Hiske is niet lelijkquote:
HBO hé gewoon bizarquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef sjampoeh het volgende:
wat vreet hiske
elk geluid van dat mens
wie wilquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:30 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik weet het het is raar, maar dat gehijg en gesteun van Hiske, ik wil haar niet horen als ze heftige seks heeft, al zwoegend
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:28 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Rechtsomkeert Brigitte. Uitpakken die kraam.
Vind ik ook niet. Ook niet woest aantrekkelijk, maar dat hoeft ook niet bij iedereen. Wat een onzin.quote:
die is dicht gok ikquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien iemand langs de Makro laten gaan?
Stel je dan voor dat ze met haar zelf bezig is.quote:
Mooie kop met haar, ze ziet er ook leuk uit met wat make-upquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Ook niet woest aantrekkelijk, maar dat hoeft ook niet bij iedereen. Wat een onzin.
daar ging het mij ook niet om,, het ging me om het zwoegende geluidquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Ook niet woest aantrekkelijk, maar dat hoeft ook niet bij iedereen. Wat een onzin.
Nee hoor,die zijn tot 10 uur open.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze hebben verdomme een hele middag uitleg gekregen.
dat bedoelde ik dat ik dan raar ben, want ik heb daar allerlei fantasieen bijquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stel je dan voor dat ze met haar zelf bezig is.
dan is de sligro dicht, hoorde ze wel over een horecagroothandelquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee hoor,die zijn tot 10 uur open.
hoe op zegquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stel je dan voor dat ze met haar zelf bezig is.
Ik nu ook.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dat ik dan raar ben, want ik heb daar allerlei fantasieen bijqua geluid
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe op zeg![]()
ik vind haar vies ranzig en die kop staat me niet aanschijnheilige jehovakop
juist gesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe op zeg![]()
ik vind haar vies ranzig en die kop staat me niet aanschijnheilige jehovakop
Ik vind haar als ze die mond half open heeft echt lelijk en dat doet ze nogal veel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:32 schreef -sabine- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van binnen ook niet.Leuk innerlijk.Lieve vrouw!
ik liet me ff gaan .. billy is een schatje vergeleken bij deze groep ,godsamme, denk je dat t niet erger konquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]![]()
![]()
Sjamp, dat ben ik niet van je gewend
En de kaasschaaf is ook weer pleite.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef formule het volgende:
De inwoners kunnen niet eens zorgen dat ze vloei in huis hebben, Jessie zei dat ook al
loop niet te darren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Van binnen ook niet.Leuk innerlijk.Lieve vrouw!
helemaal eensquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik liet me ff gaan .. billy is een schatje vergeleken bij deze groep ,godsamme, denk je dat t niet erger kon
Als Tim mee mocht, dan kwamen er rellen en projectielen, helaasquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat Merel niet mee mocht vloggen
Echt? te zot voor woordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En de kaasschaaf is ook weer pleite.
a2 ligt er zo mooi bij, ff nog geen spoorvorming aubquote:Op zaterdag 22 december 2018 17:37 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat Merel niet mee mocht vloggen
Live-uitzending afgelopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |