Het zal vast een een ongeschreven verwachting in de marge zijn maar niet echt een harde regel. Vele topics waarin ik de laatste post had verschenen kort daarop al zonder dat ik wat hoefde te doen. De die-hards zijn altijd sneller dan het licht.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:42 schreef miaeak het volgende:
Deze is wel toepasselijk nu.
Ik heb heel lang niet door gehad dat degene met de Lapo ook het volgende topic opent.
Dacht dat het een soort ongeschreven regel (of netjes) was dat degene die het topic had gestart ook het volgende topic opende zodat het "zijn of haar" reeks bleef. Of dat je in ieder geval een beetje een fatsoenlijke status binnen Fok! bereikt had moeten hebben voor je dat soort dingen mocht doen.
En maar netjes op mijn plaats wachten.
het is een ongeschreven regel dat de sluiter ook weer opent, echter gebeurd het wel eens (zeker mobiel) dat je niet door hebt dat je hem gesloten hebt, dan is het gewoon de eerste de bestequote:Op zaterdag 22 december 2018 19:42 schreef miaeak het volgende:
Ik heb heel lang niet door gehad dat degene met de Lapo ook het volgende topic opent.
Dacht dat het een soort ongeschreven regel (of netjes) was dat degene die het topic had gestart ook het volgende topic opende zodat het "zijn of haar" reeks bleef. Of dat je in ieder geval een beetje een fatsoenlijke status binnen Fok! bereikt had moeten hebben voor je dat soort dingen mocht doen.
Lapo hunten schijnt een dingetje te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2018 20:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het zal vast een een ongeschreven verwachting in de marge zijn maar niet echt een harde regel. Vele topics waarin ik de laatste post had verschenen kort daarop al zonder dat ik wat hoefde te doen. De die-hards zijn altijd sneller dan het licht.
Volgens mij klopt dat ook wel in R&P. Als ik een heel persoonlijk verhaal deel over mijn scheiding is het fijn als het mijn eigen regie blijft of ik er nog over door wil (laten) praten of dat het mooi geweest is. Bovendien voor mensen die TS een ander kleurtje geven verwarrend als een random iemand het volgende topic opentquote:Op zaterdag 22 december 2018 19:42 schreef miaeak het volgende:
Ik denk dat die er zit zodat het op een smiley lijkt.quote:Op zondag 23 december 2018 11:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Past wellicht niet helemaal in dit topic. Maar ik plaats het toch. Mijn vriendin heeft met een tombola een zeeppompje/dispenser en een tandenborstel houder gewonnen. Alleen waarvoor dient dat grote gat in die houder? Een tube tandpasta past er niet in.
[ afbeelding ]
Kleinere tubes tandpasta passen er prima in.quote:Op zondag 23 december 2018 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat die er zit zodat het op een smiley lijkt.
Of voor een eventuele elektrische tandenborstel of voor een tongschraper of wat je er zelf maar in wilt stoppen
verrekquote:Op zondag 23 december 2018 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat die er zit zodat het op een smiley lijkt.
Dit. Of een tandenborstelhouder en drink/spoelglas ineen.quote:Op zondag 23 december 2018 12:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
En nu kan je het water wat zich onderin gaat verzamelen fatsoenlijk eruit laten lopen.
Jonguh, levensbelangrijk om dat goed af te stemmenquote:Op zondag 23 december 2018 07:15 schreef FANN het volgende:
Ik wil dingen weten die ik pas jaaaaaaaren later begrepen hebt!
niet dit gelul over een Lapo.......
maar 2 tandenborstels en 1 drinkbeker lijkt me niet echt hygiënischquote:Op zondag 23 december 2018 16:36 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit. Of een tandenborstelhouder en drink/spoelglas ineen.
Mij ook nietquote:Op zondag 23 december 2018 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
maar 2 tandenborstels en 1 drinkbeker lijkt me niet echt hygiënisch
Zoenen is ook vies zeker?quote:Op zondag 23 december 2018 16:40 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
maar 2 tandenborstels en 1 drinkbeker lijkt me niet echt hygiënisch
Als jij je tandenborstel gebruikt, een beetje afspoelt en terugzet dan heb je binnen redelijke termijn schimmelvorming en / of verontreinigd bruin of zwart water daar onderin door micro-organismen. Vooral studenten die dit altijd vergeten kweken zo iets moois. Als jij dat als drinkgedeelte wil gebruiken; jouw feestje.quote:
Tube op z'n kop erin zetten.quote:Op zondag 23 december 2018 11:53 schreef Sjoerd102 het volgende:
Past wellicht niet helemaal in dit topic. Maar ik plaats het toch. Mijn vriendin heeft met een tombola een zeeppompje/dispenser en een tandenborstel houder gewonnen. Alleen waarvoor dient dat grote gat in die houder? Een tube tandpasta past er niet in.
[ afbeelding ]
Scheermesje misschien?quote:Op maandag 24 december 2018 06:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uiteraard al ondersteboven tube er proberen in te zetten, maar past niet.
quote:Op zondag 23 december 2018 20:12 schreef Nepthys het volgende:
Dat er echt een liedje bestaat 'hallo meneer de uil, je onderbroek is vuil'.
Dat van die zak zingen ze dan weer nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 00:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinterklaas is jarig,
'k Zet 'm op de pot.
O wat zal ie stinken,
'k Doe de deur op slot.
Zwarte Piet kwam kijken,
Met 'n stuk papier,
En hij zei heel zachtjes:
"O, wat stinkt het hier!"
Sinterklaas is jarig,
'k Zet 'm op de pot.
O wat zal ie stinken,
'k Doe de deur op slot.
Doe de deur weer open,
En wat zien we daar.
De zak van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas etc.
oh.... zing het eens..... want die ken ik nog nietquote:Op dinsdag 25 december 2018 14:31 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dat van die zak zingen ze dan weer niet.
Dan weet ik het ook niet. Dacht altijd dat dat voor tandpasta wasquote:Op maandag 24 december 2018 06:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Uiteraard al ondersteboven tube er proberen in te zetten, maar past niet.
G kruis en G molquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:01 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe de tonenleer in het Engels werkt /heet .
Sharp is een half verhoogde toon (G sharp = Gis)
En Flat is een half verlaagde toon (G flat = Ges)
En dan heb je nog minor en major, maar daar hebben sharp en flat dus niets mee te maken. Dat zijn twee verschillende dingen. Je kan een C-flat minor hebben.
Dus
Zulke muziek draai ik altijd als ik een kastje van Ikea in elkaar zet en het niet wil lukken 😀quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
G kruis en G mol
De mol heet overigens oorspronkelijk bemol als in zachte B.
Engels lijkt de enige taal waarin dit naar 'flat' is getransformeerd.
ik draai vaak heavy metal als het echt niet wil lukken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:50 schreef Dunnevandale het volgende:
[..]
Zulke muziek draai ik altijd als ik een kastje van Ikea in elkaar zet en het niet wil lukken 😀
Als ik jazz draai als iets niet lukt dan vliegen de onderdelen door de lucht en verder,word daar zo vreselijk bloednerveus van pfff...vooral jazz met heel veel toeters 😂quote:Op zondag 30 december 2018 00:40 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik draai vaak heavy metal als het echt niet wil lukken.
In het Engels is het makkelijker. Zoals de intervallen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:01 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe de tonenleer in het Engels werkt /heet .
Sharp is een half verhoogde toon (G sharp = Gis)
En Flat is een half verlaagde toon (G flat = Ges)
En dan heb je nog minor en major, maar daar hebben sharp en flat dus niets mee te maken. Dat zijn twee verschillende dingen. Je kan een C-flat minor hebben.
Dus
Haha die blijft leuk. Met kerst keken we die film en zei ik vlak voor die scène tegen mijn vriendin "je grote vriend komt er zo aan", en een luidkeelse WTF volgdequote:Op woensdag 2 januari 2019 09:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
En in home alone 2 heeft Donald Trump een rolletje
I guess I knew it. Maar ik was alweer vergeten dat ik dat wel eens opgemerkt had.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:37 schreef Roosgeluk het volgende:
ik kwam deze vandaag tegen op twitter:
[ afbeelding ]
de C zit niet in Marsquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:37 schreef Roosgeluk het volgende:
ik kwam deze vandaag tegen op twitter:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |