quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:21 schreef Lemijn het volgende:
OMG mijn Santa heeft inpakskills. Kijk nou! In het echt mooier dan op de foto maar er zat zelfs een krullerige strik omheen. En een wijze inpakles voor mijzelf: plak het begin van het papier vast aan het cadeau
![]()
. Heb ik serieus nog gezien of bedacht. Dat had me al zoveel leed kunnen besparen....
[ afbeelding ]
Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:36 schreef Lemijn het volgende:
Ik ben zo verwend.
Hier keek ik al dagen tegenaan.
[ afbeelding ]
En dit is het nu.
[ afbeelding ]
Het is een echt Secret Santa pakket want het heeft én dingen van mijn lijstje én een goede hoeveelheid chocola en thee.
Ik ben onwijs blij met de badspeeltjes voor Jacob want die hebben we dus nog steeds niet, en met zakdoeken voor mezelfen ook met alles waar ik niet om heb gevraagd! Zo tof! En zelfs chips voor Jacob, die geef ik vaak in de auto en de voorraad is net op net als mijn voorraad eigen chips trouwens dus ik ben overal heel blij mee.
Dankjewel lieve D.U.M.A.N.! Super tof en fijn dat je dit allemaal voor me verzameld en bedacht en ingepakt hebt!
![]()
![]()
Ik wacht op je mijn lieve lootquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:37 schreef elamanilo het volgende:
![]()
Wat een toffe pakjes komen er hier al voorbij!
Ik wacht nog op die uitslaapzoon van mij.
Want die wil vast heel graag helpen met scheuren,
dus straks pas gaat het hier gebeuren...
Dat meen jequote:Op zaterdag 22 december 2018 09:41 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Je vergeet de theezakjeshouder van AARDEWERK die ik echt nérgens kon vinden.Maar uiteindelijk wel!
Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootjequote:Ik ben blij dat jij (en Jacob!) blij bent!Heb me geprobeerd te houden aan je lijstje én heb je lopen stalken (zie chips
).
![]()
Het is allemaal van porselein.quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat meen je. Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite
.
Nee hoor, hij was maar 1 dagje vertraagdquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:54 schreef Lemijn het volgende:
Feelgoodtopic.
En lieve Nanuke, lees ik nou goed dat je zowel als verzender als als ontvanger pech had met de bezorging? Wat stom zeg!
Lieve Songeur,quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:51 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat meen je. Waarvan wordt dat nog meer gemaakt dan? Plastic of zo? Ben blij dat ik het erbij heb gezet dan, haha. Dank voor je moeite
.
[..]
Dit is echt hilarisch want ik deed hetzelfde en kocht ook papirkachips voor mijn lootje.
❤quote:Op zaterdag 22 december 2018 09:09 schreef Hupje het volgende:
Wij hebben net uitgepakt! Dankjewel VenusFlyTrap, voor onze leuke cadeautjes. Straks foto's, nu eerst de zaterdag verplichtingen.
Ik hoop zo dat mijn lootje de cadeautjes leuk vindt![]()
Dat is niet erg lieve meid,quote:Op zaterdag 22 december 2018 07:55 schreef Aure het volgende:
Veel plezier met uitpakken vandaagik wil graag foto's zien!
Lieve santa, ik pak mijn cadeautjes pas uit als ik weer thuis ben dus je houdt een verslag van mij te goed
Volgens mij komt mijn pakketje met postnl, maar die is er ook nog niet. Ik vind het ook echt naar voor Nanunanukerst. Zoveel moeite en energie en dan komt het maar niet aan...quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het ook echt heel kut. Verstuur daarom altijd met postnl eigenlijk, dat gaat altijd goed.
Jaaquote:Op zaterdag 22 december 2018 09:12 schreef Quoi het volgende:
Jaaaaaaa mijn gok was juist!![]()
En wat een tof pakket![]()
Foto’s volgen...
Lemijn, jij ligt nog op bed? Wtf happened?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Nanuke het volgende:
Spoke too soon! Hij is er!ik wacht even tot man en dreumes weer rondwandelen en dan ga ik uitpakken.
1 conclusie is niet goedquote:Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hier hebben we ook het pakket uitgepakt! Wat een leuke cadeaus zeg!
Ik heb geen uitpakfoto’s, want daarvoor waren mijn ongeduldige peuters te snel 😉, maar wel een foto van een cadeau in actie. Ze gingen gelijk allebei kleuren in het boekje.
Daarnaast zaten er nog diamantstickers en een boekje in voor de meiden.
Ik had paperclips en een usb-stick en chocola (Tony donkere melk pretzel toffee, heel benieuwd naar de smaak!), thee.
Verder kan ik zandkoekjes, speculaas en cupcakes bakken. Met speciale vormpjes voor kerst en kerstuitsteekvormpjes.
Het bordspel is leuk. Kunnen we met onze vrienden samen spelen. Kijken of iedereen wat onthouden heeft over de jaren 90 😜.
Ik ben heel slecht in raden, dus ik ga nog even alles goed doorlezen.
Je hebt 1 peuter, meerdere katten, ik kan je op Facebook terug vinden in dezelfde hoek. Is dat dan woonplaats of werk gericht? Ik heb al wat namen weggestreept, maar heb er nog teveel over.
Oeh dat is wel een gokje waard!quote:Op zaterdag 22 december 2018 10:50 schreef Aureooltje het volgende:
[..]
Dat is niet erg lieve meid,
Neem gewoon lekker de tijd!
De afzenderspostcode bevatte trouwens ook een hint,
Naar de positie waarop je mij (en jezelf) op het deelnemerslijstje van dit topic vindt!
Alvast veel uitpakplezier!
Ikzelf moet ook nog even wachten hier!
Mijn pakket is namelijk ook nog onderweg,
Vandaar ik pas laat in de avond over de inhoud 'verslagleg'!
Ja, goed geraden! Ik ben je secret santa.quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:54 schreef Songeur het volgende:
Suuuuuper leuk dit topic met al die pakketjes
Sq ik ben blij dat je er blij mee bent! Zo leuk om het pakket te zien bij jullie. De sleutelhangers zijn door mijn oudste gemaakt. De foto op hout door mij
Lieve PereNoelSongeur, ik vind dit uiteraard jammer. Maar vind t ook echt suuuuuuperstom voor jou. Al je tijd en moeite voor een pakket en dan raakt de stomme post t kwijtik ga trouwens direct een gokje wagen.... ben jij Adrian4?
Ik hoop dat het pakketje toch nog boven water komt. Maar voel je niet schuldig
Goed gegokt, het kon ook niet missen! Nu hoef je niet meer naar hintjes te vissen!quote:Op zaterdag 22 december 2018 11:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een gokje waard!
Aerenia ben jij mijn Santa zonder baard?
quote:Op zaterdag 22 december 2018 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
Lieve Santa, ik post vanmiddag het hele verslag en de bijbehorende fotos van het uitpakken vannacht. Wat een onwijs lief pakket heb je gemaakt. Dankjewel!
En aangezien ik het al wist door de hints, Selvaria, ben jij mijn santa?
Na 2x stofzuigen kom ik ze nog tegenquote:Op zaterdag 22 december 2018 13:20 schreef Selvaria het volgende:
[..]![]()
Fijn dat het in de smaak viel en excuses voor de glitters!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |