Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schurenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Ik wilde even voelen hoe het is om onzin te posten.
En dan het kruisje.quote:
even zevenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schuren
Ja hallo. Je denkt toch zeker niet dat ze daar een dikke voorraad ongebruikte panties hebben liggen. We zijn tenslotte in crisis.quote:
Inderdaad, wekenlang dat Mot Werreke aangehoord... zo weinigquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
30
Stuks voor elke shift. Valt dus tegen
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die begint nu.
"Stadshart Amstelveen is zaterdag 22 december van 17.00 uur tot 18.30 uur het toneel van de 12de editie van de SBS6 Kerstparade. "
https://amstelveensnieuws(...)rt-amstelveen-528682
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Deze markt kan wel eens een groot succes gaan worden, misschien wel uitverkocht las ik
HEBBEN ZE NIET.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef formule het volgende:
Horeca koffiefilters, keukenrol werkt ook prima
Zeker maar dan nog hebben ze al meer gedaan vandaag dan die 3 yurtjochies hehehehehequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of je die twee achterlijke batjes live kon volgen op die kerstmarkt maar kan nog niks vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
WC PAPIER WEL! BETER DAN KEUKENROL!
Die zijn er niet......die zitten op de praalwagenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
Dat dacht ik ook, maar ze draaide om.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Mylene het volgende:
Lotus op de achtergrond aan het straten.
En Joa aan het janken, jongen, ik hou van hard werken, maar.
¤6500 zo al binnen, al doen ze nu geen zak meerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |