abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_184120507
Nou oké omdat het oudjaarsdag is, nog 1tje dan :')
in 2016 leerde ik een meid kennen via OkCupid, goede gesprekken, enorme klik mee, hartstikke tof. Ik besloot om een paar dagen later te vragen of ze wat wilde drinken, dat wilde ze wel bij haar thuis, kon niet weg maar wilde niet zeggen waarom... Eh oke?

Kom ik daar aan, word ik eerst begroet door een leuke hond O+ Altijd +1 En daarna begon het gedoe, althans... Ik vond het gedoe.
Het was een typische KlikShagGek ( :D ) Tattoo's, ketting met d'r naam er op, shag roken etc. We gingen wat TV kijken en heb echt 3-5 minuten moeten aanhoren wat ze wel niet allemaal goed vond aan Wilders en de PVV en had echt zo iets van eh... Oke, prima dat je dat stemt en dat je zo denkt, maar ik hoef dat niet te weten.. In ieder geval NIET op de eerste date.

Toen liepen we naar de auto :') En het eerste wat ze zei was "Hahaha, die auto is kankergay vriend" (Ging om een babyblauwe Twingo) gevolgd door "Gaan we volgende week met de hond wandelen?"

Heb haar aangegeven dat ik er thuis op terug kwam.
Ik thuis, eerst gevraagd waarom ze niet uit huis kon... Ze had een zoontje van 7, en een ex die haar zocht ( :') ) toen zei ik dat ik totaal geen interesse heb in iemand die verzwijgt dat ze een zoontje heeft, "gezocht" word door haar ex én die mijn auto (en daarmee ook mij?) beledigd.

Toen moest ik opkankeren :') _O- En dat heb ik toen ook gedaan met een druk op "Blokkeren"

:W
  maandag 31 december 2018 @ 14:24:12 #202
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_184121211
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 18:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou, mijn dates kennelijk ook. En meer mensen hoeven er hun zegen niet over af te geven.
Je laat het wel af en toe doorschemeren hier, dus blijkbaar zoek je toch erkenning.
Bedankt Hans.
  maandag 31 december 2018 @ 14:47:48 #203
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184121862
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 13:58 schreef MisterLastName het volgende:
in 2016 leerde ik een meid kennen via OkCupid, goede gesprekken, enorme klik mee, hartstikke tof. Ik besloot om een paar dagen later te vragen of ze wat wilde drinken, dat wilde ze wel bij haar thuis, kon niet weg maar wilde niet zeggen waarom... Eh oke?

Kom ik daar aan, word ik eerst begroet door een leuke hond O+ Altijd +1 En daarna begon het gedoe, althans... Ik vond het gedoe.
Het was een typische KlikShagGek ( :D ) Tattoo's, ketting met d'r naam er op, shag roken etc. We gingen wat TV kijken en heb echt 3-5 minuten moeten aanhoren wat ze wel niet allemaal goed vond aan Wilders en de PVV en had echt zo iets van eh... Oke, prima dat je dat stemt en dat je zo denkt, maar ik hoef dat niet te weten.. In ieder geval NIET op de eerste date.

Toen liepen we naar de auto :') En het eerste wat ze zei was "Hahaha, die auto is kankergay vriend" (Ging om een babyblauwe Twingo) gevolgd door "Gaan we volgende week met de hond wandelen?"

Ik thuis, eerst gevraagd waarom ze niet uit huis kon... Ze had een zoontje van 7, en een ex die haar zocht ( :') ) toen zei ik dat ik totaal geen interesse heb in iemand die verzwijgt dat ze een zoontje heeft, "gezocht" word door haar ex én die mijn auto (en daarmee ook mij?) beledigd.

Toen moest ik opkankeren :') _O- En dat heb ik toen ook gedaan met een druk op "Blokkeren"

Maar hoe kom je bij dat soort types uit. Was het niet al aan de foto te zien dat het zo'n type was?
pi_184122138
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 13:58 schreef MisterLastName het volgende:

Maar je had er eerst wel een klik mee? :?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_184122293
Ze had wel gelijk over die Twingo.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 31 december 2018 @ 15:15:25 #206
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_184122597
Ooh joh ik weet ook nog een leuk verhaal te vertellen. :Y
Heel lang geleden toen ik 17 was heb ik een keer afgesproken met een man. Maar hij was nogal....opdringerig zeg maar.
Ik als 17 jarig jochie was vrij bang en timide en was pas net uit de kast gekomen. Maar ik viel al wel op oudere mannen dus dacht ik zo van....misschien toch maar eens proberen ( de man in kwestie was 36)
Dus eenmaal afgesproken in de avond samen op het station en toen gingen we samen een wandeling maken. Al gouw wandelden we richting een plaats waar het vrij donker was en ik was eigenlijk best bang.
Opeens begon hij mij te vertellen hoe leuk hij mij vond en helemaal verliefd was op mij. Hij pakte mij beet en begon me te zoenen (we bevonden ons op dat moment op een verlaten weiland en er was niemand in de buurt).
Daarna greep hij mijn pik en fluisterde in mijn oor dat hij het jammer vond dat zo meteen zijn laatste trein zou vertrekken naar huis en wij dus niet veel tijd meer hadden, want anders zou hij mij ter plekke genomen hebben. :') Ondanks dat ik wel opgewonden was bekroop mij toch een onbehagelijk gevoel.
Afijn, terug gelopen naar het station en ik zou samen met hem wachten op zijn trein, er waren nog meer mensen daar. En wat deed die stomme lul....hij begon mij gewoon te zoenen waar al die mensen bij stonden.
Ik heb mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld op dat moment, mijn hoofd werd helemaal rood. Iedereen natuurlijk kijken naar ons. Ik schaamde me kapot.

Eenmaal weer thuis had ik toch heel sterk mijn twijfels en wist ik niet of ik hier wel mee verder wou gaan.
De volgende dag kreeg ik iedere 5 minuten een smsje van hem hoe veel hij wel niet van mij hield en dat we maar snel weer moesten afspreken. Echt freaking iedere 5 minuten.
Op een gegeven moment viel het zelfs mijn ouders op dat ik zo veel smsjes kreeg.
Later spraken we elkaar via MSN en toen maakte we een volgende afspraak. Dit keer zou ik naar zijn huis gaan in de avond, en hij zou voor mij koken.
Ik was bang, ik durfde eigenlijk ook niet meer. En het leek mij ook gewoon heel onverstandig.
Dus later heb ik hem toch maar gebeld en gezegd dat dit geen goed idee was en ik er liever mee wou stoppen. Hij was zwaar teleurgesteld en wou in ieder geval contact blijven houden....gewoon als vrienden. Dus ik had zoiets van...oke dat kan wel.
Maar hij bleef vreselijk opdringerig via MSN en ik werd er letterlijk helemaal gek van.
Dus op een gegeven moment zette ik mezelf offline in de hoop dat hij zou stoppen met steeds berichtjes te sturen. Dat deed hij.
En eindelijk kon ik ook eens even met mijn vrienden converseren zonder gestoord te worden door hem.
Uiteraard wachte ik ook af tot hij ook offline zou gaan zodat ik mezelf weer online kon zetten. En op een gegeven moment was hij dus offline. Dus ik weer online en dacht van....zucht...daar ben ik ff van af.
Opeens stuurde hij weer een bericht. :D ik was een vreselijke kankerhomo, en hij walgde van mij!
Ik heb hem toen meteen geblokkeerd en was er echt helemaal klaar mee.
En ik heb ook meteen een ander nummer genomen op mijn mobiel.
Dit was een date from hell. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Samuel24 op 31-12-2018 15:24:06 ]
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_184122805
Tinder: allemaal idioten daar, een enkele uitzondering (toen ik erop zat dan).
  maandag 31 december 2018 @ 15:24:33 #208
475456 Samuel24
pi_184122853
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 15:23 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Tinder: allemaal idioten daar, een enkele uitzondering (toen ik erop zat dan).
_O- !
  maandag 31 december 2018 @ 16:04:18 #209
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_184123908
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 00:17 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Waarom zie je hem niet?
Ik zie hem wel, eens per twee weken een heel weekend. Maar dat is meer omdat co-ouderschap moeilijk te realiseren is.

Het is geen onwil van de moeder bijvoorbeeld.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_184124385
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 14:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar hoe kom je bij dat soort types uit. Was het niet al aan de foto te zien dat het zo'n type was?
Nee, ze had 2 foto's 1 met d'r hondje en 1 van d'r gezicht :')
pi_184124447
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Maar je had er eerst wel een klik mee? :?
Had er een klik mee, absoluut.
Maar het ging nooit over dat soort zaken op app, we praatte veel, maar gesprekken namen nooit zó'n wending.
Ze wilde haar "ware ik" bewaren voor op haar date :') Nou___! Dat is zéker gelukt.
pi_184124514
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 16:21 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Had er een klik mee, absoluut.
Maar het ging nooit over dat soort zaken op app, we praatte veel, maar gesprekken namen nooit zó'n wending.
Ze wilde haar "ware ik" bewaren voor op haar date :') Nou___! Dat is zéker gelukt.
_O-
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 16:55:44 #213
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_184125378
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 15:15 schreef Samuel24 het volgende:
Ooh joh ik weet ook nog een leuk verhaal te vertellen. :Y
Heel lang geleden toen ik 17 was heb ik een keer afgesproken met een man. Maar hij was nogal....opdringerig zeg maar.
Ik als 17 jarig jochie was vrij bang en timide en was pas net uit de kast gekomen. Maar ik viel al wel op oudere mannen dus dacht ik zo van....misschien toch maar eens proberen ( de man in kwestie was 36)
Dus eenmaal afgesproken in de avond samen op het station en toen gingen we samen een wandeling maken. Al gouw wandelden we richting een plaats waar het vrij donker was en ik was eigenlijk best bang.
Opeens begon hij mij te vertellen hoe leuk hij mij vond en helemaal verliefd was op mij. Hij pakte mij beet en begon me te zoenen (we bevonden ons op dat moment op een verlaten weiland en er was niemand in de buurt).
Daarna greep hij mijn pik en fluisterde in mijn oor dat hij het jammer vond dat zo meteen zijn laatste trein zou vertrekken naar huis en wij dus niet veel tijd meer hadden, want anders zou hij mij ter plekke genomen hebben. :') Ondanks dat ik wel opgewonden was bekroop mij toch een onbehagelijk gevoel.
Afijn, terug gelopen naar het station en ik zou samen met hem wachten op zijn trein, er waren nog meer mensen daar. En wat deed die stomme lul....hij begon mij gewoon te zoenen waar al die mensen bij stonden.
Ik heb mij nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld op dat moment, mijn hoofd werd helemaal rood. Iedereen natuurlijk kijken naar ons. Ik schaamde me kapot.

Eenmaal weer thuis had ik toch heel sterk mijn twijfels en wist ik niet of ik hier wel mee verder wou gaan.
De volgende dag kreeg ik iedere 5 minuten een smsje van hem hoe veel hij wel niet van mij hield en dat we maar snel weer moesten afspreken. Echt freaking iedere 5 minuten.
Op een gegeven moment viel het zelfs mijn ouders op dat ik zo veel smsjes kreeg.
Later spraken we elkaar via MSN en toen maakte we een volgende afspraak. Dit keer zou ik naar zijn huis gaan in de avond, en hij zou voor mij koken.
Ik was bang, ik durfde eigenlijk ook niet meer. En het leek mij ook gewoon heel onverstandig.
Dus later heb ik hem toch maar gebeld en gezegd dat dit geen goed idee was en ik er liever mee wou stoppen. Hij was zwaar teleurgesteld en wou in ieder geval contact blijven houden....gewoon als vrienden. Dus ik had zoiets van...oke dat kan wel.
Maar hij bleef vreselijk opdringerig via MSN en ik werd er letterlijk helemaal gek van.
Dus op een gegeven moment zette ik mezelf offline in de hoop dat hij zou stoppen met steeds berichtjes te sturen. Dat deed hij.
En eindelijk kon ik ook eens even met mijn vrienden converseren zonder gestoord te worden door hem.
Uiteraard wachte ik ook af tot hij ook offline zou gaan zodat ik mezelf weer online kon zetten. En op een gegeven moment was hij dus offline. Dus ik weer online en dacht van....zucht...daar ben ik ff van af.
Opeens stuurde hij weer een bericht. :D ik was een vreselijke kankerhomo, en hij walgde van mij!
Ik heb hem toen meteen geblokkeerd en was er echt helemaal klaar mee.
En ik heb ook meteen een ander nummer genomen op mijn mobiel.
Dit was een date from hell. :')
HAAAAAAA! _O-
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  maandag 31 december 2018 @ 16:56:33 #214
475456 Samuel24
pi_184125397
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 16:55 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

HAAAAAAA! _O-
Daaaag. :')
pi_184125537
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef bascross het volgende:

[..]

Je laat het wel af en toe doorschemeren hier, dus blijkbaar zoek je toch erkenning.
Het is wat meid, mensen die antwoorden geven op vragen.
pi_184126206
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 14:24 schreef bascross het volgende:

[..]

:D
pi_184126230
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 16:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

_O-
:') _O- erg he
pi_184128944
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 december 2018 22:46 schreef madam-april het volgende:

[..]

Is dat zo?! Ik ben 1x in mijn leven bij een jongen die ik net had ontmoet in bed beland, dat is over 3 dagen exact 8 jaar geleden, ik heb na die nacht nog 2 nachten thuis geslapen, ben toen weer bij hem gaan slapen en ben nooit meer weggegaan.. We hebben ondertussen 2 prachtige kinderen samen en gaan volgend jaar trouwen.
Hier hetzelfde. Volgende maand zijn we 10 jaar samen en we zijn vandaag exact 8 jaar en 4 maanden getrouwd. O+ Helaas geen kindjes hier, maar wel nog steeds super gelukkig. Wij leerden elkaar via Hyves kennen.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_184129150
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 17:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

En, eerlijk is eerlijk: de foto’s. Dus aantrekkelijk en ik wil aan de hand van de foto’s ook vast kunnen stellen dat iemand geen overgewicht heeft. Lekker oppervlakkig enzo, maar ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen, of in ieder geval vrouwen die ik aantrekkelijk vind.
Inderdaad oppervlakkig. Ik ben dik door de chronische ziekte lipoedeem en niet door teveel eten, maar desondanks ben ik nog steeds een mooie vrouw. Dat heb ik dit jaar extra goed geleerd doordat ik een make-over kreeg. Slank is niet perse mooi en andersom. Bodyshaming zou eens moeten stoppen.
pi_184129230
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Inderdaad oppervlakkig. Ik ben dik door de chronische ziekte lipoedeem en niet door teveel eten, maar desondanks ben ik nog steeds een mooie vrouw. Dat heb ik dit jaar extra goed geleerd doordat ik een make-over kreeg. Slank is niet perse mooi en andersom. Bodyshaming zou eens moeten stoppen.
Hoezo is dat bodyshaming als ik dat niet aantrekkelijk vind?
pi_184129510
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoezo is dat bodyshaming als ik dat niet aantrekkelijk vind?
Ik doel vooral op de zin ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen. Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren, zoals ik die ook heb. Stemgeluid en schrijfwijze zijn bij mij heel belangrijk. En hij moet minstens 1.80 zijn, ondanks dat ik maar klein ben.
  maandag 31 december 2018 @ 20:26:36 #222
475456 Samuel24
pi_184130370
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:27 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Daarom word ik ook zo boos als mensen met dit soort nonsens aankomen.
Vrouwen die een beetje overgewicht hebben kunnen ook heel mooi zijn.
Weetje wat gewoon het probleem is. Mensen zijn tegenwoordig gewoon te veeleisend. Er mag tegenwoordig echt helemaal niks aan je mankeren...want dan deug je al meteen niet meer.
Dat vind ik echt een hele onmenselijke mentaliteit.
pi_184130408
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:43 schreef Lief17 het volgende:

[..]

Ik doel vooral op de zin ik ga nu eenmaal voor mooie vrouwen. Verder heeft iedereen natuurlijk zijn eigen voorkeuren, zoals ik die ook heb. Stemgeluid en schrijfwijze zijn bij mij heel belangrijk. En hij moet minstens 1.80 zijn, ondanks dat ik maar klein ben.
Kleiner dan 1.80 zijn kan gewoon nog steeds mooi zijn. Wat ben jij een kortzichtig en oppervlakkig wicht zeg.
  maandag 31 december 2018 @ 20:29:28 #224
475456 Samuel24
pi_184130430
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 20:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Kleiner dan 1.80 zijn kan gewoon nog steeds mooi zijn. Wat ben jij een kortzichtig en oppervlakkig wicht zeg.
Waarom zijn vrouwen die een paar kilo meer zijn meteen onaantrekkelijk eigenlijk? :')
pi_184131138
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 20:28 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ik was al aan het wachten op zo’n reactie. Point Made. Mij maakt het geen ruk uit hoe lang iemand is. Dit is hetzelfde als wat ik zeg over dat ik wel dik ben maar niet lelijk. Dat schijnt volgens sommigen ook een onmogelijke combi te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')