Radiohead en Gorillazquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat lijstje is bij mij echt dikke rotzooi. Gaat van een depressief nummer van Radiohead naar Duitse rap, naar Gorillaz, naar André Hazes jr.![]()
Groeten uit Altrecht.
Veel darters halen hun pijl tot vlakbij hun oog, als daar een bril zit gaat dat niet goedquote:
Doet me altijd denken aan Anderson vroeger. Wie weet gaat het ooit nog lopen, al betwijfel ik dat.quote:
Rare worpen dat.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel darters halen hun pijl tot vlakbij hun oog, als daar een bril zit gaat dat niet goed
Spotify maakt automatisch een eindejaarslijst voor je aan. Als je veel via Spotify luistert is dat wel aardig.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dat Last.FM? Ik pak per week de top 10, dat zet ik in een lijstje en dan heb ik een ranking (lol).
Het is wel een soort mindere versie van Anderson inderdaadquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Doet me altijd denken aan Anderson vroeger. Wie weet gaat het ooit nog lopen, al betwijfel ik dat.
bedankt haagsquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
1800000000000000000000000000000000000
Maar dat zegt mij niets. Als je doorklikt en geen zin hebt in een nummer registreert 'ie dat alsnog, daarbij zeggen de totale keren dat je iets luistert mij niets.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spotify maakt automatisch een eindejaarslijst voor je aan. Als je veel via Spotify luistert is dat wel aardig.
WTF man, binnen een halve minuut. Ik snap dit nooit.quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:03 schreef Tagliano het volgende:
Oh daar heb ik ook echt een gifje van
[ afbeelding ]
RUGKLACHTEDquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:03 schreef Tagliano het volgende:
Oh daar heb ik ook echt een gifje van
[ afbeelding ]
Gewoon excelsheetje aanleggenquote:Op zaterdag 22 december 2018 14:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
WTF man, binnen een halve minuut. Ik snap dit nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |