Guitar Hero FTW!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Makkelijkste nummer op drums in Rock Band
In Bloom is gewoon erbij gekomenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou toch meer van stevige Nirvana.
Territorial Pissings of zo.
Maar ik ben blij met elke Nirvana in de lijst!
Neen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of het was eerder geschreven en in 1998 uitgebracht JAWELLLLLLLLLLLLLL
Breeeeed heerlijk rag nummer is dat zeg.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hou toch meer van stevige Nirvana.
Territorial Pissings of zo.
Maar ik ben blij met elke Nirvana in de lijst!
Dan geven we het hulpmeisje van Evelien de schuld.quote:
Dat is schandalig natuurlijk. Moet er ook in uiteraard, hoort erin zelfsquote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk allemaal dat Nirvana er nummers bij heeft gekregen, maar ondertussen staat Tool nog helemaal niet in de lijst.
Belachelijk echtquote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Leuk allemaal dat Nirvana er nummers bij heeft gekregen, maar ondertussen staat Tool nog helemaal niet in de lijst.
Vast weer een groepje dat collectief heeft afgesproken op die nummers te stemmen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan slechter, snap alleen niet waar het ineens vandaan komt.
Die gaat wel een tandje harder ja!quote:
Niemand kent Tool terwijl de grootste tokkie wel eens van Nirvana heeft gehoord.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Kutgroepjes zijn dat.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vast weer een groepje dat collectief heeft afgesproken op die nummers te stemmen.
Pff, nou, laat maar dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
H&M heeft gewoon geen TOOL shirts, dat is het
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kutgroepjes zijn dat.![]()
Heeft Airport het eigenlijk gered?
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenlevingquote:Op woensdag 26 december 2018 00:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niemand kent Tool terwijl de grootste tokkie wel eens van Nirvana heeft gehoord.
Zelf wel op Tool gestemd.
Veels te veel hoop.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenleving
Radio 2 is de duivel.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Tool zal vast wel te ingewikkeld en ruig zijn voor de vele simpele zielen die op andere dingen stemmen.
Of Radio 2 manipuleert de boel weer.
Ik denk met een gerichte actie, waarbij iedereen die Tool erin wil het zelfde nummer stemt het wel moet lukken. Zag bijvoorbeeld mensen Schism stemmen, anderen weer Sober etc..quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Tool zal vast wel te ingewikkeld en ruig zijn voor de vele simpele zielen die op andere dingen stemmen.
Of Radio 2 manipuleert de boel weer.
Godverquote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je moet niet teveel hoop voor de samenleving hebben. Dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Schism kent iedereen toch wel? Hoop ik? Of heb ik nu teveel hoop voor de samenleving
Ik ben al verbaasd als ik überhaupt iemand tegenkom die Tool kent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt te specifiek vrees ikquote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee joh, denk echt dat 90% van de gemiddelde luisteraar dat niet kent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
Geen idee, ik luister nooit naar de radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool komt nooit op de radio joh
Er hoort wel meer niet in.quote:
Er komt wel meer niet op de radio.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tool komt nooit op de radio joh
Meisjes met een shirtje van Metallic.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
![]()
Gvd van die kutjes die met Nirvana of GnR shirtjes lopen en bij god niet weten wie af wat het is laat staan een nummer van ze kennen.
Ik zeg afschieten die hap
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
![]()
Gvd van die kutjes die met Nirvana of GnR shirtjes lopen en bij god niet weten wie af wat het is laat staan een nummer van ze kennen.
Ik zeg afschieten die hap
Hoek en Lisse vinden dit niet leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben fan van het ABBA-penaltysysteem.
Ik denk trouwens dat er een soort kloof in onze samenleving is tussen mensen die het nummer wel en niet kennen.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:31 schreef alopio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |