quote:Op woensdag 26 december 2018 10:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Glittertje heeft me hier naartoe geloktEven buurten
Alle dj’s hebben een eigen mening maar bij Stenders heb ik altijd het gevoel dat hij die mening een feit vindt. Hij zet er ook een wat dommige sidekick/producer bij om zelf nog slimmer over te komen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stenders is wel een beetje een Klaag Vaak, maar vind dat hij wel vaak gelijk heeft. En sowieso fijn een DJ te hebben die een eigen mening heeft
Ik vind die versie stiekem eigenlijk beter.quote:
hij heeft het over die shift en dan mag ie dat best vinden. hij zegt ook dat ie het professioneel af zal handelen. niks mis mee wmb.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Eerlijk mag maar die gast zit niks anders dan zuur te doen over alles dat niet in zijn straatje ligt. Gewoon denigrerend verheven lacherig. Gewoon een lamstraal die er alleen voor zijn eigen feestjes zit.
Als de top 2000 hem niet zint dan geef die shift aan een collega.
Shiver is natuurlijk wel hun beste, wisselen voor die meuk met de Chainsmokers svpquote:Op woensdag 26 december 2018 10:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nog meer van die meuk, het is een keer genoeg
Don't Panicquote:Op woensdag 26 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shiver is natuurlijk wel hun beste, wisselen voor die meuk met de Chainsmokers svp
Wat nobel van hem. Het is z’n werk. Maar er wel iedere dag en in interviews over klagen.quote:Op woensdag 26 december 2018 10:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij heeft het over die shift en dan mag ie dat best vinden. hij zegt ook dat ie het professioneel af zal handelen. niks mis mee wmb.
Vond ik ook langquote:
die ene ruilen voor de rest, goede dealquote:Op woensdag 26 december 2018 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Shiver is natuurlijk wel hun beste, wisselen voor die meuk met de Chainsmokers svp
ruud de wildquote:Op woensdag 26 december 2018 10:17 schreef FritsFlits het volgende:
Over DJ's gesproken. Weet Ruud de Wild al dat hij bij de radio werkt?
iedere dag?quote:Op woensdag 26 december 2018 10:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat nobel van hem. Het is z’n werk. Maar er wel iedere dag en in interviews over klagen.
Rockstar is de slechtste delen van Country en Grunge gecombineerd, hoort er ook niet thuis natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit intussen naar de "Bottom" lijst van RYM te kijken, nu is dit blokje in de Top 2000 ineens toch best aardig. Rockstar van Nickelback staat trouwens best hoog in dat lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |