afwijs krijg ik een vinnige sneer na. Nog geen enkele man die denkt: 'Oké, jammer, next.'
En heb je al geprobeerd je afwijzing anders te brengen of andere mannen te daten? Een iets volwassener slag bijvoorbeeld.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:34:46 #243
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184141504
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:14 schreef Chia het volgende:

[..]

En heb je al geprobeerd je afwijzing anders te brengen of andere mannen te daten? Een iets volwassener slag bijvoorbeeld.
Een enkeling blijft vriendelijk.
pi_184141515
quote:

Ik heb een ex drugsverslaafde gehad die helemaal strak stond alsnog, iemand met geheugenverlies door de zenuwen misschien (of een psychose gehad en daardoor hersenschade?), mannen liegen standaard over hun lengte op Tinder (waarom?) en mannen die over seks beginnen of dat ze van vrouwen op hoge hakken houden, die match hef ik gelijk op dan. Wat bezielt deze mensen? Waar zijn de normale mensen?
Niet op Tinder. Duh.
pi_184141556
quote:

Je treft juist heel veel 'normale' mensen zo te horen ;)

Ik denk dat het iets met zekerheid over jezelf te maken heeft. Wie niet met een afwijzing om kan gaan is waarschijnlijk onzeker over zichzelf, en de afwijzing bevestigd dat beeld alleen maar verder. 'Jij bent niet goed genoeg'. Online dating is een heksenketel, zeker voor degenen (m/v maar vooral m) die geen 8+ aan uiterlijk hebben kan het frustrerend zijn.

Overigens waardeer ik een afwijzing juist wel, of in ieder geval meer dan wat verreweg de meeste vrouwen doen: namelijk niks meer van zich laten horen en je blokkeren/verwijderen

[ Bericht 7% gewijzigd door GlenSpey op 01-01-2019 15:48:32 ]
  dinsdag 1 januari 2019 @ 15:41:41 #246
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_184141557
ok dan maar omdat het 2019 is.
Tinderperiode, leuke dame met dito fotos, wel beetje aangebrand maar normaal gesprek al bij al. Maar we moesten wel snel afspreken want chatten vond ze maar niks... Was toevallig vrij dus we gingen die middag nog samen terrasje doen ergens in de stad. Wel spannend...maar ze bleek helemaal dezelfde van de foto's... ze wou samen wat drinken en stelde dan voor dat znaar de sexbions gaan waar we in de grote zaal gingen neuken... ze had me best al wat opgegeild dus mee ingestemd en wij daarheen... zaten 3 mannen in de zaal maar die verdwenen toen we begonnen te sexen... allemaal super geil tot ik foto's moest gaan nemen om naar haar vent door te sturen... nadien nog 1 appje of ik mee naar de parenclub ging maar zat toen helaas in het buitenland...
pi_184141710
quote:
Waar zijn de normale mensen?
Hehe, jij voldoet ook niet bepaald aan die omschrijving.
pi_184141882
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 09:31 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dus jij mag wel 1,80 als keiharde eis stellen, maar een ander moet vooral niets vinden over omvang.

Kom, dat snap je zelf toch ook wel dat dat hypocriet is.
Ik had toch al aangegeven dat ik dat niet meende. Was benieuwd of daar een reactie op kwam. En verder is aantrekkingskracht inderdaad iets persoonlijks. Het maakt verder ook niet uit. Ik wens je een mooi jaar en mooie dates toe.

En ik ben het sowieso met jullie eens dat mensen niet moeten liegen over hoe ze eruit zien en duidelijke recente foto’s moeten plaatsen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_184141922
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 11:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Net zeg je dat ze 1.80m moeten zijn en nu maakt het niets meer uit? En je lelijkheid of mooiheid is geen universeel gegeven, deal with it.

Ik hou van slank, petite, volslank, klein, lang, blank, donker, oosters, zuiders... En ja, sommige dikke vrouwen vind ik ook mooi, mits het op de juiste plekken zit en relatief strak en goed verdeeld zit.

Ik deel mijn smaak wat dat betreft zelf niet op in categorieen. Het verschilt simpelweg per lichaam.
Het verschilt idd per lichaam en ook per karakter. Een mooi karakter helpt ook bij het aantrekkelijk zijn, net als een kut karakter iemand ook lelijk kan maken. Verder snap ik je helemaal. Het maakt ook niet uit. Ik vind niet iedereen knap en niet iedereen vindt mij knap. En dat hoeft ook niet. Als mijn man het maar vindt O+
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_184142426
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 14:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens andersom gehad. Vrouw was op de foto dik op een mooie lekkere manier.

Bleek ze in het echt enorm afgevallen. Had een maagverkleining laten doen. ;(

Wordt je ook niet vrolijk van
Sommige mensen worden slank ook echt niet mooier.
Had ooit een date met iemand die was wel wat te zwaar 10-15 kilo, maar was echt niets op aan te merken. Dat is niets geworden omdat ze een paniekaanval kreeg en mij naar huis stuurde, maar we hebben nog wel contact.. Ze is nu flink afgevallen en is van "te zwaar, maar mooi" naar "Op gezond gewicht maar plork" gegaan, zonde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')