Maar ze denken zelf dat ze zo goed zijn in alles.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:52 schreef IkFok het volgende:
[..]
gek he met Hiske en Christel in de marktorganisatie
ongetwijfeld weet hij daar een draai aan te geven.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:53 schreef 5thencounter het volgende: [..] En morgenavond ¤12.000 winst... want Jessie hé?
![]()
En druk vreselijk druk met allerlei bezoekers die iets willen en bij Hiske komen vragen......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:51 schreef ericahysterica het volgende:
die markt morgen wordt genieten stromende regen, geirriteerde bewoners yess![]()
Maar dat van de koffiefilters klopt wel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
TT het is de tent kramen komen om
8u
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En druk vreselijk druk met allerlei bezoekers die iets willen en bij Hiske komen vragen......![]()
![]()
![]()
18kramen is aan elke kant negen........wat een wereld markt en dat voor 1000personen.
Nog aan leuke attenties voor de bezoekers gedacht??
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En druk vreselijk druk met allerlei bezoekers die iets willen en bij Hiske komen vragen......![]()
![]()
![]()
18kramen is aan elke kant negen........wat een wereld markt en dat voor 1000personen.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even in de gaten houden of de koffiefilters weer met een koerier komen
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Luie donders daar.
Ik zie alleen de yurtboys werken.
Tsja,Mike,Adriaan en Erik doen weer geen reet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Luie donders daar.
ja 18 kramen met vrouwenkleding en geen vermaak voor de kinderenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,Mike,Adriaan en Erik doen weer geen reet.
Ze zullen zichzelf ook nooit ergens de schuld van geven, als je op de laatste dag nog 20 dingen moet regelen gaan er altijd wel 1 of 2 verkeerd. Net als die boodschappen ...quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar ze denken zelf dat ze zo goed zijn in alles.
Zeker, al die tentebouwers die nu voor duizenden euries's bezig zijn in overwerk op zaterdag, kosten ook helemaal geen nix, sterker nog, ze brengen geld mee, zo blij zijn ze met Utopiaquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ongetwijfeld weet hij daar een draai aan te geven.
Franny gaat met kindjes dansen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja 18 kramen met vrouwenkleding en geen vermaak voor de kinderen
Jessie Brandon zeker bij de patat bezig.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Luie donders daar.
oh dat scheeltquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny gaat met kindjes dansen.
Altijd dezelfden die daar hard werken,Mike en A3 zullen wel weer op bed liggen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,Mike,Adriaan en Erik doen weer geen reet.
Ik zou mijn kind niet aan haar toevertrouwen.quote:
en luisteren naar lotus en dansen met de kinderen en en enquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou 1000 bezoekers die komen gaan, er staan wel 18 kramen waarvan er 2 voor Utopia zelf
Zijn. Er vooralsnog geen koffie, maar jullie kunnen wel aanstekers kopen en lelijke kistjes van Mike.
Meik heeft in iedergeval wel 1000 kissies staan.. na weken zagen&Schurenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou 1000 bezoekers die komen gaan, er staan wel 18 kramen waarvan er 2 voor Utopia zelf
Zijn. Er vooralsnog geen koffie, maar jullie kunnen wel aanstekers kopen en lelijke kistjes van Mike.
Geen leuke roodwitte wandelstokjes snoep voor de kids. Beetje kersttakken aan de kramen......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja 18 kramen met vrouwenkleding en geen vermaak voor de kinderen
Gerrit wil zowiezo niet werken.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
ik vind het prachtig dat ze allemaal van slag zijn en dat allemaal maar door 1 man![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
ik vind het prachtig dat ze allemaal van slag zijn en dat allemaal maar door 1 man![]()
![]()
![]()
30quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meik heeft in iedergeval wel 1000 kissies staan.. na weken zagen&Schuren
het schuim moet ook kopen zuipen en vreten hequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Deze markt kan wel eens een groot succes gaan worden, misschien wel uitverkocht las ik
Doen ze al de hele week, niet te zuipen vinden zequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ze zijn ook zo voor een gat te vangen die lui daar. Even van een keukenrol een filtertje vouwen komen ze niet op
ze hebben geen keukenrollen.Een panty zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ze zijn ook zo voor een gat te vangen die lui daar. Even van een keukenrol een filtertje vouwen komen ze niet op
Pantysok, sok, kous, T-shirt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ja, en ze hebben nog nooit zo hard gewerktquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
![]()
![]()
Een gebruikte zekerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ze hebben geen keukenrollen.Een panty zou wel kunnen.
Je kunt veel zeggen over Shelley, maar ze staat weer te koken voor die bende daarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]ja schud dat zooitje maar lekker door elkaar narcistje jesse is er goed voor
U snapt het.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
Die begint nu.quote:
Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schurenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Ik wilde even voelen hoe het is om onzin te posten.
En dan het kruisje.quote:
even zevenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schuren
Ja hallo. Je denkt toch zeker niet dat ze daar een dikke voorraad ongebruikte panties hebben liggen. We zijn tenslotte in crisis.quote:
Inderdaad, wekenlang dat Mot Werreke aangehoord... zo weinigquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
30
Stuks voor elke shift. Valt dus tegen
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die begint nu.
"Stadshart Amstelveen is zaterdag 22 december van 17.00 uur tot 18.30 uur het toneel van de 12de editie van de SBS6 Kerstparade. "
https://amstelveensnieuws(...)rt-amstelveen-528682
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Deze markt kan wel eens een groot succes gaan worden, misschien wel uitverkocht las ik
HEBBEN ZE NIET.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef formule het volgende:
Horeca koffiefilters, keukenrol werkt ook prima
Zeker maar dan nog hebben ze al meer gedaan vandaag dan die 3 yurtjochies hehehehehequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of je die twee achterlijke batjes live kon volgen op die kerstmarkt maar kan nog niks vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
WC PAPIER WEL! BETER DAN KEUKENROL!
Die zijn er niet......die zitten op de praalwagenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze draaide om.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Mylene het volgende:
Lotus op de achtergrond aan het straten.
En Joa aan het janken, jongen, ik hou van hard werken, maar.
¤6500 zo al binnen, al doen ze nu geen zak meerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.
ja maar dan van keukenrol toch ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.
GEWOON OP TIJD KOFFIEFILTERS BESTELLEN.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Echt?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zijn er niet......die zitten op de praalwagen
TURKSE KOFFIE!! THE BEST!quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GEWOON OP TIJD KOFFIEFILTERS BESTELLEN.
Of Griekse.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
Maak gewoon Turkse koffie, debielen
ik heb ooit wel eens koffie gezet bij gebrek aan filters met een ouwe pantyquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.
Dat is wel slim,maar Rob heeft het nogal druk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef formule het volgende:
[..]
Bel je Rob toch om keukenrol te brengen
Om 17:00 start de eerste wagen was vorig jaar ook en toen startte beau en johan pas rond half 7quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die begint nu.
"Stadshart Amstelveen is zaterdag 22 december van 17.00 uur tot 18.30 uur het toneel van de 12de editie van de SBS6 Kerstparade. "
https://amstelveensnieuws(...)rt-amstelveen-528682
En maar klagen, klagen en nog eens klagen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef Mylene het volgende:
Joa en Gerrit zeggen als je me doodongelukkig en depressief wil laten worden moet je me dit werk laten doen![]()
.
En daarna je toekomst laten voorspellen.quote:
Ze zijn zo goed ........quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Zeker maar dan nog hebben ze al meer gedaan vandaag dan die 3 yurtjochies hehehehehe
Goeie organisatiequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef sjampoeh het volgende:
wat is de reden dat ze geen koffiefilters hebben ?
vergeten ?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Tadaaa.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens koffie gezet bij gebrek aan filters met een ouwe panty
Het is te triest voor wordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:09 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En maar klagen, klagen en nog eens klagen.
Werkt dat? Volgens mij krijg je dan heel veel prut onderinquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb ooit wel eens koffie gezet bij gebrek aan filters met een ouwe panty
Leuk voor op de marktquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daarna je toekomst laten voorspellen.
Is toch geen pan.....open kraam met koffie en filter als wcpapier........quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
geen netpanty Bonkenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:10 schreef Bonken het volgende:
[..]
Werkt dat? Volgens mij krijg je dan heel veel prut onderin
quote:
Beschamend.quote:
Winehouse?quote:
Ze wou afleiding zei ze tegen Mike daarom ging ze etsen waar het rustig wasquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze draaide om.
Groot gelijk.
Hij is geïrriteerd vandaag.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:10 schreef Yurtovic het volgende:
Tim weer janken over anderen, zat zelf de halve dag te roddelen en stemlijstjes te maken
Gewoon wegens omstandigheden kan de markt geen doorgang vinden, wij als bewoners komen nog met een andere datum.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
¤6500 zo al binnen, al doen ze nu geen zak meer
dat dus, ik weet heus wel dat wel dat de beste stuurlui aan wal staan maar dit soort mis organisatiequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GEWOON OP TIJD KOFFIEFILTERS BESTELLEN.
Ja duh...quote:
Mike zie ik wel.Adriaan niet.quote:
helemaal rechts met peacequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mike zie ik wel.Adriaan niet.
Derde van rechts.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:10 schreef sjampoeh het volgende:
ze zijn uitverkocht
maar
geen
koffieeeeeeeee
Skerp.quote:
1ste links van santa claus achter damequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:
Lullende lullen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef Mylene het volgende:
De ratten van yurt klagen nu over wat ze normaal gesproken altijd zelf doen, geen ene flikker doen![]()
.
ja en dat kunnen ze niet hebben daarom zijn er veel sjaggiequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:12 schreef IkFok het volgende:
Jessie zegt even dat alles wel last minut en er erg veel fout gaat. Mooi hij benoemd het wel
Hij moet nog ff doorgaan.......straks is er weer wat anders wat niet klopt......quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:12 schreef IkFok het volgende:
Jessie zegt even dat alles wel last minut en er erg veel fout gaat. Mooi hij benoemd het wel
Is even graven en sjouwenquote:
meer klagen dan werken altijdquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
de discussie wordt onderbroken: hoor een markman zeggen dat er even moet worden opgeschoten
de dames daar hebben het allemaal te hoog in de bol, vrouwenpower hebben ze ze het over, maar zijn totaal niet geemancipeerd, lijkt wel 100 jaar terug in de tijdquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:14 schreef Bonken het volgende:
Jessie boos, want de dames hebben de mail niet gelijk beantwoord. Christel heeft hem niet voorbij zien komen ... Anderen de schuld geven, verkeerd mapje. Niet eens even sorry zeggen, onmacht bla bla
Maakt mij nieuwsgierig hoe ze dat als docent gedaan, gered heeft. Ik vond het vandaag opvallend dat ze namen van lln niet wist. Kan ook door daar komen, dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:14 schreef Bonken het volgende:
Jessie boos, want de dames hebben de mail niet gelijk beantwoord. Christel heeft hem niet voorbij zien komen ... Anderen de schuld geven, verkeerd mapje. Niet eens even sorry zeggen, onmacht bla bla
Nou ja, er zijn er al 3 daar die weten hoe het hoort.. neuke in ruil voor een ventje voor je karretjequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
de dames daar hebben het allemaal te hoog in de bol, vrouwenpower hebben ze ze het over, maar zijn totaal niet geemancipeerd, lijkt wel 100 jaar terug in de tijd
niks mis mee, maar doe het dan goed!quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn er al 3 daar die weten hoe het hoort.. neuke in ruil voor een ventje voor je karretje
Mike en Adriaan zijn er niet die bikkelen altijd flink doorquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
de discussie wordt onderbroken: hoor een markman zeggen dat er even moet worden opgeschoten
Zal tijd wordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:19 schreef formule het volgende:
Jessie zet Chris en Hiske even te kakken
Met hun mond welquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:19 schreef Toweler het volgende:
[..]
Mike en Adriaan zijn er niet die bikkelen altijd flink door
En Hiske kennende zal Tim wel de schuld krijgenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:20 schreef MariaElena2018 het volgende:
En vervolgens zijn Hiske en Chris en Merel alweer 3 kwartier bezig om het koffie filter debacle op te lossen
Langs de kerstmanquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met die reden raken ze toch ook hun gunfactor kwijt?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:18 schreef Bramenstruik het volgende:
met hun fillertjes, botoxjes, tandsteendjes, kappertje, tannetjes, walgelijk gedoe
ja slaat kant noch walquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Met die reden raken ze toch ook hun gunfactor kwijt?
Of zie ik dat verkeerd?
De doelgroep zijn vrouwen, en ja, dat soort vrouwenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of zie ik dat verkeerd?
Vraag het eens aan die leveranciers die tevergeefs op hun geld wachten nadat ze alles in goed vertrouwen op de pof hebben geleverd.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of zie ik dat verkeerd?
zoiets zei Jessie ook, in sommige dingen ziet hij dingen wel goed, en dan zo'n Hiske die altijd vooraan de rij staat, en een Frutsel de zich laat verfrutselen, het schiet zijn doel ver voorbijquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of zie ik dat verkeerd?
t schuim is toch een ander slag volk, zak maar zeggenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:22 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
De doelgroep zijn vrouwen, en ja, dat soort vrouwen
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoiets zei Jessie ook, in sommige dingen ziet hij dingen wel goed, en dan zo'n Hiske die altijd vooraan de rij staat, en een Frutsel de zich laat verfrutselen, het schiet zijn doel ver voorbij
Te niksen hij had het anders Rete druk onder het dekbed met Franny likkende lassiquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:12 schreef Yurtovic het volgende:
Gister heeft iedereen gestraat de hele avond, tim zat te niksen
echt nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:22 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
De doelgroep zijn vrouwen, en ja, dat soort vrouwen
Ja maar wel van de roddelbladen, en die staan ook vol met; die heeft botox dit, die heeft fillers zo; Gerad Joling heeft zijn tanden laten bleken etc.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t schuim is toch een ander slag volk, zak maar zeggen
Tim was ook hard aan het werk hoor...............Om franny vol te pompenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:12 schreef Yurtovic het volgende:
Gister heeft iedereen gestraat de hele avond, tim zat te niksen
Maar ze durven keihard te zeggen dat ze het daar zo slecht hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zoiets zei Jessie ook, in sommige dingen ziet hij dingen wel goed, en dan zo'n Hiske die altijd vooraan de rij staat, en een Frutsel de zich laat verfrutselen, het schiet zijn doel ver voorbij
Als je naar de populariteits poll kijkt, zie je dat diegenen die zich het meest met die zooi bezighouden onderaan staan. Dus ze zijn hard op weg zo.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of zie ik dat verkeerd?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
WoW ik zou Brigitte niet bellen, want Brigitte is niet zo slim zegt Hiske
mij zou je er net blij mee maken, maar vind het bizar, dat ze daar allemaal in meegaan, de vrouwen dan, snap er geen moer vanquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar ze durven keihard te zeggen dat ze het daar zo slecht hebben.
Echt he. Hiske heeft nou al Merel, Jessie en Chris ingeschakeld om haar probleem op te lossen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:25 schreef sjampoeh het volgende:
his wil chris weer voor haar kutkarretje spannen
bel jij maar
jij hebt beter contact met haar
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:27 schreef IkFok het volgende:
Brigiite is niet zo slim fluistert hiske tegen Christel . Mooi word er over je gepraat als standhouder
die kan je alles verkopen zelfs gebakken stront .quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t schuim is toch een ander slag volk, zak maar zeggen
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het is ook zo'n grote moeite om je in te lezen wat je wil verkopen.......die hele machine weten ze niks over......quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel weet niet hoe de filters heten.
Rechtsomkeert Brigitte. Uitpakken die kraam.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Haal even adem jij en tel tot tien............quote:
Watttt?Man man man.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ze hebben verdomme een hele middag uitleg gekregen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is ook zo'n grote moeite om je in te lezen wat je wil verkopen.......die hele machine weten ze niks over......
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
met hiske weer
hooooi
filters meenemen de allergrootste
domme amy
Daar moeten andere filters in.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:29 schreef sjampoeh het volgende:
250 filters
allergrootste
wat
een
miskleun die wijven
amy koopt een koffieapparaat bij de action
En die twee kunnen helemaal niet tegen kritiek........denk maar even terug aan het dansen op het bed toen je zo blij was met Jessie........quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:26 schreef ericahysterica het volgende:
gaat die ook nog zo wijs allemaal opmerkingen geven ( chris over jesse)
Nicequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar moeten andere filters in.
Wie zou het kunnen met haarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik weet het het is raar, maar dat gehijg en gesteun van Hiske, ik wil haar niet horen als ze heftige seks heeft, al zwoegend
heel onsmakelijkquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
wat vreet hiske
elk geluid van dat mens
Die krijgt nooit sexquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik weet het het is raar, maar dat gehijg en gesteun van Hiske, ik wil haar niet horen als ze heftige seks heeft, al zwoegend
Hiske is niet lelijkquote:
HBO hé gewoon bizarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
wat vreet hiske
elk geluid van dat mens
wie wilquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:28 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rechtsomkeert Brigitte. Uitpakken die kraam.
Vind ik ook niet. Ook niet woest aantrekkelijk, maar dat hoeft ook niet bij iedereen. Wat een onzin.quote:
die is dicht gok ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien iemand langs de Makro laten gaan?
Stel je dan voor dat ze met haar zelf bezig is.quote:
Mooie kop met haar, ze ziet er ook leuk uit met wat make-upquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Ook niet woest aantrekkelijk, maar dat hoeft ook niet bij iedereen. Wat een onzin.
daar ging het mij ook niet om,, het ging me om het zwoegende geluidquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Ook niet woest aantrekkelijk, maar dat hoeft ook niet bij iedereen. Wat een onzin.
Nee hoor,die zijn tot 10 uur open.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben verdomme een hele middag uitleg gekregen.
dat bedoelde ik dat ik dan raar ben, want ik heb daar allerlei fantasieen bijquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stel je dan voor dat ze met haar zelf bezig is.
dan is de sligro dicht, hoorde ze wel over een horecagroothandelquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee hoor,die zijn tot 10 uur open.
hoe op zegquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stel je dan voor dat ze met haar zelf bezig is.
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dat ik dan raar ben, want ik heb daar allerlei fantasieen bijqua geluid
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe op zeg![]()
ik vind haar vies ranzig en die kop staat me niet aanschijnheilige jehovakop
juist gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe op zeg![]()
ik vind haar vies ranzig en die kop staat me niet aanschijnheilige jehovakop
Ik vind haar als ze die mond half open heeft echt lelijk en dat doet ze nogal veel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van binnen ook niet.Leuk innerlijk.Lieve vrouw!
ik liet me ff gaan .. billy is een schatje vergeleken bij deze groep ,godsamme, denk je dat t niet erger konquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
![]()
Sjamp, dat ben ik niet van je gewend
En de kaasschaaf is ook weer pleite.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef formule het volgende:
De inwoners kunnen niet eens zorgen dat ze vloei in huis hebben, Jessie zei dat ook al
loop niet te darren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van binnen ook niet.Leuk innerlijk.Lieve vrouw!
helemaal eensquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik liet me ff gaan .. billy is een schatje vergeleken bij deze groep ,godsamme, denk je dat t niet erger kon
Als Tim mee mocht, dan kwamen er rellen en projectielen, helaasquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat Merel niet mee mocht vloggen
Echt? te zot voor woordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de kaasschaaf is ook weer pleite.
a2 ligt er zo mooi bij, ff nog geen spoorvorming aubquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat Merel niet mee mocht vloggen
Live-uitzending afgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |