SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KennyPowers op 22-12-2018 14:32:37 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dan houdt het op he. Alsnik nummers echt kut vind block ik ze uit de automatische afspeellijst.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:03 schreef El-Stinho het volgende: [..] Maar dat zegt mij niets. Als je doorklikt en geen zin hebt in een nummer registreert 'ie dat alsnog, daarbij zeggen de totale keren dat je iets luistert mij niets.
Na elke setquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het pauzeschema eigenlijk in dit langere format?
Waarschijnlijk een pauze na iedere set waarna er op zeker nog een set volgt (dus bij first to 4 is er na de eerste 3 sets reclame)quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het pauzeschema eigenlijk in dit langere format?
Bij mij gaat het dit jaar van Spinvis naar Cash naar The Who naar White Lies naar Genesis naar Amazing Stroopwafels naar Arcade Fire (lol)quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan houdt het op he. Alsnik nummers echt kut vind block ik ze uit de automatische afspeellijst.
Past ergens wel allemaal binnen straatje 'licht alternatief'. Weinig radiomuziek en als dat het wel is meer top2000 spul. Maar verder ook weer niet echt spannende of opvallende acts.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij mij gaat het dit jaar van Spinvis naar Cash naar The Who naar White Lies naar Genesis naar Amazing Stroopwafels naar Arcade Fire (lol)
Ben je ook zo blij met de uitschakeling van de Verret?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Joyce heeft zijn gebruikelijke vloervorm weer uit de kast gehaald.
Uiterst content.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de uitschakeling van de Verret?
Dat zou eindelijk eens tijd wordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:14 schreef Tagliano het volgende:
Hey een schakel zonder babbel van Marcel
Volgens mij kappen ze hem hier gewoon af vanuit de regie
Voor wie juich je bij Seurl tegen Oconner?quote:
Dan maar voor de valsspeler.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor wie juich je bij Seurl tegen Oconner?
Voor haar of voor hem?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
O'Connor uiteraard.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is een harde keuze.quote:
Wie is de Verret? Price?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de uitschakeling van de Verret?
Jonny 'Ferret' Clayton.quote:
Waar te zienquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens het EK sneeuwbeachvolleybal gaat beginnen zo, Norris moet even opschieten
Watquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens het EK sneeuwbeachvolleybal gaat beginnen zo
Dat bestaat niet echt, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens het EK sneeuwbeachvolleybal gaat beginnen zo, Norris moet even opschieten
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat bestaat niet echt, toch?
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport 2quote:
Fout.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat bestaat niet echt, toch?
Heb gekeken tot de partij van Jelle. Rest op Youtube teruggekeken.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was VI gisteren nog het terugkijken waard?
Ah samenvatting gewoon dus.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb gekeken tot de partij van Jelle. Rest op Youtube teruggekeken.
Beach?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Het slot was wel geinigquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was VI gisteren nog het terugkijken waard?
1,2,4 ja.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:25 schreef Tagliano het volgende:
Geen break
Dan zal die na deze set wel komen
Gewoon kut. En anders niets.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beach?
Noem het dan Sneeuwbalvolley.
Of Volleysneeuwbal.
Of gewoon kut.
Ik had ook sneeuwvolleybal moeten zeggen, beach hoort er niet bij. Mijn nederige excuses.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beach?
Noem het dan Sneeuwbalvolley.
Of Volleysneeuwbal.
Of gewoon kut.
Maar je kunt je account deactiveren.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
https://twitter.com/Gezzyprice
Fake news
Ik zag het inmiddels ookquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had ook sneeuwvolleybal moeten zeggen, beach hoort er niet bij. Mijn nederige excuses.
Dit is het WK hequote:Op zaterdag 22 december 2018 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
Valt mij op dat het meestal zo dode middagpubliek dit WK luidruchtiger is dan de avonden. Tam publiek vaak
Spinvisaids.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij mij gaat het dit jaar van Spinvis naar Cash naar The Who naar White Lies naar Genesis naar Amazing Stroopwafels naar Arcade Fire (lol)
Telkens diezelfde liederenquote:
Je hebt zelf aids man.quote:
Tussen 9 en 5 nooit twee keer de zelfde plaat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wil je variatie? Zet Sky radio eens aan.
Die lag er na een haags kwartiertje al uitquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die lag er na een haags kwartiertje al uit
Jawel!quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
nog geen enkele 170 finish dit toernooi toch?
Dolanquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
nog geen enkele 170 finish dit toernooi toch?
Okequote:
Jij hebt recht op je mening, Wim.quote:
Lolquote:
Whatquote:
Alleen maar omdat ie Spinvis haat en nu maar hoopt dat ie geen aids heeft.quote:
Stekeltjeshaarquote:
"Gel of wax"quote:
Lolquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ie Spinvis haat en nu maar hoopt dat ie geen aids heeft.
De Nor staat op instorten.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:43 schreef Max23 het volgende:
Ik raak geïrriteerd van deze partij. Al die matige scores en missers.
quote:
hij boekt progressie ,terwijl koert steeds verder wegzakt met zn neppe shaglach en kut vragenquote:
Progressiequote:Op zaterdag 22 december 2018 14:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
hij boekt progressie ,terwijl koert steeds verder wegzakt met zn neppe shaglach en kut vragen
Moet dat nou?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:43 schreef Smoofie het volgende:
Het is jammer dat Joyce zo dik is, is wel aardig gassie
ja bij 1-0 toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:45 schreef KennyPowers het volgende:
Hij stond net ook op voorsprong KUTMONGOOL
Lolquote:
Wat vind jij van de term "volslank" ?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Moet dat nou?
Zo iemand noemen we vol!
Vergeet z'n deerniswekkende geslurp van speeksel aan het begin van elke zin niet. Gatverdamme Koert, hoezo leren dat niet af op presentatieschool?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:44 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
hij boekt progressie ,terwijl koert steeds verder wegzakt met zn neppe shaglach en kut vragen
Ook dat krijjg erbij ..presentatoronwaardig die manquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:47 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Vergeet z'n deerniswekkende geslurp van speeksel aan het begin van elke zin niet. Gatverdamme Koert, hoezo leren dat niet af op presentatieschool?
Zjacquesquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van mij mogen Koert en Marcel allebei weg. Ik ben blij met Roland en Zjak.
Een verwerpelijk eufemisme.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat vind jij van de term "volslank" ?
Dan heeft hij er na korte tijd toch weer spijt van gehad.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar je kunt je account deactiveren.
Spinvis is gewoon goede muziek johquote:
En toch vind ik Marcel een veel grotere idiootquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:47 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Vergeet z'n deerniswekkende geslurp van speeksel aan het begin van elke zin niet. Gatverdamme Koert, hoezo leren dat niet af op presentatieschool?
Lekker trollen in DRTquote:
Je ergeren aan iemand is ook leuk.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En toch vind ik Marcel een veel grotere idioot
Oops. Seropositiefquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Spinvis is gewooen goede muziek joh
Spinvis is kutquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Spinvis is gewoon goede muziek joh
Ik ben het niet oneens met je. Maar dat smerige geslurp van Koert, dat hoor jij ook toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben het niet met je oneens. Maar dat smerige geslurp van Koert, dat hoor jij toch ook?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tikje zweefquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:48 schreef Falco het volgende:
[..]
Spinvis is gewoon goede muziek joh
Hier gaat iets gruwelijks misquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:50 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Ik ben het niet oneens met je. Maar dat smerige geslurp van Koert, dat hoor jij ook toch?
[..]
Ben het niet met je oneens. Maar dat smerige geslurp van Koert, dat hoor jij toch ook?
Gedeeltelijk inderdaad.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Lekker trollen in DRT
Gedeeltelijk nog niet inderdaad.quote:
ZUURSTOFquote:
Wat is hier nou moeilijk aan lol? Gewoon prachtige muziek.quote:
Jawel, maar dat irriteert me gewoon niet zo. Die blije-eieren-act van Marcel alsof hij hoogstpersoonlijk het hele darts uitgevonden heeft, terwijl hij werkelijk van God noch zure appelen weet.... Dodelijk irritantquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:50 schreef sr.Chief het volgende:
Ben het niet met je oneens. Maar dat smerige geslurp van Koert, dat hoor jij toch ook?
Dit lijkt wel de musical van de lokale basisschool ofzoquote:
Wespen op een appeltaart-muziekquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is hier nou moeilijk aan lol? Gewoon prachtige muziek.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:54 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn toch geen acteurs?
Jij hebt een goede smaak in glitterplaatjes, dat dan weer welquote:
Redrum, za 22 december 2018 om 13:24Psv heeft elke twee weken een slechte dag, maar ze komen er altijd mee weg. Het voetbal dat ze spelen lijkt echt helemaal nergens op,maar ze hebben zo verschrikkelijk veel schijtmazzel. Kijk al hun doelpunten maar eens na en je zal zien dat er letterlijk geen enkel goed bij elkaar gevoetbald doelpunt tussen zit. Het zijn frommelgoals, standaardsituaties, vieze counters of blunders van keepers of verdedigers van de tegenpartij.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jij hebt een goede smaak in glitterplaatjes, dat dan weer wel
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Redrum, za 22 december 2018 om 13:24Psv heeft elke twee weken een slechte dag, maar ze komen er altijd mee weg. Het voetbal dat ze spelen lijkt echt helemaal nergens op,maar ze hebben zo verschrikkelijk veel schijtmazzel. Kijk al hun doelpunten maar eens na en je zal zien dat er letterlijk geen enkel goed bij elkaar gevoetbald doelpunt tussen zit. Het zijn frommelgoals, standaardsituaties, vieze counters of blunders van keepers of verdedigers van de tegenpartij.
Iedereen die op TV komt is een act.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:56 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Maaier is wel een acteur. Een uitstekende acteur zelfs.
Yannick de vos @yannickdevos7 23 sep. Ik en vele andere Nederlandse voetbalsupporters zullen heel blij zijn als PSV ooit failliet zal gaan. Ik heb sterke twijfels of dat klote PSV ooit failliet zal gaan maar als dat gebeurt dan is dat zeker een droom die uitkomtquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Redrum, za 22 december 2018 om 13:24Psv heeft elke twee weken een slechte dag, maar ze komen er altijd mee weg. Het voetbal dat ze spelen lijkt echt helemaal nergens op,maar ze hebben zo verschrikkelijk veel schijtmazzel. Kijk al hun doelpunten maar eens na en je zal zien dat er letterlijk geen enkel goed bij elkaar gevoetbald doelpunt tussen zit. Het zijn frommelgoals, standaardsituaties, vieze counters of blunders van keepers of verdedigers van de tegenpartij.
Fair enough!quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen die op TV komt is een act.
Wat een gehaat allemaal weer. Waarom toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Yannick de vos @yannickdevos7 23 sep. Ik en vele andere Nederlandse voetbalsupporters zullen heel blij zijn als PSV ooit failliet zal gaan. Ik heb sterke twijfels of dat klote PSV ooit failliet zal gaan maar als dat gebeurt dan is dat zeker een droom die uitkomt
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Yannick de vos @yannickdevos7 23 sep. Ik en vele andere Nederlandse voetbalsupporters zullen heel blij zijn als PSVCL ooit failliet zal gaan.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is hier nou moeilijk aan lol? Gewoon prachtige muziek.
Uit Borsato's Kindsoldatenkoor?quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een eerste reactie op de slimme look van Antwan graag.
Dan zal Joyce wel winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Al die cumbacks komen doordat wij zitten te jinxen
FOKgoden
twitter:DanDartsDawson twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 14:18:41@Jackvickery_ @RichSnake83 @unitedmixer89 Alan's wife Kara is terminally ill - they only got married earlier this year in Gibraltar.She was diagnosed a few months ago, and it's obviously a big factor in how darts hasn't been a priority for him lately.The way he's conducted himself here this week has been incredible. reageer retweet
Look!quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:00 schreef wimderon het volgende:
Een eerste reactie op de slimme look van Antwan graag.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:DanDartsDawson twitterde op zaterdag 22-12-2018 om 14:18:41@Jackvickery_ @RichSnake83 @unitedmixer89 Alan's wife Kara is terminally ill - they only got married earlier this year in Gibraltar.She was diagnosed a few months ago, and it's obviously a big factor in how darts hasn't been a priority for him lately.The way he's conducted himself here this week has been incredible. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel pittig, verdomme zeg...quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Triest.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Damnquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog meer: HUP NOR!!!quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierdoor wordt de sympathieke Norris alleen nog maar sympathieker.quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn..quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit zou een Spinvis tekst kunnen zijnquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Look!
Tolhoek,
Leest wel eens een boek.
Dat is akeligquote:Op zaterdag 22 december 2018 15:02 schreef KennyPowers het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |