abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 januari 2019 @ 16:39:55 #251
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184142493
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:36 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Sommige mensen worden slank ook echt niet mooier.
Had ooit een date met iemand die was wel wat te zwaar 10-15 kilo, maar was echt niets op aan te merken. Dat is niets geworden omdat ze een paniekaanval kreeg en mij naar huis stuurde, maar we hebben nog wel contact.. Ze is nu flink afgevallen en is van "te zwaar, maar mooi" naar "Op gezond gewicht maar plork" gegaan, zonde.
En als het dan met sporten is dan is dat nog tot daaraan toe. Maar ik ben dus wel eens beland in bed met ene die een maagverkleining had laten doen en dan dus veel te snel is afgevallen. Echt compleet verwoest, ik schrok er echt van dat te zien. Dan had ze nog beter dik kunnen blijven.
pi_184142603
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En als het dan met sporten is dan is dat nog tot daaraan toe. Maar ik ben dus wel eens beland in bed met ene die een maagverkleining had laten doen en dan dus veel te snel is afgevallen. Echt compleet verwoest, ik schrok er echt van dat te zien. Dan had ze nog beter dik kunnen blijven.
Ja, als je in 3 maanden 40 kilo afvalt blijft er niet veel over ;(
Maar sowieso als je +50 kilo kwijt moet en je doet dit met alleen een verkleining en je sport er niet bij maar eet alleen minder dan is kans op een lichaam wat niet meer mooi is best groot.

Kennis van mij is met een Gastric Bypass 105 kilo afgevallen, echt belachelijk veel, in 2 jaar tijd. Die kan amper 1 bolletje kaas op en ze moet vitamines slikken maar is wel iedere dag aan het sporten geslagen en haar huid is super strak. Zelf zegt ze dat ze er niets aan heeft laten doen en dat het komt door het vele sporten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184142694
quote:

[..]

Ook wel eens met een meid in bed beland die flink wat kilos was kwijt geraakt, was een flinke lading overtollig vel.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 16:56:49 #254
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_184142789
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:36 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ze is nu flink afgevallen en is van "te zwaar, maar mooi" naar "Op gezond gewicht maar plork" gegaan, zonde.
Want haar teveel aan vel is over haar gezicht gaan hangen? Of wat?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_184142990
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 16:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Want haar teveel aan vel is over haar gezicht gaan hangen? Of wat?
Nee, maar ze heeft een enorm ingevallen bekkie gekregen..
pi_184143218
Volgens haar kon zij geesten zien
pi_184143745
Waarom krijg jij geen maagverkleining B?
pi_184144424
Ik snap niet dat ze het vel niet weghalen.
  dinsdag 1 januari 2019 @ 18:50:04 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184144438
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 18:48 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik snap niet dat ze het vel niet weghalen.
Is ook weer een kostbare pijnlijke operatie natuurlijk
pi_184147361
quote:
Maar ik ben dus wel eens beland in bed met ene die een maagverkleining had laten doen en dan dus veel te snel is afgevallen. Echt compleet verwoest, ik schrok er echt van dat te zien. Dan had ze nog beter dik kunnen blijven.
Dat heeft ook wel te maken met hoe dik je bent denk ik. Als je 10 kilo overgewicht hebt heb je denk ik geen last van een verwoest lichaam als je afvalt zonder sporten. 10 kilo valt te overzien. Maar als je 30, 40 of meer kilo overgewicht hebt dan kan je sporten wat je wil, maar blijf je volgens mij altijd wel sporen zien van dat je dik bent geweest.
pi_184148120
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 15:10 schreef Mishu het volgende:
Eigenlijk standaard als ik iemand afwijs krijg ik een vinnige sneer na. Nog geen enkele man die denkt: 'Oké, jammer, next.'

Ik heb een ex drugsverslaafde gehad die helemaal strak stond alsnog, iemand met geheugenverlies door de zenuwen misschien (of een psychose gehad en daardoor hersenschade?), mannen liegen standaard over hun lengte op Tinder (waarom?) en mannen die over seks beginnen of dat ze van vrouwen op hoge hakken houden, die match hef ik gelijk op dan. Wat bezielt deze mensen? Waar zijn de normale mensen?
Ex drugsverslaafde moet je toch wel aan iemand kunnen zien? :o

Haha vooral dat seks gelul.. Mannen zijn mafkezen. Maar ik had dates via Tinder en deze koos ik best zorgvuldig uit, ik deed altijd een check via social media bijvoorbeeld :') . Maar als ik afsprak waren ze wel 'normaal' maar dan was toch het merendeel aan het proberen om meer gedaan te krijgen. Maarja dat kan ook liggen aan afkomst bedenk ik me, Nederlanders zijn altijd zo direct en vinden het normaal om te zoenen&Seks te hebben op eerste dates.
pi_184148402
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:51 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Dat heeft ook wel te maken met hoe dik je bent denk ik. Als je 10 kilo overgewicht hebt heb je denk ik geen last van een verwoest lichaam als je afvalt zonder sporten. 10 kilo valt te overzien. Maar als je 30, 40 of meer kilo overgewicht hebt dan kan je sporten wat je wil, maar blijf je volgens mij altijd wel sporen zien van dat je dik bent geweest.
Je blijft dan wel sporen zien inderdaad. Maar ik heb er wel respect voor als het iemand lukt. En als ik met iemand in bed zou belanden die ook heel veel is afgevallen en je daar nog de nasleep van ziet (Buikschort) zou dat niet per definitie een dealbreaker zijn, zou er juist veel respect voor hebben dat het iemand is gelukt!
  dinsdag 1 januari 2019 @ 21:26:32 #263
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_184148600
Nooit een gekke date gehad. Wel dames leren kennen die ONS per definitie van te voor afwezen maar vervolgens mij overhalen om bij hen te slapen.
pi_184152116
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:26 schreef Ciclon het volgende:
Nooit een gekke date gehad. Wel dames leren kennen die ONS per definitie van te voor afwezen maar vervolgens mij overhalen om bij hen te slapen.
en toen hing je hem er toch maar in of hield je je poot stijf (huehue)?
pi_184153595
Ik zit niet op datingapps maar werd wel eens benaderd via Couchsurfing, gewoon door random mannen. Is nu twee keer gebeurd, ze doen ook altijd of het iets casuals en onschuldigs is.

De eerste was eng want die begon mij te schrijven en bleef maar aandringen op een drankje bij hem thuis, diezelfde avond, al had ik al drie keer duidelijk nee gezegd. Ik probeerde nog "Wil je anders morgen overdag?" maar hij was heel dwingend, moest per se nu. Toen ik zei dat ik niet dronk, zei hij dat het ook thee mocht zijn, toen ik zei dat ik 's avonds thuis afspreken bij een vreemde niet een heel fijn idee vond, zei dat hij dat hij gewoon niet kon slapen en dat is alles, en "Couchsurfen is immers altijd bij vreemden slapen". Toen ik me afvroeg hoe ik dan weer thuis kwam rond dat uur (het was al 21u of zelfs later) zei dat hij wel een taxi voor me zou bestellen. De toon was gewoon niet goed, want hij luisterde niet naar mij.

Vanaf daar heb ik het ook maar genegeerd, vond het ook een eng idee dat ik onder andere omstandigheden best wel bij hem zou kunnen hebben blijven slapen :S Hij had een leuk profiel en 35 normale referenties, had helemaal niet zo'n type verwacht. Heb het aan mijn huisgenoot laten lezen toen ik thuis kwam omdat ik nog twijfelde of ik niet te bangig was, maar die zei "Jezus" :D
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_184153656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:10 schreef Megara het volgende:
Ik zit niet op datingapps maar werd wel eens benaderd via Couchsurfing, gewoon door random mannen. Is nu twee keer gebeurd, ze doen ook altijd of het iets casuals en onschuldigs is.

De eerste was eng want die begon mij te schrijven en bleef maar aandringen op een drankje bij hem thuis, diezelfde avond, al had ik al drie keer duidelijk nee gezegd. Ik probeerde nog "Wil je anders morgen overdag?" maar hij was heel dwingend, moest per se nu. Toen ik zei dat ik niet dronk, zei hij dat het ook thee mocht zijn, toen ik zei dat ik 's avonds thuis afspreken bij een vreemde niet een heel fijn idee vond, zei dat hij dat hij gewoon niet kon slapen en dat is alles, en "Couchsurfen is immers altijd bij vreemden slapen". Toen ik me afvroeg hoe ik dan weer thuis kwam rond dat uur (het was al 21u of zelfs later) zei dat hij wel een taxi voor me zou bestellen. De toon was gewoon niet goed, want hij luisterde niet naar mij.

Vanaf daar heb ik het ook maar genegeerd, vond het ook een eng idee dat ik onder andere omstandigheden best wel bij hem zou kunnen hebben blijven slapen :S Hij had een leuk profiel en 35 normale referenties, had helemaal niet zo'n type verwacht. Heb het aan mijn huisgenoot laten lezen toen ik thuis kwam omdat ik nog twijfelde of ik niet te bangig was, maar die zei "Jezus" :D
Die had er vast zin in ofzo
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:20:31 #267
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184153761
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Haha vooral dat seks gelul.. Mannen zijn mafkezen. Maar ik had dates via Tinder en deze koos ik best zorgvuldig uit, ik deed altijd een check via social media bijvoorbeeld :') . Maar als ik afsprak waren ze wel 'normaal' maar dan was toch het merendeel aan het proberen om meer gedaan te krijgen. Maarja dat kan ook liggen aan afkomst bedenk ik me, Nederlanders zijn altijd zo direct en vinden het normaal om te zoenen&Seks te hebben op eerste dates.
Die check via social media vind ik wel herkenbaar.
pi_184153775
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 21:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

alsof alleen mannen op de 1e date sex willen(of alleen Nederlanders). toch al een paar keer meegemaakt dat de vrouw t initiatief nam tot sex(of daarover begon op whatsapp).

ik snap ook niet wat er mis mee is als beide dat gewoon willen.

mijn mafste date was met een tinderdate. bij mij thuis afgesproken en na 10 minuuten begon zn mn inrichting al aan te passen en plannen te maken voor een grote verbouwing 😂.

nooit meer gesproken na die avond.
pi_184153898
De ander was niet per se eng, en daar heb ik mee afgesproken gewoon omdat ik toch niks te doen heb in mijn saaie leven en wel benieuwd was of hij serieus booty zocht op CS door willekeurige meiden te DM'en. Dat deed hij dus inderdaad. Op zijn foto's leek hij in de 20, in het echt minstens 35 😂 Waarom liegen al die mensen zo vaak online, het lijkt namelijk vaker te gebeuren?

Hoe dan ook, we zijn naar een klein café gegaan en toen hij op een gegeven moment iets zei over waar hij in 1998 op stage was ofzo, zei ik dat ik toen nog niet eens op school zat. Toen vroeg ik hem ook maar meteen waarom hij met kinderen afspreekt op CS :D Beetje overdreven want ik ben gewoon 18+ maar alsnog, waarom denken mannen van in de 30 dat ik interesse heb 😂 Het gebeurt supervaak, terwijl niemand van mijn eigen leeftijd naar me omkijkt :D

Ik herinner me ook nog dat ik op een gegeven moment enthousiast over iets menstruatie-gerelateerds begon, en dat deed onze prachtige avond blijkbaar de das om, want na iets meer dan een uur stond hij op en zei "oké laten we dan maar gaan want ik moet nog wat in orde maken thuis" :D
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_184153902
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:20 schreef Mishu het volgende:

[..]

Die check via social media vind ik wel herkenbaar.
Ja, moet toch ook wel vind ik :P
pi_184153989
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:21 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

alsof alleen mannen op de 1e date sex willen(of alleen Nederlanders). toch al een paar keer meegemaakt dat de vrouw t initiatief nam tot sex(of daarover begon op whatsapp).

ik snap ook niet wat er mis mee is als beide dat gewoon willen.

mijn mafste date was met een tinderdate. bij mij thuis afgesproken en na 10 minuuten begon zn mn inrichting al aan te passen en plannen te maken voor een grote verbouwing 😂.

nooit meer gesproken na die avond.
Haha das ook gek ja! :P

Ach nee er is niks mis mee als je het wil, maar heb er zelf niks mee. Heb die behoefte ook niet om meteen tijdens de eerste date intiem te zijn. Nooit.
pi_184154008
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:14 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Die had er vast zin in ofzo
Ja duidelijk... maar ik vind het toch wel triest altijd. Nu moet je altijd op je hoede zijn over andermans intenties en heb je toch onwillekeurig die waakzaamheid, zelfs bij mannen die gewoon aardig zijn :/

En dan heb ik het nog niet eens over die geveinsde onschuldigheid die blijkbaar nodig is, of het vervolgens niet kunnen accepteren dat een meisje helemaal niet diezelfde zin in jou heeft (zoals die kerel).
pi_184154055
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:35 schreef Megara het volgende:

[..]

Ja duidelijk... maar ik vind het toch wel triest altijd. Nu moet je altijd op je hoede zijn over andermans intenties en heb je toch onwillekeurig die waakzaamheid, zelfs bij mannen die gewoon aardig zijn :/

En dan heb ik het nog niet eens over die geveinsde onschuldigheid die blijkbaar nodig is, of het vervolgens niet kunnen accepteren dat een meisje helemaal niet diezelfde zin in jou heeft (zoals die kerel).
Ja joh, ga dan lekker in een club tegen een chick aan dansen en zo kijken of iemand er zin in heeft. Gaat echt nergens over eigenlijk :7
  woensdag 2 januari 2019 @ 00:42:38 #274
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_184154092
quote:
14s.gif Op woensdag 2 januari 2019 00:40 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja joh, ga dan lekker in een club tegen een chick aan dansen en zo kijken of iemand er zin in heeft. Gaat echt nergens over eigenlijk :7
Zoals iemand in dit topic al zei heb ik tijdens een date gewoon wel eens gezegd: 'Als je seks wilt prima, maar betaal er dan ook gewoon netjes voor bij een prostituee. En val mij er dan niet mee lastig'. _O-

De frustratie zat hoog toen na 10 mannen op een rij die probeerden seks te krijgen.
pi_184154559
Wat ik opzich wel typisch vind trouwens, want ik hoor veel vrouwen klagen over het op seks belust zijn van mannen en dat het een afknapper is enzo, maar gezien blijkbaar ZOveel mannen het doen zal het waarschijnlijk ook wel es succes hebben. Of waarom zouden ze het anders vrouw na vrouw na vrouw blijven proberen...

Zijn hier vrouwen die het wél leuk vinden als een (knappe) man over seks begint ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')