SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Geen DJ
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
December 2019 ben je de eerste.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Het goede antwoord wat de link betreft: de Pet Shop Boys sampleden McArthur Park in hun nummer New York City Boy.![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:20 schreef LekkerWeertje het volgende:
Skeletons ook zo'n heerlijk GTAV-nummertje.nu heb ik echt zin om het weer uit te spelen
![]()
![]()
Omdat mensen liever op Disturbed, Blof en Kensington willen stemmen, voor een of andere reden.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
"New York City Boy" by Pet Shop Boys sampled Donna Summer's "MacArthur Park".quote:Op woensdag 26 december 2018 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
Er is overigens een link tussen dit nummer en de artiest van het volgende nummer.
Onder de goede inzendingen verloot ik eeuwige roem.
?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik stem er ook al jaren op, zonder succesquote:Op woensdag 26 december 2018 00:20 schreef alopio het volgende:
En weer geen suburbia, wel op gestemd (mede door dit forum) maar helaas![]()
Love etc. moet er ook in.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Voordat Stephen Hague dit nummer her-produceerde (deze versie) klonk het heel anders. Ik zal het origineel uit 1984 t.z.t. eens op Radio 49 draaien.quote:![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Suburbia vind ik lekkerder deze is maar slapjes, maar wel gek dat er zo weinig PSP in zit.![]()
Blřf heeft nog wel een paar leuke nummers. Disturbed ook, maar die staan niet in de lijst.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Omdat mensen liever op Disturbed, Blof en Kensington willen stemmen, voor een of andere reden.![]()
Maar toch, ooit komt deze erin. Ik ben ook dankzij hier overstag gegaanquote:Op woensdag 26 december 2018 00:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik stem er ook al jaren op, zonder succes![]()
Ja, pff, ik was nog wat anders aan het lezen dus las je raadsel pas een minuut terug.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het goede antwoord wat de link betreft: de Pet Shop Boys sampleden McArthur Park in hun nummer New York City Boy.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat is dezen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
MuteHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ben je niet bij Go West?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens jullie veel plezier verder. Tot ziens in 2019[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
je bent een paar dagen te vroeg.... vrijdag eten we pas patatquote:Op woensdag 26 december 2018 00:21 schreef patat het volgende:
Ben ook weer ingelogd voor de Top 2000!
I love music |Ajax forever
sterker nog, belachelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 00:21 schreef Kyran het volgende:
Suburbia vind ik lekkerder deze is maar slapjes, maar wel gek dat er zo weinig PSP in zit.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vrijdag patatdag.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent een paar dagen te vroeg.... vrijdag eten we pas patat|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nog maar wat Type O Negative luisteren dan.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Meer PSB in 2019!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens jullie veel plezier verder. Tot ziens in 2019![]()
Hier ook.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent een paar dagen te vroeg.... vrijdag eten we pas patatHaters everywhere but I don't really care.![]()
Soms denk ik dat we Volendam moeten laten afdrijven. Dan kunnen ze echt watermensen worden.
Maar dan denk ik, het is Kerst. Laat ze maar. Het is goed zo.My friends all drive horses![]()
Maar zo leer je nooit mooie nieuwe muziek kennen!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Insgelijksquote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens jullie veel plezier verder. Tot ziens in 2019
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
Ik wens jullie veel plezier verder. Tot ziens in 2019
My friends all drive horses![]()
Dit doet ergens denken aan Taaim In A Battel.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Wanneer gingen we ook alweer slapen? 2 uur ofzo?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dit ken ik nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
In ieder geval geen stemrecht geven dit dorpquote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef PippenScottie het volgende:
Soms denk ik dat we Volendam moeten laten afdrijven. Dan kunnen ze echt watermensen worden.
Maar dan denk ik, het is Kerst. Laat ze maar. Het is goed zo.![]()
Gelukkig nieuwjaar alvast 11quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Mooiste weekje van het jaarquote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef alopio het volgende:
Maar ik moet zeggen, ik heb dit toch wel gemist hoor, blij dat het weer zover is. Toch genieten dit
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik vraag me dus oprecht af welk soort mensen hierop stemmen."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Begint Nirvana al?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef PippenScottie het volgende:
Maar dan denk ik, het is Kerst. Laat ze maar. Het is goed zo.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Bekijk het positief: dit is nog maar het enige nummer van de 3JS in de Top 2000. Even doorbijten en weer door met muziek zo.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Rond 02:30, als we af hebben getast met Rikkert van Velthuysen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gingen we ook alweer slapen? 2 uur ofzo?♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dan alquote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer gingen we ook alweer slapen? 2 uur ofzo?![]()
zeeland gelijk erbijquote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef PippenScottie het volgende:
Maar dan denk ik, het is Kerst. Laat ze maar. Het is goed zo.![]()
Is die eruit? Flopquote:Op woensdag 26 december 2018 00:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bedoelt de Go West die niet meer in de Top 2000 staat?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gelukkig is er ook lekker veel Nirvana binnengekomen dit jaar
Nirvana
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kurt schreef iets in 1998? Knap[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stiekem was het zijn hologram.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kurt schreef iets in 1998? Knap"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Autsj.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kurt schreef iets in 1998? Knap|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik hou toch meer van stevige Nirvana.
Territorial Pissings of zo.
Maar ik ben blij met elke Nirvana in de lijst!My friends all drive horses![]()
Polly is wel genot[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of het was eerder geschreven en in 1998 uitgebracht JAWELLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Stiekem was het zijn hologram.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Kan slechter, snap alleen niet waar het ineens vandaan komt.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:25 schreef MTheBassman het volgende:
Gelukkig is er ook lekker veel Nirvana binnengekomen dit jaarHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Zo simpel, maar toch zo'n goede melodie
Leuk allemaal dat Nirvana er nummers bij heeft gekregen, maar ondertussen staat Tool nog helemaal niet in de lijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
goede nirvana noteringen zijn welkom, maar deze had niet perse gehoeven hoorI love music |Ajax forever
nopequote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of het was eerder geschreven en in 1998 uitgebracht JAWELLLLLLLLLLLLLLWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Er is ook nog deze versie:quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Guitar Hero FTW!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Makkelijkste nummer op drums in Rock Band![]()
In Bloom is gewoon erbij gekomenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Maar ik ben blij met elke Nirvana in de lijst!![]()
![]()
Neen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of het was eerder geschreven en in 1998 uitgebracht JAWELLLLLLLLLLLLLL[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Evenstar
![]()
Breeeeed heerlijk rag nummer is dat zeg.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Maar ik ben blij met elke Nirvana in de lijst!![]()
Dan geven we het hulpmeisje van Evelien de schuld.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Dat is schandalig natuurlijk. Moet er ook in uiteraard, hoort erin zelfsquote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk allemaal dat Nirvana er nummers bij heeft gekregen, maar ondertussen staat Tool nog helemaal niet in de lijst.![]()
Belachelijk echtquote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk allemaal dat Nirvana er nummers bij heeft gekregen, maar ondertussen staat Tool nog helemaal niet in de lijst.![]()
Vast weer een groepje dat collectief heeft afgesproken op die nummers te stemmen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan slechter, snap alleen niet waar het ineens vandaan komt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Die gaat wel een tandje harder ja!quote:
Is deze van morrison?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Evenstar
![]()
Niemand kent Tool terwijl de grootste tokkie wel eens van Nirvana heeft gehoord.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk allemaal dat Nirvana er nummers bij heeft gekregen, maar ondertussen staat Tool nog helemaal niet in de lijst.
Zelf wel op Tool gestemd.![]()
Kutgroepjes zijn dat.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vast weer een groepje dat collectief heeft afgesproken op die nummers te stemmen.![]()
Heeft Airport het eigenlijk gered?My friends all drive horses![]()
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is hetWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
According to Heavier than Heaven, American singer-songwriter Bob Dylan was impressed with "Polly" upon hearing the song while at a Nirvana concert, remarking of Cobain that "that kid has heart."|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Tool zal vast wel te ingewikkeld en ruig zijn voor de vele simpele zielen die op andere dingen stemmen.
Of Radio 2 manipuleert de boel weer."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Pff, nou, laat maar dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is het|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is het.
-Scorpion_17![]()
Tool hoort niet in de Top[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kutgroepjes zijn dat.![]()
Heeft Airport het eigenlijk gered?
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenlevingquote:Op woensdag 26 december 2018 00:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niemand kent Tool terwijl de grootste tokkie wel eens van Nirvana heeft gehoord.
Zelf wel op Tool gestemd.![]()
Veels te veel hoop.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenlevingT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Radio 2 is de duivel.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Tool zal vast wel te ingewikkeld en ruig zijn voor de vele simpele zielen die op andere dingen stemmen.
Of Radio 2 manipuleert de boel weer.Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik denk met een gerichte actie, waarbij iedereen die Tool erin wil het zelfde nummer stemt het wel moet lukken. Zag bijvoorbeeld mensen Schism stemmen, anderen weer Sober etc..quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Of Radio 2 manipuleert de boel weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Evenstar
![]()
Godverquote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is het![]()
![]()
![]()
Ik zou op Ticks and Leeches stemmen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Je moet niet teveel hoop voor de samenleving hebben. Dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenlevingMy friends all drive horses![]()
Ik ben al verbaasd als ik überhaupt iemand tegenkom die Tool kent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenleving"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Nee joh, dat is echt te specifiek vrees ikquote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenleving![]()
Tool komt nooit op de radio joh[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is het![]()
![]()
Gvd van die kutjes die met Nirvana of GnR shirtjes lopen en bij god niet weten wie af wat het is laat staan een nummer van ze kennen.
Ik zeg afschieten die hap![]()
Evenstar
![]()
Nee joh, denk echt dat 90% van de gemiddelde luisteraar dat niet kent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenleving![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Geen idee, ik luister nooit naar de radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool komt nooit op de radio johHet blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
Ik ben fan van het ABBA-penaltysysteem.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Er hoort wel meer niet in.quote:Er komt wel meer niet op de radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool komt nooit op de radio joh
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Meisjes met een shirtje van Metallic.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
![]()
Gvd van die kutjes die met Nirvana of GnR shirtjes lopen en bij god niet weten wie af wat het is laat staan een nummer van ze kennen.
Ik zeg afschieten die hap
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.![]()
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zeg afschieten die hapThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Hoek en Lisse vinden dit niet leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben fan van het ABBA-penaltysysteem."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ik denk trouwens dat er een soort kloof in onze samenleving is tussen mensen die het nummer wel en niet kennen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenlevingMy friends all drive horses![]()
Teveel hoop dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee joh, denk echt dat 90% van de gemiddelde luisteraar dat niet kent.
De wereld is kapot![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Vervelend voor je dat het meteen weer is afgeschaft dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben fan van het ABBA-penaltysysteem.
Ik denk nog wel meer niet. Het is dat ik het in de auto draai en dat mijn vader het daardoor kent, mijn moeder het heel misschien herkent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee joh, denk echt dat 90% van de gemiddelde luisteraar dat niet kent.
Mijn vader gaat wel gewoon mee naar Tool in Ziggo Dome volgend jaar
serieusquote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'Same shit, different day
SC hopper present![]()
Stage niet afgerond hoop ik?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meisjes met een shirtje van Metallic.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Baasquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk nog wel meer niet. Het is dat ik het in de auto draai en dat mijn vader het daardoor kent, mijn moeder het heel misschien herkent.
Mijn vader gaat wel gewoon mee naar Tool in Ziggo Dome volgend jaarik ben er ook bij volgend jaar.
-Scorpion_17![]()
Direct terug naar school gestuurd? Niets mee te beginnen, deze... stuur een nieuwe?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'My friends all drive horses![]()
Evenstar
![]()
Gaaf, ik ben er ook bijquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk nog wel meer niet. Het is dat ik het in de auto draai en dat mijn vader het daardoor kent, mijn moeder het heel misschien herkent.
Mijn vader gaat wel gewoon mee naar Tool in Ziggo Dome volgend jaarZin in!
![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er een soort kloof in onze samenleving is tussen mensen die het nummer wel en niet kennen.
De kloof tussen smaak en wansmaak?![]()
quote:ik wist dat die ging komen. Schandalig dat die niet in de top2k staat
![]()
Helaas maak ik geen grap.quote:![]()
We konden haar ook niet meer inruilen.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
ik heb geen post gezet gisterenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef MielMonteur het volgende:
Ooh maar 15 topics gemist op 10 uur, valt echt meeSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ben jij eigenlijk een monteur van Miele producten?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef MielMonteur het volgende:
Ooh maar 15 topics gemist op 10 uur, valt echt meeMy friends all drive horses![]()
Hoe was Grace trouwens, goed tijdstip zodat ie flink gaat stijgen volgend jaar?Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Bedrijfsongeval is zo gebeurdquote:Op woensdag 26 december 2018 00:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Helaas maak ik geen grap.![]()
We konden haar ook niet meer inruilen.
-Scorpion_17![]()
Pappa Dagoduck is een heldquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader gaat wel gewoon mee naar Tool in Ziggo Dome volgend jaar![]()
![]()
Hij heet Peterhei op FOK!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Was om 6-7 dus hopelijk wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef MielMonteur het volgende:
Hoe was Grace trouwens, goed tijdstip zodat ie flink gaat stijgen volgend jaar?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Je kent Miel Monteur toch wel? De beste game ooit.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een monteur van Miele producten?![]()
Dat is juist een kuttijdstip.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was om 6-7 dus hopelijk wel.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was om 6-7 dus hopelijk wel.![]()
Oprecht mijn favoriete nummer in de lijst,Solidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Over Rolling Stones gesproken...
Ik zat de lijst van de top 4000 eens na te kijken.
Daar stond Emotional Rescue op nummer 50 of zo.
Dat snap ik echt niet.
Evenstar
![]()
Even luisteren tijdens nieuws/ reclame / Kensingtonquote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef matthijst het volgende:
Leuk liedje dit.
Tool zegt me helemaal niks![]()
![]()
Bij Roda-Ajax was er een ABBA-systeemquote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat het meteen weer is afgeschaft dan..
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
geregistreerd op: vrijdag 6 maart 2009 @ 21:53quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Je pa zit ook op FOK! Geweldig zeg, waarom is hij niet hier dan?
laatste bezoek: 155 dagen, 3 uur geleden.
aantal posts: 12 (gemiddeld 1 per dag)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja, die moet minstens in de top 200 staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]![]()
Oprecht mijn favoriete nummer in de lijst,"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Welkom bij de Autoschau!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Je kent Miel Monteur toch wel? De beste game ooit.
Miel, Laika is weer gaan lopen (lees dit met een zware poliep)
Dit en Skipper en Skeeto in het pretpark is gewoon jeugdsentiment tot de MaxSolidair met het Palestijnse volk 🍉![]()
Dat was echt bizar iddquote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dat snap ik echt niet.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die heb ik gemist, toen zat ik te eten.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]![]()
Oprecht mijn favoriete nummer in de lijst,|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou dan is dit topic een goede reden om eens terug te keren tochquote:Op woensdag 26 december 2018 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aantal posts: 12 (gemiddeld 1 per dag)![]()
Beter dan hier wordt het niet![]()
"help, mijn vrouw is zwanger wat nu"? - topicquote:Op woensdag 26 december 2018 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
aantal posts: 12 (gemiddeld 1 per dag)Haters everywhere but I don't really care.![]()
op zich jammer welquote:I love music |Ajax forever
Rellende_Rotscholier
![]()
KNJB.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Roda-Ajax was er een ABBA-systeem.
En Annemieke op een debiel tijdstipquote:
Dat blijft altijd leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef MaxTheDog het volgende:
Ik blijf onder de inruk van de café gangers..
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Bedankt Miel, da je Laika weer thuis hebt gebracht. Kleine rakker! Miel, voor de moeite krijg je een sjerryken.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:38 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Welkom bij de Autoschau!
Miel, Laika is weer gaan lopen (lees dit met een zware poliep)
Dit en Skipper en Skeeto in het pretpark is gewoon jeugdsentiment tot de Max![]()
Dat is echt hun minste nummerquote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dat snap ik echt niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Kolere, weer een extra lading bij een nummer hoor... Pff...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
En Sophia kwam ook amper in beeldquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Pijnlijk dat je je feiten niet op orde hebt, terwijl je doorgaans goed geďnformeerd bent.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
heerlijk
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee. Even gegoogled. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Je kent Miel Monteur toch wel? De beste game ooit.
Niet het idee dat ik iets heb gemist.My friends all drive horses![]()
Bij ons laatst ook. Erg irritant.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Roda-Ajax was er een ABBA-systeem.
![]()
Echt hoor, en dan is Oye Como Va eruitquote:Godverdomme.
Wat te denken van onze Godin tussen 6 en 8? Ook weggestopt op een kuttijdquote:
Afgelopen jaar was het nog voor Gijs, had je twee uur genot zodat je daarmee net Gijs kom doorstaan![]()
Echt hčquote:Op woensdag 26 december 2018 00:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat blijft altijd leuk om naar te kijkenI'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
wiesda?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Sophia kwam ook amper in beeld
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik meende ook ergens te lezen dat het ABBA-systeem binnenkort alsnog afgeschaft wordt. Kan de bron alleen nergens meer vinden.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijnlijk dat je je feiten niet op orde hebt, terwijl je doorgaans goed geďnformeerd bent.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Evenstar
![]()
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En Annemieke op een debiel tijdstipVorig jaar deed Cielke het echt top. Vaak te lang opgebleven daardoor.
Annemieke om 600 is ook bagger. Had liever 2-4 gehad dan....![]()
regisseur van Rabberingquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stiekem wil ik er zelf wel eens tussen staan, waarom weet ik nietquote:
~FEYENOORD~
Ha.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brb, ik pak even een gitaar en doe Santana.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nou, omdat het 2-4 tijdslot tegenwoordig weer vaste bemanning heeft doordeweeks.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
JaVorig jaar deed Cielke het echt top. Vaak te lang opgebleven daardoor.
Annemieke om 600 is ook bagger. Had liever 2-4 gehad dan....♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Precies, echt niet te begrijpenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt hoor, en dan is Oye Como Va eruitGodverdomme.
![]()
Dat nummer is mijn eerste illegaal gedownloade nummer, duurde toen 4 uur ofzo, maar dan heb je ook watquote:![]()
![]()
Ik heb die cd Supernatural in 2000 online besteld, mijn eerste internetaankoop.
Ik geloofde er niets van dat ie echt aan zou komen, maar binnen een paar dagen leverde Hot Orange de cd af. Ik kreeg er zelfs een gratis t-shirt bij.
Internet!
Ach het gaat om de muziek, de dj’s zeggen amper watquote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Annemieke om 600 is ook bagger. Had liever 2-4 gehad dan....![]()
Ja, ik ben nu ook gewoon meteen minder gemotiveerd om later op te blijven, ze deed het echt leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Annemieke om 600 is ook bagger. Had liever 2-4 gehad dan....
Ach, ik laat me daardoor alsnog de pret niet bederven
Ik hoop om het niveau op te hogenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik er zelf wel eens tussen staan, waarom weet ik niet![]()
I'm fed up 'cause all you wanna do is criticize..![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijnlijk dat je je feiten niet op orde hebt, terwijl je doorgaans goed geďnformeerd bent.https://www.vi.nl/nieuws/(...)laat-stenen-tijdperkquote:De KNVB presenteert zich internationaal als een soort laboratorium waar nieuwe ontwikkelingen kunnen worden getest. Niet alles haalt de eindstreep. Vorige week sneuvelde bijvoorbeeld het strafschoppen-experiment ABBA. De Jong: 'We wilden testen of penaltyseries door een andere volgorde eerlijker zouden worden. In meer landen loopt het experiment. Maar overal blijkt dat het weinig uitmaakt. (...) Het ABBA-systeem bij strafschoppenseries blijft in de strijd om de KNVB-beker en de play-offs om Europees voetbal en promotie/degradatie dit seizoen wel gewoon van kracht. 'We kunnen niet tijdens het seizoen de spelregels gaan aanpassen.
Rellende_Rotscholier had gelijk
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Evenstar
![]()
In mijn hoofd was ze ook veel knapper dan dat ze er vandaag uitzag:(quote:![]()
Saai dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hehe tof! Wel van LimeWire met 3 miljoen gratis virussen?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat nummer is mijn eerste illegaal gedownloade nummer, duurde toen 4 uur ofzo, maar dan heb je ook watT2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ze is ook alweer een jaar ouder, natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
In mijn hoofd was ze ook veel knapper dan dat ze er vandaag uitzag:(Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Beetje lullen met die mensen daar en beetje gek doen, niks mis meequote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Ik hoop om het niveau op te hogen![]()
~FEYENOORD~
Zelfs met Santana erbij vind ik hier vrij weinig aan"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Evenstar
![]()
Tuurlijk, maar in de nacht zijn leuke DJs wel een plus.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach het gaat om de muziek, de dj’s zeggen amper wat![]()
Nee geen idee eigenlijk, dacht toen nog gewoon Napster ofzoquote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe tof! Wel van LimeWire met 3 miljoen gratis virussen?![]()
Bij mij was het Smooth.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat nummer is mijn eerste illegaal gedownloade nummer, duurde toen 4 uur ofzo, maar dan heb je ook wat![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
https://nos.nl/artikel/22(...)j-strafschoppen.htmlquote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijnlijk dat je je feiten niet op orde hebt, terwijl je doorgaans goed geďnformeerd bent.
Napsterquote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe tof! Wel van LimeWire met 3 miljoen gratis virussen?Haters everywhere but I don't really care.![]()
kortom editie 18 is ruk qua dames in beeldquote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
In mijn hoofd was ze ook veel knapper dan dat ze er vandaag uitzag:(Same shit, different day
SC hopper present![]()
Evenstar
![]()
Gaat het zo snel ja:)quote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze is ook alweer een jaar ouder, natuurlijk![]()
Die slepen je op een leuke manier de nacht door, ben het wel met je eensquote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in de nacht zijn leuke DJs wel een plus.
~FEYENOORD~
mooie liedjes volgen op.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aidsnummer dit.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sorry!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent een paar dagen te vroeg.... vrijdag eten we pas patat![]()
Ja zelfde periode natuurlijk, lekker onontdekt internet zonder regels en kut verbinding en alles amateuristisch. Mooie tijdquote:![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Laten we volgend jaar met z'n allen op dat nummer stemmen.quote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Met de zanger ging het ook vrij snel.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
642 plaatsen gezakt. Dat gaat te snel.
hehe, nee.quote:
maar ik heb vandaag alleen een stukje achterhoofd gezien, normaal bij Rabbering Laat is ze volop in beeld en kijkt ze steeds in de webcam.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Belachelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
642 plaatsen gezakt. Dat gaat te snel.
-Scorpion_17![]()
Ik zie eigenlijk geen reden om het niet te doenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we volgend jaar met z'n allen op dat nummer stemmen.![]()
Mag van mij best wel in de lijst in plaats van ditquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met de zanger ging het ook vrij snel.
~FEYENOORD~
Evenstar
![]()
Mja, Cielke EN Annemieke zijn leuk om te zien, maar gaat mij oprecht ook om dat ze leuker zijn dan de meeste KIJK MIJ EENS LEUK ZIJN DJs (Staverman oa)quote:Op woensdag 26 december 2018 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kortom editie 18 is ruk qua dames in beeld![]()
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben mr. red, ik ben met aids besmet
[..]
ik ben mr. red, ik ben met aids besmet
Godver, mag niet lachen, doe het toch![]()
Ja, ik kan hier vrij weinig mee."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Godverdommequote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ben mr. red, ik ben met aids besmet![]()
![]()
Luchtpijpenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef PippenScottie het volgende:
Speelde die vrouw nou air-saxofoon?~FEYENOORD~
Candy Dulfer op sax. Ik heb Hans Dulfer nog live gezien afgelopen zaterdag. Komt wel heel dichtbij zo.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 26 december 2018 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Candy Dulfer op sax. Ik heb Hans Dulfer nog live gezien afgelopen zaterdag. Komt wel heel dichtbij zo.![]()
Ja, vroeger vielen de aidsslachtoffers bij bosjes. Het is haast niet voor te stellen dat de aids-epidemie pas 30 jaar terug was.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met de zanger ging het ook vrij snel.![]()
Zo candy wel weerquote:Op woensdag 26 december 2018 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Candy Dulfer op sax. Ik heb Hans Dulfer nog live gezien afgelopen zaterdag. Komt wel heel dichtbij zo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog live gezien vorig jaar.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik kan me niet voorstellen hoe die gitaarsolo in Cult Of Personality zou voelenquote:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |