Ik zat al te kijken of je die twee achterlijke batjes live kon volgen op die kerstmarkt maar kan nog niks vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:05 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dan niet meewerken kunnen met die tent opbouwen. Triest.
Dat was niet te drinken zeiden ze.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
WC PAPIER WEL! BETER DAN KEUKENROL!
Die zijn er niet......die zitten op de praalwagenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
Dat dacht ik ook, maar ze draaide om.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Mylene het volgende:
Lotus op de achtergrond aan het straten.
En Joa aan het janken, jongen, ik hou van hard werken, maar.
¤6500 zo al binnen, al doen ze nu geen zak meerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is uitverkocht.......maar een succes is het pas als het afgelopen is........als er veel fout gaat is het een grote faal.
ja maar dan van keukenrol toch ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.
GEWOON OP TIJD KOFFIEFILTERS BESTELLEN.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
WC PAPIER WEL! BETER DAN KEUKENROL!
Echt?quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zijn er niet......die zitten op de praalwagen
TURKSE KOFFIE!! THE BEST!quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GEWOON OP TIJD KOFFIEFILTERS BESTELLEN.
Of Griekse.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Yurtovic het volgende:
Maak gewoon Turkse koffie, debielen
ik heb ooit wel eens koffie gezet bij gebrek aan filters met een ouwe pantyquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat was niet te drinken zeiden ze.
Dat is wel slim,maar Rob heeft het nogal druk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:07 schreef formule het volgende:
[..]
Bel je Rob toch om keukenrol te brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |