quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:12 schreef elamanilo het volgende:
Mijn allerliefste Secret Santa heeft zojuist in levende lijven mijn pak hier gebracht
![]()
Wow! Ik heb nu vermoedens wie ze is, want ik had haar al eerder ontmoet.Spanning en sensatie!
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt haar al ontmoet maar toch is het slechts een vermoeden?
quote:Op vrijdag 21 december 2018 16:23 schreef elamanilo het volgende:
[..]Ik ben nooit zo handig met namen en gezichten! En ik wil geen flater slaan, dus ik doe voor de zekerheid nog even wat onderzoek om er echt zeker van te zijn dat ik niet iemand verwissel per ongeluk of zo...
![]()
Ik hoop dan bij de burenquote:Op vrijdag 21 december 2018 16:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal zo het t&t kaartje eens zoeken, het pakket is maandag weggegaan hier (primera-mevrouw kon toen niet zeggen of de postkar al geweest was of niet)
Ff nadenken waar dat ding is
Edit: vandaag 13.19 zou het bezorgd moeten zijn![]()
Ja, nummer 9quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:10 schreef elamanilo het volgende:
Okee, na zorgvuldig onderzoek:![]()
Lieve Lemijn![]()
Zou jij mijn Secret Santa zijn?
Wist je het voor die faal al?quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:59 schreef Aure het volgende:
Ik had Lemijn ook al een tijdje uitgevogeldtoen ze ook nog eens onder kloonaccount ergens anders ging posten wist ik het zeker
Ik wist wel dat iemand zo slim zou zijn. Vorig jaar was ik veel scherper in anders posten als kloon. Dat mislukte dit jaar echt heel jammerlijk...quote:
Ja en daarnaast had je ook wat prima hints hoor, over niet slapen oid. Alles bij elkaar was het wel duidelijk en de faal was nog even een bevestigingquote:Op vrijdag 21 december 2018 19:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ik wist wel dat iemand zo slim zou zijn. Vorig jaar was ik veel scherper in anders posten als kloon. Dat mislukte dit jaar echt heel jammerlijk...
Maar scherp van je.
quote:Op vrijdag 21 december 2018 17:04 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Ik heb een vermoeden!
Secret Santa,
Dit is mijn theorie:
Heb jij een jongetjesbaby?
Yes!quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:29 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk...
LaBelleFleur27?
Wat fijn dat je pakket er is,quote:Op vrijdag 21 december 2018 18:18 schreef kwakz0r het volgende:
Lieve Kwakzanta het pakket was bij de buren!
Ik heb er nog niet in lopen gluren...
Het is goud en glimmend en machtig prachtig!
Ook heb ik jouw hints nog wat laten kolken...
Je had het over je kleine donder, dus bliksems:
Ben jij Wolken?
Lieve Songeur, ik snap er werkelijk niets van.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2018 19:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik ga gewoon een schot-voor-de-boeg doen: Quoi, ben jij mijn Santa?
Ik ben bijzonder slecht in het onthouden van gezichten, dus ik twijfelde serieus nog. Ik dacht in eerste instantie dat je Jagar was, totdat ik in het lijstje zag dat zij niet meedoet :’)quote:Op vrijdag 21 december 2018 23:43 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik hoop dat het pakketje in de smaakt valt OiT!![]()
Haha Aure ik dacht al dat het voor het babytopic wel duidelijk had kunnen zijn aangezien ik niet zelden foto’s plaats van Casper![]()
En mijn lieve nog onbekende Santa, zodra ik morgen kan cross ik naar huis!
Ah, wat vervelend!quote:Op zaterdag 22 december 2018 00:02 schreef PereNoelSongeur het volgende:
[..]
Lieve Songeur, ik snap er werkelijk niets van.
Ik heb je pakket met heel veel liefde ingepakt en maandag ingeleverd bij het DHL service punt en nu staat hij al de hele week bij dat DHL service punt volgens de Track&Trace. Ik heb donderdag gebeld, maar toen vertelde ze me dat ik dom ben en dat pakketjes van maandag echt al heel lang weg zijn. Nu staat hij nog steeds bij het DHL service punt volgens de Track&Trace, maar nu geloof ik echt dat hij daar nog staat. Ik ga er morgen naar toe om verhaal te halen.
Ik ben hier echt serieus heel verdrietig om. Sorry lieve Songeur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |