Dat is echt hun minste nummerquote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Over Rolling Stones gesproken...
Ik zat de lijst van de top 4000 eens na te kijken.
Daar stond Emotional Rescue op nummer 50 of zo.
Dat snap ik echt niet.
En Sophia kwam ook amper in beeldquote:
Pijnlijk dat je je feiten niet op orde hebt, terwijl je doorgaans goed geïnformeerd bent.quote:
Nee. Even gegoogled. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Je kent Miel Monteur toch wel? De beste game ooit.
Bij ons laatst ook. Erg irritant.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Roda-Ajax was er een ABBA-systeem.
Echt hoor, en dan is Oye Como Va eruitquote:
Wat te denken van onze Godin tussen 6 en 8? Ook weggestopt op een kuttijdquote:
Echt hèquote:Op woensdag 26 december 2018 00:39 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat blijft altijd leuk om naar te kijken
wiesda?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Sophia kwam ook amper in beeld
Ik meende ook ergens te lezen dat het ABBA-systeem binnenkort alsnog afgeschaft wordt. Kan de bron alleen nergens meer vinden.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijnlijk dat je je feiten niet op orde hebt, terwijl je doorgaans goed geïnformeerd bent.
Jaquote:Op woensdag 26 december 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En Annemieke op een debiel tijdstip
regisseur van Rabberingquote:
Stiekem wil ik er zelf wel eens tussen staan, waarom weet ik nietquote:
Ha.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Brb, ik pak even een gitaar en doe Santana.
Nou, omdat het 2-4 tijdslot tegenwoordig weer vaste bemanning heeft doordeweeks.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
JaVorig jaar deed Cielke het echt top. Vaak te lang opgebleven daardoor.
Annemieke om 600 is ook bagger. Had liever 2-4 gehad dan....
Precies, echt niet te begrijpenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt hoor, en dan is Oye Como Va eruitGodverdomme.
Dat nummer is mijn eerste illegaal gedownloade nummer, duurde toen 4 uur ofzo, maar dan heb je ook watquote:
Ach het gaat om de muziek, de dj’s zeggen amper watquote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu ook gewoon meteen minder gemotiveerd om later op te blijven, ze deed het echt leuk.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik hoop om het niveau op te hogenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Stiekem wil ik er zelf wel eens tussen staan, waarom weet ik niet
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pijnlijk dat je je feiten niet op orde hebt, terwijl je doorgaans goed geïnformeerd bent.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)laat-stenen-tijdperkquote:De KNVB presenteert zich internationaal als een soort laboratorium waar nieuwe ontwikkelingen kunnen worden getest. Niet alles haalt de eindstreep. Vorige week sneuvelde bijvoorbeeld het strafschoppen-experiment ABBA. De Jong: 'We wilden testen of penaltyseries door een andere volgorde eerlijker zouden worden. In meer landen loopt het experiment. Maar overal blijkt dat het weinig uitmaakt. (...) Het ABBA-systeem bij strafschoppenseries blijft in de strijd om de KNVB-beker en de play-offs om Europees voetbal en promotie/degradatie dit seizoen wel gewoon van kracht. 'We kunnen niet tijdens het seizoen de spelregels gaan aanpassen.
In mijn hoofd was ze ook veel knapper dan dat ze er vandaag uitzag:(quote:
Hehe tof! Wel van LimeWire met 3 miljoen gratis virussen?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat nummer is mijn eerste illegaal gedownloade nummer, duurde toen 4 uur ofzo, maar dan heb je ook wat
Ze is ook alweer een jaar ouder, natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
In mijn hoofd was ze ook veel knapper dan dat ze er vandaag uitzag:(
Beetje lullen met die mensen daar en beetje gek doen, niks mis meequote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef MaxTheDog het volgende:
[..]
Ik hoop om het niveau op te hogen![]()
Tuurlijk, maar in de nacht zijn leuke DJs wel een plus.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ach het gaat om de muziek, de dj’s zeggen amper wat
Nee geen idee eigenlijk, dacht toen nog gewoon Napster ofzoquote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe tof! Wel van LimeWire met 3 miljoen gratis virussen?
Bij mij was het Smooth.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat nummer is mijn eerste illegaal gedownloade nummer, duurde toen 4 uur ofzo, maar dan heb je ook wat
https://nos.nl/artikel/22(...)j-strafschoppen.htmlquote:Op woensdag 26 december 2018 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Napsterquote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe tof! Wel van LimeWire met 3 miljoen gratis virussen?
kortom editie 18 is ruk qua dames in beeldquote:Op woensdag 26 december 2018 00:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
In mijn hoofd was ze ook veel knapper dan dat ze er vandaag uitzag:(
Gaat het zo snel ja:)quote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze is ook alweer een jaar ouder, natuurlijk
Die slepen je op een leuke manier de nacht door, ben het wel met je eensquote:Op woensdag 26 december 2018 00:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in de nacht zijn leuke DJs wel een plus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |