Godverquote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is het
Je moet niet teveel hoop voor de samenleving hebben. Dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenleving
Ik ben al verbaasd als ik überhaupt iemand tegenkom die Tool kent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenleving
Nee joh, dat is echt te specifiek vrees ikquote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is het
Nee joh, denk echt dat 90% van de gemiddelde luisteraar dat niet kent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister nooit naar de radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool komt nooit op de radio joh
Er hoort wel meer niet in.quote:
Er komt wel meer niet op de radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool komt nooit op de radio joh
Meisjes met een shirtje van Metallic.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
![]()
Gvd van die kutjes die met Nirvana of GnR shirtjes lopen en bij god niet weten wie af wat het is laat staan een nummer van ze kennen.
Ik zeg afschieten die hap
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
![]()
Gvd van die kutjes die met Nirvana of GnR shirtjes lopen en bij god niet weten wie af wat het is laat staan een nummer van ze kennen.
Ik zeg afschieten die hap
Hoek en Lisse vinden dit niet leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben fan van het ABBA-penaltysysteem.
Ik denk trouwens dat er een soort kloof in onze samenleving is tussen mensen die het nummer wel en niet kennen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |