Zat je je te verheugen op Idioten op de Weg?quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:20 schreef Grifte het volgende:
"Ondernemend Nederland". Zijn we op RTL Z beland?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:20 schreef KennyPowers het volgende:
Devon Petersen 28?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kon ook heel iets anders zijn.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:20 schreef KennyPowers het volgende:
Anastasia's ideale lengte is 16.5 cm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kon ook heel iets anders zijn.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Hoger dan ik dacht.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over vijf sets inclusief tiebreak 98,73 gemiddeld. Ik ben reuzebenieuwd of hij dat door kan zetten.
Nee zeg, niet die botte hork en kwalquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:24 schreef Madhouse11 het volgende:
Remco van Eijden in de studio, die kan Jelle nog wel wat mindgames leren.
Bij VDB is het heel.vaao hit en miss. Gewoon heel wisselvallig.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn tweede ronde heb ik moeten missen. Hij kan het VdB best lastig maken maar die laatste maakt wel een enorme indruk
Gelukkig nu weer DARTSGENOT.quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Zoiets saais heb ik nog nimmer mogen aanschouwen.
Het is in principe bij iedere darter hit or missquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij VDB is het heel.vaao hit en miss. Gewoon heel wisselvallig.
Nee want Rolandquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:30 schreef Tagliano het volgende:
Dit is wel de grootste kuttafel van het hele WK, noteert u dat maar
RolandGOD is genot maar die kan niet tegen die andere twee opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |