Sorry!!!quote:Op woensdag 26 december 2018 00:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bent een paar dagen te vroeg.... vrijdag eten we pas patat
Ja zelfde periode natuurlijk, lekker onontdekt internet zonder regels en kut verbinding en alles amateuristisch. Mooie tijdquote:
Laten we volgend jaar met z'n allen op dat nummer stemmen.quote:
Met de zanger ging het ook vrij snel.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
642 plaatsen gezakt. Dat gaat te snel.
hehe, nee.quote:
Belachelijkquote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
642 plaatsen gezakt. Dat gaat te snel.
Ik zie eigenlijk geen reden om het niet te doenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten we volgend jaar met z'n allen op dat nummer stemmen.
Mag van mij best wel in de lijst in plaats van ditquote:
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met de zanger ging het ook vrij snel.
Mja, Cielke EN Annemieke zijn leuk om te zien, maar gaat mij oprecht ook om dat ze leuker zijn dan de meeste KIJK MIJ EENS LEUK ZIJN DJs (Staverman oa)quote:Op woensdag 26 december 2018 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kortom editie 18 is ruk qua dames in beeld
quote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef JaneDoe het volgende:
ik ben mr. red, ik ben met aids besmet
[..]
Godverdommequote:Op woensdag 26 december 2018 00:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Luchtpijpenquote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef PippenScottie het volgende:
Speelde die vrouw nou air-saxofoon?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op woensdag 26 december 2018 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Candy Dulfer op sax. Ik heb Hans Dulfer nog live gezien afgelopen zaterdag. Komt wel heel dichtbij zo.
Ja, vroeger vielen de aidsslachtoffers bij bosjes. Het is haast niet voor te stellen dat de aids-epidemie pas 30 jaar terug was.quote:Op woensdag 26 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met de zanger ging het ook vrij snel.
Zo candy wel weerquote:Op woensdag 26 december 2018 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
Candy Dulfer op sax. Ik heb Hans Dulfer nog live gezien afgelopen zaterdag. Komt wel heel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |