abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 december 2018 @ 15:30:50 #1
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183982019
Tldr:
Vrouwen delven nog altijd het onderspit als het over klaarkomen tijdens seks gaat. 30% vrouwen tegenover 90% mannen komt regelmatig klaar tijdens de seks.

Dit moet anders.

Er is niet alleen sprake van een wage hap, maar ook van een orgasm gap.


quote:
Seksuologe Ellen Laan: “Alleen mannen ervaren vaginale orgasmes”
Na een levendig interview van twee uur lang met seksuologe Ellen Laan kon ik mijn nieuwe inzichten niet voor me houden en deelde ze gelijk met vrouwelijke collegae op het OneWorld-hoofdkwartier. Met veel reuring tot gevolg. Termen zoals de clitoris, de g-spot, penetratie, beffen en vingeren volgden elkaar in rap tempo op. “En wisten jullie dit al?!” Ik moest en zou de wijsheid van Laan verspreiden.

Justine van de Beek
16-02-2018
Leestijd: 6 minuten

Ellen Laan (55) schrijft, onderwijst, onderzoekt en behandelt patiënten als seksuologe. Ze is wereldwijd bekend door haar promotie-onderzoek naar de seksualiteitsbeleving van vrouwen. En niet geheel onbelangrijk: ze is overtuigd feminist en schuwt een gendersensitieve blik binnen en buiten haar werk dus niet. Voor OneWorld sprak ik met haar over heersende seksfabels. Tegen welke seksualiteitsmythes strijdt deze feministische professor?

Hoe kijken collega’s aan tegen je feministische stellingname?
“Collega’s op het ziekenhuis [Academisch Medisch Centrum Amsterdam, red] weten daar niet van, denk ik. Als je maar genoeg publiceert, dan is het goed. En dat doe ik. Wel merk ik dat ik steeds radicaler word, zelfs in het afgelopen jaar nog.

Ik kan me bijvoorbeeld enorm opwinden als in teamoverleg bij de presentatie van een nieuwe casus wordt vermeld dat de relatie door seksuele pijnklachten onder druk staat. Nog bozer kan ik me maken als dat gezegd wordt over vrouwen die gynaecologische kankers hebben en die hele nare ingrepen hebben moeten ondergaan.

Dan denk ik, om mijn dochter te citeren, what the fuck? Hoezo staat de relatie onder druk? Hoe kan het dat we nog steeds vinden dat coïtus1moet, onder élke omstandigheid? Dat mannelijke partners vinden dat zij onder alle omstandigheden recht hebben op toegang tot de vagina van hun partner, zelfs in die mate dat ze bereid zijn de relatie daarvoor op te geven?

Als het gaat om kanker is er duidelijk sprake van gendered gedrag. In het algemeen geldt: als de man kanker heeft, stopt de seks. Als een vrouw kanker heeft, gaat de seks door. Zelfs als het pijn doet. Nu vind ik seks belangrijk, maar niet zo belangrijk dat het ten koste van alles altijd moet plaatsvinden.”

“We hebben naast een wage gap ook een dijk van een orgasm gap”

Tweet dit
Die norm van coïtus is dus voor vrouwen nadelig?
“Jazeker. Nu hoor ik zelfs van studentes dat in de context van ‘seks voor de seks’ jonge vrouwen nog steeds aan het kortste einde trekken qua orgasmes. Ik denk dat ik wel begrijp waarom, namelijk dat er nog steeds een veel te statische opvatting bestaat van wat seks is. Maar dat beeld kan snel veranderd worden. We hebben een wage gap, maar ook een dijk van een orgasm gap [30% van de vrouwen komt geregeld klaar bij coïtus, versus 90% van de mannen]: laten we die in godsnaam samen sluiten.

Vrouwen moeten om dat gat te sluiten wel stoppen met het accepteren van seks die voor hen niet plezierig is. Nu wil ik niet beweren dat je alleen maar goede seks hebt als het eindigt met een orgasme, maar de omvang van de groep vrouwen die nu accepteert dat seks eindigt met het orgasme van hun partner zonder dat ze zelf zijn klaar gekomen, is bizar groot. Al helemaal als seksueel plezier het enige doel is van de ontmoeting, is dat onbegrijpelijk.”

Ik had het laatst over die nauwe definitie van seks met een biseksuele vriendin en een heteroseksuele vriendin die alleen klaarkomt van beffen en vingeren. Voor hen is alleen penetratie met een piemel niet de enige of betere manier van seks hebben. Die definitie sluit hen uit.
“Ja, en wat dacht je van de eerste keer? Waarom definiëren we de eerste keer niet gewoon als klaarkomen met een partner? Dat zou logischer en inclusiever zijn.”

Mensen vragen dan ook aan die biseksuele vriendin: mis je de piemel niet, als je met een vrouw bent? Eigenlijk continu het centraliseren…
“Van die penispenetratie. Terwijl onderzoek dat ik zelf heb gedaan aantoont dat lesbische vrouwen minder vaginale stimulatie ontvangen dan heteroseksuele vrouwen, maar lesbische vrouwen er wel vaker van klaarkomen. Er waren geen dildo’s in het spel. Dan blijft er dus maar een ding over, en dat zijn vingers. Want hoe stimuleer je de g-spot beter dan met een trekkende ‘kom hier’-beweging? Een penis kan die beweging niet maken..”

“Waarom definiëren we de eerste keer niet gewoon als klaarkomen met een partner?”

Tweet dit
Huh wacht, de g-spot is wél een ding?
“Het is geen apart orgaan, maar de achterkant van de clitoris en het zwelweefsel van de urinebuis, dat tussen de vaginavoorwand en de achterkant van de clitoris zit ingeklemd. Het bobbeltje dat je daar kunt voelen als je opgewonden bent, is het opgezwollen zwelweefsel rond de urinebuis. Als je dat stimuleert kan dat tot een intens orgasme leiden. Dat moet elke vrouw voor haarzelf ontdekken.

Eigenlijk zijn dus alle orgasmes bij vrouwen clitoraal. Onze vagina is een baringskanaal, en alleen voor mannen een seksueel orgaan. Vaginale orgasmes bestaan niet, behalve als je je bedenkt dat mannen ze hebben als ze klaarkomen in een vrouw. Aangezien de clitoris groot is, is het mogelijk dat die bij coïtus gestimuleerd wordt en een vrouw zo klaarkomt [dit geldt voor een minderheid van de vrouwen]. Maar dat is dan dus nog steeds een clitoraal orgasme.”

Hoe kan het dat ondanks dat een minderheid van de vrouwen klaarkomt bij coïtus, er nog steeds tussen heterovrouwen en -mannen de nadruk ligt op die vorm van seks?
“Er wordt te weinig onderscheid gemaakt tussen reproductief succes en seksueel plezier. Bij mannen is er een redelijke een-op-een-relatie tussen die twee: als je klaarkomt in een vagina, kun je een vrouw bezwangeren. En het idee is dan dat ook een vrouw het meeste plezier zou hebben van datgene wat haar reproductief succesvol maakt. Dat klopt niet.”

Heeft dat te maken met het conservatieve idee dat nog bij veel mensen heerst dat alles wat evolutionair gezien handig is, het meest natuurlijke en daarmee beste is?
“Zeker. Ik houd helemaal niet van die evolutionair-psychologische theorieën. Als je goed rekent hebben we veel te veel seks om reproductief succesvol te zijn. Eén procent van de seks die we hebben, op zijn hoogst, is voor reproductie. De rest is echt voor andere dingen.

Het idee dat reproductief succes en seksueel plezier bij vrouwen samengaan, leidt tot hilarische situaties. Ik was laatst op een symposium over het ‘mysterie van het vrouwelijke orgasme’ en toen waren er drie mannen die allerlei ingewikkelde praatjes hadden over geheime plekjes in de vaginawand en dergelijke. Toen dacht ik: what the hell? De vagina is een baringskanaal! De clitoris is het seksuele plezierorgaan van de vrouw! Dat negeren we de hele tijd.

Soms denk ik wel eens: zou het maar vereist zijn voor de bevruchting, dat een vrouw klaarkomt. Dan hadden mannen een biologische reden om vrouwen te laten klaarkomen.”

“De vagina is een baringskanaal. De clitoris is het seksuele plezierorgaan van de vrouw! Dat negeren we de hele tijd.”

Tweet dit
Wat voor effect heeft deze orgasm gap op vrouwen?
“Het heeft biologische consequenties als je voortdurend niet klaarkomt tijdens seks. Dan leer je eigenlijk je brein dat seks niet belonend is. Door een orgasme komen er allerlei stofjes vrij die je beloningscentrum weer stimuleren. Door klaar te komen, leer je seks dus te willen!

Het is belangrijk om je dat te realiseren, want als we steeds maar onze eigen orgasmes downplayen, krijgen vrouwen dus op den duur ook minder zin in seks. En dat lijkt het inderdaad alsof mannen van Mars en vrouwen van Venus komen.”

Hoe veranderen we dit geloof in een onoverbrugbaar verschil?
“Het is idealistisch, maar ik zou een aantal dingen willen. Ten eerste dat jongens en meisjes al op de kleuterschool worden opgevoed met het idee dat ze vooral hetzelfde zijn. En dan bedoel ik niet alleen maar gelijk, maar ook hetzelfde. Want dat wat we mannelijk of vrouwelijk noemen is meer gebaseerd op ideologie dan op biologie. Op basis van het genitale eindorgaan en mythes over hormonen en hersenverschillen baseren we eigenlijk al die zogenaamde verschillen tussen mannen en vrouwen.

Als je jongens en meisjes duidelijk maakt dat ze vóóral hetzelfde zijn maar op een aantal details verschillen die verder niet zo verschrikkelijk belangrijk zijn, en ook adequate seksuele voorlichting geeft over de anatomie van vrouwen zoals we bij mannen doen, dan kan dat een belangrijk wapen tegen ongelijkheid zijn. Scholen hebben een enorme normatieve invloed.

Maar een veilig nest thuis is natuurlijk ook van enorm belang. Als je van thuis uit het gevoel hebt gekregen dat je er niet toe doet, en met dat gevoel de seksuele arena betreedt, dan zul je veel sneller genoegen nemen met dingen die niet goed voor je voelen.”

Dank voor je tijd, en je belangrijke werk.
“Met plezier. Ik wilde bijna zeggen: er is me ook veel voor de wind gegaan. Maar dat is ook zo’n aangeleerd vrouwendingetje om te zeggen hè? Ik heb er gewoon voor gewerkt.”

Coïtus is penetratie van de penis in de vagina. ↩︎



© 2018 OneWorld
https://www.oneworld.nl/h(...)BNMJI_R-UXYp1pAofJnI

[ Bericht 1% gewijzigd door Mickytjuh op 26-12-2018 15:39:43 ]
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 26 december 2018 @ 15:32:12 #2
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183982040
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.

Mannen en vrouwen hebben hier beide een plicht in ben ik van mening, de vrouw moet aangeven dat ze potdorrie ook bevredigd wil worden tot aan de laatste stuiptrekking en de man dient er voor te zorgen dat de vrouw genoeg geniet!


Er is niet zo irritant als zin hebben in seks, een lotgenoot vinden in de kroeg, mee naar huis nemen.. En dan vervolgens volgepropt worden en na een minuut of tien denken 'en ik dan?'
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 26 december 2018 @ 15:33:11 #3
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183982059
Tldr
#KICKOUTZP
pi_183982166
quote:
Soms denk ik wel eens: zou het maar vereist zijn voor de bevruchting, dat een vrouw klaarkomt. Dan hadden mannen een biologische reden om vrouwen te laten klaarkomen.
Het helpt meestal wel zeggen ze.. Maarja bevruchting kan ook gewoon middels zelf inseminatie :P.
pi_183982325
"Nu wil ik niet beweren dat seks met een orgasme moet eindigen, maar ik ga wel alle conclusies baseren op de vraag of seks met een orgasme is beëindigd."

Man man.

Als je 'bevredigd wil worden tot de laatste stuiptrekking', dan moet je een andere MO kiezen dan een willekeurige geile one night stand uit een kroeg oppikken. Je gaat ook niet vijf minuten voor sluitingstijd naar de lokale snackbar met de verwachting daar een sterrenmaal van mee te nemen. Dat geldt net zo hard voor mannen als voor vrouwen overigens. Dat de man wel klaarkomt, wil nog niet zeggen dat de seks zo geweldig was.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183982774
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.

Mannen en vrouwen hebben hier beide een plicht in ben ik van mening, de vrouw moet aangeven dat ze potdorrie ook bevredigd wil worden tot aan de laatste stuiptrekking en de man dient er voor te zorgen dat de vrouw genoeg geniet!

Er is niet zo irritant als zin hebben in seks, een lotgenoot vinden in de kroeg, mee naar huis nemen.. En dan vervolgens volgepropt worden en na een minuut of tien denken 'en ik dan?'
wat een mentaliteit zeg :r
  woensdag 26 december 2018 @ 16:18:03 #7
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183982812
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:50 schreef nostra het volgende:
"Nu wil ik niet beweren dat seks met een orgasme moet eindigen, maar ik ga wel alle conclusies baseren op de vraag of seks met een orgasme is beëindigd."

Man man.

Als je 'bevredigd wil worden tot de laatste stuiptrekking', dan moet je een andere MO kiezen dan een willekeurige geile one night stand uit een kroeg oppikken. Je gaat ook niet vijf minuten voor sluitingstijd naar de lokale snackbar met de verwachting daar een sterrenmaal van mee te nemen. Dat geldt net zo hard voor mannen als voor vrouwen overigens. Dat de man wel klaarkomt, wil nog niet zeggen dat de seks zo geweldig was.
nee maar klaarkomen is wel het minste wat je mag verwachten.

Of in ieder geval iemand die er moeite voor doet en niet enkel aan zijn eigen genot denkt en gaat voor de slogan 'er in dat telt'
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 26 december 2018 @ 16:51:02 #8
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_183983359
Tja...het valt soms niet mee om een vrouw te zijn.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_183983386
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 16:18 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

nee maar klaarkomen is wel het minste wat je mag verwachten.

Of in ieder geval iemand die er moeite voor doet en niet enkel aan zijn eigen genot denkt en gaat voor de slogan 'er in dat telt'
Volgens mij kom jij wat tekort.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183983469
Tja de wage gap komt omdat mannen meer werken, misschien moeten vrouwen in bed ook wat meer doen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 26 december 2018 @ 17:02:22 #11
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183983541
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja de wage gap komt omdat mannen meer werken, misschien moeten vrouwen in bed ook wat meer doen.
plausibel
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183983601
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.

Mannen en vrouwen hebben hier beide een plicht in ben ik van mening, de vrouw moet aangeven dat ze potdorrie ook bevredigd wil worden tot aan de laatste stuiptrekking en de man dient er voor te zorgen dat de vrouw genoeg geniet!


Er is niet zo irritant als zin hebben in seks, een lotgenoot vinden in de kroeg, mee naar huis nemen.. En dan vervolgens volgepropt worden en na een minuut of tien denken 'en ik dan?'
Dan deugd je voorselectie niet. Maareh jij komt dus niet klaar van vaginale seks?

Die 30% van de vrouwen komt wel gemiddeld vaker dan 1x klaar, die mannen niet echt hè
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183983633
Ik las deze TT op z'n Amsterdams.
pi_183983648
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan deugd je voorselectie niet. Maareh jij komt dus niet klaar van vaginale seks?

Die 30% van de vrouwen komt wel gemiddeld vaker dan 1x klaar, die mannen niet echt hè
Die volledige 30% ja?
pi_183983717
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Die volledige 30% ja?
Gemiddeldes worden genomen van een bepaalde groep. Dus van de volledige 30% in deze zin ja. Dat bereik kan alles boven de 1 zijn. Met ondergrens 1 (per definitie) dus als een enkeling meer dan 1 orgasme heeft gehad dan is het gemiddelde al hoger dan 1.

Maar naar mijn weten komen veel vrouwen vaker dan 1x klaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183983767
Die 30% slaat op regelmatig. Regelmatig is alsnog niet altijd, dus ik zie niet hoe je uit dat artikel concludeert dat het aantal keer per definitie 1 of hoger moet zijn.

Kan nog altijd 0,9 zijn hoor, juist omdat het idd een gemiddelde is. En dat dat dan alsnog lager is dan het gemiddelde van de mannen, het tegendeel van wat jij stelt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2018 17:19:18 ]
pi_183983830
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 16:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Tja de wage gap komt omdat mannen meer werken, misschien moeten vrouwen in bed ook wat meer doen.
O no he didn't.. :P
pi_183983843
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:15 schreef Chia het volgende:
Die 30% slaat op regelmatig. Regelmatig is alsnog niet altijd, dus ik zie niet hoe je uit dat artikel concludeert dat het aantal keer per definitie 1 of hoger moet zijn.

Kan nog altijd 0,9 zijn hoor, juist omdat het idd een gemiddelde is.
Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.

Maar vrouwen die vaak klaarkomen komen gemiddeld vast vaker klaar dan de mannen die vaak klaarkomen.

Ik denk dat de seks beleving van vrouwen een stuk prettiger kan zijn dan die van een man.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 december 2018 @ 17:20:14 #19
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183983849
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dan deugd je voorselectie niet. Maareh jij komt dus niet klaar van vaginale seks?

Die 30% van de vrouwen komt wel gemiddeld vaker dan 1x klaar, die mannen niet echt hè
ik kom niet klaar van vaginale seks alleen nee.
Ik kom wel regelmatig klaar tijdens vaginale seks.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183983886
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:20 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ik kom niet klaar van vaginale seks alleen nee.
Ik kom wel regelmatig klaar tijdens vaginale seks.
Lekker. Maar die matige voorselectie van je moet je wel wat aan doen hoor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 december 2018 @ 17:22:32 #21
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183983896
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, verkeerd gelezen.

Maar vrouwen die vaak klaarkomen komen gemiddeld vast vaker klaar dan de mannen die vaak klaarkomen.

Ik denk dat de seks beleving van vrouwen een stuk prettiger kan zijn dan die van een man.
kan... Natuurlijk kan dat.

En je aannames zijn echt prachtig. Ik geniet er van.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183983901
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:22 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

kan... Natuurlijk kan dat.

En je aannames zijn echt prachtig. Ik geniet er van.
geniet je tenminste nog ergens van
pi_183983924
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:22 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

kan... Natuurlijk kan dat.

En je aannames zijn echt prachtig. Ik geniet er van.
Poëtisch toch, kan zo op de muur.
Aannames, zie het meer als... Visies.

Zo kijk ik er naar, of het de waarheid is laat ik in het midden.

En ik ontleen er plezier aan als ik een vrouw laat genieten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183984001
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:19 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

O no he didn't.. :P
Nou meen ik gewoon serieus hoor.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_183984158
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Nou meen ik gewoon serieus hoor.
Je kan ook gewoon zelf de leiding nemen, is niks mis mee natuurlijk ;). Af en toe is het leuk als het andersom is, maar neem liever zelf de leiding. Eerst de dame laten komen, want dan kan je meestal veel meer dingen doen dan wanneer ze niet is gekomen.
  woensdag 26 december 2018 @ 17:42:49 #26
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183984198
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:22 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lekker. Maar die matige voorselectie van je moet je wel wat aan doen hoor.
ik zal het noteren
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183984374
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:42 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ik zal het noteren
Blij te kunnen constateren dat u mijn waardevolle adviezen te harte neemt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183984458
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:08 schreef O_o_ het volgende:
Ik las deze TT op z'n Amsterdams.
Ghehehe, dat verandert de strekking inderdaad nogal :+
pi_183984514
De seksbeleving tussen man en vrouw is per definitie anders. Waarbij het bij de man vaak echt om de daad gaat, gaat het bij de vrouw vaak nog veel verder (en dieper). De vrouw heeft vaak ook een andere connectie nodig met een man voordat ze ermee naar bed wil. Waar de man vaak kijkt naar het uiterlijk, kijkt de vrouw vaak verder, dus of er ook een emotionele band is.

Niet zo gek ook als je naar de seksuele handeling kijkt. Een vrouw neemt een man letterlijk op in haar lichaam, dat is veel intiemer dan de handeling van de man.
  woensdag 26 december 2018 @ 18:16:40 #30
53151 T42
Pinball Wizard
pi_183984660
gewoon klaarkom verbod hier voor haar
pi_183984686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:16 schreef T42 het volgende:
gewoon klaarkom verbod hier voor haar
Daarvoor moet je wel een 'haar' hebben :+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2018 18:18:45 ]
pi_183985194
vriendin klaagt juist vaak dat ik haar te vaak laat klaarkomen...
na 4 keer zijn haar spieren helemaal verkrampt
  woensdag 26 december 2018 @ 19:37:36 #33
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183985962
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:08 schreef O_o_ het volgende:
Ik las deze TT op z'n Amsterdams.
haha dat was dan een zeer goed nieuws bericht geweest! O+
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183986325
Sinds ik seks heb met vrouwen die niet aan de pil zijn, kom ik ook nauwelijks meer klaar (tijdens seks) :(
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183986955
quote:
9s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:00 schreef Puntenjager het volgende:
Sinds ik seks heb met vrouwen die niet aan de pil zijn, kom ik ook nauwelijks meer klaar (tijdens seks) :(
Kunnen ze ook niet pijpen dan?
  woensdag 26 december 2018 @ 20:45:33 #36
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183987151
quote:
9s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:00 schreef Puntenjager het volgende:
Sinds ik seks heb met vrouwen die niet aan de pil zijn, kom ik ook nauwelijks meer klaar (tijdens seks) :(
ja dat is rot.
Bij mijn man hielp (toen het nog maar net mijn vriend was) andere Condoom, dunner en andere maat.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183987413
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.
Sowieso vind ik die bijzonder want bij casual seks draait het toch om wederzijds genot?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 december 2018 @ 21:23:27 #38
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183987973
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

Sowieso vind ik die bijzonder want bij casual seks draait het toch om wederzijds genot?
ja maar blijkbaar dus niet.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183987994
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:23 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja maar blijkbaar dus niet.
Bizar; je zou dan verwachten dat het een concept is wat "uitsterft" door uitblijvend succes.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 december 2018 @ 21:25:00 #40
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183988019
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bizar; je zou dan verwachten dat het een concept is wat "uitsterft" door uitblijvend succes.
ja hoop doet leven of zo.

En er zijn er echt wel bij die de moeite wel nemen hoor.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183988030
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:25 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja hoop doet leven of zo.

En er zijn er echt wel bij die de moeite wel nemen hoor.
Hehe eindelijk erkenning.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183988073
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:25 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja hoop doet leven of zo.

En er zijn er echt wel bij die de moeite wel nemen hoor.
Oow daar twijfel ik niet aan, dat er ook nog mannen zijn die snappen hoe het wel werkt.
Maar ik verbaas me er wel over dat er blijkbaar veel dames zijn die zelfs in de recreatieve sfeer genoegen nemen met minder.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 december 2018 @ 21:28:44 #43
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183988136
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oow daar twijfel ik niet aan, dat er ook nog mannen zijn die snappen hoe het wel werkt.
Maar ik verbaas me er wel over dat er blijkbaar veel dames zijn die zelfs in de recreatieve sfeer genoegen nemen met minder.
ja soms kun je niet anders want ze weigeren dienst... En zijn verontwaardigd als je er iets van zegt want 'het was toch lekker'
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183988159
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja soms kun je niet anders want ze weigeren dienst... En zijn verontwaardigd als je er iets van zegt want 'het was toch lekker'
Ahja en een mond hebben ze niet? Ik blijf verbaasd kijken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 december 2018 @ 21:30:42 #45
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183988191
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja en een mond hebben ze niet? Ik blijf verbaasd kijken.
je wil niet weten hoe mijn gezicht stond...

Meermaals...
Totale verwondering.
Verbazing
Flabbergasted

Maar gewoon niks he. Kan je van zeggen wat je wil maar ze zijn klaar.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183988196
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:28 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja soms kun je niet anders want ze weigeren dienst... En zijn verontwaardigd als je er iets van zegt want 'het was toch lekker'
Ik vraag mezelf echt af of jij misschien juist zulke mannen aantrekt, er zijn zat mannen die wel om het genot van hun partner geven of misschien een gezamenlijk orgasme.
  woensdag 26 december 2018 @ 21:31:34 #47
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183988220
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik vraag mezelf echt af of jij zulke mannen aantrekt, er zijn zat mannen die wel om het genot van hun partner geven of misschien een gezamenlijk orgasme.
zal ik het zo zeggen, ik heb iets meer dan gemiddeld ervaring.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183988257
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:31 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

zal ik het zo zeggen, ik heb iets meer dan gemiddeld ervaring.
Oké.
Dan hou ik het op gemiddeld m.b.t. mezelf, en mijn laatste partners hadden niets te klagen kreeg ik te horen dus blijkbaar zijn zij of snel tevreden of ik doe iets goed.
pi_183988335
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

je wil niet weten hoe mijn gezicht stond...

Meermaals...
Totale verwondering.
Verbazing
Flabbergasted

Maar gewoon niks he. Kan je van zeggen wat je wil maar ze zijn klaar.
-O- Bizar.

Zeker gezien hoe een vrolijke blije uitstraling jij van jezelf hebt zou je toch verwachten dat een heer een... heer is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183988356
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

je wil niet weten hoe mijn gezicht stond...

Meermaals...
Totale verwondering.
Verbazing
Flabbergasted

Maar gewoon niks he. Kan je van zeggen wat je wil maar ze zijn klaar.
Snap dat niet hoor, maar waarom blijf je niet bij de mannen die wel moeite doen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183988649
Maar even terug naar het artikel; blijkbaar is er een grote groep mannen die meent dat, wanneer hun partner kanker heeft, er wel geneukt moet worden.
Dat verbaast me ook enigszins. (Eufemisme)

Nu werk ik in de zorg; maar veel mensen met kanker zijn niet een beetje ziek, maar echt totaal belemmerd in hun dagelijkse leven. En zijn er dan nog kerels die menen "erop te moeten"???
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183988678
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef fietsie het volgende:
Maar even terug naar het artikel; blijkbaar is er een grote groep mannen die meent dat, wanneer hun partner kanker heeft, er wel geneukt moet worden.
Dat verbaast me ook enigszins. (Eufemisme)

Nu werk ik in de zorg; maar veel mensen met kanker zijn niet een beetje ziek, maar echt totaal belemmerd in hun dagelijkse leven. En zijn er dan nog kerels die menen "erop te moeten"???
Het hele artikel is raar joh, lijkt niets wetenschappelijke aan ;) extreem feminisme.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183988768
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 17:02 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

plausibel
Indeed.
pi_183988841
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef fietsie het volgende:
Maar even terug naar het artikel; blijkbaar is er een grote groep mannen die meent dat, wanneer hun partner kanker heeft, er wel geneukt moet worden.
Dat verbaast me ook enigszins. (Eufemisme)

Nu werk ik in de zorg; maar veel mensen met kanker zijn niet een beetje ziek, maar echt totaal belemmerd in hun dagelijkse leven. En zijn er dan nog kerels die menen "erop te moeten"???
Er zijn veel relaties waar de man bepaalt wanneer. Ziek of niet. Net bevallen of niet. Zin hebben is in die relaties van ondergeschikt belang, laat staan het orgasme van de vrouw.
pi_183988901
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:54 schreef Mazou het volgende:

[..]

Er zijn veel relaties waar de man bepaalt wanneer. Ziek of niet. Net bevallen of niet. Zin hebben is in die relaties van ondergeschikt belang, laat staan het orgasme van de vrouw.
Hoe is het, om zo een dikke duim te hebben?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183988931
Veel vrouwen zijn niet in staat om casual seks te hebben (omdat ze betekenis/doelen belangrijker vinden). Ze kunnen ook totaal niet inschatten wie skills hebben en ze zijn te passief in partner selectie. En dan heb ik het nog niet eens over de types die er als een dode zeehond bij liggen.
pi_183989130
quote:
14s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Ik vraag mezelf echt af of jij misschien juist zulke mannen aantrekt, er zijn zat mannen die wel om het genot van hun partner geven of misschien een gezamenlijk orgasme.
En nog veel meer mannen die het niet interesseert.
Of die niet tegen tips en hints kunnen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 26 december 2018 @ 22:12:06 #58
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183989324
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:46 schreef fietsie het volgende:
Maar even terug naar het artikel; blijkbaar is er een grote groep mannen die meent dat, wanneer hun partner kanker heeft, er wel geneukt moet worden.
Dat verbaast me ook enigszins. (Eufemisme)

Nu werk ik in de zorg; maar veel mensen met kanker zijn niet een beetje ziek, maar echt totaal belemmerd in hun dagelijkse leven. En zijn er dan nog kerels die menen "erop te moeten"???
ja mijn man stond ook perplex toen ik hem dat liet lezen. Hoe haal je het in je hoofd.

We waren het overigens wel eens dat er best over gepraat mag worden, en dat als de zin bij de een niet afneemt hoewel de ander niet meer kan of wil dan moet er ook een escape richting een prostituee of whatever kunnen zijn.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 26 december 2018 @ 22:13:56 #59
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183989397
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 21:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Snap dat niet hoor, maar waarom blijf je niet bij de mannen die wel moeite doen?
ik ben getrouwd met een man die wel moeite doet.

Maar voor hem heb ik veel wisselende contacten gehad en zodoende zowel positieve als Negatieve ervaringen gehad met mannen voor casual relieve activity
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183989404
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:12 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja mijn man stond ook perplex toen ik hem dat liet lezen. Hoe haal je het in je hoofd.

We waren het overigens wel eens dat er best over gepraat mag worden, en dat als de zin bij de een niet afneemt hoewel de ander niet meer kan of wil dan moet er ook een escape richting een prostituee of whatever kunnen zijn.
Nu denk ik dat dat voor veel mensen, gebonden door religieuze indoctrinatie of gehinderd door schuldgevoel jegens anderen een stap te ver is, een stap buiten de grenzen van de door de maatschappij waar te nemen relatiegrenzen, wel penetreren terwijl de vrouw gewoon zwaar ziek is en er mogelijk / zeker pijn aan ondervindt vind ik best.. heftig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 december 2018 @ 22:17:37 #61
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183989515
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nu denk ik dat dat voor veel mensen, gebonden door religieuze indoctrinatie of gehinderd door schuldgevoel jegens anderen een stap te ver is, een stap buiten de grenzen van de door de maatschappij waar te nemen relatiegrenzen, wel penetreren terwijl de vrouw gewoon zwaar ziek is en er mogelijk / zeker pijn aan ondervindt vind ik best.. heftig.
best heftig is een minimale verwoording...

Ik zou me zo zwaar gekrenkt voelen als er geen respect zou zijn.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo iets deed, en dat wil ik wel graag zo houden.

Wel een keer ongewild seks gehad, die gast weigerde te vertrekken en ik wilde zo graag slapen en had geen zin in geruzie dus er maar aan toe gegeven. En nee dit is geen verkrachting geweest maar gelukkig wel mijn enige en negatiefste ervaring met mannen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183989630
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

best heftig is een minimale verwoording...

Ik zou me zo zwaar gekrenkt voelen als er geen respect zou zijn.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo iets deed, en dat wil ik wel graag zo houden.

Wel een keer ongewild seks gehad, die gast weigerde te vertrekken en ik wilde zo graag slapen en had geen zin in geruzie dus er maar aan toe gegeven. En nee dit is geen verkrachting geweest maar gelukkig wel mijn enige en negatiefste ervaring met mannen.
Da's naar, hard. Jammer dat er zulke kerels rondlopen.

Mjah ik probeerde me met "best heftig" zo genuanceerd mogelijk uit te drukken, zit haar (De schrijfster van het artikel) publicaties te lezen. Ze schrijft over veel aspecten van deze (verstoorde) dynamiek tussen man en vrouw.
Al heb ik nog niet de overtuiging dat genderontkenning in een klein hoekje WestEuropa werkelijk gaat werken op planetaire schaal.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 december 2018 @ 22:22:46 #63
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183989663
Och was ook mijn eigen schuld he, punt 1. Ik heb hem toegelaten in mijn woning en punt 2. Ik liet het toe.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183989687
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Och was ook mijn eigen schuld he, punt 1. Ik heb hem toegelaten in mijn woning en punt 2. Ik liet het toe.
Punt 0. blijft dat ie "Nee" te horen kreeg en toch doorzette.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183989757
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:17 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

best heftig is een minimale verwoording...

Ik zou me zo zwaar gekrenkt voelen als er geen respect zou zijn.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo iets deed, en dat wil ik wel graag zo houden.

Wel een keer ongewild seks gehad, die gast weigerde te vertrekken en ik wilde zo graag slapen en had geen zin in geruzie dus er maar aan toe gegeven. En nee dit is geen verkrachting geweest maar gelukkig wel mijn enige en negatiefste ervaring met mannen.
Ik gun dit soort mannen niks dus ik vind het tweezijdig kut dat je hierin mee bent gegaan. Omdat die lul dus beloont wordt terwijl die dat niet verdiende en omdat je jezelf zo hebt weggegeven terwijl je er alleen ongelukkig van kunt worden...

Wat je hier zegt is echt een gebrek aan respect.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 december 2018 @ 22:28:29 #66
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183989814
Ja en dit was dus ook nog eens zo'n type die niet echt bepaald de moeite nam. Zelfs helemaal geen enkele moeite..

Maar ach.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183989941
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja en dit was dus ook nog eens zo'n type die niet echt bepaald de moeite nam. Zelfs helemaal geen enkele moeite..

Maar ach.
Waarom ging je daar nou mee in zee?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 december 2018 @ 22:35:13 #68
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183989998
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom ging je daar nou mee in zee?
ja dat is een vraag die ik mezelf die hele avond heb gesteld.
Er was iets aan die kerel dat ik gruwelijk interessant vond. Maar ik kon dat niet benoemen.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183990035
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja dat is een vraag die ik mezelf die hele avond heb gesteld.
Er was iets aan die kerel dat ik gruwelijk interessant vond. Maar ik kon dat niet benoemen.
Hij kon goed strijken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183990074
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja dat is een vraag die ik mezelf die hele avond heb gesteld.
Er was iets aan die kerel dat ik gruwelijk interessant vond. Maar ik kon dat niet benoemen.
Misschien dat die geen neuk leek te geven?

En daarna heb je nog een paar keer gesekst?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183990103
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:35 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja dat is een vraag die ik mezelf die hele avond heb gesteld.
Er was iets aan die kerel dat ik gruwelijk interessant vond. Maar ik kon dat niet benoemen.
Enig positieve dat het ook snel over was? Maar klinkt wel naar die situatie..
  woensdag 26 december 2018 @ 22:41:53 #72
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183990185
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien dat die geen neuk leek te geven?

En daarna heb je nog een paar keer gesekst?
nope. Niet meer gesekst, niet meer gezoend. No way!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  woensdag 26 december 2018 @ 22:42:24 #73
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183990205
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:38 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Enig positieve dat het ook snel over was? Maar klinkt wel naar die situatie..
ja precies. Echt binnen twee minuten zelfs hahahahah
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183990250
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja precies. Echt binnen twee minuten zelfs hahahahah
Snap ik wel :@
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183990260
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja precies. Echt binnen twee minuten zelfs hahahahah
Gelukkig maar dan :P.
  woensdag 26 december 2018 @ 22:44:51 #76
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183990275
Maar goed, terug nar het topic.

Vrouwen en seksueel genot.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183990283
quote:
17s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:42 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ja precies. Echt binnen twee minuten zelfs hahahahah
Pffft.

(Zo ongeveer :'( )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183990304
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:44 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar goed, terug nar het topic.

Vrouwen en seksueel genot.
Anatomielesje volgen en met een openminded vrouw eens een paar nachtjes leuk puzzelen. Zou iedereen moeten doen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 26 december 2018 @ 22:47:46 #79
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183990362
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Anatomielesje volgen en met een openminded vrouw eens een paar nachtjes leuk puzzelen. Zou iedereen moeten doen :P
dit is een verdomd goed idee.

Laten we dit opnemen in het curriculum van het voortgezet onderwijs ~O>
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183990444
Tja.. Dan spreek ik voor mezelf, maar lijkt me juist dat je vanuit jezelf flink op onderzoek uitgaat etc. Vroeger was ik zo onzeker als maar kan, dan zoek je flink wat op en zo en dan toepassen..
pi_183990458
Een man hoort te beffen toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183990524
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:47 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

dit is een verdomd goed idee.

Laten we dit opnemen in het curriculum van het voortgezet onderwijs ~O>
Dat vraagt ook van de dames wel een heftig stukje instant trust, een passend zelfbeeld enz.
Best een uitdaging. En om juffen nu die taak toe te bedelen :P .
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183990638
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:54 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat vraagt ook van de dames wel een heftig stukje instant trust, een passend zelfbeeld enz.
Best een uitdaging. En om juffen nu die taak toe te bedelen :P .
Niet alle juffen zien eruit als die bloedmooie Amerikaanse juffen die jonge knaapies doen.. ;)
Wordt al minder interessant.
  woensdag 26 december 2018 @ 23:03:33 #84
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183990786
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:51 schreef ludovico het volgende:
Een man hoort te beffen toch?
Hoort.. Hoort.. Het zou goed zijn als, fijn zijn als. Maar wat nou als een man daar echt niet van houdt, nou dan volstaat alle andere aandacht die te verzinnen is ook hoor.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183990799
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 22:58 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Niet alle juffen zien eruit als die bloedmooie Amerikaanse juffen die jonge knaapies doen.. ;)
Wordt al minder interessant.
Ahja want bloedmooi is een noodzakelijke randvoorwaarde om te leren hoe menselijke interactie werkt, hoe anatomie en mentale stimulatie samenhangen en hoe de mechanica en vloeistofdynamica werken :')
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183990813
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:03 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Hoort.. Hoort.. Het zou goed zijn als, fijn zijn als. Maar wat nou als een man daar echt niet van houdt, nou dan volstaat alle andere aandacht die te verzinnen is ook hoor.
Ik dacht ik gooi wat olie op het vuur. Dwingen is niet goed nee.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183990895
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik dacht ik gooi wat olie op het vuur. Dwingen is niet goed nee.
Persoonlijk vind ik het er gewoon bij horen en vrouwen moeten ook pijpen.
  woensdag 26 december 2018 @ 23:10:41 #88
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183991016
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik dacht ik gooi wat olie op het vuur. Dwingen is niet goed nee.
ik ben niet heel Makkelijk uit de tent te lokken
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183991017
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:06 schreef Vlicious87 het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het er gewoon bij horen en vrouwen moeten ook pijpen.
En de vrouw moet je handen vastketenen aan het bed, je blinddoeken en op je gezicht gaan zitten met der rokje zonder slipje en bevelen dat je der likt.

Mja, niet iedereen deelt de mening helaas.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183991050
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:10 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ik ben niet heel Makkelijk uit de tent te lokken
Je bent allang in de tent gelokt, is het nog wel mogelijk om je daar uit te lokken dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  woensdag 26 december 2018 @ 23:12:02 #91
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183991064
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 23:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent allang in de tent gelokt, is het nog wel mogelijk om je daar uit te lokken dan?
touche
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_183993379
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 20:34 schreef Chia het volgende:

[..]

Kunnen ze ook niet pijpen dan?
Nope. Althans eentje is bepaald niet hiervan =>

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183993775
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.

Mannen en vrouwen hebben hier beide een plicht in ben ik van mening, de vrouw moet aangeven dat ze potdorrie ook bevredigd wil worden tot aan de laatste stuiptrekking en de man dient er voor te zorgen dat de vrouw genoeg geniet!


Er is niet zo irritant als zin hebben in seks, een lotgenoot vinden in de kroeg, mee naar huis nemen.. En dan vervolgens volgepropt worden en na een minuut of tien denken 'en ik dan?'
Ik kan mij daar eigenlijk niets bij voorstellen. Voor mijn gevoel heb je dan net die ene lul te pakken die er geen donder van bakt.
pi_183993852
quote:
“Waarom definiëren we de eerste keer niet gewoon als klaarkomen met een partner?”
Dus als je pas op je 33ste voor het eerst klaarkomt door een man is dat pas 'de eerste keer' !?

quote:
Wel merk ik dat ik steeds radicaler word, zelfs in het afgelopen jaar nog.

+

Coïtus is penetratie van de penis in de vagina.
Haar inzicht van 2019: "PIV is always rape"
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  donderdag 27 december 2018 @ 06:44:21 #95
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183995565
quote:
8s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Tldr:
Vrouwen delven nog altijd het onderspit als het over klaarkomen tijdens seks gaat. 30% vrouwen tegenover 90% mannen komt regelmatig klaar tijdens de seks.

Dit moet anders.

Er is niet alleen sprake van een wage hap, maar ook van een orgasm gap.

[..]

https://www.oneworld.nl/h(...)BNMJI_R-UXYp1pAofJnI
Sorry dat ik het zeggen moet, maar ik heb nog nooit zoveel onzin in een artikel gelezen van iemand die academisch opgeleid is en op academisch niveau werkt. Er staan allerlei conclusies in die je niet zomaar op basis van een beperkt onderzoek kunt trekken. En ja, ik ben zelf een voorbeeld dat het onzin is wat er staat. Om even twee punten aan te halen :

- Als een vrouw kanker heeft, vind de man nog steeds dat hij recht heeft op seks maar als de man kanker heeft stopt de seks.

Sorry, maar als man die zelf dit heeft (gehad)(hersentumor) kan ik dit ontkrachten. Wij doen alles in overleg, dus stel mijn vriendin zou in deze situatie komen zal ik haar nergens toe dwingen. Andersom is zij juist diegene die nu rekening met mij houd.

- Alleen mannen krijgen vaginaal een orgasme

Wederom onjuist. Mijn vriendin komt juist vaginaal makkelijker klaar en ik ben juist diegene die nog nooit een orgasme heeft gehad door seks. En bij al mijn exen was dit (op 1 na) net zo.

Kortom, allemaal leuk dergelijke beweringen, maar het slaat nergens op dit zo stellig te beweren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 27 december 2018 @ 06:50:10 #96
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183995575
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.

Mannen en vrouwen hebben hier beide een plicht in ben ik van mening, de vrouw moet aangeven dat ze potdorrie ook bevredigd wil worden tot aan de laatste stuiptrekking en de man dient er voor te zorgen dat de vrouw genoeg geniet!


Er is niet zo irritant als zin hebben in seks, een lotgenoot vinden in de kroeg, mee naar huis nemen.. En dan vervolgens volgepropt worden en na een minuut of tien denken 'en ik dan?'
Dat laatste zie je vooral bij de 'mooiboys' en de 'players'. Die zijn vooral met zichzelf bezig en geven daardoor minder om het genot van de vrouw. Maar ja, maak vrouwen maar eens wijs dat je soms beter op iets anders dan uiterlijk of praatjes kunt selecteren...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183995679
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 06:44 schreef yats het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeggen moet, maar ik heb nog nooit zoveel onzin in een artikel gelezen van iemand die academisch opgeleid is en op academisch niveau werkt. Er staan allerlei conclusies in die je niet zomaar op basis van een beperkt onderzoek kunt trekken. En ja, ik ben zelf een voorbeeld dat het onzin is wat er staat. Om even twee punten aan te halen :

- Als een vrouw kanker heeft, vind de man nog steeds dat hij recht heeft op seks maar als de man kanker heeft stopt de seks.

Sorry, maar als man die zelf dit heeft (gehad)(hersentumor) kan ik dit ontkrachten. Wij doen alles in overleg, dus stel mijn vriendin zou in deze situatie komen zal ik haar nergens toe dwingen. Andersom is zij juist diegene die nu rekening met mij houd.

- Alleen mannen krijgen vaginaal een orgasme

Wederom onjuist. Mijn vriendin komt juist vaginaal makkelijker klaar en ik ben juist diegene die nog nooit een orgasme heeft gehad door seks. En bij al mijn exen was dit (op 1 na) net zo.

Kortom, allemaal leuk dergelijke beweringen, maar het slaat nergens op dit zo stellig te beweren.
Persoonlijke anekdotes vormen geen bewijs.

Hoe het biologisch en psychologisch zit qua verschillen op het gebied van seks ligt redelijk vast.

Mannen zijn letterlijk geprogrammeerd om zoveel mogelijk te spuiten en zaad te dumpen in zoveel mogelijk baarmoeders.
Vrouwen zijn letterlijk geprogrammeerd om in 1 oogopslag al te kunnen vaststellen of een man genetisch "juist" is qua voortplanting.

Dit zijn feiten waar je niet vanaf kan wijken of kan doen alsof het geen invloed heeft.

Wat orgasmes betreft, bij vrouwen is het kunnen hebben van een orgasme eerder een onbedoelde afwijking van de natuur, ook dat is een feit, dan dat het zo "hoort".

Niet voor niets kunnen heel veel vrouwen simpelweg niet klaarkomen.

Bij mannen ligt dat anders, al is het maar vanwege de grootte en omvang van de eikel, waar uiteindelijk de meeste stimulans op komt te liggen.
Voor vrouwen ligt dat natuurlijk bij of op de clitoris, maar zoals ik al zei, vaak is het zo dat de natuur daar geen zenuwbanen heeft "aangelegd", is dat wel het geval is er eigenlijk sprake van een afwijking hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

TLDR meestal kunnen mannen maar weinig doen aan het "orgasm gap".
Het probleem ligt op biologisch vlak voor het grootste gedeelte, gaan mannen weinig aan veranderen.

Slotje topic. (grapje natuurlijk he)
pi_183995696
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 06:44 schreef yats het volgende:

[..]

- Alleen mannen krijgen vaginaal een orgasme

Wederom onjuist. Mijn vriendin komt juist vaginaal makkelijker klaar en ik ben juist diegene die nog nooit een orgasme heeft gehad door seks. En bij al mijn exen was dit (op 1 na) net zo.
Lol, wel even goed lezen hè.
pi_183996016
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 07:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Persoonlijke anekdotes vormen geen bewijs.

Hoe het biologisch en psychologisch zit qua verschillen op het gebied van seks ligt redelijk vast.

Mannen zijn letterlijk geprogrammeerd om zoveel mogelijk te spuiten en zaad te dumpen in zoveel mogelijk baarmoeders.
Vrouwen zijn letterlijk geprogrammeerd om in 1 oogopslag al te kunnen vaststellen of een man genetisch "juist" is qua voortplanting.

Dit zijn feiten waar je niet vanaf kan wijken of kan doen alsof het geen invloed heeft.

Wat orgasmes betreft, bij vrouwen is het kunnen hebben van een orgasme eerder een onbedoelde afwijking van de natuur, ook dat is een feit, dan dat het zo "hoort".

Niet voor niets kunnen heel veel vrouwen simpelweg niet klaarkomen.

Bij mannen ligt dat anders, al is het maar vanwege de grootte en omvang van de eikel, waar uiteindelijk de meeste stimulans op komt te liggen.
Voor vrouwen ligt dat natuurlijk bij of op de clitoris, maar zoals ik al zei, vaak is het zo dat de natuur daar geen zenuwbanen heeft "aangelegd", is dat wel het geval is er eigenlijk sprake van een afwijking hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

TLDR meestal kunnen mannen maar weinig doen aan het "orgasm gap".
Het probleem ligt op biologisch vlak voor het grootste gedeelte, gaan mannen weinig aan veranderen.

Slotje topic. (grapje natuurlijk he)
Wat leuk dat jij wat meningen als feiten presenteert.

Maar even, afgezien van al die ‘o zo belangrijke’ evolutionaire vragen, geldt dat orgasmes ook lustopwekkend zijn. Het vooruitzicht van bevredigende seks, en orgasmes spelen daarin een rol, doet de lust simpelweg toenemen.

Dus als je al niet uit principe je sekspartner wil laten genieten, besef dan gewoon dat de kans dat een vrouw zin heeft in seks aanmerkelijk groter is als ze verwacht bevredigd te worden.

Komt nog bij dat bij een orgasme dingen in het lichaam gebeuren waardoor een mens zich fijner voelt. Dus zelfs jouw hele leven wordt er positief door beïnvloed (binnen een relatie dan): happy wife, happy life.
pi_183996090
quote:
8s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Tldr:
Vrouwen delven nog altijd het onderspit als het over klaarkomen tijdens seks gaat. 30% vrouwen tegenover 90% mannen komt regelmatig klaar tijdens de seks.

Dit moet anders.

Er is niet alleen sprake van een wage hap, maar ook van een orgasm gap.

[..]

https://www.oneworld.nl/h(...)BNMJI_R-UXYp1pAofJnI
Wat een hoop ideologisch gedreven bullshit zeg :')
Het zal wel aan mij liggen maar alle vrouwen waarmee ik ben geweest wilden stuk voor stuk voor stuk geneukt worden. Niet omdat ik het dan perse zo graag wou want als je dan eens een slechte avond hebt en het lukte niet, moest je eens zien hoe kut ze dat vonden!
Hoeveel relaties sneuvelen wel niet als de man het niet (meer) kan? Vrijwel allemaal! Omdat vrouwen niet van neuken houden natuurlijk. Daarom gaan ze ook nooit vreemd om zich door andere mannen te laten neuken, omdat neuken niets voor ze is. Dat doen ze alleen om de man tevreden te houden.

Dat klaarkomen alleen van penetratie niet altijd een vrouwelijk orgasme oplever is gewoon bekend en de schrijfster moet niet doen alsof dat alleen de schuld vd man is. Mijn ervaring met vrouwen die wel zo klaarkomen is dat ze daar zelf dan ook een handje aan meehelpen, het zij inderdaad door clitorale stimulatie hetzij door zich eerst klaar te laten beffen en daarna klaar te laten neuken. De suggestie in dit stuk dat het allemaal door de boze grote (ongetwijfeld blanke) heteroman komt laat zien uit welk kokertje dit stuk komt, wat dat betreft past het helemaal in de tijdgeest.

En over de hoeveelheid blatante leugens in dit stukje postmoderne, radfem Judith Butler marxistische onzin ga ik het maar helemaal niet hebben :')

quote:
“Het is idealistisch, maar ik zou een aantal dingen willen. Ten eerste dat jongens en meisjes al op de kleuterschool worden opgevoed met het idee dat ze vooral hetzelfde zijn. En dan bedoel ik niet alleen maar gelijk, maar ook hetzelfde. Want dat wat we mannelijk of vrouwelijk noemen is meer gebaseerd op ideologie dan op biologie. Op basis van het genitale eindorgaan en mythes over hormonen en hersenverschillen baseren we eigenlijk al die zogenaamde verschillen tussen mannen en vrouwen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_183996263
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 08:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat leuk dat jij wat meningen als feiten presenteert.

Maar even, afgezien van al die ‘o zo belangrijke’ evolutionaire vragen, geldt dat orgasmes ook lustopwekkend zijn. Het vooruitzicht van bevredigende seks, en orgasmes spelen daarin een rol, doet de lust simpelweg toenemen.

Dus als je al niet uit principe je sekspartner wil laten genieten, besef dan gewoon dat de kans dat een vrouw zin heeft in seks aanmerkelijk groter is als ze verwacht bevredigd te worden.

Komt nog bij dat bij een orgasme dingen in het lichaam gebeuren waardoor een mens zich fijner voelt. Dus zelfs jouw hele leven wordt er positief door beïnvloed (binnen een relatie dan): happy wife, happy life.
Geen meningen.

Feiten.
Onderzochte biologisch vastgestelde feiten.
En nee ik ga niet allerlei bronnen en links neerplempen.
Na al die jaren hoort dit toch echt gewoon algemene basiskennis te zijn.

De rest is dom geneuzel.
pi_183996389
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 07:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Persoonlijke anekdotes vormen geen bewijs.

Hoe het biologisch en psychologisch zit qua verschillen op het gebied van seks ligt redelijk vast.

Mannen zijn letterlijk geprogrammeerd om zoveel mogelijk te spuiten en zaad te dumpen in zoveel mogelijk baarmoeders.
Vrouwen zijn letterlijk geprogrammeerd om in 1 oogopslag al te kunnen vaststellen of een man genetisch "juist" is qua voortplanting.

Dit zijn feiten waar je niet vanaf kan wijken of kan doen alsof het geen invloed heeft.

Wat orgasmes betreft, bij vrouwen is het kunnen hebben van een orgasme eerder een onbedoelde afwijking van de natuur, ook dat is een feit, dan dat het zo "hoort".

Niet voor niets kunnen heel veel vrouwen simpelweg niet klaarkomen.

Bij mannen ligt dat anders, al is het maar vanwege de grootte en omvang van de eikel, waar uiteindelijk de meeste stimulans op komt te liggen.
Voor vrouwen ligt dat natuurlijk bij of op de clitoris, maar zoals ik al zei, vaak is het zo dat de natuur daar geen zenuwbanen heeft "aangelegd", is dat wel het geval is er eigenlijk sprake van een afwijking hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

TLDR meestal kunnen mannen maar weinig doen aan het "orgasm gap".
Het probleem ligt op biologisch vlak voor het grootste gedeelte, gaan mannen weinig aan veranderen.

Slotje topic. (grapje natuurlijk he)
Geen zenuw banen daar.... Ehhh?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183996391
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Geen meningen.

Feiten.
Onderzochte biologisch vastgestelde feiten.
En nee ik ga niet allerlei bronnen en links neerplempen.
Na al die jaren hoort dit toch echt gewoon algemene basiskennis te zijn.

De rest is dom geneuzel.
Ik zou nog eens wat meer lezen als ik jou was. Als jij het genot van jouw partner dom geneuzel vindt heb je daar vast alle tijd voor. ;)
pi_183996546
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 09:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen zenuw banen daar.... Ehhh?
Idd.. Dat kleine ding heeft zelfs 8000 zenuwuiteinden (eikel 4000).
Plus heeft letterlijk geen andere functie dan klaarkomen. Een penis dient ook nog om te plassen.
Zo een grote fout van de natuur zal het dan wel niet zijn!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  donderdag 27 december 2018 @ 10:27:50 #105
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183997582
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 07:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Persoonlijke anekdotes vormen geen bewijs.

Hoe het biologisch en psychologisch zit qua verschillen op het gebied van seks ligt redelijk vast.

Mannen zijn letterlijk geprogrammeerd om zoveel mogelijk te spuiten en zaad te dumpen in zoveel mogelijk baarmoeders.
Vrouwen zijn letterlijk geprogrammeerd om in 1 oogopslag al te kunnen vaststellen of een man genetisch "juist" is qua voortplanting.

Dit zijn feiten waar je niet vanaf kan wijken of kan doen alsof het geen invloed heeft.

Wat orgasmes betreft, bij vrouwen is het kunnen hebben van een orgasme eerder een onbedoelde afwijking van de natuur, ook dat is een feit, dan dat het zo "hoort".

Niet voor niets kunnen heel veel vrouwen simpelweg niet klaarkomen.

Bij mannen ligt dat anders, al is het maar vanwege de grootte en omvang van de eikel, waar uiteindelijk de meeste stimulans op komt te liggen.
Voor vrouwen ligt dat natuurlijk bij of op de clitoris, maar zoals ik al zei, vaak is het zo dat de natuur daar geen zenuwbanen heeft "aangelegd", is dat wel het geval is er eigenlijk sprake van een afwijking hoe vreemd dat misschien ook klinkt.

TLDR meestal kunnen mannen maar weinig doen aan het "orgasm gap".
Het probleem ligt op biologisch vlak voor het grootste gedeelte, gaan mannen weinig aan veranderen.

Slotje topic. (grapje natuurlijk he)
Alhoewel ik de schrijfster van de op wat te bout vind vind ik dat ook van jou hier.
Jij doet dus precies waar zij tegenin gaat, seks enkel als voortplantingsding zien.

Seks is veel meer dan enkel voortplanting voor de mens. Het orgasme van de vrouwen is geen onbedoelde afwijking van de natuur. Maar een verdomd nuttig iets, met meerdere functies. Net zoals het orgasme van de man ook meerdere functies heeft.

Wat je precies bedoeld met dat vaak de natuur daar geen zenuwbanen heeft aanglegd weet ik niet.
Ik hoop niet dat je denkt dat de clit van vele vrouwen het niet doet, want dat is nogal niet waar. Als je denkt dat de wel klaarkomende vrouw een fysieke uitzondering is dan zit je nogal fout.

Op de uitzondering die de regel bevestigt na kan iedere vrouw (net zoals de man) klaarkomen. En zelfs 'beter' dan de man.
Vaker, heftiger, langer, meer belevingsvormen. De vrouwelijke seksualiteit is breder dan die van de man. Daardoor ook complexer en gevoeliger voor 'problemen'.

Maar dat komt dus op geen enkel moment door fysiek niet in staat zijn tot.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 27 december 2018 @ 10:41:01 #106
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183997816
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 08:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Wat een hoop ideologisch gedreven bullshit zeg :')
Het zal wel aan mij liggen maar alle vrouwen waarmee ik ben geweest wilden stuk voor stuk voor stuk geneukt worden. Niet omdat ik het dan perse zo graag wou want als je dan eens een slechte avond hebt en het lukte niet, moest je eens zien hoe kut ze dat vonden!
Hoeveel relaties sneuvelen wel niet als de man het niet (meer) kan? Vrijwel allemaal! Omdat vrouwen niet van neuken houden natuurlijk. Daarom gaan ze ook nooit vreemd om zich door andere mannen te laten neuken, omdat neuken niets voor ze is. Dat doen ze alleen om de man tevreden te houden.

Dat klaarkomen alleen van penetratie niet altijd een vrouwelijk orgasme oplever is gewoon bekend en de schrijfster moet niet doen alsof dat alleen de schuld vd man is. Mijn ervaring met vrouwen die wel zo klaarkomen is dat ze daar zelf dan ook een handje aan meehelpen, het zij inderdaad door clitorale stimulatie hetzij door zich eerst klaar te laten beffen en daarna klaar te laten neuken. De suggestie in dit stuk dat het allemaal door de boze grote (ongetwijfeld blanke) heteroman komt laat zien uit welk kokertje dit stuk komt, wat dat betreft past het helemaal in de tijdgeest.

En over de hoeveelheid blatante leugens in dit stukje postmoderne, radfem Judith Butler marxistische onzin ga ik het maar helemaal niet hebben :')

[..]

Opzich niet mee oneens.
De schrijfster doet me wat teveel alsof de daad op zichzelf niets doet voor de vrouw, enkel voor de man leuk is.
Dat enkel dat wat direct naar een orgasme leidt de moeite waard zou zijn.

Maar dat is onwaar. De daad zelf draagt bij aan het algehele genot, wat een orgasme niet alleen waarschijnlijker maakt, maar ook intenser.

Ik ken het van mezelf, maar ook van vele andere vrouwen. Die enorme behoefte (tijdens de seks) om geneukt te worden. Vaak zat gehad dat als ik de man geheel had laten kiezen hij nog even doorgespeeld had, maar dat ik het perse wilde en initieerde.
Ook zat gezien bij vrouwen die niet via penetratie alleen konden klaarkomen. Inc afname van algeheel genot als er niet geneukt werd.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183997974
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 08:44 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]


Hoeveel relaties sneuvelen wel niet als de man het niet (meer) kan? Vrijwel allemaal! Omdat vrouwen niet van neuken houden natuurlijk. Daarom gaan ze ook nooit vreemd om zich door andere mannen te laten neuken, omdat neuken niets voor ze is. Dat doen ze alleen om de man tevreden te houden.
Dat heeft denk ik veel meer te maken met een gevoel van begeerd worden te maken, anders zou een strap-on de truc ook wel doen.
pi_183997990
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat heeft denk ik veel meer te maken met een gevoel van begeerd worden te maken, anders zou een strap-on de truc ook wel doen.
Alsof een rubber ding hetzelfde is. Nee. De fleshlight immers ook niet.

Trouwens, de enorme populariteit van dildo's laat natuurlijk zien dat vrouwen gewoon die behoefte hebben daar opgevuld te worden.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_183998008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:50 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Alsof een rubber ding hetzelfde is. Nee. De fleshlight immers ook niet.
Nee is het niet, maar dat zou al wel een heel stuk kunnen helpen. Alleen dat wordt dan vaak niet eens geprobeerd.

En wat je al zegt, dildo's worden ook gewaardeerd, ondanks dat het geen echt vlees is ;) en ook veel meer dan fleshlights.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2018 10:53:27 ]
  donderdag 27 december 2018 @ 10:51:47 #110
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183998017
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 08:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Geen meningen.

Feiten.
Onderzochte biologisch vastgestelde feiten.
En nee ik ga niet allerlei bronnen en links neerplempen.
Na al die jaren hoort dit toch echt gewoon algemene basiskennis te zijn.

De rest is dom geneuzel.
Welke biologische feiten?
Dat vele vrouwen fysiek niet tot een orgasme in staat zijn?

Kom maar op, laat eens zien... Want dat is absoluut niet waar.
Sterker nog, vrouwen hebben 'biologisch', fysiek dus, meer 'seksuele' zenuwbanen dan mannen.

Alleen al jouw idee dat de clit kleiner is dan de eikel laat zien dat jij degene bent die basiskennis mist...




Dit is de clitoris in zijn geheel. Een weergave daarvan dan iig ;)
Ipv enkel op dat topje gericht is het veel omvattender. En is in zijn geheel compleet volgestampt met zenuwbanen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 27 december 2018 @ 11:01:55 #111
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_183998205
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Welke biologische feiten?
Dat vele vrouwen fysiek niet tot een orgasme in staat zijn?

Kom maar op, laat eens zien... Want dat is absoluut niet waar.
Sterker nog, vrouwen hebben 'biologisch', fysiek dus, meer 'seksuele' zenuwbanen dan mannen.

Alleen al jouw idee dat de clit kleiner is dan de eikel laat zien dat jij degene bent die basiskennis mist...


[ afbeelding ]

Dit is de clitoris in zijn geheel. Een weergave daarvan dan iig ;)
Ipv enkel op dat topje gericht is het veel omvattender. En is in zijn geheel compleet volgestampt met zenuwbanen.
ahh je hebt het artikel niet gelezen.

Top dat je voor de mensen die hetzelfde probleem hebben even uitlegt wat ze ook zegt. Dat de clitoris gigantisch (ok net zo groot of net groter dn een penis) is en dat je daar je aandacht ook op moet vestigen.

Super bedankt!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  donderdag 27 december 2018 @ 11:34:18 #112
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183998860
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:01 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

ahh je hebt het artikel niet gelezen.

Top dat je voor de mensen die hetzelfde probleem hebben even uitlegt wat ze ook zegt. Dat de clitoris gigantisch (ok net zo groot of net groter dn een penis) is en dat je daar je aandacht ook op moet vestigen.

Super bedankt!
Ik heb het artikel wel gelezen. Vind de schrijfster wat te ver gaan. Maar qua biologie snapt ze het natuurlijk wel. In tegenstelling tot die user, dus ik dacht, ik laat het gewoon even zien, dat is inzichtelijk.

Vind de schrijfster vooral te ver gaan in wijzen naar mannen. Tuurlijk zijn er horken die weinig geven om andermans genot, daar gewoon niet over nadenken en in enkele gevallen ook echt niet om geven. Maar verreweg de meeste mannen willen wel dat hun bedpartner geniet en ook klaarkomt. Sterker nog, dat verhoogt ook hun genot. Genieten van het genot van de ander is een belangrijk deel van goede seks.

Ook vind ik dat ze teveel nadruk op het klaarkomen legt. Er is zoveel meer dan enkel naar dat orgasme toe werken.
Ze doet net alsof de vrouw die casual seks heeft en niet klaarkomt het niet voor zichzelf doet. Er niet echt wat uithaald.
Nu zal dat best voorkomen, maar net zo vaak of vaker niet.

Als er iets is wat meer aandacht verdient is het dat genot om het orgasme heen. Dat maakt goede seks namelijk. Voor beiden.
Die man vindt het echt wel lekker als ik hem in 5 minuten klaar maak. Maar vindt het belachelijk heerlijk als ik juist help dat orgasme uit te stellen en het genot steeds hoger opgooi.

Mannen hebben het nadeel dat voor hun veel vaker geld dat het orgasme een eindpunt inluid. Bij vrouwen komt dat minder vaak voor.
Vrouwen hebben een langere plateau fase dan mannen, kunnen dat hoge genot langer volhouden (nogmaals, gemiddeld) en hebben een minder diepe 'dip'. En ook geen hormonen die zeggen 'klaar, slapie tijd'.
Juist omdat de clit is zoals ze is is de vrouw beter instaat om met genotvolle stimulatie door te gaan direct na het orgasme.

Maar goed, ik draaf weereens door.
Al met al, heb het dus gelezen en vind het tekort doen aan zowel mannen als aan vrouwen en vooral tekort doen aan de seksualiteit van beiden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183998952
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Vind de schrijfster vooral te ver gaan in wijzen naar mannen.
Waar dan concreet? Want een van de oorzaken is gewoon dat vrouwen gemiddeld genomen hun lichaam op orgasmegebied minder goed kennen dan mannen.
pi_183999187
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[ afbeelding ]

Dit is de clitoris in zijn geheel. Een weergave daarvan dan iig ;)
pi_183999521
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 10:49 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat heeft denk ik veel meer te maken met een gevoel van begeerd worden te maken, anders zou een strap-on de truc ook wel doen.
Er zijn toch ook genoeg vrouwen die zichzelf met een dildo verwennen, dus ook de penetratie zelf draagt bij aan het genot.

Maar verder heb je wel gelijk hoor, seksuele beleving kent zoveel facetten dat het nooit alleen maar gaat om een enkele handeling. Het gaat eigenlijk vooral om de interactie.
pi_183999562
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Er zijn toch ook genoeg vrouwen die zichzelf met een dildo verwennen, dus ook de penetratie zelf draagt bij aan het genot.

Maar verder heb je wel gelijk hoor, seksuele beleving kent zoveel facetten dat het nooit alleen maar gaat om een enkele handeling. Het gaat eigenlijk vooral om de interactie.
Dat zeg ik toch? Een strap-on is een soort dildo ;)
pi_183999652
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:34 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik heb het artikel wel gelezen. Vind de schrijfster wat te ver gaan. Maar qua biologie snapt ze het natuurlijk wel. In tegenstelling tot die user, dus ik dacht, ik laat het gewoon even zien, dat is inzichtelijk.

Vind de schrijfster vooral te ver gaan in wijzen naar mannen. Tuurlijk zijn er horken die weinig geven om andermans genot, daar gewoon niet over nadenken en in enkele gevallen ook echt niet om geven. Maar verreweg de meeste mannen willen wel dat hun bedpartner geniet en ook klaarkomt. Sterker nog, dat verhoogt ook hun genot. Genieten van het genot van de ander is een belangrijk deel van goede seks.

Ook vind ik dat ze teveel nadruk op het klaarkomen legt. Er is zoveel meer dan enkel naar dat orgasme toe werken.
Ze doet net alsof de vrouw die casual seks heeft en niet klaarkomt het niet voor zichzelf doet. Er niet echt wat uithaald.
Nu zal dat best voorkomen, maar net zo vaak of vaker niet.

Als er iets is wat meer aandacht verdient is het dat genot om het orgasme heen. Dat maakt goede seks namelijk. Voor beiden.
Die man vindt het echt wel lekker als ik hem in 5 minuten klaar maak. Maar vindt het belachelijk heerlijk als ik juist help dat orgasme uit te stellen en het genot steeds hoger opgooi.

Mannen hebben het nadeel dat voor hun veel vaker geld dat het orgasme een eindpunt inluid. Bij vrouwen komt dat minder vaak voor.
Vrouwen hebben een langere plateau fase dan mannen, kunnen dat hoge genot langer volhouden (nogmaals, gemiddeld) en hebben een minder diepe 'dip'. En ook geen hormonen die zeggen 'klaar, slapie tijd'.
Juist omdat de clit is zoals ze is is de vrouw beter instaat om met genotvolle stimulatie door te gaan direct na het orgasme.

Maar goed, ik draaf weereens door.
Al met al, heb het dus gelezen en vind het tekort doen aan zowel mannen als aan vrouwen en vooral tekort doen aan de seksualiteit van beiden.
Zo mee eens, op die 5 minuten na. Ok, beter dan geen seks, maar eigenlijk doet het mij heel weinig. Juist het samenspel, alles er omheen geeft mij genot. Het orgasme is de kers op de taart, maar ik heb echt liever alleen de taart dan alleen de kers. ;)
pi_183999699
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 12:02 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch? Een strap-on is een soort dildo ;)
Ik denk dan dat wij even elkaar niet begrepen. Never mind.
pi_184003681
Mijn vrouw komt gewoon altijd klaar van vaginale seks. Dat is waarschijnlijk omdat ik zo lekker kan neuken want anatomisch zit het allemaal bij vrouwen niet zo handig in elkaar.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 27 december 2018 @ 15:04:43 #120
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184003887
Tvp
#KICKOUTZP
pi_184010424
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 14:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn vrouw komt gewoon altijd klaar van vaginale seks. Dat is waarschijnlijk omdat ik zo lekker kan neuken want anatomisch zit het allemaal bij vrouwen niet zo handig in elkaar.
Of bij haar zit het anatomisch net lekker in elkaar ;)
Geen twijfel aan je skills by the way!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184010432
quote:
9s.gif Op donderdag 27 december 2018 11:46 schreef Modus het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest lachen _O-
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184015035
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Of bij haar zit het anatomisch net lekker in elkaar ;)
Geen twijfel aan je skills by the way!
Ik heb gelezen dat hoe kleiner de afstand van de clitoris tot de vagina is, hoe groter de kans dat de vrouw klaarkomt van vaginale seks.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184015314
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 22:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat hoe kleiner de afstand van de clitoris tot de vagina is, hoe groter de kans dat de vrouw klaarkomt van vaginale seks.
Lijkt me wel logisch ook.
Heb je een kleine vrouw?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184016648
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.

Mannen en vrouwen hebben hier beide een plicht in ben ik van mening, de vrouw moet aangeven dat ze potdorrie ook bevredigd wil worden tot aan de laatste stuiptrekking en de man dient er voor te zorgen dat de vrouw genoeg geniet!

Er is niet zo irritant als zin hebben in seks, een lotgenoot vinden in de kroeg, mee naar huis nemen.. En dan vervolgens volgepropt worden en na een minuut of tien denken 'en ik dan?'
Vindt dat altijd maar raar. Als ik sex heb in een one nighter duurt het meestal een paar uur en probeer ik zo'n beetje elk pornostandje uit en met mijn (ex)vriendinnen zorgde ik dat als ik eerder was klaargekomen zij ook aan haar gerief kwam. Met vingers vooral. Blijkbaar is dat niet de standaard :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_184017275
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 22:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vindt dat altijd maar raar. Als ik sex heb in een one nighter duurt het meestal een paar uur en probeer ik zo'n beetje elk pornostandje uit en met mijn (ex)vriendinnen zorgde ik dat als ik eerder was klaargekomen zij ook aan haar gerief kwam. Met vingers vooral. Blijkbaar is dat niet de standaard :?
Ik ga er even vanuit dat het overgrote deel van de mannen in Nederland dat ook gewoon zo doet. Maar ik kan mij ook weer voorstellen dat de two pump chumps wat meer blijven hangen in de herinnering.
pi_184018785
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 23:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ga er even vanuit dat het overgrote deel van de mannen in Nederland dat ook gewoon zo doet. Maar ik kan mij ook weer voorstellen dat de two pump chumps wat meer blijven hangen in de herinnering.
Eerlijk is eerlijk: Belgen zijn meer two pump chumps dan goede lovers...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 28 december 2018 @ 00:19:49 #128
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184019643
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 22:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vindt dat altijd maar raar. Als ik sex heb in een one nighter duurt het meestal een paar uur en probeer ik zo'n beetje elk pornostandje uit en met mijn (ex)vriendinnen zorgde ik dat als ik eerder was klaargekomen zij ook aan haar gerief kwam. Met vingers vooral. Blijkbaar is dat niet de standaard :?
Nou het gaat vaker wel goed dan niet goed hoor.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184020179
Ja maar er ligt hier een viva op het toilet, daar staat in dat vrouwen heel goed kunnen genieten van hun seksualiteit zonder orgasme en dat een orgasme zelfs een beetje overgewaardeerd wordt, dat het niet doel an sich zou moeten zijn. Wat is het nou?
-nee-
  vrijdag 28 december 2018 @ 00:47:01 #130
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184020293
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:41 schreef Marsenal het volgende:
Ja maar er ligt hier een viva op het toilet, daar staat in dat vrouwen heel goed kunnen genieten van hun seksualiteit zonder orgasme en dat een orgasme zelfs een beetje overgewaardeerd wordt, dat het niet doel an sich zou moeten zijn. Wat is het nou?
nou ik kan je vertellen dat ik toch verdomd chagrijnig zou worden als ik na drie keer seksen nog altijd geen orgasme had gehad.

Dan zou ik zo iemand van de snickers reclame zijn....
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184021360
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 22:13 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Lijkt me wel logisch ook.
Heb je een kleine vrouw?
1,73m
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_184022709
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 19:48 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Of bij haar zit het anatomisch net lekker in elkaar ;)
Geen twijfel aan je skills by the way!
Of hij gebruikt de kromming van zijn penis op de juiste manier.
pi_184023053
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 23:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: Belgen zijn meer two pump chumps dan goede lovers...
Daarom noemen ze het daar ook 'poepen'..
pi_184023217
quote:
18s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:47 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

nou ik kan je vertellen dat ik toch verdomd chagrijnig zou worden als ik na drie keer seksen nog altijd geen orgasme had gehad.

Dan zou ik zo iemand van de snickers reclame zijn....
Wat wind je je erover op, dacht dat je voorzien was?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184023993
Wat is de gouden tip om een vrouw te laten klaarkomen?
pi_184024218
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef ledzeppelin het volgende:
Wat is de gouden tip om een vrouw te laten klaarkomen?
Die is er niet. Goed op haar signalen letten.

In mijn ervaring kunnen de meeste vrouwen wel gewoon klaarkomen. Is het niet met penetratie, dan met beffen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:14:26 #137
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184024251
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef ledzeppelin het volgende:
Wat is de gouden tip om een vrouw te laten klaarkomen?
vragen of ze wil vertellen wat ze lekker vindt.

Echt.. Communicatie in bed is zo handig.

Ik weet nog goed dat mijn eerste vriendje mijn hand vastpakte toen ik voor het eerst met hem naar bed ging en hij samen met mij hen begon af te trekken.

Handig. Wist ik meteen hoe en wat.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:15:00 #138
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184024263
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat wind je je erover op, dacht dat je voorzien was?
omdat ik niet alleen aan mijzelf denk.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184024507
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2018 23:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk: Belgen zijn meer two pump chumps dan goede lovers...
Zouden de fok mannen het gemiddelde in Nederland omhoog krikken? ;)
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:26:47 #140
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184024526
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zouden de fok mannen het gemiddelde in Nederland omhoog krikken? ;)
het erge hieraan is dat ik meteen begon te denken 'heb ik het ooit met een fokker gedaan..'
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184024590
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 00:41 schreef Marsenal het volgende:
Ja maar er ligt hier een viva op het toilet, daar staat in dat vrouwen heel goed kunnen genieten van hun seksualiteit zonder orgasme en dat een orgasme zelfs een beetje overgewaardeerd wordt, dat het niet doel an sich zou moeten zijn. Wat is het nou?
De Viva is niet wetenschappelijk vermoed ik.

Maar op zich ben ik het er wel mee eens. Het is geen doel op zich. Voor zowel mannen als vrouwen. Klaarkomen is niet nodig voor goede seks. En geheel gericht zijn op klaarkomen lijkt mij per definitie in strijd met goede seks.

Zoals altijd ligt de waarheid in het midden. Daarom denk ik ook dat vrijwel geen vrouw en man zich zal herkennen in de klacht van de OP, omdat die heel overdreven gesteld is. Maar ja, je krijgt ook niet zoveel aandacht met een genuanceerd verhaal.
pi_184024623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 09:58 schreef ledzeppelin het volgende:
Wat is de gouden tip om een vrouw te laten klaarkomen?
Begrijpen dat seks de leukste vorm van communicatie is. Dus stel jezelf open, creëer een sfeer waarin de ander zichzelf open kan stellen en communiceer. Dan komt de rest vanzelf.
pi_184024654
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:

het erge hieraan is dat ik meteen begon te denken 'heb ik het ooit met een fokker gedaan..'
Ik weet het zeker!

(nou ja, ik ga er dan even vanuit dat je ook masturbeert ;))
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:33:02 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184024656
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

het erge hieraan is dat ik meteen begon te denken 'heb ik het ooit met een fokker gedaan..'
Als dat zo was zou je nu wegzwijmelend van gelukzalige herinneringen op je stoel moeten zitten, blijkens de posts van de heren hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184024675
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als dat zo was zou je nu wegzwijmelend van gelukzalige herinneringen op je stoel moeten zitten, blijkens de posts van de heren hier.
Ah! Maar zo werkt het niet. Seks is communicatie, dus je moet wel dezelfde taal spreken. Anders gezegd: het moet seksueel klikken. Dat is gewoon niet vanzelfsprekend.
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:39:03 #146
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184024768
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Als dat zo was zou je nu wegzwijmelend van gelukzalige herinneringen op je stoel moeten zitten, blijkens de posts van de heren hier.
heb je gewoon wederom een punt.

Ik heb ook op het swb forum gezeten. Daar heb ik wel wat mannen van gehad. Maar van fok volgens mij niet.

De swb mannen waren wel positief actief in bed!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:52:24 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184025049
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:39 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

heb je gewoon wederom een punt.

Ik heb ook op het swb forum gezeten. Daar heb ik wel wat mannen van gehad. Maar van fok volgens mij niet.

De swb mannen waren wel positief actief in bed!
Wat is het swb forum?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 28 december 2018 @ 10:54:50 #148
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184025106
Sekswoordenboek
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184025121
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:54 schreef Mickytjuh het volgende:
Sekswoordenboek
Iedere dag leer je weer wat.
pi_184026031
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2018 22:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Vindt dat altijd maar raar. Als ik sex heb in een one nighter duurt het meestal een paar uur en probeer ik zo'n beetje elk pornostandje uit en met mijn (ex)vriendinnen zorgde ik dat als ik eerder was klaargekomen zij ook aan haar gerief kwam. Met vingers vooral. Blijkbaar is dat niet de standaard :?
Bij mij gaat het vaak al automatisch. Het komt vaker voor dat ik nog moet klaarkomen en de dame al bevredigd is dan andersom :7
pi_184028691
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 11:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Bij mij gaat het vaak al automatisch. Het komt vaker voor dat ik nog moet klaarkomen en de dame al bevredigd is dan andersom :7
Bij mij ook hoor. Lukt altijd wat moeilijk. Voordeel is dat je het wel heel lang kan volhouden. Nadeel is dat voorbij een bepaald punt lukt het haast niet meer en dan ben IK juist degene die het een keertje zonder eindpunt moet stellen :D
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 28 december 2018 @ 14:03:18 #152
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184029343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Bij mij ook hoor. Lukt altijd wat moeilijk. Voordeel is dat je het wel heel lang kan volhouden. Nadeel is dat voorbij een bepaald punt lukt het haast niet meer en dan ben IK juist degene die het een keertje zonder eindpunt moet stellen :D
en als dat gebeurd voel ik me altijd zo schuldig :N
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184029577
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 13:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Bij mij ook hoor. Lukt altijd wat moeilijk. Voordeel is dat je het wel heel lang kan volhouden. Nadeel is dat voorbij een bepaald punt lukt het haast niet meer en dan ben IK juist degene die het een keertje zonder eindpunt moet stellen :D
Hahaha heel herkenbaar!
  vrijdag 28 december 2018 @ 15:01:22 #154
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_184031095
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 15:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Vooral de passage over 'casual seks om de seks' en dat vrouwen dan qua orgasme nog altijd aan het kortste eind trekken is een hele rake.

Mannen en vrouwen hebben hier beide een plicht in ben ik van mening, de vrouw moet aangeven dat ze potdorrie ook bevredigd wil worden tot aan de laatste stuiptrekking en de man dient er voor te zorgen dat de vrouw genoeg geniet!

Er is niet zo irritant als zin hebben in seks, een lotgenoot vinden in de kroeg, mee naar huis nemen.. En dan vervolgens volgepropt worden en na een minuut of tien denken 'en ik dan?'
Jij verwacht kwaliteitsseks van een ons? :{ Regel dan een fwb of booty call als je jeuk hebt. Dan weet je wat je aan elkaar hebt.
En waarom laat je je 'volproppen' als je zelf niet zover bent?
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_184031357
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:

en als dat gebeurd voel ik me altijd zo schuldig :N
Waarom? Jij bent toch niet verantwoordelijk voor zijn orgasme?
  vrijdag 28 december 2018 @ 16:11:55 #156
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184033012
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 15:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waarom? Jij bent toch niet verantwoordelijk voor zijn orgasme?
nee maar hij heeft het dan wel voor mij zo lang uitgesteld toch :Y
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184033131
Nouja, vrouwen die dit een probleem vinden kunnen daar met hun partner iets aan doen. Praten enzo.

Daarnaast balanceert het weer mooi uit met de sex gap. Waar vrouwen veel minder lastig een sexpartner vinden.

Ik vind dit echt oeverloos gezeik. Als je zo graag wilt klaarkomen, regel dat dan.
Whatever...
  vrijdag 28 december 2018 @ 16:21:23 #158
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184033278
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:16 schreef Spanky78 het volgende:
Nouja, vrouwen die dit een probleem vinden kunnen daar met hun partner iets aan doen. Praten enzo.

Daarnaast balanceert het weer mooi uit met de sex gap. Waar vrouwen veel minder lastig een sexpartner vinden.

Ik vind dit echt oeverloos gezeik. Als je zo graag wilt klaarkomen, regel dat dan.
Ik denk dat dat casual seks gebeuren niet echt te maken heeft met een relatie...
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184034065
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:21 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat dat casual seks gebeuren niet echt te maken heeft met een relatie...
Dan kiezen veel vrouwen de verkeerde man uit voor casual sex. En dat wisten we allang toch?

Ik heb er goed gebruik van gemaakt vroeger. En ik was best een lul. Dat blijkt vrouwen aan te trekken.
Whatever...
pi_184037116
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 10:15 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

omdat ik niet alleen aan mijzelf denk.
Nou stuur die mooie dames dan maar naar mij toe, maak ik ze blij voor je.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_184037159
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:11 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

nee maar hij heeft het dan wel voor mij zo lang uitgesteld toch :Y
Seks kan ook heel bevredigend zijn zonder klaar te komen. Ik zou mij er niet druk om maken.
pi_184037355
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 16:51 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Dat blijkt vrouwen aan te trekken.
Dit is idd algemeen bekend. Op dat vlak ligt het zeker aan de vrouw zelf.
pi_184037509
hey damessss bij mij komen 100% van de vrouwn minimal 2x klaar ;) per zessie.

edit: rustig met de pm's dames, heren jullie ook kan niet iedereen privéles gevne ;)
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:16:49 #164
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184037981
Dus het is de schuld van de vrouw... Dus niet van die 'verkeerde man'.

Ik geniet echt oprecht van deze discussie.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184038634
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus het is de schuld van de vrouw... Dus niet van die 'verkeerde man'.

Ik geniet echt oprecht van deze discussie.
Het is grotendeels hun eigen schuld ja. Als je niet aangeeft hoe je het wilt en de verkeerde kerel uitzoekt, tsja.
Whatever...
pi_184038969
Als je voorwaarden als deze aan casual seks gaat stellen, is er weinig casual aan :P
-nee-
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:46:28 #167
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184038997
'ik heb zin in seks' dat geeft toch aan dat je zin hebt in bevrediging? Of moet een vrouw zeggen

'ik zou het zeer op prijs stellen als je wat aandacht aan mijn erogene zones besteed in die mate dat ik er van ga kreunen, kronkelen en wellicht klaarkom alvorens u uw genotsknots in mijn fluweelgrot duwt'
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  vrijdag 28 december 2018 @ 19:56:53 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184039330
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
'ik heb zin in seks' dat geeft toch aan dat je zin hebt in bevrediging? Of moet een vrouw zeggen

'ik zou het zeer op prijs stellen als je wat aandacht aan mijn erogene zones besteed in die mate dat ik er van ga kreunen, kronkelen en wellicht klaarkom alvorens u uw genotsknots in mijn fluweelgrot duwt'
Gniffelt... jij hebt je meest intieme zone vernoemd naar een mergelgroeve in Valkenburg?

Meer inhoudelijk: bijzonder als het überhaupt vermeld zou moeten worden.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:06:27 #169
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184039623
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gniffelt... jij hebt je meest intieme zone vernoemd naar een mergelgroeve in Valkenburg?

Meer inhoudelijk: bijzonder als het überhaupt vermeld zou moeten worden.

gelukkig nog iemand die echt leest wat ik schrijf!

Ik noem hem niet zo nee, maar vond het wel een hilarische benaming in deze discussie.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:08:08 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184039672
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:06 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

gelukkig nog iemand die echt leest wat ik schrijf!

Ik noem hem niet zo nee, maar vond het wel een hilarische benaming in deze discussie.
Er zitten daar wel de nodige verborgen geheimen ondergronds: toepasselijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:18:00 #171
53151 T42
Pinball Wizard
pi_184040038
quote:
10s.gif Op woensdag 26 december 2018 18:18 schreef DW457 het volgende:

[..]

Daarvoor moet je wel een 'haar' hebben :+
Ze heeft dat ook gekregen van haar vriendin
  vrijdag 28 december 2018 @ 20:26:14 #172
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184040326
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2018 20:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zitten daar wel de nodige verborgen geheimen ondergronds: toepasselijk.
:Y
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184042520
Maar je kunt toch ook zin hebben, vervolgens hele goede seks hebben en niet komen, en dat dan toch als bevredigend ervaren?
Ik snap en weet zelf ook dat een orgasme wenselijk is maar soms gebeurt het niet en dan kan dat toch ook goed zijn?
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:34:22 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184042793
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef Mazou het volgende:
Maar je kunt toch ook zin hebben, vervolgens hele goede seks hebben en niet komen, en dat dan toch als bevredigend ervaren?
Ik snap en weet zelf ook dat een orgasme wenselijk is maar soms gebeurt het niet en dan kan dat toch ook goed zijn?
Het onderzoek van de dame die werd geinterviewd in het originele artikel waar TS mee begon is vrij gedetailleerd en als ik het goed heb gelezen (ze heeft nogal veel artikelen gepubliceerd) gaat het niet zozeer over beleving of "ik heb genoten" (wat natuurlijk subjectief is en ontzettend beinvloed is door sociale mores, voorkeuren, eigenlijk gevoel en mental state) maar gebaseerd is op (technische) metingen (ja / nee of getallen).
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184043360
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 19:16 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus het is de schuld van de vrouw... Dus niet van die 'verkeerde man'.

Ik geniet echt oprecht van deze discussie.
Haal je hand eens uit je broek
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 28 december 2018 @ 21:50:34 #176
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_184043408
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 21:27 schreef Mazou het volgende:
Maar je kunt toch ook zin hebben, vervolgens hele goede seks hebben en niet komen, en dat dan toch als bevredigend ervaren?
Ik snap en weet zelf ook dat een orgasme wenselijk is maar soms gebeurt het niet en dan kan dat toch ook goed zijn?
ten eerste wat fietsie zegt.

Ten tweede, ook daar is een serieus gebrek aan bij sommigen....
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_184054372
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 december 2018 14:03 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]

en als dat gebeurd voel ik me altijd zo schuldig :N
En dan baal ik juist weer. Zeker in het begin van een relatie of de eerste keer met iemand kan ik me niet echt helemaal laten gaan, dus moet ik het zelf met het handje afmaken of gewoon accepteren dat 't 'm niet wordt die avond (vind ik niet eens zo'n probleem... heb immers godverdomme net een uur met een mooie vrouw liggen batsen). Voelen vrouwen zich vaak schuldig. Maar daarna gaat het altijd steeds makkelijker.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_184057763
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:32 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En dan baal ik juist weer. Zeker in het begin van een relatie of de eerste keer met iemand kan ik me niet echt helemaal laten gaan, dus moet ik het zelf met het handje afmaken of gewoon accepteren dat 't 'm niet wordt die avond (vind ik niet eens zo'n probleem... heb immers godverdomme net een uur met een mooie vrouw liggen batsen). Voelen vrouwen zich vaak schuldig. Maar daarna gaat het altijd steeds makkelijker.
Dit.
pi_184060026
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2018 10:32 schreef Knipoogje het volgende:

En dan baal ik juist weer. Zeker in het begin van een relatie of de eerste keer met iemand kan ik me niet echt helemaal laten gaan, dus moet ik het zelf met het handje afmaken of gewoon accepteren dat 't 'm niet wordt die avond (vind ik niet eens zo'n probleem... heb immers godverdomme net een uur met een mooie vrouw liggen batsen). Voelen vrouwen zich vaak schuldig. Maar daarna gaat het altijd steeds makkelijker.
Snap ik wel dat dat niet fijn voelt voor jou. Het wordt dan toch een beetje prestatiegericht. Egootjes gaan dan meespelen. Uiteindelijk zit daar vooral veel onzekerheid achter. Zonde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')