abonnement Unibet Coolblue
pi_183895169
Yes Selvaria, goed geraden!!

Ik heb helaas niet veel foto's gemaakt van het uitpakken, want was nogal druk met Teetje die het helemaal geweldig vond. Hij vond de clownsneus die erin zat hilarisch, zowel op mijn neus als op zijn eigen snotterige neus (bleef natuurlijk niet zitten) als gewoon om mee te spelen. Het treinbaantape is ook echt geniaal, binnenkort een mooie treinbaan plakken! Voor mij nog een flesje cava, een lekkere douchegel en een masker en een blikje stroopwafels, waar ook man heel blij mee is. Dankjewel Santa!

Ik weet trouwens nog steeds niet wie het is. Gezien de hints gaat het om een zwangere, die op vakantie gaat naar Spanje en houdt van hete saus. Oh en ze heeft wel eens met studenten van mijn school gewerkt, dus uit omgeving Tilburg waarschijnlijk. Ik ben ook gewoon zo slecht op de hoogte van de posters hier... Ik ga nog eens door het lijstje wie er nog niet geraden is...
pi_183895234
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 13:38 schreef Gogo83 het volgende:
Yes Selvaria, goed geraden!!

Ik heb helaas niet veel foto's gemaakt van het uitpakken, want was nogal druk met Teetje die het helemaal geweldig vond. Hij vond de clownsneus die erin zat hilarisch, zowel op mijn neus als op zijn eigen snotterige neus (bleef natuurlijk niet zitten) als gewoon om mee te spelen. Het treinbaantape is ook echt geniaal, binnenkort een mooie treinbaan plakken! Voor mij nog een flesje cava, een lekkere douchegel en een masker en een blikje stroopwafels, waar ook man heel blij mee is. Dankjewel Santa!

Ik weet trouwens nog steeds niet wie het is. Gezien de hints gaat het om een zwangere, die op vakantie gaat naar Spanje en houdt van hete saus. Oh en ze heeft wel eens met studenten van mijn school gewerkt, dus uit omgeving Tilburg waarschijnlijk. Ik ben ook gewoon zo slecht op de hoogte van de posters hier... Ik ga nog eens door het lijstje wie er nog niet geraden is...
*O* Dankjewel voor het leuke pakket!
  zaterdag 22 december 2018 @ 13:41:40 #103
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_183895241
Dank je wel Pannekoekmix voor je mooie pakket!
N is meteen gaan playdohen en de eenhoornballonnen zijn ook opgeblazen. Binnenkort gaan we vast ook muffins met eenhoornmix maken :D
En het boek ga ik zeker lezen in de vakantie.

Dank je wel!!!! *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_183895269
Lieve Radyhyn! Wat een prachtig pakket!


Bij het uitpakken van de brief was mijn (bijna)kerst gelijk een heel stuk kerstiger:

Sneeuw! O+

Bij het openen van de doos volgde, je raadt het nooit...

Nog meer sneeuw!


Alle cadeaus op een rij:
De F1-racekalender van komend jaar (heel erg tof gemaakt en ik hoef niet eerst een lijstje te printen voor dat ik ze op de kalender zet), mini-champagne, stempels + stempelkussen (superleuk!), mooie glitterpennen in zilver en goud, markers, washi-tape (geen excuus meer dus om mijn bullet-journal te verwaarlozen ;) ), een supertof kleine bullet-journal (daarvan moet je me echt even vertellen waar je die gevonden hebt, want ik houd van het kleine compacte met ook nog stipjes!), sushi van marsepein, en nog voor de kleine held twee fantastische aanwinsten voor zijn kledingkast. Man was helemaal enthousiast en vond het zelfs jammer dat Dirk nog een beetje moet groeien.

De hints op het inpakpapier:

Al waren die niet meer zo nodig na het verklappen van je naam. In combinatie met de facebook-hint had ik nog maar een klein lijstje, en je naam was al genoeg om het te verklappen.

Een hele grote dankjewel, het is echt een heel leuk pakket! En ook grappig dat onze interesses zo overeenkomen, zou er dan toch wat in de naam zitten? ;)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_183895420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 09:57 schreef Nanuke het volgende:
Ohh, kwakzor wat ben je snel met uitpakken. En wat fijn dat het in de smaak valt. O+ het idee was inderdaad een knutselpakket met wat leuke aanvulling. Ik was best bang dat het niet leuk genoeg zou zijn, want ik voel mezelf niet zo heel leuk op dit moment. Dus blij dat je het leuk vindt. :)

De waxinelichtjes waren niet met opzet, ik had zelf de snippers en de waxinelichtjes als vulling in het kerstpakket van werk, en heb de snippers verbruikt. Per ongeluk dus ook een waxinelichtje ertussen. :@ :')
Haha ik vond het hilarisch!

Superleuk pakket en ben er heel blij mee hoor! O+
Kwak
pi_183895512
Cholula ben jij mijn Santa?
pi_183895610
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 13:56 schreef Gogo83 het volgende:
Cholula ben jij mijn Santa?
Jup, ik ben het. Ik werkte eerder bij defensie en werkte daar met leerlingen van je school.
pi_183895636
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:45 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Wat ben ik lekker verwend! En wat een creatieve Santa, geweldig. Je hebt er zeker werk van gemaakt.❤❤❤❤❤

Dankjewel Kwakz0r!!!

Wat een leuke foto’s van de pakketjes. En wat een super toffe onesies hebben jullie kindjes aan!😍

Santa van Songeur: als het pakketje vermist is en niet boven water komt, stuur me dan een DM dan zal ik haar wat leuks toesturen of doe ik een bijdrage
Fijn dat je het leuk vindt! O+
Kwak
  zaterdag 22 december 2018 @ 14:15:57 #109
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183895738
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 13:00 schreef elamanilo het volgende:
Al die uitpak-foto's en verslagen, zo leuk en gezellig om mee te gluren! Ik krijg helemaal een kerstgevoel ervan.

Ook hier thuis was het uitpakken een groot feest! Vooral mijn kindjes wilden graag scheuren en ik ben zo enorm verwend, mijn kerst kan niet meer stuk. Wat voel ik me feestelijk! Ik gloei en glim ervan. Lieve Lemijn, wat een ontzettend tof pakket heb je voor mij gemaakt. En wat was het gezellig dat je het zelf langs kwam brengen. *;


[ afbeelding ]
Ik kreeg:
Paprikachips :9~
Een heel gewenst boek! :o O+
Wol om een mutsje te breien (mooie kleur!!) O+
Een superschattig baby'tje voor in de kerstboom *;
Verveine Ijzerhard uit de tuin van Lemijn haar ouders! O+
Een chocolade kerstboom (helemaal niet zo slecht hoor ;) )
En echte theelichtjes die we meteen hebben aangestoken bij ons theekransje O+

En natuurlijk daarna meteen een mini-theekransje met kaarsjes, chocola en paprikachips ;) en verveine ijzerhard thee O+ c_/

[ afbeelding ]

O+ Lemijn O+
Jaaa, uitgepakt! Wat tof om de spulletjes weer terug te zien, en zelfs een filmpje, hoe gezellig. Mooi dat de beebieieieie! in de smaak viel oO< .

Ik heb het graag gedaan *O* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 22 december 2018 @ 14:34:04 #110
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183895956
Voor de mensen die nog moeten raden: volgens mijn administratie zijn de volgende Santa's nog te beschikbaar (als in niet geraden of niet bevestigd):

• Aure
• elamanilo
• ferrari_rood
• FlyingFish
• Hupje
• MevrouwCactus
• OliviaIsTaken
• Quoi
• Shopaholic1984
• Stormqueen
• Wolken
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183895991
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 14:04 schreef Cholula het volgende:

[..]

Jup, ik ben het. Ik werkte eerder bij defensie en werkte daar met leerlingen van je school.
Dankjewel voor het leuke pakket! :D
pi_183896006
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 14:15 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Jaaa, uitgepakt! Wat tof om de spulletjes weer terug te zien, en zelfs een filmpje, hoe gezellig. Mooi dat de beebieieieie! in de smaak viel oO< .

Ik heb het graag gedaan *O* .
*;

Het is echt allemaal precies op mijn lijf geschreven, zo tof dat dat je gewoon lukte! Ik ben er helemaal verrukt mee! Ik blijf er elke keer maar naar kijken en zo, die leuke cadeautjes. :D O+
pi_183896022
Lieve Santa! Wat een mooi pakket, ik ben er erg blij mee! O+ O+

Ik ga nog raden wie je bent en een foto verslag maken. Casper gunt me de tijd nu even niet :')

Maar hier alvast 1 kiekje


En mijn vriend is heel trots dat ie er nu al kling klokje klingelingeling op kan spelen :')
  zaterdag 22 december 2018 @ 14:39:45 #114
481204 Saenta
Doet aen leuke paekketjes :-)
pi_183896031
Aerenia, houd je het nog? Gieren de zenuwen door je lijf?
Zoals gezegd komt je pakket vanmiddag tussen vier en vijf!
pi_183896235
Zoals gezegd, het paste niet onder onze kerstboom.


Kijkje in de doos.


En uitgepakt. O+


Geen foto’s van Banaan, die was heel druk met het papier. Tot ik op het bloemenmesje net de waarschuwing las dat het zo scherp is als een scheermesje, daar kwam gelijk een handje aan. :p

Mijn man was gelijk van plan om het nummer op de kaas op te zoeken, om te herleiden waar die vandaan kwam.

Inhoud van de doos:
zelfgemaakte kaas O+
bloemensnijder
kaarsen (groen! O+ )
kookboek met baby en peuterrecepten

Bedankt Secret Santa, superblij met het pakket. O+

SaskiaR leuk om te lezen dat de cadeautjes in de smaak zijn gevallen! Veel plezier ermee. *O*
Ik was blij toen het pakket dichtzat want die laatste dagen zag ik ineens overal leuke kleine dingetjes die ook wel mee konden. :D
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_183896260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 14:39 schreef Saenta het volgende:
Aerenia, houd je het nog? Gieren de zenuwen door je lijf?
Zoals gezegd komt je pakket vanmiddag tussen vier en vijf!
Ja! Ik ben gewoon thuis!
Maar er is wel iets mis met mijn huis!
De bel is kaduuk, van het hele complex
Dus je kunt niet aanbellen (en de buurheks doet de tussendeur steeds dicht }:| ), dat is niet zo flex!

Op mijn verdachtenlijstje staan Quoi en FlyingFish,
Benieuwd of mijn Santa idd een van die 2 is!

(En ik heb mijn telefoonnummer op de bel geplakt, dus dat komt vast wel goed tenzij de buurheks het nummer heeft weggelakt) o|O


Ps: FF verdenk ik niet echt... maar het rijmde wel...wat slecht :')
  zaterdag 22 december 2018 @ 15:03:21 #117
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183896456
Nog een pakketje dat aan de deur geleverd gaat worden, op uitpakdag zelfs! Had je soms vers warm avondeten op je lijstje staan, Aerenia? :Y) .

En die zelfgemaakte kaas, wat tof :o . Ik denk dat ik wel kan raden wie jouw Santa was dan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183896671
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:42 schreef Aureooltje het volgende:

[..]

Goed gegokt, het kon ook niet missen! Nu hoef je niet meer naar hintjes te vissen!

Nu kan gewoon,
De ijskast in deze kloon O~)

:*
Yay *O*

Maandag naar huis is het doel, dus dan zal ik ook uitpakken O+ mijn vriend wilde het eerst meenemen naar het ziekenhuis, maar ik vind het wel fijn dat er thuis nog iets leuks op ons staat te wachten O+


En wat een toffe pakketten allemaal zeg! O+
pi_183896685
Mooie dingen komen er voorbij!
Mijn pakket is inmiddels uitgepakt, we zijn er allemaal geweldig blij mee! Dank lieve LBF :)
Foto’s volgen zodra ik thuis ben :D
T is inmiddels druk aan het spelen met het graafmachine bouwpakket. Schot in de roos, dat cadeau!
pi_183896827
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:03 schreef Lemijn het volgende:
Nog een pakketje dat aan de deur geleverd gaat worden, op uitpakdag zelfs! Had je soms vers warm avondeten op je lijstje staan, Aerenia? :Y) .

En die zelfgemaakte kaas, wat tof :o . Ik denk dat ik wel kan raden wie jouw Santa was dan.
Haha, nee!
Maar ik vermoed dat mijn Santa deze week het land uit was en enigszins in de buurt woont ;)

Kan er ook helemaal naast zitten :P
pi_183896894
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:14 schreef Aure het volgende:

[..]

Yay *O*

Maandag naar huis is het doel, dus dan zal ik ook uitpakken O+ mijn vriend wilde het eerst meenemen naar het ziekenhuis, maar ik vind het wel fijn dat er thuis nog iets leuks op ons staat te wachten O+


En wat een toffe pakketten allemaal zeg! O+
O+
Veel sterkte nog daar! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis! :*
  zaterdag 22 december 2018 @ 15:57:25 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_183897488
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:24 schreef Aerenia het volgende:

[..]

Haha, nee!
Maar ik vermoed dat mijn Santa deze week het land uit was en enigszins in de buurt woont ;)

Kan er ook helemaal naast zitten :P
:D

Max en ik zitten gewapend met warme choco & koekjes in de tram >:O
pi_183897814
Wie moeten er allemaal nog uitpakken?
pi_183898438
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 15:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D

Max en ik zitten gewapend met warme choco & koekjes in de tram >:O
O+
Vond mezelf niet echt gastvrij (wij hebben een afspraak om 17u) ;( :')
Heel erg bedankt voor het leuke pakketje! Zo'n leuk thema ook O+
En we komen gauw eens langs als dat uitkomt (zie Messenger!)
:*
  zaterdag 22 december 2018 @ 17:06:30 #125
481195 tombolasanta
Santa voor tombolafan
pi_183899145
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 16:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie moeten er allemaal nog uitpakken?
Tombolafan!
Waar ik heel nieuwsgierig naar ben. ;) :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')