Teveel hoop dus.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee joh, denk echt dat 90% van de gemiddelde luisteraar dat niet kent.
Vervelend voor je dat het meteen weer is afgeschaft dan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ben fan van het ABBA-penaltysysteem.
Ik denk nog wel meer niet. Het is dat ik het in de auto draai en dat mijn vader het daardoor kent, mijn moeder het heel misschien herkent.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee joh, denk echt dat 90% van de gemiddelde luisteraar dat niet kent.
serieusquote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'
Stage niet afgerond hoop ik?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
We hadden ooit een stagiair die zelfs nog nooit van de Rolling Stones had gehoord. 'Ik ken niet alle Engelse bandjes'
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meisjes met een shirtje van Metallic.
Baasquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk nog wel meer niet. Het is dat ik het in de auto draai en dat mijn vader het daardoor kent, mijn moeder het heel misschien herkent.
Mijn vader gaat wel gewoon mee naar Tool in Ziggo Dome volgend jaar
Direct terug naar school gestuurd? Niets mee te beginnen, deze... stuur een nieuwe?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Gaaf, ik ben er ook bijquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik denk nog wel meer niet. Het is dat ik het in de auto draai en dat mijn vader het daardoor kent, mijn moeder het heel misschien herkent.
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat er een soort kloof in onze samenleving is tussen mensen die het nummer wel en niet kennen.
quote:
Helaas maak ik geen grap.quote:
ik heb geen post gezet gisterenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef MielMonteur het volgende:
Ooh maar 15 topics gemist op 10 uur, valt echt mee
Ben jij eigenlijk een monteur van Miele producten?quote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef MielMonteur het volgende:
Ooh maar 15 topics gemist op 10 uur, valt echt mee
Bedrijfsongeval is zo gebeurdquote:Op woensdag 26 december 2018 00:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Helaas maak ik geen grap.![]()
We konden haar ook niet meer inruilen.
Pappa Dagoduck is een heldquote:Op woensdag 26 december 2018 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij heet Peterhei op FOK!quote:
Was om 6-7 dus hopelijk wel.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef MielMonteur het volgende:
Hoe was Grace trouwens, goed tijdstip zodat ie flink gaat stijgen volgend jaar?
Je kent Miel Monteur toch wel? De beste game ooit.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een monteur van Miele producten?
Dat is juist een kuttijdstip.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was om 6-7 dus hopelijk wel.
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was om 6-7 dus hopelijk wel.
Even luisteren tijdens nieuws/ reclame / Kensingtonquote:Op woensdag 26 december 2018 00:36 schreef matthijst het volgende:
Leuk liedje dit.
Tool zegt me helemaal niks
Bij Roda-Ajax was er een ABBA-systeemquote:Op woensdag 26 december 2018 00:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vervelend voor je dat het meteen weer is afgeschaft dan.
geregistreerd op: vrijdag 6 maart 2009 @ 21:53quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Je pa zit ook op FOK! Geweldig zeg, waarom is hij niet hier dan?
Ja, die moet minstens in de top 200 staan.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]![]()
Oprecht mijn favoriete nummer in de lijst,
Welkom bij de Autoschau!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Je kent Miel Monteur toch wel? De beste game ooit.
Dat was echt bizar iddquote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
Over Rolling Stones gesproken...
Ik zat de lijst van de top 4000 eens na te kijken.
Daar stond Emotional Rescue op nummer 50 of zo.
Dat snap ik echt niet.
Die heb ik gemist, toen zat ik te eten.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef MielMonteur het volgende:
[..]![]()
Oprecht mijn favoriete nummer in de lijst,
Nou dan is dit topic een goede reden om eens terug te keren tochquote:Op woensdag 26 december 2018 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
laatste bezoek: 155 dagen, 3 uur geleden.
aantal posts: 12 (gemiddeld 1 per dag)
"help, mijn vrouw is zwanger wat nu"? - topicquote:Op woensdag 26 december 2018 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
laatste bezoek: 155 dagen, 3 uur geleden.
aantal posts: 12 (gemiddeld 1 per dag)
op zich jammer welquote:
KNJB.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij Roda-Ajax was er een ABBA-systeem.
En Annemieke op een debiel tijdstipquote:
Dat blijft altijd leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:37 schreef MaxTheDog het volgende:
Ik blijf onder de inruk van de café gangers..
Bedankt Miel, da je Laika weer thuis hebt gebracht. Kleine rakker! Miel, voor de moeite krijg je een sjerryken.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:38 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Welkom bij de Autoschau!
Miel, Laika is weer gaan lopen (lees dit met een zware poliep)
Dit en Skipper en Skeeto in het pretpark is gewoon jeugdsentiment tot de Max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |