Pantysok, sok, kous, T-shirt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ze zijn ook zo voor een gat te vangen die lui daar. Even van een keukenrol een filtertje vouwen komen ze niet op
Ja, en ze hebben nog nooit zo hard gewerktquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
ik vind het prachtig dat ze allemaal van slag zijn en dat allemaal maar door 1 man![]()
![]()
![]()
Een gebruikte zekerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ze hebben geen keukenrollen.Een panty zou wel kunnen.
Je kunt veel zeggen over Shelley, maar ze staat weer te koken voor die bende daarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]ja schud dat zooitje maar lekker door elkaar narcistje jesse is er goed voor
U snapt het.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
Die begint nu.quote:
Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schurenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Ik wilde even voelen hoe het is om onzin te posten.
En dan het kruisje.quote:
even zevenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schuren
Ja hallo. Je denkt toch zeker niet dat ze daar een dikke voorraad ongebruikte panties hebben liggen. We zijn tenslotte in crisis.quote:
Inderdaad, wekenlang dat Mot Werreke aangehoord... zo weinigquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
30
Stuks voor elke shift. Valt dus tegen
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die begint nu.
"Stadshart Amstelveen is zaterdag 22 december van 17.00 uur tot 18.30 uur het toneel van de 12de editie van de SBS6 Kerstparade. "
https://amstelveensnieuws(...)rt-amstelveen-528682
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Deze markt kan wel eens een groot succes gaan worden, misschien wel uitverkocht las ik
HEBBEN ZE NIET.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef formule het volgende:
Horeca koffiefilters, keukenrol werkt ook prima
Zeker maar dan nog hebben ze al meer gedaan vandaag dan die 3 yurtjochies hehehehehequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |