en luisteren naar lotus en dansen met de kinderen en en enquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou 1000 bezoekers die komen gaan, er staan wel 18 kramen waarvan er 2 voor Utopia zelf
Zijn. Er vooralsnog geen koffie, maar jullie kunnen wel aanstekers kopen en lelijke kistjes van Mike.
Meik heeft in iedergeval wel 1000 kissies staan.. na weken zagen&Schurenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Nou 1000 bezoekers die komen gaan, er staan wel 18 kramen waarvan er 2 voor Utopia zelf
Zijn. Er vooralsnog geen koffie, maar jullie kunnen wel aanstekers kopen en lelijke kistjes van Mike.
Geen leuke roodwitte wandelstokjes snoep voor de kids. Beetje kersttakken aan de kramen......quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:58 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja 18 kramen met vrouwenkleding en geen vermaak voor de kinderen
Gerrit wil zowiezo niet werken.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
ik vind het prachtig dat ze allemaal van slag zijn en dat allemaal maar door 1 man![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
ik vind het prachtig dat ze allemaal van slag zijn en dat allemaal maar door 1 man![]()
![]()
![]()
30quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Meik heeft in iedergeval wel 1000 kissies staan.. na weken zagen&Schuren
het schuim moet ook kopen zuipen en vreten hequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef Yurtovic het volgende:
Deze markt kan wel eens een groot succes gaan worden, misschien wel uitverkocht las ik
Doen ze al de hele week, niet te zuipen vinden zequote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ze zijn ook zo voor een gat te vangen die lui daar. Even van een keukenrol een filtertje vouwen komen ze niet op
ze hebben geen keukenrollen.Een panty zou wel kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ze zijn ook zo voor een gat te vangen die lui daar. Even van een keukenrol een filtertje vouwen komen ze niet op
Pantysok, sok, kous, T-shirt.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef IkFok het volgende:
Ja, en ze hebben nog nooit zo hard gewerktquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:01 schreef krabje het volgende:
![]()
![]()
Een gebruikte zekerquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
ze hebben geen keukenrollen.Een panty zou wel kunnen.
Je kunt veel zeggen over Shelley, maar ze staat weer te koken voor die bende daarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:02 schreef ericahysterica het volgende:
[..]ja schud dat zooitje maar lekker door elkaar narcistje jesse is er goed voor
U snapt het.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Pantysok, sok, kous, T-shirt.
Wat een triest volk die Mike en Adriaan. Laten ze anderen werken.
Die begint nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |