quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:12 schreef elamanilo het volgende:
Mijn allerliefste Secret Santa heeft zojuist in levende lijven mijn pak hier gebracht
![]()
Wow! Ik heb nu vermoedens wie ze is, want ik had haar al eerder ontmoet.Spanning en sensatie!
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt haar al ontmoet maar toch is het slechts een vermoeden?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]Ik ben nooit zo handig met namen en gezichten! En ik wil geen flater slaan, dus ik doe voor de zekerheid nog even wat onderzoek om er echt zeker van te zijn dat ik niet iemand verwissel per ongeluk of zo...
![]()
Ik hoop dan bij de burenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal zo het t&t kaartje eens zoeken, het pakket is maandag weggegaan hier (primera-mevrouw kon toen niet zeggen of de postkar al geweest was of niet)
Ff nadenken waar dat ding is
Edit: vandaag 13.19 zou het bezorgd moeten zijn![]()
Ja, nummer 9quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:10 schreef elamanilo het volgende:
Okee, na zorgvuldig onderzoek:![]()
Lieve Lemijn![]()
Zou jij mijn Secret Santa zijn?
Wist je het voor die faal al?quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:59 schreef Aure het volgende:
Ik had Lemijn ook al een tijdje uitgevogeldtoen ze ook nog eens onder kloonaccount ergens anders ging posten wist ik het zeker
Ik wist wel dat iemand zo slim zou zijn. Vorig jaar was ik veel scherper in anders posten als kloon. Dat mislukte dit jaar echt heel jammerlijk...quote:
Ja en daarnaast had je ook wat prima hints hoor, over niet slapen oid. Alles bij elkaar was het wel duidelijk en de faal was nog even een bevestigingquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand zo slim zou zijn. Vorig jaar was ik veel scherper in anders posten als kloon. Dat mislukte dit jaar echt heel jammerlijk...
Maar scherp van je.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:04 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik heb een vermoeden!
Secret Santa,
Dit is mijn theorie:
Heb jij een jongetjesbaby?
Yes!quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:29 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk...
LaBelleFleur27?
Wat fijn dat je pakket er is,quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:18 schreef kwakz0r het volgende:
Lieve Kwakzanta het pakket was bij de buren!
Ik heb er nog niet in lopen gluren...
Het is goud en glimmend en machtig prachtig!
Ook heb ik jouw hints nog wat laten kolken...
Je had het over je kleine donder, dus bliksems:
Ben jij Wolken?
Lieve Songeur, ik snap er werkelijk niets van.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ga gewoon een schot-voor-de-boeg doen: Quoi, ben jij mijn Santa?
Ik ben bijzonder slecht in het onthouden van gezichten, dus ik twijfelde serieus nog. Ik dacht in eerste instantie dat je Jagar was, totdat ik in het lijstje zag dat zij niet meedoet :’)quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:43 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik hoop dat het pakketje in de smaakt valt OiT!![]()
Haha Aure ik dacht al dat het voor het babytopic wel duidelijk had kunnen zijn aangezien ik niet zelden foto’s plaats van Casper![]()
En mijn lieve nog onbekende Santa, zodra ik morgen kan cross ik naar huis!
Ah, wat vervelend!quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:02 schreef PereNoelSongeur het volgende:
[..]
Lieve Songeur, ik snap er werkelijk niets van.
Ik heb je pakket met heel veel liefde ingepakt en maandag ingeleverd bij het DHL service punt en nu staat hij al de hele week bij dat DHL service punt volgens de Track&Trace. Ik heb donderdag gebeld, maar toen vertelde ze me dat ik dom ben en dat pakketjes van maandag echt al heel lang weg zijn. Nu staat hij nog steeds bij het DHL service punt volgens de Track&Trace, maar nu geloof ik echt dat hij daar nog staat. Ik ga er morgen naar toe om verhaal te halen.
Ik ben hier echt serieus heel verdrietig om. Sorry lieve Songeur.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:21 schreef Lemijn het volgende:
OMG mijn Santa heeft inpakskills. Kijk nou! In het echt mooier dan op de foto maar er zat zelfs een krullerige strik omheen. En een wijze inpakles voor mijzelf: plak het begin van het papier vast aan het cadeau
![]()
. Heb ik serieus nog gezien of bedacht. Dat had me al zoveel leed kunnen besparen....
[ afbeelding ]
Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:36 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben zo verwend.
Hier keek ik al dagen tegenaan.
[ afbeelding ]
En dit is het nu.
[ afbeelding ]
Het is een echt Secret Santa pakket want het heeft én dingen van mijn lijstje én een goede hoeveelheid chocola en thee.
Ik ben onwijs blij met de badspeeltjes voor Jacob want die hebben we dus nog steeds niet, en met zakdoeken voor mezelfen ook met alles waar ik niet om heb gevraagd! Zo tof! En zelfs chips voor Jacob, die geef ik vaak in de auto en de voorraad is net op net als mijn voorraad eigen chips trouwens dus ik ben overal heel blij mee.
Dankjewel lieve D.U.M.A.N.! Super tof en fijn dat je dit allemaal voor me verzameld en bedacht en ingepakt hebt!
![]()
![]()
Ik wacht op je mijn lieve lootquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:37 schreef elamanilo het volgende:
![]()
Wat een toffe pakjes komen er hier al voorbij!
Ik wacht nog op die uitslaapzoon van mij.
Want die wil vast heel graag helpen met scheuren,
dus straks pas gaat het hier gebeuren...
Dat meen jequote:Op zaterdag 22 december 2018 09:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden.Maar uiteindelijk wel!
Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootjequote:Ik ben blij dat jij (en Jacob!) blij bent!Heb me geprobeerd te houden aan je lijstje én heb je lopen stalken (zie chips
).
![]()
Het is allemaal van porselein.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat meen je. Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite
.
Nee hoor, hij was maar 1 dagje vertraagdquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:54 schreef Lemijn het volgende:
Feelgoodtopic.
En lieve Nanuke, lees ik nou goed dat je zowel als verzender als als ontvanger pech had met de bezorging? Wat stom zeg!
Lieve Songeur,quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat meen je. Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite
.
[..]
Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootje.
❤quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:09 schreef Hupje het volgende:
Wij hebben net uitgepakt! Dankjewel VenusFlyTrap, voor onze leuke cadeautjes. Straks foto's, nu eerst de zaterdag verplichtingen.
Ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt![]()
Dat is niet erg lieve meid,quote:Op zaterdag 22 december 2018 07:55 schreef Aure het volgende:
Veel plezier met uitpakken vandaagik wil graag foto's zien!
Lieve santa, ik pak mijn cadeautjes pas uit als ik weer thuis ben dus je houdt een verslag van mij te goed
Volgens mij komt mijn pakketje met postnl, maar die is er ook nog niet. Ik vind het ook echt naar voor Nanunanukerst. Zoveel moeite en energie en dan komt het maar niet aan...quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook echt heel kut. Verstuur daarom altijd met postnl eigenlijk, dat gaat altijd goed.
Jaaquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:12 schreef Quoi het volgende:
Jaaaaaaa mijn gok was juist!![]()
En wat een tof pakket![]()
Foto’s volgen...
Lemijn, jij ligt nog op bed? Wtf happened?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Nanuke het volgende:
Spoke too soon! Hij is er!ik wacht even tot man en dreumes weer rondwandelen en dan ga ik uitpakken.
1 conclusie is niet goedquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier hebben we ook het pakket uitgepakt! Wat een leuke cadeaus zeg!
Ik heb geen uitpakfoto’s, want daarvoor waren mijn ongeduldige peuters te snel 😉, maar wel een foto van een cadeau in actie. Ze gingen gelijk allebei kleuren in het boekje.
Daarnaast zaten er nog diamantstickers en een boekje in voor de meiden.
Ik had paperclips en een usb-stick en chocola (Tony donkere melk pretzel toffee, heel benieuwd naar de smaak!), thee.
Verder kan ik zandkoekjes, speculaas en cupcakes bakken. Met speciale vormpjes voor kerst en kerstuitsteekvormpjes.
Het bordspel is leuk. Kunnen we met onze vrienden samen spelen. Kijken of iedereen wat onthouden heeft over de jaren 90 😜.
Ik ben heel slecht in raden, dus ik ga nog even alles goed doorlezen.
Je hebt 1 peuter, meerdere katten, ik kan je op Facebook terug vinden in dezelfde hoek. Is dat dan woonplaats of werk gericht? Ik heb al wat namen weggestreept, maar heb er nog teveel over.
Oeh dat is wel een gokje waard!quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:50 schreef Aureooltje het volgende:
[..]
Dat is niet erg lieve meid,
Neem gewoon lekker de tijd!
De afzenderspostcode bevatte trouwens ook een hint,
Naar de positie waarop je mij (en jezelf) op het deelnemerslijstje van dit topic vindt!
Alvast veel uitpakplezier!
Ikzelf moet ook nog even wachten hier!
Mijn pakket is namelijk ook nog onderweg,
Vandaar ik pas laat in de avond over de inhoud 'verslagleg'!
Ja, goed geraden! Ik ben je secret santa.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:54 schreef Songeur het volgende:
Suuuuuper leuk dit topic met al die pakketjes
Sq ik ben blij dat je er blij mee bent! Zo leuk om het pakket te zien bij jullie. De sleutelhangers zijn door mijn oudste gemaakt. De foto op hout door mij
Lieve PereNoelSongeur, ik vind dit uiteraard jammer. Maar vind t ook echt suuuuuuperstom voor jou. Al je tijd en moeite voor een pakket en dan raakt de stomme post t kwijtik ga trouwens direct een gokje wagen.... ben jij Adrian4?
Ik hoop dat het pakketje toch nog boven water komt. Maar voel je niet schuldig
Goed gegokt, het kon ook niet missen! Nu hoef je niet meer naar hintjes te vissen!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een gokje waard!
Aerenia ben jij mijn Santa zonder baard?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
Lieve Santa, ik post vanmiddag het hele verslag en de bijbehorende fotos van het uitpakken vannacht. Wat een onwijs lief pakket heb je gemaakt. Dankjewel!
En aangezien ik het al wist door de hints, Selvaria, ben jij mijn santa?
Na 2x stofzuigen kom ik ze nog tegenquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:20 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
Fijn dat het in de smaak viel en excuses voor de glitters!![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:38 schreef Gogo83 het volgende:
Yes Selvaria, goed geraden!!
Ik heb helaas niet veel foto's gemaakt van het uitpakken, want was nogal druk met Teetje die het helemaal geweldig vond. Hij vond de clownsneus die erin zat hilarisch, zowel op mijn neus als op zijn eigen snotterige neus (bleef natuurlijk niet zitten) als gewoon om mee te spelen. Het treinbaantape is ook echt geniaal, binnenkort een mooie treinbaan plakken! Voor mij nog een flesje cava, een lekkere douchegel en een masker en een blikje stroopwafels, waar ook man heel blij mee is. Dankjewel Santa!
Ik weet trouwens nog steeds niet wie het is. Gezien de hints gaat het om een zwangere, die op vakantie gaat naar Spanje en houdt van hete saus. Oh en ze heeft wel eens met studenten van mijn school gewerkt, dus uit omgeving Tilburg waarschijnlijk. Ik ben ook gewoon zo slecht op de hoogte van de posters hier... Ik ga nog eens door het lijstje wie er nog niet geraden is...
Haha ik vond het hilarisch!quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:57 schreef Nanuke het volgende:
Ohh, kwakzor wat ben je snel met uitpakken. En wat fijn dat het in de smaak valt.het idee was inderdaad een knutselpakket met wat leuke aanvulling. Ik was best bang dat het niet leuk genoeg zou zijn, want ik voel mezelf niet zo heel leuk op dit moment. Dus blij dat je het leuk vindt.
De waxinelichtjes waren niet met opzet, ik had zelf de snippers en de waxinelichtjes als vulling in het kerstpakket van werk, en heb de snippers verbruikt. Per ongeluk dus ook een waxinelichtje ertussen.![]()
Fijn dat je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 22 december 2018 12:45 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat ben ik lekker verwend! En wat een creatieve Santa, geweldig. Je hebt er zeker werk van gemaakt.❤❤❤❤❤
Dankjewel Kwakz0r!!!
Wat een leuke foto’s van de pakketjes. En wat een super toffe onesies hebben jullie kindjes aan!😍
Santa van Songeur: als het pakketje vermist is en niet boven water komt, stuur me dan een DM dan zal ik haar wat leuks toesturen of doe ik een bijdrage
Jaaa, uitgepakt! Wat tof om de spulletjes weer terug te zien, en zelfs een filmpje, hoe gezellig. Mooi dat de beebieieieie! in de smaak vielquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:00 schreef elamanilo het volgende:
Al die uitpak-foto's en verslagen, zo leuk en gezellig om mee te gluren! Ik krijg helemaal een kerstgevoel ervan.
Ook hier thuis was het uitpakken een groot feest! Vooral mijn kindjes wilden graag scheuren en ik ben zo enorm verwend, mijn kerst kan niet meer stuk. Wat voel ik me feestelijk! Ik gloei en glim ervan. Lieve Lemijn, wat een ontzettend tof pakket heb je voor mij gemaakt. En wat was het gezellig dat je het zelf langs kwam brengen.![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg:
Paprikachips![]()
Een heel gewenst boek!![]()
![]()
Wol om een mutsje te breien (mooie kleur!!)
Een superschattig baby'tje voor in de kerstboom![]()
Verveine Ijzerhard uit de tuin van Lemijn haar ouders!![]()
Een chocolade kerstboom (helemaal niet zo slecht hoor)
En echte theelichtjes die we meteen hebben aangestoken bij ons theekransje
En natuurlijk daarna meteen een mini-theekransje met kaarsjes, chocola en paprikachipsen verveine ijzerhard thee
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lemijn
Dankjewel voor het leuke pakket!quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:04 schreef Cholula het volgende:
[..]
Jup, ik ben het. Ik werkte eerder bij defensie en werkte daar met leerlingen van je school.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:15 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Jaaa, uitgepakt! Wat tof om de spulletjes weer terug te zien, en zelfs een filmpje, hoe gezellig. Mooi dat de beebieieieie! in de smaak viel.
Ik heb het graag gedaan.
Ja! Ik ben gewoon thuis!quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:39 schreef Saenta het volgende:
Aerenia, houd je het nog? Gieren de zenuwen door je lijf?
Zoals gezegd komt je pakket vanmiddag tussen vier en vijf!
Yayquote:Op zaterdag 22 december 2018 12:42 schreef Aureooltje het volgende:
[..]
Goed gegokt, het kon ook niet missen! Nu hoef je niet meer naar hintjes te vissen!
Nu kan gewoon,
De ijskast in deze kloon![]()
Haha, nee!quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:03 schreef Lemijn het volgende:
Nog een pakketje dat aan de deur geleverd gaat worden, op uitpakdag zelfs! Had je soms vers warm avondeten op je lijstje staan, Aerenia?.
En die zelfgemaakte kaas, wat tof. Ik denk dat ik wel kan raden wie jouw Santa was dan.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Yay![]()
Maandag naar huis is het doel, dus dan zal ik ook uitpakkenmijn vriend wilde het eerst meenemen naar het ziekenhuis, maar ik vind het wel fijn dat er thuis nog iets leuks op ons staat te wachten
![]()
En wat een toffe pakketten allemaal zeg!
quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:24 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Haha, nee!
Maar ik vermoed dat mijn Santa deze week het land uit was en enigszins in de buurt woont
Kan er ook helemaal naast zitten
quote:Op zaterdag 22 december 2018 15:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Max en ik zitten gewapend met warme choco & koekjes in de tram
Tombolafan!quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie moeten er allemaal nog uitpakken?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 14:52 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Zoals gezegd, het paste niet onder onze kerstboom.
[ afbeelding ]
Kijkje in de doos.
[ afbeelding ]
En uitgepakt.![]()
[ afbeelding ]
Geen foto’s van Banaan, die was heel druk met het papier. Tot ik op het bloemenmesje net de waarschuwing las dat het zo scherp is als een scheermesje, daar kwam gelijk een handje aan. :p
Mijn man was gelijk van plan om het nummer op de kaas op te zoeken, om te herleiden waar die vandaan kwam.
Inhoud van de doos:
zelfgemaakte kaas![]()
bloemensnijder
kaarsen (groen!)
kookboek met baby en peuterrecepten
Bedankt Secret Santa, superblij met het pakket.![]()
Gezellig! Was leuk om jullie in levende lijve te zien!quote:Op zaterdag 22 december 2018 16:36 schreef Aerenia het volgende:
[..]![]()
Vond mezelf niet echt gastvrij (wij hebben een afspraak om 17u)![]()
![]()
Heel erg bedankt voor het leuke pakketje! Zo'n leuk thema ook![]()
En we komen gauw eens langs als dat uitkomt (zie Messenger!)
quote:Op zaterdag 22 december 2018 17:38 schreef tombolafan het volgende:
Yesssss iedereen eindelijk tegelijk wakker/thuis dus we konden uitpakkenen wat zijn we verwend
[ afbeelding ]
Bruisbal voor in bad (gedibst door dochter voor ik er erg in had)
Neonpennen (die zag ze nog niet dus die zijn voorlopig nog voor mij)
Een boek dat ik nog niet ken
Heerlijk doucheschuim
Een vogelvoer pakket (komt heel goed van pas)
Kerstkransjes (al op)
Super super bedankt santa! Zonder de hints ga ik een gokje wagen:
Quoi?
Edit: laat maar
Ik ga de hints checken
Jaaaahhhhh naamgenootje!!quote:Op zaterdag 22 december 2018 13:43 schreef Nanuke het volgende:
Lieve Radyhyn! Wat een prachtig pakket!
[ afbeelding ]
Bij het uitpakken van de brief was mijn (bijna)kerst gelijk een heel stuk kerstiger:
[ afbeelding ]
Sneeuw!
Bij het openen van de doos volgde, je raadt het nooit...
[ afbeelding ]
Nog meer sneeuw!
[ afbeelding ]
Alle cadeaus op een rij:
De F1-racekalender van komend jaar (heel erg tof gemaakt en ik hoef niet eerst een lijstje te printen voor dat ik ze op de kalender zet), mini-champagne, stempels + stempelkussen (superleuk!), mooie glitterpennen in zilver en goud, markers, washi-tape (geen excuus meer dus om mijn bullet-journal te verwaarlozen), een supertof kleine bullet-journal (daarvan moet je me echt even vertellen waar je die gevonden hebt, want ik houd van het kleine compacte met ook nog stipjes!), sushi van marsepein, en nog voor de kleine held twee fantastische aanwinsten voor zijn kledingkast. Man was helemaal enthousiast en vond het zelfs jammer dat Dirk nog een beetje moet groeien.
De hints op het inpakpapier:
[ afbeelding ]
Al waren die niet meer zo nodig na het verklappen van je naam. In combinatie met de facebook-hint had ik nog maar een klein lijstje, en je naam was al genoeg om het te verklappen.
Een hele grote dankjewel, het is echt een heel leuk pakket! En ook grappig dat onze interesses zo overeenkomen, zou er dan toch wat in de naam zitten?
De eerste leidde me naar de verkeerde weg, oh nee!quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:00 schreef tombolasanta het volgende:
[..]![]()
Wat goed om te horen,
dat ik jouw hartje kon bekoren.
Je gokken wijzen nog niet naar mij,
maar ik ben toch alvast heel blij.
Je kunt de hints 1 voor 1 bekijken,
wellicht kun je mij daarmee bereiken?
-xoxo- jouw Tombolasanta![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de inhoud al helemaal! Compleet met sneeuw en al! En een heel lief briefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend bedankt, wij zijn allemaal ontzettend blij met de cadeausT heeft de halve dag met het graafmachineboek gespeeld (briljant speelgoed!) en de puzzel is ook al gemaakt. De boekjes van M zijn ook ontzettend leuk ("Poppie de poes" is helemaal toepasselijk, want wij noemen M altijd poppie). En de lekkere dingen voor ons zijn ook heerlijk. Wat ontzettend lief van je, bedankt!
Ja, ik was het. Fijn dat het zo in de smaak valt!quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:00 schreef Radyhyn het volgende:
Shopaholic1984 ben jij mijn Santa??
Mijn jongens waren dol enthousiast tijdens het uitpakken.. en ik ook! Wat een super tof pakket!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jongens zijn blij met de heerlijke chocolade, stickers en strijkkralen en puzzel (beide zijn het chocomonsters, dus ik gok dat de kerstboompjes voor de kerst al op zijn).
Mijn man is ook blij verrast met het cadeau voor hem.. bierrr! Weer 1 die in hij in zn untapped kan invoeren
En ik ben blij dat je niet naar pipoos ben gegaan
Metallic stiften, metallic kleurpotloden, goed papier en glitter schetsboek! En een goede gum!
Helemaal blij!
Die glitterz passen goed bij mij!!
De poezen stickers zijn super kawaiiii!!
En ook een witte eenhoorn choco helemaal voor mij!!![]()
De kleurrijke slinger maakt het helemaal af
Mét batterijen!![]()
In de brief vertelde je over dat jullie bijna doorgaan naar het kleutertopic en met 4 in een gezin..
Dus ik dacht 1+1=4 en dacht dus meteen aan jou Shop![]()
(Ik hoop dat het klopt.. anders heb ik nog een hint nodig)
Heeeeelll erg bedankt lieve Santa! Het pakket is een schot in de roos![]()
Ah ja ik zie het, aangepastquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:13 schreef Hupje het volgende:
Ik was de santa van Tink89, dat heeft ze vandaag geraden.
Ik ben benieuwd of ze al heeft uitgepakt of dat ze te druk was met Prul.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 21:03 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
MevrouwCactus ben jij mijn Santa?
quote:
Wat leukquote:Op zaterdag 22 december 2018 21:25 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]!
Kan ik nu een gericht bedankje doen, bedankt voor het leuke pakketDe La Chouffe staat nu voor mijn neus en de M&M’s en Pistache chocoladereep zijn al deels ontraceerbaar gemaakt door een niet nader te noemen andere volwassene hier in huis
. oke oke en ook door mezelf . En Casper liet de stokjes van de xylofoon praktisch niet meer los dus het is geslaagd!
Ja, dat kloptquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:49 schreef Shopaholic1984 het volgende:
FF ben jij mijn santa?
Nu 1 peuter.
Meerdere poezen, maar kunnen ze mauwen.
Een even aantal is fijn.
Soms krijg je meer dan waar je om vroeg.
Ik had vandaag kerstdiner 1.0, dus weinig tijd om alles terug te lezen. Net even gedaan en alle puzzelstukjes vallen op zijn plek!
De boekjes gingen in ieder geval mee naar het restaurant, zodat de meiden konden kleuren als ze zouden willen.
Joequote:Op zaterdag 22 december 2018 20:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
Aure, ben jij mijn Santa dan? Ik ben echt heel slecht in raden/hints dat soort dingen en ik weet van het babytopic echt lang niet wie er allemaal posten en wie er wat voor baby hebben...
OliviaIsTaken kan ook nog volgens mij. Dus ik zal het wel fout gokken![]()
We hebben vandaag overigens al een heleboel koekjes gebakken. Ik vind de cactus koekvorm echt briljant gevondenMoest er heel hard om lachen en daarna aan vrouw uitleggen waarom ik moest lachen.
Sjaak heeft zijn nieuwe rugzak overal mee naartoe gesleept en hij ligt er nu mee in bed![]()
Lieve Ferrari_rood. Dank je wel voor je pakket! Willem en ik hebben het vanmiddag uitgepakt en we vonden het geweldig. Vooral de biertjes, al de stiften en de helm waren en schot in de roos. We hebben momenteel allemaal "kerstballen" op het raam staan. De foto's volgen snel.quote:Op zaterdag 22 december 2018 19:39 schreef Sandrian4 het volgende:
Lief lootje heb je het pakket al open gemaakt?
Heb ik tussen alle mooie pakketten jouw post gemist?
Heb ik met de cadeaus je hart geraakt?
Laat mij niet meer in het ongewis
Zal ik dan bij deze de gok wagen?quote:Op zondag 23 december 2018 02:57 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Is iedereen inmiddels ontmaskerd?
Mijn lootje heeft niet geraden...
Yes, het was mij.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:07 schreef VitaBella het volgende:
L-E!!! Ik ben superblij met mijn pakket, dank je wel! Die confetti![]()
Ik heb nu een slapende Cato op mijn arm, maar foto’s volgen nog!
Ik gebruik de app Tinypic. Dan maakt hij een hyperlink van de foto.quote:Op zondag 23 december 2018 01:06 schreef Aerenia het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen hoe je foto's mobiel kan posten? (Dat is het pakket van Quoi zeker waard!) Ik zit nooit achter de pc en als ik het mobiel doe, dan krijg ik alleen: [afbeelding]
(Dus een klikbare hyperlink)
En in werkelijk iedere post die je onder je kloon gedaan had.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:05 schreef Hupje het volgende:
Oe, goed geraden Tink! In het gedicht wordt het ook nog duidelijk![]()
Yes, dat klopt dusquote:Op zondag 23 december 2018 03:35 schreef Wolken het volgende:
[..]
Zal ik dan bij deze de gok wagen?
Hopelijk voel je je niet overgeslagen...
OliviaIsTaken, ben jij mijn Santa?
Ja, en toen op het eind begon iedereen ineens over eerste letters lezenquote:Op zondag 23 december 2018 07:29 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
En in werkelijk iedere post die je onder je kloon gedaan had.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 18:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De eerste leidde me naar de verkeerde weg, oh nee!
Toen ik op je Facebook zag dat je nieuwe bedrijf in Soest zat dacht ik 'dat ligt niet bij zee'
Maar bij je tweede hint kon ik mijn eerste gedachte toch niet laten gaan;
En ik zag op je website 'aan zee' staan
Vooral het 'twee liefdes' maakten dat ik vol overtuiging durf te zeggen;
Elamanilo jij kan de kloon tombolasanta weer in de kast leggen!
En zelfs toen viel het kwartje niet. Ik ben een waardeloze hintlezer, blijkbaarquote:Op zondag 23 december 2018 07:57 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, en toen op het eind begon iedereen ineens over eerste letters lezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lieve Hup, onwijs bedankt voor je pakket! De thee ruikt heerlijk, mijn meneer is heel blij met de koffie, Prul vond vooral het papier en het gekraak fantastischmaar is ongetwijfeld over een tijdje heel blij met haar toffe trui en de superleuke houten items. Ook dank namens onze tuinvogels!
Oh, en bij de mok moest ik even een traantje wegpinken. Ik heb het niet nog niet uitgebreid gedeeld (mijn bevallingsverhaal komt nog), maar de laatste maanden zijn emotioneel gezien heel heftig geweest. Toen ik 'make your own magic' las en mijn meneer heel trots zat te knikken en op prulleke wees, was ik even heel gelukkig en trots en kwam er een flintertje roze wolk aandrijven![]()
En FF: fijn dat je blij bent met je pakket! Het stond hier al weeeeeken klaar voor het geval dat met een post it erop met wanneer het verzonden mocht worden. Geniet ervan!
[ Bericht 21% gewijzigd door Tink89 op 23-12-2018 09:13:10 ]K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op zondag 23 december 2018 09:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En zelfs toen viel het kwartje niet. Ik ben een waardeloze hintlezer, blijkbaar![]()
(...)
Lieve Hup, onwijs bedankt voor je pakket!
(...)
Oh, en bij de mok moest ik even een traantje wegpinken.
fijn om te horen! Ik vond het leuk om jouw lootje te hebben! En doe rustig aanquote:Op zondag 23 december 2018 06:55 schreef L-E het volgende:
Secret Santa dit jaar was a dream come true
Mijn SS was niemand minder dan ieders favo mod SQ
Lieve SQ, een miljoen keer dankjewel voor dit fantastisch liefdevolle pakket, ieder item was spot on!HOE DAN?
Ik moet het hele weekend werken - vandaar dat ik post op dit ongristelijk tijdstip
- maar vanavond na zwemles kom ik met foto's en een uitgebreid uitpak-verslag.
Super bedankt! De kluifjes zijn al bijna op, net als het chocolade en Bikkel knuffelt heerlijk met zijn knuffelboek. De hints zijn echt helemaal aan mij voorbij gegaan trouwens. Ik ben daar echt gewoon heeeeeel slecht inquote:
Ah wat leuk, fijn!quote:Op zondag 23 december 2018 16:40 schreef Wolken het volgende:
[..]
Super bedankt! De kluifjes zijn al bijna op, net als het chocolade en Bikkel knuffelt heerlijk met zijn knuffelboek. De hints zijn echt helemaal aan mij voorbij gegaan trouwens. Ik ben daar echt gewoon heeeeeel slecht in
Lieve Ela,quote:Op zondag 23 december 2018 09:02 schreef elamanilo het volgende:
Lieve tombolafan,
Ja! Ik mocht dit jaar jouw Santa zijn.
Dat was eerst spannend en daarna heel fijn.
Ik kende je nog niet zo goed,
maar deed toen nader onderzoek.
Ik vond het heel leuk om telkens dingetjes voor in je pakket,
bij elkaar te verzamelen, wat had ik een pret!
Winkeltje hier, winkeltje daar,
lijstjes vol en shoppen maar.
Ik hoop dat je je verwent voelt,
dan is het aangekomen zoals bedoeld.![]()
![]()
Veel liefs van jouw Secret Santa
quote:Op zaterdag 22 december 2018 23:24 schreef Quoi het volgende:
VitaBella, je hebt nog een verslagje tegoed!
We hadden er erg naar uitgekeken om je pakket open te maken vanmorgen. Zo stond die al dagen onder de kerstboom te lonken: [ afbeelding ]
Schot in de roos hoor, de auto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sindsdien gaat ‘ie overal mee naartoeAandoen vindt ‘ie nog een beetje spannend.
En voor mij heb je het niet beter kunnen doen. Een brouwerij die ik niet ken en het lekkerste bierEn de Friese worst (je wist dat mijn vent van Friese komaf is?
): lekkerrrr! De chocola is verder al op geloof ik.
Onderschrift bij onderstaande foto is: “DANKJEWEEEEL”![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 december 2018 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lieve Ela,
Wat was jij een goede secret santa!
Ik lag net in bad te bruisen (heb m teruggejat)
En las t boek in een ruk uit, hoe vind je dat!
Ik kan dus wel zeggen dat het pakket supergeslaagd was
Dank dank dank, ook al ontmaskerde ik je laat pas
En ik kan zeggen dat ik bier uit Almere (10% en 14,5%quote:Op maandag 24 december 2018 09:49 schreef VitaBella het volgende:
[..]![]()
Heel graag gedaan!
Ik heb mijn research gedaan
Ben benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 22 december 2018 23:43 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Lieve Ferrari_rood. Dank je wel voor je pakket! Willem en ik hebben het vanmiddag uitgepakt en we vonden het geweldig. Vooral de biertjes, al de stiften en de helm waren en schot in de roos. We hebben momenteel allemaal "kerstballen" op het raam staan. De foto's volgen snel.
Dank je wel!
Vliegtuigkoekjesquote:Op maandag 24 december 2018 17:46 schreef Hupje het volgende:
J heeft al gekleid, getekend (op het raam en in het kleurboek) en vandaag van een restje deeg vliegtuigkoekjes gemaakt.
Ik vind het ook zo leuk! Het is niet zomaar even een pakje open maken, maar ook dagen napretquote:Op maandag 24 december 2018 16:48 schreef Lemijn het volgende:
Leuk he, die napret. Zo verheug ik me er nu al op dat Jacob komende week in het grote bad kan met de nieuwe badeendjes
.
ja ik zag t, niet te geloven dat ik nog nooit van haar gehoord had!quote:Op maandag 24 december 2018 10:00 schreef elamanilo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Tof om te horen! De schrijfster heeft nog meer geschreven, dus dan heb je weer wat voor op je volgende verlanglijstjes.![]()
Wat leuk om je verslag te lezenquote:Op maandag 24 december 2018 10:13 schreef Aerenia het volgende:
Het duurde even (wat is foto's plaatsen toch een gedoe hier) maar hierzo is mijn verslagje!
Quoi was mijn Santa![]()
En wat had ze het origineel gedaan! Zij en Max stonden voor de deur met kerstkransjes (die zijn nu allemaal op), lekkere warme choco en een mooi versierde hoedendoos:
[ afbeelding ]
En in de doos zaten cadeautjes die zij volgens een oud Engelse bruiloftstraditie heeft uitgezocht:
[ afbeelding ]
Something old: chocolaatjes uit Polen (gelukkig weet ik dat ze dit jaar daar is geweest en niet in 1993)
Something new: Peppa Pig princess (A is er gek op...gaat overal mee naartoe, behalve met slapen, want ze heeft enge oogjes die niet dicht gaanOh ja, het kroontje vond ze ook erg mooi. Doe heeft ze thuis steeds op en dan is zij Prinses A en ik ben dan Koningin Mama
)
Something borrowed: een vingerpoppetje van twee olifantjes van Max (en de thermosfles uiteraard)
Something blue: een uiltje voor in de boom. Precies dezelfde kleur glitter als de ballen, dus perfect!![]()
En een echte sixpence!!!
Dank je wel lieve Quoi voor deze leuke cadeautjes! We zijn er erg blij mee! En we vonden het erg leuk om jullie eens IRL te zien! (En als je thuis bent later deze week, dan komen we het flesje graag terugbrengen!)
lief lootje, ik ben zo benieuwd! Vonden de jongens hun kadootjes een beetje fijn?quote:Op zondag 23 december 2018 06:55 schreef L-E het volgende:
Secret Santa dit jaar was a dream come true
Mijn SS was niemand minder dan ieders favo mod SQ
Lieve SQ, een miljoen keer dankjewel voor dit fantastisch liefdevolle pakket, ieder item was spot on!HOE DAN?
Ik moet het hele weekend werken - vandaar dat ik post op dit ongristelijk tijdstip
- maar vanavond na zwemles kom ik met foto's en een uitgebreid uitpak-verslag.
Secret Santa wordt ook op andere websites georganiseerd hoor.quote:Op woensdag 26 december 2018 08:36 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoorde van mijn schoonzus dat een goede vriendin van haar deze actie ook kent en dus een fokker is. Ik kan alleen maar niet bedenken wie... Roep even als je denkt dat ik jou bedoel ;-)
True, maar ze noemde Fokquote:Op woensdag 26 december 2018 11:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Secret Santa wordt ook op andere websites georganiseerd hoor.
Dezequote:Op woensdag 26 december 2018 12:13 schreef Stormqueen het volgende:
Deze actie of de fhf kerstpakketten?
Ik heb het hier met verschillende mensen over gehad, maar weet natuurlijk niet wie jouw schoonzus isquote:Op woensdag 26 december 2018 08:36 schreef Tink89 het volgende:
Ik hoorde van mijn schoonzus dat een goede vriendin van haar deze actie ook kent en dus een fokker is. Ik kan alleen maar niet bedenken wie... Roep even als je denkt dat ik jou bedoel ;-)
Wat lief!!!quote:Op maandag 24 december 2018 17:46 schreef Hupje het volgende:
J heeft al gekleid, getekend (op het raam en in het kleurboek) en vandaag van een restje deeg vliegtuigkoekjes gemaakt.
Fijn dat je hem mooi vindtquote:Op maandag 24 december 2018 19:11 schreef Songeur het volgende:
Nog geen pakket maar lieve Adrian bedankt voor de prachtige bos bloemen. Dat had echt niet gehoeven want jij kan er niks aan doen maar ik vind het superlief
oh, da's denk ik mousemicky dan!quote:Op donderdag 27 december 2018 10:29 schreef Tink89 het volgende:
Hupje, de koffie smaakt prima!goed gegokt!
![]()
En mijn schoonzus begint met een M. en de namen van haar ouders en broertje ook. De fokker in kwestie heeft twee zoontjes en woont in 013.
Het gaat eventjes niet zo lekker hier, ik doe mijn best om morgen iets te posten.quote:Op dinsdag 25 december 2018 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
lief lootje, ik ben zo benieuwd! Vonden de jongens hun kadootjes een beetje fijn?
ah nee joh, als het kut gaat moet je het zeker niet doen!quote:Op donderdag 27 december 2018 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Het gaat eventjes niet zo lekker hier, ik doe mijn best om morgen iets te posten.
Update: Chocolade eenhoorn is op, de chocoballetjes van de kinders zijn bijna op.. strijkkralen kan je ook heel goed door de kamer smijten volgens de jongensquote:Op zaterdag 22 december 2018 20:21 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ja, ik was het. Fijn dat het zo in de smaak valt!
Ik zie al bekende taferelen. De strijkkralen in een Ikea bakje 😍. (En als je ze niet strijks, kunnen ze steeds opnieuw gebruikt worden. Dat is wat N en L dus steeds doen (ik wil ze best strijken, maar dat willen zij niet 😂, terwijl ze bij de gastouder wel een heel werkje afmaken)
🙈 die kralen. Wie weet wordt het nog een succes. Al kunnen ze voor meerdere doeleinden worden gebruikt 😉. Als kogels, als strijkkralen, als rijgkralen.quote:Op donderdag 27 december 2018 23:02 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Update: Chocolade eenhoorn is op, de chocoballetjes van de kinders zijn bijna op.. strijkkralen kan je ook heel goed door de kamer smijten volgens de jongensstickers zijn opgefreubeld.. lichtjes staan gezellig op tafel en ik heb ook al wat geletterd met de nieuwe stiften
![]()
Je had me trouwens wel even op het verkeerde been gezet met het afzend adres
@Nanuke, het kleine bullet boekje kwam van de hema, leek mij inderdaad ook ideaal formaat om makkelijk mee te nemen
Ik had mijn eigen adres gebruikt als afzender (bij DHL). Toen met hetzelfde lettertype een fictief adres aangemaakt (Aureooltje, Fokje Fokstraat 2, 2323 AA OUDdorp) en dat eroverheen geplakt. Toen het label opnieuw geprint. Is minder moeite joh!quote:Op vrijdag 28 december 2018 08:22 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Verzendadres pas ik altijd aan. Online een label aanmaken scheelt geld. Maar ik zou mezelf wel makkelijk verraden als het mijn eigen adres was! Dit adres is van een vriendin 😄
Mijn vriend: "Ah ik zie dat ze uit Ouddorp komt!" (Plaats in Goeree Overflakkeequote:Op vrijdag 28 december 2018 10:01 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen adres gebruikt als afzender (bij DHL). Toen met hetzelfde lettertype een fictief adres aangemaakt (Aureooltje, Fokje Fokstraat 2, 2323 AA OUDdorp) en dat eroverheen geplakt. Toen het label opnieuw geprint. Is minder moeite joh!
Toen ik het typte, dacht ik nog: dit klinkt best als een echte woonplaatsquote:Op vrijdag 28 december 2018 10:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Mijn vriend: "Ah ik zie dat ze uit Ouddorp komt!" (Plaats in Goeree Overflakkee)
quote:Op maandag 24 december 2018 19:11 schreef Songeur het volgende:
Nog geen pakket maar lieve Adrian bedankt voor de prachtige bos bloemen. Dat had echt niet gehoeven want jij kan er niks aan doen maar ik vind het superlief
Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.quote:Op vrijdag 28 december 2018 10:37 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niemand weet waar het pakketje is dus.
Ik vind het een naar idee dat het ergens is, maar ik weet niet waar.
whaaaa yes! Wat een mooie afsluiter!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:
[..]
Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
Whoooo ik ga zo uitpakken
Hoop voor jullie en Jip dat jullie dan weer lekker thuis zijn!quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:15 schreef Aure het volgende:
Haha wat fijn![]()
Aerenia, wij zijn hopelijk met oud en nieuw thuis dus dan ga ik ook uitpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:
[..]
Ja dit ga je niet geloven. Maar dhl stopte net voor de deur... met het pakketje.
It is a Christmas miraclequote:Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:
[..]
Oh!! Ik ben heel blij!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:
[..]
Bizar!! Maar wat goedquote:Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:
[..]
Songeur, ik ben zo benieuwd wat jullie van de cadeautjes vinden!quote:Op vrijdag 28 december 2018 12:05 schreef Songeur het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 januari 2019 13:50 schreef Aure het volgende:
Na bijna twee weken ziekenhuisellende zijn we eindelijk thuis en kunnen we uitpakken![]()
Deze mooie doos stond al een tijdje in ons huis.
[ afbeelding ]
En al deze cadeautjes kwamen er uit:
[ afbeelding ]
Wat veel! En dit zat er verstopt onder het papier:
[ afbeelding ]
Echt heel leuk! Wel balen dat kerst ons door de neus is geboord anders had ik Jip nog in die kerstmannen outfit gestopt. Nu moet ik er gewoon voor zorgen dat ik ooit nog een baby heb met die maat tijdens kerstchallenge accepted
![]()
2 toffe kookboeken die ik nog niet heb, best knap want ik heb er heel veelmaar precies deze van Jamie miste nog in de collectie
Streepjesromper voor Jipsushisokken
Indonesische koffie
en pure chocolade, mijn favoriet! Mijn vriend was in zijn nopjes met het biertje van t IJ, want daar drinkt hij graag bier van!
Dat was heel leuk thuis komenthanks aerenia
Oh sorry helemaal vergeten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:00 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Songeur, ik ben zo benieuwd wat jullie van de cadeautjes vinden!
Fijnquote:Op woensdag 2 januari 2019 17:23 schreef Songeur het volgende:
[..]
Oh sorry helemaal vergeten.
Maar wat heb je een ontzettend gaaf pakket samengesteld!
Kan niet kiezen wat ik het leukste vind. De chocola was snel op, mjam! De flow wilde ik al graag hebbende stickers en vouwblaadjes van djeco zijn pure liefde. Toevallig kopen we die zelf ook vaak
de knuffel is helemaal de nieuwe beste vriend van baby. Boekje
En je gedicht was zoveel werk van gemaakt
![]()
Ik wilde reageren met foto’s maar daar kwam ik steeds niet aan toe. Dus even laten weten dat ik het tof vond!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |