SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: "The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Nou, ik lig ook moederziel alleen in mijn bed 's nachts... Lady jankGaga.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wel in de 'bottom' lijst toch?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:18 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Rockstar is de slechtste delen van Country en Grunge gecombineerd, hoort er ook niet thuis natuurlijk
New Americana van Halsey vond ik dan wel weer verrassend, die vind ik toch 2 sterren waard.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ik moet altijd heel erg lachen bij zijn shows. Wat een chaootquote:Op woensdag 26 december 2018 10:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik met hem aan moet. Zo verstrooid als een banaan, radiotechniek is hij niet zo best in, maar krijg wel altijd een lach op m'n mond van hem
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Dat dusquote:Op woensdag 26 december 2018 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik moet altijd heel erg lachen bij zijn shows. Wat een chaoot
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Bottomlijst wel jaquote:Op woensdag 26 december 2018 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel in de 'bottom' lijst toch?
New Americana van Halsey vond ik dan wel weer verrassend, die vind ik toch 2 sterren waard.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
ow nou ik lees en hoor niet alles, dat scheeltquote:Op woensdag 26 december 2018 10:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanaf de dag voor de bekendmaking van de lijst tot nu mauwt ie er iedere dag over ja.
dit dus, maar niet op een vervelende manierquote:Op woensdag 26 december 2018 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik moet altijd heel erg lachen bij zijn shows. Wat een chaoot![]()
Ruud vind ik echt vreselijk, heeft sws de minst leuke show op R2
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Merlin's Beard! It's Harry Potter!quote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
en ik vind dat hij sterke sidekicks heeftquote:Op woensdag 26 december 2018 10:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dit dus, maar niet op een vervelende manier![]()
goede aanvulling op hemzelf.I love music |Ajax forever
Thunder staat hoger dan Surfin' USA van Aaron Carterquote:
Imagine Dragons is diep door het ijs gezakt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ruud de Wild heeft gisteren gedraaidquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Tanita Rikki Tikki Tavi. Nog een keer op Rock Werchter gezien. Heeft weinig indruk op me gemaaktNon possumus non loqui![]()
Niks mis met Aaron Carter, Crush On You is een bopquote:Op woensdag 26 december 2018 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thunder staat hoger dan Surfin' USA van Aaron Carter
Imagine Dragons is diep door het ijs gezakt.Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Tijdens de top willen de meesten dan weer de djs die de rest van het jaar zaaddodende programma´s makenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit kan toch niet, Johan?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:21 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
https://rateyourmusic.com(...)/take-a-knee-my-ass/
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mooi dat dit er nog steeds in staat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kid Rock trouwens de hoogste bij de bottom singles in de Lijst der LijstenSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Get ready! Get ready!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De live versiequote:Op woensdag 26 december 2018 10:22 schreef Knip het volgende:
Get Ready. Leuk als ze de volledige versie zouden draaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Get Ready![]()
![]()
Jup. Tenzij je iedereen die 4'33 noteert meeneemt, in deze coverversie staat ie ook erg hoog in de bottomlijstquote:Op woensdag 26 december 2018 10:23 schreef MielMonteur het volgende:
Kid Rock trouwens de hoogste bij de bottom singles in de Lijst der Lijsten
https://rateyourmusic.com(...)nst-the-machine/433/[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is wel een van de mooiste Coldplay nummers
ja dit is wel mooi.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Dit is wel een van de mooiste Coldplay nummers
Ik wil nog even aan de Stenders discussie toevoegen dat tijdens zijn boutuitzending hij ook meerdere platen draait die ie in zijn eigen show ook draait![]()
![]()
ook hier kan ik niks mee, het is zo niksig en dat stemgebruik vind ik brrrquote:Op woensdag 26 december 2018 10:25 schreef laxus13 het volgende:
Dit is wel een van de mooiste Coldplay nummers![]()
Muse staat ook gewoon op 127 in de bottom list
quote:
Dit klinkt als een wolf die zijn ochtendwandelingetje door een schaapskooi doetJuin uit Eigen Tuin!![]()
Get Up A![]()
![]()
![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh die vent die met zijn maten praat over hoe hij goed kan ballenSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Goedemorgen
Wel lekker wakker worden zo![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Geupah
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
jij sexmachine !quote:Op woensdag 26 december 2018 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
Goedemorgen
Wel lekker wakker worden zo
quote:quote:Op woensdag 26 december 2018 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
Goedemorgen
Wel lekker wakker worden zo![]()
Goeiemorgen allemaal!![]()
Ik ben er weer en gelukkig net na Coldplay zie ik, mijn dag kan nu al niet meer st... O kut, Blof komt er aan
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Vroeg me af waarom de pagina niet meer ververste, maar ik zat op pagina 1 ipv alles op 1 pagina![]()
![]()
Precies op het juiste moment, je hebt een uur rommel en daarvoor alleen een goede notering van Prins gemist.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:31 schreef MTheBassman het volgende:
Goedemorgen
Wel lekker wakker worden zo
zoals alle mannen doenquote:Op woensdag 26 december 2018 10:30 schreef MielMonteur het volgende:
Oh die vent die met zijn maten praat over hoe hij goed kan ballen![]()
sommige mensen hebben altijd mazzelquote:Op woensdag 26 december 2018 10:31 schreef Zorro het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
Ik ben er weer en gelukkig net na Coldplay zie ik, mijn dag kan nu al niet meer st... O kut, Blof komt er aan
CRANKY TAKE IT TO THE FRIDGE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
TAKE IT TO THE BRIDGEWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik heb bij dit nummer altijd medelijden met de gitarist. Hele tijd datzelfde kutriedeltje spelen, vreselijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
nou ik ben er even weg van... laters
Oh dat is prima, Prince heb ik ook niks meequote:Op woensdag 26 december 2018 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies op het juiste moment, je hebt een uur rommel en daarvoor alleen een goede notering van Prins gemist.
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:33 schreef peaceman het volgende:
nou ik ben er even weg van... laters![]()
![]()
LATERRRR ALS IK GROTER BEN
Eeeh ja, Hallo!quote:Op woensdag 26 december 2018 10:33 schreef peaceman het volgende:
Dag!Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat een
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Als je bij Blof zit maakt je weinig meer uit denk ikquote:Op woensdag 26 december 2018 10:33 schreef Zorro het volgende:
Ik heb bij dit nummer altijd medelijden met de gitarist. Hele tijd datzelfde kutriedeltje spelen, vreselijk."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
als ik groter ben?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:33 schreef peaceman het volgende:
Blof met Kensington syndroomHaters can be so lame and vicious
Deze is wel acceptabel van Blof.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik bedoelde eigenlijk James Brown nogquote:Op woensdag 26 december 2018 10:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je bij Blof zit maakt je weinig meer uit denk ik![]()
Maar bij Blof sowieso ja.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:33 schreef peaceman het volgende:
nou ik ben er even weg van... laterstot later wellicht
BLIJ DAT IK BIER HEB BLIJ DAT IK BIER HEB|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Onee, dat is dat andere nummer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Als ik later groot ben, word ik lekker niksquote:Op woensdag 26 december 2018 10:34 schreef matthijst het volgende:
Geef me dan kinderen voor kinderen
Wat een troosteloos weer trouwens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ah, ik hoorde dat repeterende rifje bij Blof toen ik je opmerking lasquote:Op woensdag 26 december 2018 10:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk James Brown nog![]()
Maar bij Blof sowieso ja.
dat is heel treffend omschrevenquote:Op woensdag 26 december 2018 10:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Blof met Kensington syndroom![]()
Nee Kensington syndroomquote:Op woensdag 26 december 2018 10:35 schreef matthijst het volgende:
Blofs poging om een coldplay nummertje te maken?Haters can be so lame and vicious
Sow koekoek, jij begint lekker vroegquote:Op woensdag 26 december 2018 10:34 schreef Dagoduck het volgende:
BLIJ DAT IK BIER HEB BLIJ DAT IK BIER HEB"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Och bekijk het positief:
Elk nummer van Blřf in de lijst wat we gehad hebben, komt dit jaar niet meer terug![]()
![]()
Moet je hem minder voeren.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier probeerde Blof U2 wel een beetje na te doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een kleine week te vroeg want Zoutelande komt nog niet voorbij.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sow koekoek, jij begint lekker vroeg|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kon je dat bij Coldplay maar zeggen... dat nummer draaien ze ruim 20 keerquote:Op woensdag 26 december 2018 10:35 schreef cafca het volgende:
Och bekijk het positief:
Elk nummer van Blřf in de lijst wat we gehad hebben, komt dit jaar niet meer terug[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog maar even wat terugluisteren van vannacht. CSNY, The Doors..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het klinkt toch zowat allemaal hetzelfde, dus dit klopt niet helemaalquote:Op woensdag 26 december 2018 10:35 schreef cafca het volgende:
Och bekijk het positief:
Elk nummer van Blřf in de lijst wat we gehad hebben, komt dit jaar niet meer terug
Even de meubels verzettenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
laat jij dan ook jouw kamer groter en kleiner worden?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En nou dit weer, waarom ben ik niet een halfuur langer in mijn bed gebleven
Weet niet wat ik gisteren gedronken heb, maar ja, iddquote:Op woensdag 26 december 2018 10:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
laat jij dan ook jouw kamer groter en kleiner worden?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gelukkig is deze gruwelijke ellende hierna klaar. Zelfs (sorry) dat Blof nummer wat nog komt vind ik niet erg
Ik dacht vroeger altijd dat de Jamiroquai zanger een vrouw was
Hierna het hoogtepunt van het uur
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik dacht vroeger dat het Michael Jackson was.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de Jamiroquai zanger een vrouw was[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Opvallend dat deze Jamiroquai zo goed onthouden is door de luisteraars. Het is nooit een hit geweest.![]()
Peter Gabrielquote:Op woensdag 26 december 2018 10:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hierna het hoogtepunt van het uur
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is een Jamiroquai-smiley.![]()
![]()
Peter GabrielGodquote:Op woensdag 26 december 2018 10:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hierna het hoogtepunt van het uur![]()
Lekker plaatje, toffe videoclipquote:Op woensdag 26 december 2018 10:39 schreef Eightyone het volgende:
Opvallend dat deze Jamiroquai zo goed onthouden is door de luisteraars. Het is nooit een hit geweest."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Vind ik niet zo gek, deze zag je jarenlang nog op MTV vanwege de clip... misschien ook wel veel gedraaid op 3 dus. En dat is het huidige R2 publiekquote:Op woensdag 26 december 2018 10:39 schreef Eightyone het volgende:
Opvallend dat deze Jamiroquai zo goed onthouden is door de luisteraars. Het is nooit een hit geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
beter dan Rosanna van Toto en voor dezelfde vrouw geschrevenquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wel een radio 'staple' denk ik.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:39 schreef Eightyone het volgende:
Opvallend dat deze Jamiroquai zo goed onthouden is door de luisteraars. Het is nooit een hit geweest.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe heette die vrouw?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
beter dan Rosanna van Toto en voor dezelfde vrouw geschreven[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer dat Peter's versie van Book Of Love niet in de Top2000 staat"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Wordt nog regelmatig gedraaid op 3FM inderdaad.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, deze zag je jarenlang nog op MTV vanwege de clip... misschien ook wel veel gedraaid op 3 dus. En dat is het huidige R2 publiek![]()
Het is de enige in de lijst, terwijl andere nummers van hem in eerste instantie een stuk hoger scoorden.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind ik niet zo gek, deze zag je jarenlang nog op MTV vanwege de clip... misschien ook wel veel gedraaid op 3 dus. En dat is het huidige R2 publiek
https://dutchcharts.nl/search.asp?search=jamiroquai&cat=s![]()
Vooral een video staple dus, a la Learn To Fly.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel een radio 'staple' denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Arquettequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Of My Body Is a Cagequote:Op woensdag 26 december 2018 10:41 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat Peter's versie van Book Of Love niet in de Top2000 staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben geen Peter Gabriel fan maar ik waardeer het altijd als ie langskomt
29e plaats vind ik ook marginaal - alleen Deeper Underground was een bescheiden hit.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is de enige in de lijst, terwijl andere nummers van hem in eerste instantie een stuk hoger scoorden.
https://dutchcharts.nl/search.asp?search=jamiroquai&cat=s[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jamiroquai is een band, geen zangerquote:Op woensdag 26 december 2018 10:41 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het is de enige in de lijst, terwijl andere nummers van hem in eerste instantie een stuk hoger scoorden.
https://dutchcharts.nl/search.asp?search=jamiroquai&cat=s
Stream is stuk
Drummels.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh, hebben we dit overhypte bandje ook weer
Als we dan toch in Beatle noteringen moeten knippen mag deze wel bij het grofvuil[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kevers![]()
![]()
waarom staat dit hoger dan Across the universeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wil je hand vasthouden
Deze mag van mij anders er wel inblijven. Lekker simpel feel-goodnummers ben ik wel vanquote:Op woensdag 26 december 2018 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als we dan toch in Beatle noteringen moeten knippen mag deze wel bij het grofvuil
Blof komt zo pas weer hoorquote:Haters can be so lame and vicious
Ik duik reallife weer in, met de Top2000 aan natuurlijk
Veel plezier nog hier, misschien tot later![]()
![]()
Omdat dansende mensen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
waarom staat dit hoger dan Across the universe
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:47 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
Vroeger zeiden ze 'I Want To Hold Your Hand', tegenwoordig zeggen ze 'Tonight I'm Fucking You'
waar is het misgegaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:47 schreef FritsFlits het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boerenkool, touwtjes.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Casser La Voix is wel zwaar gezaktDie solo is top, die meegillende wijven flop.
Shampoo, etc.quote:
Leukste mama appelsap wat mij betreft[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I want to grab you by the pussy doen dan maarquote:Op woensdag 26 december 2018 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger zeiden ze 'I Want To Hold Your Hand', tegenwoordig zeggen ze 'Tonight I'm Fucking You'
waar is het misgegaan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zeker omdat het gewoon in een Europese taal is.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shampoo, etc.
Leukste mama appelsap wat mij betreft♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Mijn moeder was huisvrouw.... niet haten op huisvrouwenquote:Haters can be so lame and vicious
Heb hier ook vrij weinig mee.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
elke keer denk ik weer waar haalt die trol t lef vandaanquote:Op woensdag 26 december 2018 10:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
I want to grab you by the pussy doen dan maar
hoe komt hij erbij dat wie dan ook door hem gegrapped wil worden![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef Hamlapjes het volgende:
Franse chansons zijn toch wel altijdOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Ik maar wachten tot de gifjes gaan bewegenquote:Op woensdag 26 december 2018 10:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat dansende mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-XOXO-![]()
Heb je trouwens van Amsterdam genoten? Het origineel van Nothing But Thieves is beter.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shampoo, etc.
Leukste mama appelsap wat mij betreft♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Genoeg gold diggers die dat laten doenquote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
elke keer denk ik weer waar haalt die trol t lef vandaan
hoe komt hij erbij dat wie dan ook door hem gegrapped wil wordenHaters can be so lame and vicious
Vind zo'n Alane maar niks inderdaad. Kut Koeman is nog wel leukquote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker omdat het gewoon in een Europese taal is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Origineel van Imagine Dragons is het beste.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je trouwens van Amsterdam genoten? Het origineel van Nothing But Thieves is beter.
Ga nu effe genieten van de solo, een van de lekkerste in de Top.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heerlijke solo
Mijn moeder ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn moeder was huisvrouw.... niet haten op huisvrouwen
Ik haat niet, maar heb wel het idee dat voornamelijk huisvrouwen hierop stemmen (en meezingen)![]()
Hij denkt ook dat hij een goede president is, man lijdt een beetje aan waanzinsverschijnselen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
elke keer denk ik weer waar haalt die trol t lef vandaan
hoe komt hij erbij dat wie dan ook door hem gegrapped wil worden"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
De rest van het nummer is alleen boeiend vanwege de mama appelsap, maar dit is heerlijk inderdaadquote:
die eerste lijkt op jwquote:Op woensdag 26 december 2018 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Groetjes.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Rutte, klopt.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hij denkt ook dat hij een goede president is, man lijdt een beetje aan waanzinsverschijnselen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
TAFKAP[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga ff douchen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Heerlijke solo, jammer van het kutgeluid dat ie heeft.Un dann rettet kein Kavallerie,
Je zou er bijna naar toe gaan.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Groetjes.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Binna![]()
Is die linkse een broer van Roodbeen?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Groetjes.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Tijd om te douchen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Afgekapt voor Blof
En dat ie wordt afgekaptquote:Op woensdag 26 december 2018 10:53 schreef Zorro het volgende:
Heerlijke solo, jammer van het kutgeluid dat ie heeft.![]()
![]()
Aardige Blof, maar er komt straks vast beter[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, tijd om te douchenHaters can be so lame and vicious
Ik vind deze van Blof zelfs prima, Ik kan er ook niks aan doen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Het zebrahondje kan er ook nog wel mee door.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind zo'n Alane maar niks inderdaad. Kut Koeman is nog wel leuk♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:
Deze is nog wel te doen van blof.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Het blijft de Top2000 he, op dat gebied is het al jaren drama.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Vanochtend maar eens begonnen met luisteren. Teller al op 3x Blřf en 3x Coldplay.
Nederland is een sma...![]()
Oh leuk, deze staat er nog steeds in![]()
Dit is toch wel een van hun slechtste hits
Mooi moment om af te sluiten... douchen en dan Kerst vieren. Veel plezier vandaag en tot later
Make love, not war ☮![]()
Welnee, gewoon een simpel rechttoe-rechtaan uptempo nummertje, veel betere dan dat oeverloze gezwam wat ze normaal doen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:54 schreef MTheBassman het volgende:
Oh leuk, deze staat er nog steeds in![]()
Dit is toch wel een van hun slechtste hitsUn dann rettet kein Kavallerie,
fijne dag vandaagquote:Op woensdag 26 december 2018 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om af te sluiten... douchen en dan Kerst vieren. Veel plezier vandaag en tot later![]()
![]()
Fijne dagquote:Op woensdag 26 december 2018 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om af te sluiten... douchen en dan Kerst vieren. Veel plezier vandaag en tot later
Laters!quote:Op woensdag 26 december 2018 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga me ook maar even opfrissen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Enjoyquote:Op woensdag 26 december 2018 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Muzikaal is er niet zo veel mis met blof, maar die teskten soms.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Pascal die over de instrumenten heen probeert te schreeuwen....quote:Op woensdag 26 december 2018 10:55 schreef ijs_beer het volgende:
Muzikaal is er niet zo veel mis met blof, maar die teskten soms.Juin uit Eigen Tuin!![]()
Da’s het grootste probleem iddquote:Op woensdag 26 december 2018 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pascal die over de instrumenten heen probeert te schreeuwen....![]()
![]()
we leren over groen - ten, en ik ben de bloem - kool!quote:Op woensdag 26 december 2018 10:57 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 pakt het bloemkoolpak voor dat vervelende kind alvast uit de kast![]()
Jullie ookquote:Op woensdag 26 december 2018 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi moment om af te sluiten... douchen en dan Kerst vieren. Veel plezier vandaag en tot later![]()
![]()
Bekabed.
hij heet Paskal. En zijn vrouw noemt zich nu Door, maar toen ze mijn overbuurmeisje en schoolgenote was heette ze toch echt Dorotheaquote:Op woensdag 26 december 2018 10:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pascal die over de instrumenten heen probeert te schreeuwen....![]()
‘Ga nou Door’ heeft dan ineens een andere betekenisquote:Op woensdag 26 december 2018 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heet Paskal. En zijn vrouw noemt zich nu Door, maar toen ze mijn overbuurmeisje en schoolgenote was heette ze toch echt Dorothea![]()
![]()
Gooooeeeeeeeeiiiiiemorgen!quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Olaquote:
och, is door er zo eentje...quote:Op woensdag 26 december 2018 10:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heet Paskal. En zijn vrouw noemt zich nu Door, maar toen ze mijn overbuurmeisje en schoolgenote was heette ze toch echt Dorothea![]()
Als de opvangkampen zo kut zijn is thuisblijven misschien een optie?Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 11:02 schreef matthijst het volgende:
Als de opvangkampen zo kut zijn is thuisblijven misschien een optie?
is het VIEKING of VIKKING?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wicky.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja leuk. Bovendien heb ik zojuist geconstateerd dat het Wickie is.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Fikkie?Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Frekkelquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
De Vikyng dan?quote:Op woensdag 26 december 2018 11:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja leuk. Bovendien heb ik zojuist geconstateerd dat het Wickie is.![]()
![]()
Ik had vroeger een boek, en daar heette hij Vickie.quote:Op woensdag 26 december 2018 11:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja leuk. Bovendien heb ik zojuist geconstateerd dat het Wickie is.![]()
1648 Rosie Claw Boys Claw ?
1647 Heavy Cross Gossip![]()
1646 No Good In Goodbye The Script![]()
1645 Fame David Bowie![]()
1644 Mensch Herbert Grönemeyer![]()
1643 Late In The Evening Paul Simon![]()
1642 I'm Going Slightly Mad Queen![]()
1641 La Vie En Rose Grace Jones![]()
1640 Wouldn't It Be Nice Beach Boys![]()
1639 You Ain't Seen Nothing Yet Bachman-Turner Overdrive![]()
1638 Foolish Games Jewel![]()
1637 American Trilogy Elvis Presley![]()
1636 I Started A Joke Bee Gees![]()
![]()
Gebruik een PI dan, er lopen genoeg types op fok rond die zo'n opmerking daadwerkelijk menen.quote:
Dat zal wat waard zij nu, zo'n misdrukquote:Op woensdag 26 december 2018 11:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had vroeger een boek, en daar heette hij Vickie.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rosie
Nederpopklassieker
Frekkelquote:
Gelijk een oja gok ik?quote:Op woensdag 26 december 2018 11:07 schreef JaneDoe het volgende:
1648 Rosie Claw Boys Claw ?
1647 Heavy Cross Gossip![]()
1646 No Good In Goodbye The Script![]()
1645 Fame David Bowie![]()
1644 Mensch Herbert Grönemeyer![]()
1643 Late In The Evening Paul Simon![]()
1642 I'm Going Slightly Mad Queen![]()
1641 La Vie En Rose Grace Jones![]()
1640 Wouldn't It Be Nice Beach Boys![]()
1639 You Ain't Seen Nothing Yet Bachman-Turner Overdrive![]()
1638 Foolish Games Jewel![]()
1637 American Trilogy Elvis Presley![]()
1636 I Started A Joke Bee Gees![]()
![]()
Dit liedje nog nooit gehoord.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Er zat een sticker op: " Dit is Wickie van de televisie"quote:Op woensdag 26 december 2018 11:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zal wat waard zij nu, zo'n misdruk
Maar ik denk niet dat ik em nog heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |