abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2018 @ 10:54:57 #76
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_183892785

Hier hebben we ook het pakket uitgepakt! Wat een leuke cadeaus zeg!
Ik heb geen uitpakfoto’s, want daarvoor waren mijn ongeduldige peuters te snel 😉, maar wel een foto van een cadeau in actie. Ze gingen gelijk allebei kleuren in het boekje.
Daarnaast zaten er nog diamantstickers en een boekje in voor de meiden.
Ik had paperclips en een usb-stick en chocola (Tony donkere melk pretzel toffee, heel benieuwd naar de smaak!), thee.
Verder kan ik zandkoekjes, speculaas en cupcakes bakken. Met speciale vormpjes voor kerst en kerstuitsteekvormpjes.
Het bordspel is leuk. Kunnen we met onze vrienden samen spelen. Kijken of iedereen wat onthouden heeft over de jaren 90 😜.
Ik ben heel slecht in raden, dus ik ga nog even alles goed doorlezen.
Je hebt 1 peuter, meerdere katten, ik kan je op Facebook terug vinden in dezelfde hoek. Is dat dan woonplaats of werk gericht? Ik heb al wat namen weggestreept, maar heb er nog teveel over.
pi_183892797
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:12 schreef Quoi het volgende:
Jaaaaaaa mijn gok was juist! *O*
En wat een tof pakket O+
Foto’s volgen...

Lemijn, jij ligt nog op bed? Wtf happened?
Jaa O+ fijn dat je het leuk vindt, ik was stiekem wel een beetje zenuwachtig!
Stad en land afgezocht naar iets leuks met tractors, maar ik hoor dat hij deze ook mooi vindt!
pi_183892831
Ik ga zo ook mijn pakket uitpakken! Heb nog geen flauw idee van mijn Santa!
  zaterdag 22 december 2018 @ 10:58:13 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_183892834
Ik heb heel hard gestreept en ga nu een gokje wagen voordat ik begin met uitpakken:

Hupje, ben jij mijn santa? ~:)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_183892941
Oe, goed geraden Tink! In het gedicht wordt het ook nog duidelijk :)

Veel uitpakplezier, er zit veel TLC in vanuit mijn kant!
pi_183892973
L-E!!! Ik ben superblij met mijn pakket, dank je wel! Die confetti O+
Ik heb nu een slapende Cato op mijn arm, maar foto’s volgen nog!
pi_183893071
Spoke too soon! Hij is er! *O* ik wacht even tot man en dreumes weer rondwandelen en dan ga ik uitpakken. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_183893147
Foto's van het uitpakken (als het werkt):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183893188
Wat een mooie pakjes komen er voorbij! En wat ontzettend stom van de DHL :( Hoop dat het missende pakje nog terecht komt.

Die van mij is nog ingepakt, zodra man en peuter weer thuis zijn, gaat er uitgepakt worden!
pi_183893288
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:15 schreef Nanuke het volgende:
Spoke too soon! Hij is er! *O* ik wacht even tot man en dreumes weer rondwandelen en dan ga ik uitpakken. O+
Who?
pi_183893402
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:54 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Hier hebben we ook het pakket uitgepakt! Wat een leuke cadeaus zeg!
Ik heb geen uitpakfoto’s, want daarvoor waren mijn ongeduldige peuters te snel 😉, maar wel een foto van een cadeau in actie. Ze gingen gelijk allebei kleuren in het boekje.
Daarnaast zaten er nog diamantstickers en een boekje in voor de meiden.
Ik had paperclips en een usb-stick en chocola (Tony donkere melk pretzel toffee, heel benieuwd naar de smaak!), thee.
Verder kan ik zandkoekjes, speculaas en cupcakes bakken. Met speciale vormpjes voor kerst en kerstuitsteekvormpjes.
Het bordspel is leuk. Kunnen we met onze vrienden samen spelen. Kijken of iedereen wat onthouden heeft over de jaren 90 😜.
Ik ben heel slecht in raden, dus ik ga nog even alles goed doorlezen.
Je hebt 1 peuter, meerdere katten, ik kan je op Facebook terug vinden in dezelfde hoek. Is dat dan woonplaats of werk gericht? Ik heb al wat namen weggestreept, maar heb er nog teveel over.
1 conclusie is niet goed
Nog even nadenken is wat je moet
En goed verborgen hints, zijn er ook geplant
Ze liggen alleen niet allemaal erg voor de hand.
Maar met alleen de posts hier zou je al iets kunnen vermoeden
En de brief zou dat idee verder moeten voeden
pi_183893408
Banaan en ik hebben uitgepakt vanochtend, superblij met de inhoud, bedankt Santa! *O*

Foto's en verslag volgen nog. Eerst een gokje, Wolken ben jij mijn Santa? O+
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_183893575
Ik vind dit altijd zo'n gezellig topic op de uitpakdag >:O
pi_183893645
Suuuuuper leuk dit topic met al die pakketjes O+

Sq ik ben blij dat je er blij mee bent! Zo leuk om het pakket te zien bij jullie. De sleutelhangers zijn door mijn oudste gemaakt. De foto op hout door mij O+

Lieve PereNoelSongeur, ik vind dit uiteraard jammer. Maar vind t ook echt suuuuuuperstom voor jou. Al je tijd en moeite voor een pakket en dan raakt de stomme post t kwijt :( ik ga trouwens direct een gokje wagen.... ben jij Adrian4?
Ik hoop dat het pakketje toch nog boven water komt. Maar voel je niet schuldig :*
pi_183893660
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 10:50 schreef Aureooltje het volgende:

[..]

Dat is niet erg lieve meid,
Neem gewoon lekker de tijd!

De afzenderspostcode bevatte trouwens ook een hint,
Naar de positie waarop je mij (en jezelf) op het deelnemerslijstje van dit topic vindt! ;)

Alvast veel uitpakplezier!
Ikzelf moet ook nog even wachten hier!
Mijn pakket is namelijk ook nog onderweg,
Vandaar ik pas laat in de avond over de inhoud 'verslagleg'! ~:)
Oeh dat is wel een gokje waard!
Aerenia ben jij mijn Santa zonder baard? :+
pi_183893762

Super bedankt Tink89 en meneer Tink!
Peuter was helemaal blij met zijn dino-sokken, de grote raamsticker van paw Patrol, stempels en twee nieuwe extra stevige toeters!

De meiden doen al een poging tot puzzelen met de knopjespuzzel, lala had al een stukje er in (in het verkeerde vakje, maar het pastte dus ik reken het goed...). Erg fijn maatje ook, perfect voor nu! De andere bewaren we nog eventjes.

Verder hebben we nog boekjes gekregen, toevallig hadden we er al drie van die serie maar andere, en de verslinden ze soms letterlijk. En een kleurig voorleesboek voor alledrie, die gaan we vanavond uittesten.

Verder voor man en voor mij chocolade, badschuim voor iedereen, honing voor bij de recepten die ik heb gekregen (liggen ivm scheurgrage kinderen op veilige hoogte dus niet op de foto) en mooiste kado, een theeglas met nickname erop. Kan niemand mijn glas meer pikken!
pi_183894142
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:54 schreef Songeur het volgende:
Suuuuuper leuk dit topic met al die pakketjes O+

Sq ik ben blij dat je er blij mee bent! Zo leuk om het pakket te zien bij jullie. De sleutelhangers zijn door mijn oudste gemaakt. De foto op hout door mij O+

Lieve PereNoelSongeur, ik vind dit uiteraard jammer. Maar vind t ook echt suuuuuuperstom voor jou. Al je tijd en moeite voor een pakket en dan raakt de stomme post t kwijt :( ik ga trouwens direct een gokje wagen.... ben jij Adrian4?
Ik hoop dat het pakketje toch nog boven water komt. Maar voel je niet schuldig :*
Ja, goed geraden! Ik ben je secret santa.
Ik ga er van uit dat hij nog komt een deze dagen. Ik moest de waarde doorgeven. Ik zei dat het vooral emotionele waarde was die nu kwijt is. Ik kan er echt om huilen.
pi_183894144
Wat een mooie pakketten.
Ik heb hem net opgehaald en als de kinderen zo thuis zijn gaan we uitpakken
pi_183894342
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 11:55 schreef Aure het volgende:

[..]

Oeh dat is wel een gokje waard!
Aerenia ben jij mijn Santa zonder baard? :+
Goed gegokt, het kon ook niet missen! Nu hoef je niet meer naar hintjes te vissen!

Nu kan gewoon,
De ijskast in deze kloon O~)

:*
pi_183894380

Wat ben ik lekker verwend! En wat een creatieve Santa, geweldig. Je hebt er zeker werk van gemaakt.❤❤❤❤❤

Dankjewel Kwakz0r!!!

Wat een leuke foto’s van de pakketjes. En wat een super toffe onesies hebben jullie kindjes aan!😍

Santa van Songeur: als het pakketje vermist is en niet boven water komt, stuur me dan een DM dan zal ik haar wat leuks toesturen of doe ik een bijdrage

[ Bericht 3% gewijzigd door VenusFlyTrap op 22-12-2018 12:50:49 ]
pi_183894447
Ook wij hebben uitgepakt
Bedankt tombolafan

Ik mag gaan bakken met mijn meiden. Ze wilde al meteen beginnen.
Na het sporten kan ik weer lekker douchen schuim is zoveel fijner mee te nemen dan douchegel
En als ik dan toch sport mag ik een reep chocolade opeten :Y)
pi_183894524
Al die uitpak-foto's en verslagen, zo leuk en gezellig om mee te gluren! Ik krijg helemaal een kerstgevoel ervan.

Ook hier thuis was het uitpakken een groot feest! Vooral mijn kindjes wilden graag scheuren en ik ben zo enorm verwend, mijn kerst kan niet meer stuk. Wat voel ik me feestelijk! Ik gloei en glim ervan. Lieve Lemijn, wat een ontzettend tof pakket heb je voor mij gemaakt. En wat was het gezellig dat je het zelf langs kwam brengen. *;

Ik kreeg:
Paprikachips :9~
Een heel gewenst boek! :o O+
Wol om een mutsje te breien (mooie kleur!!) O+
Een superschattig baby'tje voor in de kerstboom *;
Verveine Ijzerhard uit de tuin van Lemijn haar ouders! O+
Een chocolade kerstboom (helemaal niet zo slecht hoor ;) )
En echte theelichtjes die we meteen hebben aangestoken bij ons theekransje O+

En natuurlijk daarna meteen een mini-theekransje met kaarsjes, chocola en paprikachips ;) en verveine ijzerhard thee O+ c_/

O+ Lemijn O+

[ Bericht 0% gewijzigd door elamanilo op 22-12-2018 13:06:48 ]
pi_183894849
quote:
17s.gif Op zaterdag 22 december 2018 08:06 schreef douche-eendje het volgende:
Lieve Santa, ik post vanmiddag het hele verslag en de bijbehorende fotos van het uitpakken vannacht. Wat een onwijs lief pakket heb je gemaakt :*. Dankjewel!

En aangezien ik het al wist door de hints, Selvaria, ben jij mijn santa? :)
:Y

Fijn dat het in de smaak viel en excuses voor de glitters! _O- O+
pi_183894958
Bij deze mijn verslag!

De meiden konden al niet meer wachten. _O-

Wat veel cadeautjes voor ons drietjes! O+

Mijn kleine puzzelnerd was dolblij met de nieuwste aanwinst! Hij was binnen een half uur klaar en ligt nu te pronken in de woonkamer. _O-

Alles dat er in zat: een legpuzzel voor N., een blokkenpuzzel voor L., vier nieuwe kleuren klei, twee reismagazines voor mij, een potje heerlijk ruikende kruiden en een boel kleine chocolaatjes, maar die had ik al verstopt voor ik de foto nam. :')

Dankjewel lieve Santa! Ik weet dat ik verkeerd gegokt had, dus bij deze mijn tweede optie: Gogo, ben jij het? O+

Zo nee, verlos me alsjeblieft uit mijn lijden. :') :*
pi_183895103
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 13:20 schreef Selvaria het volgende:

[..]

:Y

Fijn dat het in de smaak viel en excuses voor de glitters! _O- O+
Na 2x stofzuigen kom ik ze nog tegen _O- _O- _O-

Bij het openen van de doos kwamen de eerste glitters mij al tegemoet O+

Cadeautjes O+. Eerst rustig kaartjes gelezen en daarna uitgepakt samen met MeneerEend.

Alles uitgepakt. Wat een heerlijkheid. Allemaal leuks voor onze baby en over een paar jaar gaan we zeker veel bakken.

En de kleine hoeveelheid glitters die daarna op tafel lag maar even opgeveegd. Op de grond lag nog veeeeeeel meer. _O-

Dankje lieve Selvaria!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')