SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door KennyPowers op 22-12-2018 14:32:37 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dan houdt het op he. Alsnik nummers echt kut vind block ik ze uit de automatische afspeellijst.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:03 schreef El-Stinho het volgende: [..] Maar dat zegt mij niets. Als je doorklikt en geen zin hebt in een nummer registreert 'ie dat alsnog, daarbij zeggen de totale keren dat je iets luistert mij niets.
Na elke setquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het pauzeschema eigenlijk in dit langere format?
Waarschijnlijk een pauze na iedere set waarna er op zeker nog een set volgt (dus bij first to 4 is er na de eerste 3 sets reclame)quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het pauzeschema eigenlijk in dit langere format?
Bij mij gaat het dit jaar van Spinvis naar Cash naar The Who naar White Lies naar Genesis naar Amazing Stroopwafels naar Arcade Fire (lol)quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dan houdt het op he. Alsnik nummers echt kut vind block ik ze uit de automatische afspeellijst.
Past ergens wel allemaal binnen straatje 'licht alternatief'. Weinig radiomuziek en als dat het wel is meer top2000 spul. Maar verder ook weer niet echt spannende of opvallende acts.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij mij gaat het dit jaar van Spinvis naar Cash naar The Who naar White Lies naar Genesis naar Amazing Stroopwafels naar Arcade Fire (lol)
Ben je ook zo blij met de uitschakeling van de Verret?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:11 schreef Mani89 het volgende:
Joyce heeft zijn gebruikelijke vloervorm weer uit de kast gehaald.
Uiterst content.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de uitschakeling van de Verret?
Dat zou eindelijk eens tijd wordenquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:14 schreef Tagliano het volgende:
Hey een schakel zonder babbel van Marcel
Volgens mij kappen ze hem hier gewoon af vanuit de regie
Voor wie juich je bij Seurl tegen Oconner?quote:
Dan maar voor de valsspeler.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voor wie juich je bij Seurl tegen Oconner?
Voor haar of voor hem?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
O'Connor uiteraard.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is een harde keuze.quote:
Wie is de Verret? Price?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben je ook zo blij met de uitschakeling van de Verret?
Jonny 'Ferret' Clayton.quote:
Waar te zienquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens het EK sneeuwbeachvolleybal gaat beginnen zo, Norris moet even opschieten
Watquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens het EK sneeuwbeachvolleybal gaat beginnen zo
Dat bestaat niet echt, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Jongens het EK sneeuwbeachvolleybal gaat beginnen zo, Norris moet even opschieten
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:20 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dat bestaat niet echt, toch?
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:19 schreef heywoodu het volgende:
Eurosport 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |