Maar ze denken zelf dat ze zo goed zijn in alles.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:52 schreef IkFok het volgende:
[..]
gek he met Hiske en Christel in de marktorganisatie
ongetwijfeld weet hij daar een draai aan te geven.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:53 schreef 5thencounter het volgende: [..] En morgenavond ¤12.000 winst... want Jessie hé?
![]()
En druk vreselijk druk met allerlei bezoekers die iets willen en bij Hiske komen vragen......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:51 schreef ericahysterica het volgende:
die markt morgen wordt genieten stromende regen, geirriteerde bewoners yess![]()
Maar dat van de koffiefilters klopt wel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
TT het is de tent kramen komen om
8u
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En druk vreselijk druk met allerlei bezoekers die iets willen en bij Hiske komen vragen......![]()
![]()
![]()
18kramen is aan elke kant negen........wat een wereld markt en dat voor 1000personen.
Nog aan leuke attenties voor de bezoekers gedacht??
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
En druk vreselijk druk met allerlei bezoekers die iets willen en bij Hiske komen vragen......![]()
![]()
![]()
18kramen is aan elke kant negen........wat een wereld markt en dat voor 1000personen.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef Koekiebakkie het volgende:
Even in de gaten houden of de koffiefilters weer met een koerier komen
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Luie donders daar.
Ik zie alleen de yurtboys werken.
Tsja,Mike,Adriaan en Erik doen weer geen reet.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Luie donders daar.
ja 18 kramen met vrouwenkleding en geen vermaak voor de kinderenquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,Mike,Adriaan en Erik doen weer geen reet.
Ze zullen zichzelf ook nooit ergens de schuld van geven, als je op de laatste dag nog 20 dingen moet regelen gaan er altijd wel 1 of 2 verkeerd. Net als die boodschappen ...quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maar ze denken zelf dat ze zo goed zijn in alles.
Zeker, al die tentebouwers die nu voor duizenden euries's bezig zijn in overwerk op zaterdag, kosten ook helemaal geen nix, sterker nog, ze brengen geld mee, zo blij zijn ze met Utopiaquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ongetwijfeld weet hij daar een draai aan te geven.
Franny gaat met kindjes dansen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja 18 kramen met vrouwenkleding en geen vermaak voor de kinderen
Jessie Brandon zeker bij de patat bezig.......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:57 schreef Koekiebakkie het volgende:
Luie donders daar.
oh dat scheeltquote:Op zaterdag 22 december 2018 16:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Franny gaat met kindjes dansen.
Altijd dezelfden die daar hard werken,Mike en A3 zullen wel weer op bed liggen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tsja,Mike,Adriaan en Erik doen weer geen reet.
Ik zou mijn kind niet aan haar toevertrouwen.quote:
en luisteren naar lotus en dansen met de kinderen en en enquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou 1000 bezoekers die komen gaan, er staan wel 18 kramen waarvan er 2 voor Utopia zelf
Zijn. Er vooralsnog geen koffie, maar jullie kunnen wel aanstekers kopen en lelijke kistjes van Mike.
Meik heeft in iedergeval wel 1000 kissies staan.. na weken zagen&Schurenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou 1000 bezoekers die komen gaan, er staan wel 18 kramen waarvan er 2 voor Utopia zelf
Zijn. Er vooralsnog geen koffie, maar jullie kunnen wel aanstekers kopen en lelijke kistjes van Mike.
Geen leuke roodwitte wandelstokjes snoep voor de kids. Beetje kersttakken aan de kramen......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja 18 kramen met vrouwenkleding en geen vermaak voor de kinderen
Gerrit wil zowiezo niet werken.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
ik vind het prachtig dat ze allemaal van slag zijn en dat allemaal maar door 1 man![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
ik vind het prachtig dat ze allemaal van slag zijn en dat allemaal maar door 1 man![]()
![]()
![]()
30quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meik heeft in iedergeval wel 1000 kissies staan.. na weken zagen&Schuren
het schuim moet ook kopen zuipen en vreten hequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Deze markt kan wel eens een groot succes gaan worden, misschien wel uitverkocht las ik
Doen ze al de hele week, niet te zuipen vinden zequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ze zijn ook zo voor een gat te vangen die lui daar. Even van een keukenrol een filtertje vouwen komen ze niet op
ze hebben geen keukenrollen.Een panty zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ze zijn ook zo voor een gat te vangen die lui daar. Even van een keukenrol een filtertje vouwen komen ze niet op
Pantysok, sok, kous, T-shirt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ja, en ze hebben nog nooit zo hard gewerktquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
![]()
![]()
Een gebruikte zekerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ze hebben geen keukenrollen.Een panty zou wel kunnen.
Je kunt veel zeggen over Shelley, maar ze staat weer te koken voor die bende daarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]ja schud dat zooitje maar lekker door elkaar narcistje jesse is er goed voor
U snapt het.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
Die begint nu.quote:
Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schurenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wist ik wel.
Ik wilde even voelen hoe het is om onzin te posten.
En dan het kruisje.quote:
even zevenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Of gewoon koffie dik meedrinken, goed voor je darmen te schuren
Ja hallo. Je denkt toch zeker niet dat ze daar een dikke voorraad ongebruikte panties hebben liggen. We zijn tenslotte in crisis.quote:
Inderdaad, wekenlang dat Mot Werreke aangehoord... zo weinigquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
30
Stuks voor elke shift. Valt dus tegen
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Die begint nu.
"Stadshart Amstelveen is zaterdag 22 december van 17.00 uur tot 18.30 uur het toneel van de 12de editie van de SBS6 Kerstparade. "
https://amstelveensnieuws(...)rt-amstelveen-528682
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Deze markt kan wel eens een groot succes gaan worden, misschien wel uitverkocht las ik
HEBBEN ZE NIET.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef formule het volgende:
Horeca koffiefilters, keukenrol werkt ook prima
Zeker maar dan nog hebben ze al meer gedaan vandaag dan die 3 yurtjochies hehehehehequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik zat al te kijken of je die twee achterlijke batjes live kon volgen op die kerstmarkt maar kan nog niks vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
WC PAPIER WEL! BETER DAN KEUKENROL!
Die zijn er niet......die zitten op de praalwagenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar ze draaide om.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Mylene het volgende:
Lotus op de achtergrond aan het straten.
En Joa aan het janken, jongen, ik hou van hard werken, maar.
¤6500 zo al binnen, al doen ze nu geen zak meerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.
ja maar dan van keukenrol toch ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.
GEWOON OP TIJD KOFFIEFILTERS BESTELLEN.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
WC PAPIER WEL! BETER DAN KEUKENROL!
Echt?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zijn er niet......die zitten op de praalwagen
TURKSE KOFFIE!! THE BEST!quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GEWOON OP TIJD KOFFIEFILTERS BESTELLEN.
Of Griekse.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
Maak gewoon Turkse koffie, debielen
ik heb ooit wel eens koffie gezet bij gebrek aan filters met een ouwe pantyquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.
Dat is wel slim,maar Rob heeft het nogal druk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef formule het volgende:
[..]
Bel je Rob toch om keukenrol te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |